Mutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINEN
Anonyymi-ap
42256
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
Vastaukset 42
Vanhimmat
Enköhän minä itse tiedä kuka ja mikä minut tekisi onnelliseksi. Jos en ole kanssasi samaa mieltä, niin en ole kanssasi samaa mieltä.
Aloitus on selvä provo ja trollipaskaa
Niin arvelinkin sen olevan!
Minua tuossa koittaa nyt joku esittää ja saada paskaa minun niskaan. Kauankohan tuota vielä jaksavat harrastaa. Tässä on tätä paskaa jo muutama viikko katseltu
Tiedän, että teet minut onnelliseksi ja sitä juuri haluan🤴🏻😇✨🪐🌛💫🔥👸🏼🙏🏻
Jos tämä on oman lapseni ikäiseltä, niin ymmärrä vihdoinkin ettet ole sellainen ihminen, jonka kanssa haluasin olla missään tekemisissä koskaan!
Eipä sitä koskaan voi toinen varmaksi tietää mikä toisen tekee onnelliseksi. Eikä myöskään sitä mitä se onni toisen mielestä on.
Niin kannattaa ensin käydä kaikki äijät läpi ja panna niiden kanssa niin löytyy itselle sopiva
Todennäköisemmin, kuin hitaasti vuosikausia ystävyyden kautta yrittäminen tai itseasiassa kaiken mielenkiinnon hengiltä hivuttaminen.
Tosin eipä tässä ole käyty läpi kaikkia äijiä ja täällä lähinnä kiusaavat naiset, jotka antavat ymmärtää kiinnostustaan vaikka todennäköisesti oksentaisin, jos joutuisin intiimiin kanssakäymiseen naisen kanssa. Eipä ole ainakaan heteroudesta epäilyjä.
🤣🤣🤣🤣
😂😂😂😂
MIkähän räkänaurukaksikko tämä jengi on. Kaksi totaalista aivopierua
Kaksoisliekkipari😂🤣🔥
Jos kumpikin haluaisi epäitsekkäästi tehdä parhaansa toisen eteen, niin suhteesta voisi tulla onnellinen. Ja niistä ihmisistä siinä (heh)
https://youtu.be/03cFsNH_cYI?is=PvBZR_lqRKZmUeJH
Onnea teille
Siis kenelle teille? Kirjoitin aivan yleisesti.
J🔥 T sivusta
Voi jumalauta että joku jaksaa taas tämmöstä paskaa
Sama biisi tuli täälläkin mieleen aloituksesta.
"Teen sinut onnelliseksi niin,
Ettet luotani kaipaa pois.
Teen sinut onnelliseksi niin,
Et sun hyvä mun kanssa ois.
Teen sinut onnelliseksi niin,
Kanssani laulaa voit....
Teen sinut onnelliseksi...
Niin hyvin kuin voin.
Vain rakkautta tarvitaan,
Neuvomaan ja ohjaamaan.
Ei mua johdattele muut,
Mul on taivas, tähdet ja kuu...."
💔⛈️🌧️
¨sivulta¨
Sulle ehkä paskaa noi, joillekin ei.
T&J ei liity sinuun!
Älähän nyt. Rakkaudesta se hevonenkin potkii ❤️
On tämä touhu täällä välillä niin käsittämättömän lapsellista, ettei mitään rajaa. Ihmiset yrittävät käsitellä oikeita tunteitaan, ikäväänsä ja pettymyksiään, ja sitten osa porukasta tulee paikalle irvailemaan, provosoimaan ja tekemään kaikesta jotain naurettavaa näytelmää.
Eikö aikuisilla ihmisillä oikeasti ole parempaa tekemistä? Kaikenlaista vihjailua ja tahallista väärinymmärtämistä riittää, mutta suoraan ja rehellisesti ei osata puhua.
Toisen tunteet eivät ole mikään huvitteluväline. Jos ei ole mitään asiallista sanottavaa, joskus voisi ihan vain jättää kommentoimatta.
Minulla ei ole koskaan ollut hyviä tunteita stalkkeria kohtaan, olen vain ihmetellyt hänen tapojansa toimia! Ja sitä että, hän on tehnyt sitä todella kauan. Ei sellaisella ihmisellä ole kaikki muumit laaksossa!
fn oikdin hiec',m kun hrkici mifli fhc obnnxdxs jobcin hcu kc pvli' jollvkin tytolle muyyhax niinb kun...
En oikein tiedä, kun ... mieli ... onnelliseksi ... jonkin ... jollekin tytölle ... niin kuin...
Ei häirikkö voi olla ikinä sellainen ihminen josta voisin pitää mitenkään!
hirfviömäozxdn hznkzz kivjoibbincnkin Didi zsiiz jonkin pdlzzjzn nimik
Muista pysyä aina kaukana minusta, koska muuten voi juorut lähteä liikkeelle!
Tämä ihminen on pakkomielteinen ja sairas gubbe!
Itse olet yksi helvetin hubba bubba
Kyllä onnellisuus on mitä haluan ja tiedän myös mitä haluan. Miehen, joka rakastaa minua ja jota minä rakastan. Suhteen, jossa on intohimoa ja sitoutumista. Miehen, jolla on tulevaisuuden suunnitelmia ja päämääriä sekä kykyä olla miehekäs ja, joka uskaltaa antaa minun olla feminiininen. Jolle urahaaveeni eivät ole uhka ja jolla on omatkin urahaaveensa. Miehen, joka ei usko spiritualismiin tai suhtaudu muutoinkaan intoillen uskontoihin. Minua pidemmän ja komean miehen, josta löytyy myös taitellisuutta.
Itse asiassa luin eilen jutun, jossa väitettiin, että nainen voi rakastua ainoastaan mieheen, jota ihailee. Pitäneekö paikkansa? Se ainakin on kohdallani pitänyt kutinsa, että kaikki miehet, joihin olen ollut rakastunut, ovat olleet myös lahjakkaita ja heitä olisi voinut ajatella myös mentoreina. Useimmat esihenkilöasemassa tai muutoin hallitsevassa asemassa.
Itseasiassa haluaisin, että kukaan mulkvisti ei enää yritä ehdottaa minulle siivoustyötä. Air B&B hostes on siivooja eikä se seikka muutu vaikka homma kätkettäisiin mihin tahansa nimikkeeseen.
Eikös se ole hyvä että on niitä töitä ja...
Yksin mopinvarressa nyhväämistä. Ei kiitos. On olemassa mielekkäitäkin töitä ja siivous, hoitoala/sosiaaliala ja kaupanala eivät ole kyseisten joukossa.
Tässä Suomen nykyisessä taloustilanteessa ei valinnanvaraa työpaikkojen suhteen välttämättä juuri ole. Saa olla kiitollinen, jos ylipäätään onnistuu löytämään töitä.
Toki olisi kannattanut jo nuorena opiskella itselleen kunnon ammatti, mutta eipä sitä silloin välttämättä ymmärtänyt koulutuksen merkitystä tulevaisuuden kannalta. Eikä kaikilla ollut siihen samanlaisia edellytyksiäkään.
Jälkiviisaus on helppoa, mutta menneisyyttä ei enää muuteta. 🙂
Lopeta HETI.
Suomessa ei saa edes koulutuksella töitä!
LOPETA PILKKAAMINEN.
Kuulostaa uhkailulta.
Mikäs on aloittajan käsitys onnesta?
Uhkailetko? Kenelle se on onnen merkki?
Halusin yöllä haaveissani hieroa sun jalat, mutta en kehdannut, koska olit varmasti jo nukkumassa. Sikamainen ja röyhkeä ajatus muutenkin
sivu
Potkaisin sun leukaan, ja sulta meni
niskat…
Älä koske.
Miehet vois opetella kysymään ensin lupa ja
jos
halua ”hieroa”,
kannatta etsiä sellainen joka tykkää lääppimisestä.
Tollaset jalkahieronnat on kiertäen kaartaen ja väärillä sanoilla
ruinattua ”haluan koskea sinuun”.
Elokuvista opittua bullshittiä.
Lopettakaa valehtelu, sinä et halua hieroa ja
se joka ”vastaanottaa” sitä, on
hämmenytynyt… ei tajua valhetta.
tuojoku itgämainen naaourin tyttö trkrr minug iloixdkxi kun kuuldn jovain pieniä ääniäkin händlgä
pdlazn niin pokdu pdliäni niin... oldn yfiggänyg midggiä dvbvämikä olixi joku hzuxkz pclikin ch obbzxxz nuollv nyunöllv