En kutsuisi häntä ihan kaivatuksi. Vaan lieväksi uteliaisuuden kohteeksi.
0Äänestä
Anonyymi00003
Oli kyse vesi-, tai jostain muusta pullosta/tölkistä, niin hän laittaa ne kiertoon.
0Äänestä
Anonyymi00004
Kipee olo
2Äänestä
Anonyymi00005
Hän on lämminsydäminen, huomioiva ja empaattinen mies. Toki paljon muutakin mutta jos jokin asia pitää nostaa viehättävimpänä ominaisuutena, niin tämä. Hänen seurassa on hyvä olla.
1Äänestä
Anonyymi00006
Kun naista katsoo edestäpäin vähän sivusta, näkyy kaksi makeaa mutkaa. Eka kaartuu sisäänpäin ja ottaa vauhtia vyötäröstä, kiihdyttää lantiosta alas kohti reiden ulkopintaa. Toinen lähtee ekasta sivuhyppynä taa ja pepun ympyriäistä reunaa kaartaen alaspäin.
1Äänestä
Anonyymi00007
Unessa lähdin juoksemaan hänen peräänsä ilman kenkiä vesisateeseen 🥺 Vastaan, hän.
1Äänestä
Anonyymi00008
Ääni ja katse.
5Äänestä
Anonyymi00006
Katse .... on kuin eräästä laulusta. Mut ei se, ei se mun kohdalla
0Äänestä
Anonyymi00010
Kodin tunne. Siitä tulee mieleen vanhat kirjat ja kaunis arkkitehtuuri. Sen ääni on hunajaa ja se lausuu kauniisti. Se on ravintoa minun sielulle. Se viihtyy usein minun unissa. Alkuun se ujosteli ja ingnooras, unissakin. Nykyään meillä on sielläkin hauskaa.
5Äänestä
Anonyymi00011
Ihana viesti.
0Äänestä
Anonyymi00010
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ihana viesti.
Kiitos. Se oli ihanalle miehelle.
0Äänestä
Anonyymi00012
Perse
0Äänestä
Anonyymi00013
Kyllä sä tiedät tottakai, sun ihana hymysi, upeat hiuksesi ,, taas kerran sain tänään illalla ihailla
Vastaukset 16
Vanhimmat
Ei kuulu sinulle vaikka olisi millainen
En kutsuisi häntä ihan kaivatuksi. Vaan lieväksi uteliaisuuden kohteeksi.
Oli kyse vesi-, tai jostain muusta pullosta/tölkistä, niin hän laittaa ne kiertoon.
Kipee olo
Hän on lämminsydäminen, huomioiva ja empaattinen mies. Toki paljon muutakin mutta jos jokin asia pitää nostaa viehättävimpänä ominaisuutena, niin tämä. Hänen seurassa on hyvä olla.
Kun naista katsoo edestäpäin vähän sivusta, näkyy kaksi makeaa mutkaa.
Eka kaartuu sisäänpäin ja ottaa vauhtia vyötäröstä, kiihdyttää lantiosta alas kohti reiden ulkopintaa.
Toinen lähtee ekasta sivuhyppynä taa ja pepun ympyriäistä reunaa kaartaen alaspäin.
Unessa lähdin juoksemaan hänen peräänsä ilman kenkiä vesisateeseen 🥺 Vastaan, hän.
Ääni ja katse.
Katse .... on kuin eräästä laulusta. Mut ei se, ei se mun kohdalla
Kodin tunne. Siitä tulee mieleen vanhat kirjat ja kaunis arkkitehtuuri. Sen ääni on hunajaa ja se lausuu kauniisti. Se on ravintoa minun sielulle. Se viihtyy usein minun unissa. Alkuun se ujosteli ja ingnooras, unissakin. Nykyään meillä on sielläkin hauskaa.
Ihana viesti.
Kiitos. Se oli ihanalle miehelle.
Perse
Kyllä sä tiedät tottakai, sun ihana hymysi, upeat hiuksesi ,, taas kerran sain tänään illalla ihailla
Herkkyys, sinnikkyys ja huumorintaju.
♡
Älykkyys, huumorintaju ja seksikkyys