Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINEN

Mutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
42256
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 42

Vanhimmat

Enköhän minä itse tiedä kuka ja mikä minut tekisi onnelliseksi. Jos en ole kanssasi samaa mieltä, niin en ole kanssasi samaa mieltä.

Äänestä
  • Aloitus on selvä provo ja trollipaskaa

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Aloitus on selvä provo ja trollipaskaa

Niin arvelinkin sen olevan!

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Niin arvelinkin sen olevan!

Minua tuossa koittaa nyt joku esittää ja saada paskaa minun niskaan. Kauankohan tuota vielä jaksavat harrastaa. Tässä on tätä paskaa jo muutama viikko katseltu

Äänestä

Tiedän, että teet minut onnelliseksi ja sitä juuri haluan🤴🏻😇✨🪐🌛💫🔥👸🏼🙏🏻

2Äänestä
  • Jos tämä on oman lapseni ikäiseltä, niin ymmärrä vihdoinkin ettet ole sellainen ihminen, jonka kanssa haluasin olla missään tekemisissä koskaan!

Äänestä

Eipä sitä koskaan voi toinen varmaksi tietää mikä toisen tekee onnelliseksi. Eikä myöskään sitä mitä se onni toisen mielestä on.

Äänestä
  • Niin kannattaa ensin käydä kaikki äijät läpi ja panna niiden kanssa niin löytyy itselle sopiva

Äänestä

Niin kannattaa ensin käydä kaikki äijät läpi ja panna niiden kanssa niin löytyy itselle sopiva

Todennäköisemmin, kuin hitaasti vuosikausia ystävyyden kautta yrittäminen tai itseasiassa kaiken mielenkiinnon hengiltä hivuttaminen.

Tosin eipä tässä ole käyty läpi kaikkia äijiä ja täällä lähinnä kiusaavat naiset, jotka antavat ymmärtää kiinnostustaan vaikka todennäköisesti oksentaisin, jos joutuisin intiimiin kanssakäymiseen naisen kanssa. Eipä ole ainakaan heteroudesta epäilyjä.

Äänestä

🤣🤣🤣🤣

2Äänestä
  • 😂😂😂😂

2Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

😂😂😂😂

MIkähän räkänaurukaksikko tämä jengi on. Kaksi totaalista aivopierua

1Äänestä

MIkähän räkänaurukaksikko tämä jengi on. Kaksi totaalista aivopierua

Kaksoisliekkipari😂🤣🔥

2Äänestä

• Onnea teille

Äänestä

Onnea teille

Siis kenelle teille? Kirjoitin aivan yleisesti.

Äänestä

Onnea teille

J🔥 T sivusta

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

J🔥 T sivusta

Voi jumalauta että joku jaksaa taas tämmöstä paskaa

Äänestä

• Sama biisi tuli täälläkin mieleen aloituksesta.

"Teen sinut onnelliseksi niin,
    Ettet luotani kaipaa pois.

Teen sinut onnelliseksi niin,
    Et sun hyvä mun kanssa ois.

Teen sinut onnelliseksi niin,
    Kanssani laulaa voit....

Teen sinut onnelliseksi...
    Niin hyvin kuin voin.

Vain rakkautta tarvitaan,
    Neuvomaan ja ohjaamaan.
    Ei mua johdattele muut,
    Mul on taivas, tähdet ja kuu...."

💔⛈️🌧️

¨sivulta¨

2Äänestä

Sulle ehkä paskaa noi, joillekin ei.
    T&J ei liity sinuun!

1Äänestä

Älähän nyt. Rakkaudesta se hevonenkin potkii ❤️

2Äänestä

On tämä touhu täällä välillä niin käsittämättömän lapsellista, ettei mitään rajaa. Ihmiset yrittävät käsitellä oikeita tunteitaan, ikäväänsä ja pettymyksiään, ja sitten osa porukasta tulee paikalle irvailemaan, provosoimaan ja tekemään kaikesta jotain naurettavaa näytelmää.

Eikö aikuisilla ihmisillä oikeasti ole parempaa tekemistä? Kaikenlaista vihjailua ja tahallista väärinymmärtämistä riittää, mutta suoraan ja rehellisesti ei osata puhua.

Toisen tunteet eivät ole mikään huvitteluväline. Jos ei ole mitään asiallista sanottavaa, joskus voisi ihan vain jättää kommentoimatta.

2Äänestä
  • Minulla ei ole koskaan ollut hyviä tunteita stalkkeria kohtaan, olen vain ihmetellyt hänen tapojansa toimia! Ja sitä että, hän on tehnyt sitä todella kauan. Ei sellaisella ihmisellä ole kaikki muumit laaksossa!

Äänestä

fn oikdin hiec',m kun hrkici mifli fhc obnnxdxs jobcin hcu kc pvli' jollvkin tytolle muyyhax niinb kun...

Äänestä
  • En oikein tiedä, kun ... mieli ... onnelliseksi ... jonkin ... jollekin tytölle ... niin kuin...

Äänestä

En oikein tiedä, kun ... mieli ... onnelliseksi ... jonkin ... jollekin tytölle ... niin kuin...

Ei häirikkö voi olla ikinä sellainen ihminen josta voisin pitää mitenkään!

Äänestä

hirfviömäozxdn hznkzz kivjoibbincnkin Didi zsiiz jonkin pdlzzjzn nimik

Äänestä
  • Muista pysyä aina kaukana minusta, koska muuten voi juorut lähteä liikkeelle!

Äänestä

Tämä ihminen on pakkomielteinen ja sairas gubbe!

Äänestä
  • Itse olet yksi helvetin hubba bubba

Äänestä

Kyllä onnellisuus on mitä haluan ja tiedän myös mitä haluan. Miehen, joka rakastaa minua ja jota minä rakastan. Suhteen, jossa on intohimoa ja sitoutumista. Miehen, jolla on tulevaisuuden suunnitelmia ja päämääriä sekä kykyä olla miehekäs ja, joka uskaltaa antaa minun olla feminiininen. Jolle urahaaveeni eivät ole uhka ja jolla on omatkin urahaaveensa. Miehen, joka ei usko spiritualismiin tai suhtaudu muutoinkaan intoillen uskontoihin. Minua pidemmän ja komean miehen, josta löytyy myös taitellisuutta.

Itse asiassa luin eilen jutun, jossa väitettiin, että nainen voi rakastua ainoastaan mieheen, jota ihailee. Pitäneekö paikkansa? Se ainakin on kohdallani pitänyt kutinsa, että kaikki miehet, joihin olen ollut rakastunut, ovat olleet myös lahjakkaita ja heitä olisi voinut ajatella myös mentoreina. Useimmat esihenkilöasemassa tai muutoin hallitsevassa asemassa.

Äänestä

Itseasiassa haluaisin, että kukaan mulkvisti ei enää yritä ehdottaa minulle siivoustyötä. Air B&B hostes on siivooja eikä se seikka muutu vaikka homma kätkettäisiin mihin tahansa nimikkeeseen.

Äänestä
  • Eikös se ole hyvä että on niitä töitä ja...

Äänestä

Eikös se ole hyvä että on niitä töitä ja...

Yksin mopinvarressa nyhväämistä. Ei kiitos. On olemassa mielekkäitäkin töitä ja siivous, hoitoala/sosiaaliala ja kaupanala eivät ole kyseisten joukossa.

Äänestä

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Yksin mopinvarressa nyhväämistä. Ei kiitos. On olemassa mielekkäitäkin töitä ja siivous, hoitoala/sosiaaliala ja kaupanala eivät ole kyseisten joukossa.

Tässä Suomen nykyisessä taloustilanteessa ei valinnanvaraa työpaikkojen suhteen välttämättä juuri ole. Saa olla kiitollinen, jos ylipäätään onnistuu löytämään töitä.

Toki olisi kannattanut jo nuorena opiskella itselleen kunnon ammatti, mutta eipä sitä silloin välttämättä ymmärtänyt koulutuksen merkitystä tulevaisuuden kannalta. Eikä kaikilla ollut siihen samanlaisia edellytyksiäkään.

Jälkiviisaus on helppoa, mutta menneisyyttä ei enää muuteta. 🙂

1Äänestä

Tässä Suomen nykyisessä taloustilanteessa ei valinnanvaraa työpaikkojen suhteen välttämättä juuri ole. Saa olla kiitollinen, jos ylipäätään onnistuu löytämään töitä.

Toki olisi kannattanut jo nuorena opiskella itselleen kunnon ammatti, mutta eipä sitä silloin välttämättä ymmärtänyt koulutuksen merkitystä tulevaisuuden kannalta. Eikä kaikilla ollut siihen samanlaisia edellytyksiäkään.

Jälkiviisaus on helppoa, mutta menneisyyttä ei enää muuteta. 🙂

Lopeta HETI.

Suomessa ei saa edes koulutuksella töitä!

LOPETA PILKKAAMINEN.

Äänestä

Kuulostaa uhkailulta.

Mikäs on aloittajan käsitys onnesta?

Uhkailetko? Kenelle se on onnen merkki?

Äänestä

Halusin yöllä haaveissani hieroa sun jalat, mutta en kehdannut, koska olit varmasti jo nukkumassa. Sikamainen ja röyhkeä ajatus muutenkin

sivu

Äänestä
  • Potkaisin sun leukaan, ja sulta meni
    niskat…

Älä koske.

Miehet vois opetella kysymään ensin lupa ja
    jos
    halua ”hieroa”,
    kannatta etsiä sellainen joka tykkää lääppimisestä.

Äänestä

• Tollaset jalkahieronnat on kiertäen kaartaen ja väärillä sanoilla
    ruinattua ”haluan koskea sinuun”.
    Elokuvista opittua bullshittiä.

Lopettakaa valehtelu, sinä et halua hieroa ja
    se joka ”vastaanottaa” sitä, on
    hämmenytynyt… ei tajua valhetta.

Äänestä

tuojoku itgämainen naaourin tyttö trkrr minug iloixdkxi kun kuuldn jovain pieniä ääniäkin händlgä

Äänestä

pdlazn niin pokdu pdliäni niin... oldn yfiggänyg midggiä dvbvämikä olixi joku hzuxkz pclikin ch obbzxxz nuollv nyunöllv

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Mutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu