Hävettävä käytös

Hävettääkö sinua jokin?
49340
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 49

Vanhimmat

Maybe, maybe not. Tänne en siitä enää kirjoittele.

Äänestä
  • Avaa nyt vähän, mihin liittyy?

Äänestä

• Voin avata vain sen verran, että liittyy keväiseen ja alkukesäiseen palstakirjoitteluun. Ihmettelen yhä, kenen kanssa silloin kirjoittelin. En siis ollut ns. kunnossa tuolloin.

1Äänestä

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Voin avata vain sen verran, että liittyy keväiseen ja alkukesäiseen palstakirjoitteluun. Ihmettelen yhä, kenen kanssa silloin kirjoittelin. En siis ollut ns. kunnossa tuolloin.

Kuinka yllättävää, ku ite olin kokonaan ilman nettiäki tohon aikaan.
    Ja ihan tarkoituksella, ja ei, en ole ollu missään "hoitolassa". ;)

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Kuinka yllättävää, ku ite olin kokonaan ilman nettiäki tohon aikaan.
    Ja ihan tarkoituksella, ja ei, en ole ollu missään "hoitolassa". ;)

En tunne sinua.

Äänestä

Voin avata vain sen verran, että liittyy keväiseen ja alkukesäiseen palstakirjoitteluun. Ihmettelen yhä, kenen kanssa silloin kirjoittelin. En siis ollut ns. kunnossa tuolloin.

Oliko jotain s*ksijuttuja? En ole sellaisia hänen kanssaan mielestäni paljon, etenkään tuolloin kirjoitellut, mutta joku kirjoitteli, ehkä hänen kanssaan.
    n->m

Äänestä

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Oliko jotain s*ksijuttuja? En ole sellaisia hänen kanssaan mielestäni paljon, etenkään tuolloin kirjoitellut, mutta joku kirjoitteli, ehkä hänen kanssaan.
    n->m

Oli siellä niitäkin juttuja. Voi itku sentään. Sai kuvan, että antaisin tosi helposti. Oli jotain, että ensin s*ksi, sitten tutustuminen. Honestly, menee ihan toiste päin miun tapauksessa- ensin tutustutaan sitten keksi.

Äänestä

Oli siellä niitäkin juttuja. Voi itku sentään. Sai kuvan, että antaisin tosi helposti. Oli jotain, että ensin s*ksi, sitten tutustuminen. Honestly, menee ihan toiste päin miun tapauksessa- ensin tutustutaan sitten keksi.

Ohi. Väärä murre. Mutta tsemppiä sulle, sellaista täällä usein on.

Äänestä

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Ohi. Väärä murre. Mutta tsemppiä sulle, sellaista täällä usein on.

Kiitos samoin sinulle :)

Äänestä

No ihan kuin teillä ois yksin höpisevä äijä muitakaan vaihtoehtoja lähtökohtaisesti ha ha

Äänestä

• Anonyymi00030 kirjoitti:

No ihan kuin teillä ois yksin höpisevä äijä muitakaan vaihtoehtoja lähtökohtaisesti ha ha

Aina naista syytetään äijäksi. Sanottakoon vielä, että kuukausiin en ole yhtäkään aloitusta tehnyt tänne :) enkä pahemmin kommentoinutkaan-tiedän ettei ne ole miulle :D ja hyvä niin !

Äänestä

Ei, minua vaan yritetään syyttää jatkuvasti asioista joita en ole tehnyt. Joskus epäilen itsekin itseäni mutta jossain vaiheessa aina huomaan syytösten perättömyyden, onneksi.

Äänestä
  • Syytetty esimerkiksi mistä?

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Syytetty esimerkiksi mistä?

En välitä eritellä sen kummemmin täällä.

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Oho. Tämä vastaukseni meni jostain syystä väärään paikkaan - piti vastata tuohon alempaan naiiviusjuttuun.

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Mielestäni kaikki on vähän naiiveja, kun ovat ihastuneita ja se ei välttämättä ole huono juttu, jos siis liittyy johonkin pupusteluun ja herkistelyyn.

Äänestä

Ehkä olin ihastuksissani vähän liian naiivi. Jonkun mielestä se tietysti voisi olla söpöäkin, mutta en tiedä hänestä. Itseä vähän hävettää.

2Äänestä
  • Millä tavalla naivi?

Äänestä

Juu kiukuttelin mun kullalle kun olin kipee. Mut sit se tuli ja halasi mua pitkään ja sovittin.

Äänestä
  • Ja vieläkään et parantunu.

Äänestä

Ja vieläkään et parantunu.

En. Tää on jotain muuta kuin tavan flunssa.

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

En. Tää on jotain muuta kuin tavan flunssa.

Vianhan ei tarvi olla iso sillon ku se on päässä. Vanha kansansanonta.

1Äänestä

Vianhan ei tarvi olla iso sillon ku se on päässä. Vanha kansansanonta.

Sinähän se tunnut tietävän. Eikö sua oikeasti hävetä olla kiusaaja?

1Äänestä

Mä kyl pysyttelen teist kiusaajista mahollisimman kaukana.

Äänestä

Häntä taitaa suojella vapaus tällaisista tunteista, hui hai

1Äänestä

Mä kyl pysyttelen teist kiusaajista mahollisimman kaukana.

Kuinkahan tässä sinua kiusasin? 🙄

Äänestä

No, mikä sulla sitten on?

Äänestä
  • Älä luule että menisin enää tuohon harhaan. Kyselet vaan että voit tehdä pilaa.

1Äänestä

Joo, häpeän viimeaikaisia yhteydenottojani potiessani tätä tummaa sielujen yötä jo ties monennetta vuotta putkeen.

Äänestä

Ei ole mitään hävettävää mutta ymmärrän hyvin, että eräällä naisella on. Tunsin hänen häpeäenergiat siitä miten epätoivoisesti hän on käyttäytynyt ja ilmsissut itseään ymmärtämättä kuitenkaan todellista tilannetta kokonaisuudessaan. Arvasin, että laitat tänne taas viestiä. Ongan tämä kiusallista tietää sinusta näin paljon arkojakin asioita haluamattani. Niin ja en ole mies.

Äänestä
  • Mielestäni on kiusallisempaa tuo, että kuvittelet tunnistavasi jonkun tuttusi palstalla ja, että tässä nyt puhutaan juuri hänen asioistaan.
    Sivusta haloo

6Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Mielestäni on kiusallisempaa tuo, että kuvittelet tunnistavasi jonkun tuttusi palstalla ja, että tässä nyt puhutaan juuri hänen asioistaan.
    Sivusta haloo

Niin onhan nämä draamatrollimiehen tekstuaaliset telenovelat vähän tällaista elämänkouluväen saippuasarjaa, mutta kun naiseksi itseään kerran väittää, niin jo alkaa pöyristyttää. -TT

Äänestä

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Niin onhan nämä draamatrollimiehen tekstuaaliset telenovelat vähän tällaista elämänkouluväen saippuasarjaa, mutta kun naiseksi itseään kerran väittää, niin jo alkaa pöyristyttää. -TT

Mutta virkistävää vaihtelua sinänsä että tällä kertaa väittää tietävänsä naisen "häpeä energioita". Uutta hienoa termistöä

1Äänestä

Kannattaa huomioida että monilla on myös vääränlaista häpeää johon ei ole pätevää syytä. Erilaisten traumojen myötä voi kehittyä tietynlainen häpeäidentiteetti.

3Äänestä
  • Minä kyllä tiedän tämän!

Äänestä

Ei mua hävetä laisinkaan. Joskus lapsena koin jotain kummallista tunnetta mutta se ei ollut häpeää vaan se kummallinen tunne tuli silloin kun joku oli vaikka rikkoi toisen tekemän vaikka askartelu jutun

Äänestä
  • No niin. Eli olet jäänyt sille tasolle.

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

No niin. Eli olet jäänyt sille tasolle.

Taiteilijanhan kädenjäljen tunnistaa aina, ja varsinki savenvalajilla, sillonki, ku jonku toisen työ jää sinne kuivauskaappiin.

Äänestä

Luulisi stalkkaajaa hävettävän se kauan jatkunut kyttääminen!

Äänestä

Kaikki ja ei mikään.

Äänestä
  • Miten se noin voi olla?

Äänestä

En ole tehnyt mitään

1Äänestä
  • Eli yrität vakuuttaa jopa itsesi tuosta?

Äänestä

En häpeile asioita, joille en voi mitään. En itse valinnut ihastua ja innostua liikaa. Se tekee ihmisestä joskus hyväuskoisen höperön. Häpeäisin, jos olisin jatkanut sillä hölmöilyn tiellä. Pitää uskaltaa puhaltaa peli poikki, jos on eksynyt väärään otteluun.

2Äänestä
  • Mikä oli se väärä ottelu ja mikä oli oikea?

Äänestä

• Anonyymi00041 kirjoitti:

Mikä oli se väärä ottelu ja mikä oli oikea?

ja missä olit hyväuskoinen höperö?

Äänestä

Hävettää ja harmittaa muutenkin kaikki.

Äänestä
  • Kerro!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Hävettääkö sinua jokin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu