Pettynyt sinuun mies

Oot fyysisesti siellä kaukana ja et varmasti lue palstaa siellä. Telepatiakin ja tunteet tökkii, ainakin positiiviset tunteet. Oon sulle jostain syystä vihainen ja myös itselleni. Jospa joskus saisin tietää mitkä oikeasti olivat aikeesi minua kohtaan. Pilata ja sekoittaa elämäni tavalla tai toisella kun saisit puheillasi minut ihastumaan itseesi ja saisit pönkitystä itsetunnollesi siinä samalla? Nyt olen vain vihainen, surullinen ja pettynyt. Olit ylimääräinen mutka elämässäni vain, häntäheikki.
11185
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Kuka haluaa tuollaisen pahansuopaisen naisen itselleen?

Minulta mieheltä

4Äänestä
  • Ehkä pahansuopaisuuteen on hänen kohdallaan syynsä

Äänestä

sovitte upeasti yhteen. näin sen jo silloin. koitan vaan omia sen miehen mutta eihän se niin mene. annoin hänet sinulle, 🫶

Äänestä
  • Koitat omia? No se on todellakin huomattu. Mukava lipsautus. Tykkään. No oletpa kiva kun silti ”annat” hänet minulle. Eiköhän hän itse tee aikuisena miehenä omat päätöksensä asioita mutta kiitos silti armollisuudestasi teidän majesteettinen ylhäisyytenne. Olet varmaankin se joka tietää kaikkien puolesta kaiken ja kaikkien asiat paremmin kuin he itse ja tietää mitä muiden pitää tehdä paitsi taisit jälleen erehtyä kuka kirjoittaa täällä kenelle. Huti meni jälleen.

1Äänestä

Ei se mitään
M

Äänestä

Miksi olet vihainen minulle? Tän päivänen ei liity sinuun. Haluan hemmotella sinua ja ottaa sinut itselleni.

Äänestä
  • Hyvä olet puhumaan ja sanomaan, mutta sanat ja teot on täysin ristiriidassa keskenään. Ja kun tilanne on jo muutenkin niin hankala niin ei vain mulla jaksaminen riitä enää

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Hyvä olet puhumaan ja sanomaan, mutta sanat ja teot on täysin ristiriidassa keskenään. Ja kun tilanne on jo muutenkin niin hankala niin ei vain mulla jaksaminen riitä enää

Miten on muka ristiriidassa? Olisit tullut sinne kun kysyin sinua.

Äänestä

Älä huoli telepatia toimii ainakin täällä suunnassa ja edelleen sinua odotan

Äänestä

Olet ymmärtänyt oikein.

1Äänestä

Edelleen odottelee häntäheikkiä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Oot fyysisesti siellä kaukana ja et varmasti lue palstaa siellä. Telepatiakin ja tunteet tökkii, ainakin positiiviset tunteet. Oon sulle jostain syystä vihainen ja myös itselleni. Jospa joskus saisin tietää mitkä oikeasti olivat aikeesi minua kohtaan. Pilata ja sekoittaa elämäni tavalla tai toisella kun saisit puheillasi minut ihastumaan itseesi ja saisit pönkitystä itsetunnollesi siinä samalla? Nyt olen vain vihainen, surullinen ja pettynyt. Olit ylimääräinen mutka elämässäni vain, häntäheikki.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu