Vaimoni on nyt vaihdevuosien myötä menettänyt kiinnostuksensa kaikkeen, myös seksiin. Samaa kuulin kaverini vaimolta- tää mun frendi ei harrasta seksiä vaimonsa kanssa. Laskeskelin, että miksipä emme auttaisi toisiamme?! Ystävä hädässä tunnetaan, tai puutteessa tässä tapauksessa. Mitä mieltä?
Vastaukset 7
Vanhimmat
Aivan, ymmärrän. Kaveri voisi olla suurin ymmärtäjäsi ja samoin sinä hänelle? Rohkenetko ehdottaa? Vai oliko tämän vaimo mielessäsi?
Mutta jos pelkäät kaveri alkaa karttaa sinua jos esität hänelle asiaa... meitä 'auttajia' ja myötäeläjiä löytyy muutenkin. Oletko koskaan rohjennut miettiä asiaa siltä kantilta?
Kerro millainen ja minkä ikäinen mies olet muuten ja missä kaipailet näin?
Kiitos kivasta viestistäsi. Olen Oulun seudulla. N. 50 v. Olen ollut hissukseen asiasta mutta aistin väreitä minun ja kaverin vaimon kanssa. Hän on kuuma pakkaus, kuten vaimonikin, eikä tämän kynnyksen ylittäminen olisi enää minulle vaikeaakaan.
En tainnut vastata ihan täysin kysymyksiisi. Olen aika tavallinen mies, perheenisä, työssäkäyvä. Liikun paljon. Kirjoittelen jonkin verran eroottisia tarinoita ja tällä tavalla toteutan haaveittani, fantasioitani, joita vaimon kanssa en pääse toteuttamaan. Vastasinko riittävästi?
Missä päin sinä asut?
Spedellä taas lääkitys persiillään buaahaa
Oiskos se vaimolle ok jos kävisit vieraissa itse melkein kokeilisin sopivasti lähestyä kaverisi naista kutsuisin päivä kahville tai drinkille aikomuksena järjestää kaveril yllätys juhlat voisit päästä hyvinkin kokeilemaan ties mitä 59 mies
Trololoo ääliöt tämäkin aloitus
Tällä hetkellä vois ollakin ok, kun kiinnostus seksiin on nolla.
Olen miettinyt useitakin eri keinoja, miten toteuttaa tätä suunnitelmaa.
Tätä keskustelua voisi ehkä jatkaa jollain toisella foorumilla?