Mulla teki mieli kokeilla kimppa seksiä ja parinvaihtoa.
Olisi ollut mahdollisuus kokeilla toisen parin kanssa.
En kuitenkaan halunnut pettää vaimoani joten oli selvää että naisen täytyy olla oma vaimo. Ja mikä vielä on hyvä että saamme vaimon kanssa yhteisen kokemuksen.
Kun lopulta sain kerrottua vaimolle asiasta niin vaimo otti asian todella hyvin.
Tuli mietti asiaa jonkin aikaa, ja kysy haluanko tosiaan että toinen mies panisi häntä?
Kerroin haluavani kokeilla juuri hänen kanssa että saadaan yhteinen kokemus!
Vaimo sanoi suostuvansa ja alettiin miettimään kenelle vaimo haluaisi antaa ja saimme esille kolme miestä joista yhdessä valittiin yksi mies.
Nyt mies on ollut melko ahkerasti meillä ja ollaan pantu vaimoa ahkerasti ja vaimo on kysynyt mitä on olen tykännyt ja olen kyllä se nauttinut.
Samaa kertoi vaimokin!
Olisi ollut mahdollisuus kokeilla toisen parin kanssa.
En kuitenkaan halunnut pettää vaimoani joten oli selvää että naisen täytyy olla oma vaimo. Ja mikä vielä on hyvä että saamme vaimon kanssa yhteisen kokemuksen.
Kun lopulta sain kerrottua vaimolle asiasta niin vaimo otti asian todella hyvin.
Tuli mietti asiaa jonkin aikaa, ja kysy haluanko tosiaan että toinen mies panisi häntä?
Kerroin haluavani kokeilla juuri hänen kanssa että saadaan yhteinen kokemus!
Vaimo sanoi suostuvansa ja alettiin miettimään kenelle vaimo haluaisi antaa ja saimme esille kolme miestä joista yhdessä valittiin yksi mies.
Nyt mies on ollut melko ahkerasti meillä ja ollaan pantu vaimoa ahkerasti ja vaimo on kysynyt mitä on olen tykännyt ja olen kyllä se nauttinut.
Samaa kertoi vaimokin!
Vastaukset 4
Vanhimmat
Muistan ensimmäisen 3some hetken. Jännitti kovasti. Epäilin ettei edes seiso jännityksen vuoksi. Mutta kun naiseni ja hänen naispuolinen ystävä alkoivat suudella ja hyväillä toisiaan, niin jännitys katosi ja seisokki oli erittäin kova.
On hienoa tietää jonkun haluavan jakaa kokemuksen oman vaimon kanssa.
Yleensä miehet haluaa panna muiden vaimoja ja jättää omat vaimot ulkopuolelle.
No kiva kiva. Toivottavasti se seksi on himokkaampaa kuin tuo sekava sepustus.
Täällä on sexsex kiimainen isokaluinen mies halukas nussimaan varattuja naisia