Mitä sinä oikein ajattelet ja ootko oikeesti täällä niinku kuvittelen.
Eilen oli niin vahva tunne kun ensimmäisen viestikeskustelun avasin, että se olit sinä.
Meen taas saunaan enkä tiedä, ehkä tulen ikävässäni vielä tänne palstalle niinkuin tulin nytkin.
Eilen oli niin vahva tunne kun ensimmäisen viestikeskustelun avasin, että se olit sinä.
Meen taas saunaan enkä tiedä, ehkä tulen ikävässäni vielä tänne palstalle niinkuin tulin nytkin.
Vastaukset 28
Vanhimmat
Kuka?
LOL
,mik' öziöiöi Smps upi9'gvf ,fccom dob x xpm pv x og j
meszainv digh x xcon ov x igc h mzn
siis no mutta jogenkinhassua jhoigajien kasnsds..
Olen se minä ja tunnistan sinut. Meillä molemmilla on ikävä toisiamme ❤️
Älä viitsi leikkiä herkkäuskoisen tunteilla.
Mikäli tunnistat Jouluaatto 2023, tähti, runo, tähtiä on kaksi. Niin silloin olet oikea henkilö 🤗
Viimesen kerran oon muistaakseni sen joulukalenterin saanu aukoa 2022, voin muistaa vuodet vähä väärin en paljoa. Mutta jos niin silloin se olet sinä
Sinä tunnut kyllä häneltä ❤️
Anteeksi olet oikeassa, jouluaatto 2022, 2023 et enään saanut joululahjaa minulta ❤️
Et oo hupsu
Voitko olla oikeasti sinä, anna joku tunniste lisää, ole niin kiltti. Esim, missä olimme vuonna 2013 jouluna? 🤗
Nähtiinkö eilen?
Kyllä
Normaalissa paikassa? Jäi herkut antamatta sinulle söpöliini.
Töissä nähtiin. Ps. Oot aika kuuma 😉❤️🔥😍
Ei mustakusi. Kaivattusi ei nytkään ole täällä.
Aloitus ei ollut musta paskalta
Älä kuvittele tyhmiä. Tunnet asioita, ja hyvä niin, koska käyt läpi jotain elämässäsi, mutta älä hyvä ihminen rakenna elämääsi näiden palstakirjoitusten ja tuntemusten varaan. Mieti mikä on oikeaa ja totta ja miten olla onnellinen oikeassa elämässäsi.
No aloitetaan siitä että kerrot mikä tuo viestiketju oli? Olen kirjoittanut ja voin luvata että kerron jos se oli minulta. Koska jos mietit viestiketjua ja se on juuri minun kirjoittama, niin silloin se saattaa olla juuri "minulta".
Jos saunoo liikaa saunaolut seuranaan kuivuu ja muuttuu rusinaksi. Malttia siihenkin harrastukseen.
Ensimmäinen viesti uudistuksen jälkeen. Olette todella sekaisin.
Musta vitun paska kusi vitun Yrjö äijä paska muna perse ei ollut täällä tekemässä tätä aloitusta
Nonnii! Paljastit sitte, että Yrjöstä kyse ollu koko ajan! Ykä yksinäinen naapurista tieten?
LOL
GULRRKO JOKU JÄNNÄ delukuva illzsllz lzllzllzz
joku illzn elokuva... igxd sxoigin äigimammallejotain..josjugdfdflillzllz-lzllxzxjoku jännäcloku
Kirjoitin eilen sulle aloituksen.
En ole kirjoittanut aikakausiin sellaista.
Toivoin elämääsi jotain ihanaa.
Kuin hänelle.
Minä vastasin sulle viikko pari
Höpöhöpö. Vastasit siihen ketjuun eilen.
Äläpä ala.