Hävettääkö sinua jokin?
Hävettävä käytös
Anonyymi-ap
49340
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Palasin takaisin LieksaanOlen maailmaa nähnyt kosmopoliitti, joka on nyt asettunut Lieksaan asumaan, koska minulla on tärkeä tehtävä täällä. Siihen olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota, että täällä naiset ovat ihmeen läskilorttoja. Nuorillakin …
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
Vastaukset 49
Vanhimmat
Maybe, maybe not. Tänne en siitä enää kirjoittele.
Avaa nyt vähän, mihin liittyy?
Voin avata vain sen verran, että liittyy keväiseen ja alkukesäiseen palstakirjoitteluun. Ihmettelen yhä, kenen kanssa silloin kirjoittelin. En siis ollut ns. kunnossa tuolloin.
Kuinka yllättävää, ku ite olin kokonaan ilman nettiäki tohon aikaan.
Ja ihan tarkoituksella, ja ei, en ole ollu missään "hoitolassa". ;)
En tunne sinua.
Oliko jotain s*ksijuttuja? En ole sellaisia hänen kanssaan mielestäni paljon, etenkään tuolloin kirjoitellut, mutta joku kirjoitteli, ehkä hänen kanssaan.
n->m
Oli siellä niitäkin juttuja. Voi itku sentään. Sai kuvan, että antaisin tosi helposti. Oli jotain, että ensin s*ksi, sitten tutustuminen. Honestly, menee ihan toiste päin miun tapauksessa- ensin tutustutaan sitten keksi.
Ohi. Väärä murre. Mutta tsemppiä sulle, sellaista täällä usein on.
Kiitos samoin sinulle :)
No ihan kuin teillä ois yksin höpisevä äijä muitakaan vaihtoehtoja lähtökohtaisesti ha ha
Aina naista syytetään äijäksi. Sanottakoon vielä, että kuukausiin en ole yhtäkään aloitusta tehnyt tänne :) enkä pahemmin kommentoinutkaan-tiedän ettei ne ole miulle :D ja hyvä niin !
Ei, minua vaan yritetään syyttää jatkuvasti asioista joita en ole tehnyt. Joskus epäilen itsekin itseäni mutta jossain vaiheessa aina huomaan syytösten perättömyyden, onneksi.
Syytetty esimerkiksi mistä?
En välitä eritellä sen kummemmin täällä.
Oho. Tämä vastaukseni meni jostain syystä väärään paikkaan - piti vastata tuohon alempaan naiiviusjuttuun.
Mielestäni kaikki on vähän naiiveja, kun ovat ihastuneita ja se ei välttämättä ole huono juttu, jos siis liittyy johonkin pupusteluun ja herkistelyyn.
Ehkä olin ihastuksissani vähän liian naiivi. Jonkun mielestä se tietysti voisi olla söpöäkin, mutta en tiedä hänestä. Itseä vähän hävettää.
Millä tavalla naivi?
Juu kiukuttelin mun kullalle kun olin kipee. Mut sit se tuli ja halasi mua pitkään ja sovittin.
Ja vieläkään et parantunu.
En. Tää on jotain muuta kuin tavan flunssa.
Vianhan ei tarvi olla iso sillon ku se on päässä. Vanha kansansanonta.
Sinähän se tunnut tietävän. Eikö sua oikeasti hävetä olla kiusaaja?
Mä kyl pysyttelen teist kiusaajista mahollisimman kaukana.
Häntä taitaa suojella vapaus tällaisista tunteista, hui hai
Kuinkahan tässä sinua kiusasin? 🙄
No, mikä sulla sitten on?
Älä luule että menisin enää tuohon harhaan. Kyselet vaan että voit tehdä pilaa.
Joo, häpeän viimeaikaisia yhteydenottojani potiessani tätä tummaa sielujen yötä jo ties monennetta vuotta putkeen.
Ei ole mitään hävettävää mutta ymmärrän hyvin, että eräällä naisella on. Tunsin hänen häpeäenergiat siitä miten epätoivoisesti hän on käyttäytynyt ja ilmsissut itseään ymmärtämättä kuitenkaan todellista tilannetta kokonaisuudessaan. Arvasin, että laitat tänne taas viestiä. Ongan tämä kiusallista tietää sinusta näin paljon arkojakin asioita haluamattani. Niin ja en ole mies.
Mielestäni on kiusallisempaa tuo, että kuvittelet tunnistavasi jonkun tuttusi palstalla ja, että tässä nyt puhutaan juuri hänen asioistaan.
Sivusta haloo
Niin onhan nämä draamatrollimiehen tekstuaaliset telenovelat vähän tällaista elämänkouluväen saippuasarjaa, mutta kun naiseksi itseään kerran väittää, niin jo alkaa pöyristyttää. -TT
Mutta virkistävää vaihtelua sinänsä että tällä kertaa väittää tietävänsä naisen "häpeä energioita". Uutta hienoa termistöä
Kannattaa huomioida että monilla on myös vääränlaista häpeää johon ei ole pätevää syytä. Erilaisten traumojen myötä voi kehittyä tietynlainen häpeäidentiteetti.
Minä kyllä tiedän tämän!
Ei mua hävetä laisinkaan. Joskus lapsena koin jotain kummallista tunnetta mutta se ei ollut häpeää vaan se kummallinen tunne tuli silloin kun joku oli vaikka rikkoi toisen tekemän vaikka askartelu jutun
No niin. Eli olet jäänyt sille tasolle.
Taiteilijanhan kädenjäljen tunnistaa aina, ja varsinki savenvalajilla, sillonki, ku jonku toisen työ jää sinne kuivauskaappiin.
Luulisi stalkkaajaa hävettävän se kauan jatkunut kyttääminen!
Kaikki ja ei mikään.
Miten se noin voi olla?
En ole tehnyt mitään
Eli yrität vakuuttaa jopa itsesi tuosta?
En häpeile asioita, joille en voi mitään. En itse valinnut ihastua ja innostua liikaa. Se tekee ihmisestä joskus hyväuskoisen höperön. Häpeäisin, jos olisin jatkanut sillä hölmöilyn tiellä. Pitää uskaltaa puhaltaa peli poikki, jos on eksynyt väärään otteluun.
Mikä oli se väärä ottelu ja mikä oli oikea?
ja missä olit hyväuskoinen höperö?
Hävettää ja harmittaa muutenkin kaikki.
Kerro!
https://www.ksml.fi/teemat/9858431