Yllättävän hyvä vaihtoehto verrattuna moneen muuhun vaihtoehtoon.
Täällä taas on vaihteeksi menossa "samaistu mahdollisimman moniin kurjiin kokemuksiin"-vaihe, joten ei napaa olla näiden tyyppien kanssa tekemisissä.
0Äänestä
Anonyymi00003
Yöllä lenkille😡😅???
0Äänestä
Anonyymi00008
Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Usein menin hänen kanssa
0Äänestä
Anonyymi00004
Kaupungissa onnistuu, koska siellä on katuvalot. Jos minä lähtisin täällä maalla kävelylle, 100 metriä käveltyäni törmäisin joko puuhun tai putoaisin ojaan.
1Äänestä
Anonyymi00003
Oikein sulle🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0Äänestä
Anonyymi00008
Joo täällä on kyllä pimeää kuin perseessä
0Äänestä
Anonyymi00006
Tuntuu siltä, että olin poissa kauhean kauan ja että kello ei ole vielä mitään. Kannattaa käydä.
0Äänestä
Anonyymi00009
Huomenna 2h
0Äänestä
Anonyymi00006
Teitin keitin kyllä sitten ihan vain teen... Ehkä käyn vielä toisen kerran, tai nostelen painoja semmoisen 45 min... Unirytmi on vähän sekaisin, sitä jotain yrittää...
Vastaukset 15
Vanhimmat
Varo ettei tuu susi vastaan!
En ole tulossa
Yllättävän hyvä vaihtoehto verrattuna moneen muuhun vaihtoehtoon.
Täällä taas on vaihteeksi menossa "samaistu mahdollisimman moniin kurjiin kokemuksiin"-vaihe, joten ei napaa olla näiden tyyppien kanssa tekemisissä.
Yöllä lenkille😡😅???
Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Usein menin hänen kanssa
Kaupungissa onnistuu, koska siellä on katuvalot. Jos minä lähtisin täällä maalla kävelylle, 100 metriä käveltyäni törmäisin joko puuhun tai putoaisin ojaan.
Oikein sulle🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Joo täällä on kyllä pimeää kuin perseessä
Tuntuu siltä, että olin poissa kauhean kauan ja että kello ei ole vielä mitään. Kannattaa käydä.
Huomenna 2h
Teitin keitin kyllä sitten ihan vain teen... Ehkä käyn vielä toisen kerran, tai nostelen painoja semmoisen 45 min... Unirytmi on vähän sekaisin, sitä jotain yrittää...
Huomenna 2h
Minä kanssa laitoin just kahvin tippumaan
On myös viineriä kahveen kanssa
Join kans kahdet yö sumpit