"Karu varoitus Ukrainan tilanteesta: ”Ansaitsee kattavamman tukipaketin”
Taloustieteilijän arvio Ukrainan tilanteesta on erittäin synkkä. Länsimaiden pitäisi hänen mukaansa lisätä tukeaan heti. "
Leikataanko lisää köyhiltä, sairailta, vanhuksilta & SOTE-palveluilta että saadaan apua Ukrainalandian ylläpitoon!
Taloustieteilijän arvio Ukrainan tilanteesta on erittäin synkkä. Länsimaiden pitäisi hänen mukaansa lisätä tukeaan heti. "
Leikataanko lisää köyhiltä, sairailta, vanhuksilta & SOTE-palveluilta että saadaan apua Ukrainalandian ylläpitoon!
Vastaukset 5
Vanhimmat
Ei, vaan perutaan varakkaiden älyttömän suuret veronkevennykset.
Tukea pitää jatkaa ja parantaa, kun Amerikassa on sellainen johtaja joka myy vanhan äitinsä, että pysyy vallassaan.
En tarkoita kokonaan että peruttaisiin, mutta 5 000 - 17 000 €:ron kevennyksillä ole tässä taloudellisessa tilanteessa mitään järkeä.
Mitä muuta voi odottaa narsistiselta minä minä minä hallitukselta, joka ainoastaan pienen eliitin & omaa asiaa!
Mienkäs sinne nyt sitä rahaa riittää kun ei riitä asumistukiin ei teveydenhuoltoon jne jne...
Korruption kautta tottakai, selkeä yhteys aseteollisuuteen & Suomen päättäjien kesken.