Hyvää yötä

Tiedät että tunteita on ollut myös mulla 😘
14280
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

OHI!!!

Äänestä
  • Niin on mullakin 😘 toivottavasti osui toi lentis?

Äänestä

Joo sillä kenen huppari mun tyynyllä

Äänestä
  • Huppari tyynyllä, mies mun vieressä😍

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Huppari tyynyllä, mies mun vieressä😍

Ja Pirkkalainen pakokaasumatkalla?

Äänestä

Et sä sille kirjoittelisi jos olisi sun vieressä ja tuskin on sama mies. Jokin tunniste niin sanon onko sama.

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja Pirkkalainen pakokaasumatkalla?

Teille molemmille tiedoksi ettei osu Pirkkala. Eikä edes Pirkanmaa, ei Pohjanmaa.

Äänestä

Sitäpaitsi ei ne sinne hoitolaitokseen taida yövieraita huolia

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Teille molemmille tiedoksi ettei osu Pirkkala. Eikä edes Pirkanmaa, ei Pohjanmaa.

Missä ees on Pikkala?

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Missä ees on Pikkala?

Espoon rajalla Ykköstiellä, mut siitähän ei kukaan ennen sua kirjottanu.

Äänestä

I know 😘
Meinaa vain usko loppua välillä...
Haluaisi jo jotain kongreettista asian suhteen.

1Äänestä

Hyvää yötä ihanalle. Olit ainoa valonpilkahdus muuten oli kerta vähän tommonen huono. Olit yhtä ihana ja loistava kuin ennenkin niin ei liity sinuun minun huono mieli. Pusuja ja haleja 🩷.

Äänestä

On ollut mutta ei taida olla enää, uusi kakkonen taitaa jo olla kiikarissa..

1Äänestä

Tiedän kyllä. niin on mullakin hyvää yötä ❤️

1Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Tiedät että tunteita on ollut myös mulla 😘

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu