Yritetäänkö vielä kerran?

Sussa on paljon hyvää, mutta paljon myös piirteitä jonka kanssa en voi elää. Annoin mahdollisuuden sössit sen. Mutta silti oot ajatuksissa haluaisin laittaa sulle suoraan viestiä mutta en uskalla.
31437
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 31

Vanhimmat

En tiedä kuka oot,mut kannattais uskaltaa!

Äänestä

Jos et voi elää joidenkin piirteiden kanssa, älä hyvä ihminen haikaile epäsopivaa.

5Äänestä
  • Ja vielä paljon niitä! Ei missään nimessä kannata edetä tuollaisessa tilanteessa.

2Äänestä

Minä en vastaa näihin täällä enää mitään. Jos ei suoraan osaa olla yhteydessä niin se on todella harmillista

2Äänestä

Niistä piirteistämistä et pidä voidaan keskustella ja jos ne on oikeasti huonoja niin niistähän pystyy luopumaan tai muuttamaan asioita ihan riippuu asiasta. Haluaisin kyllä yrittää...

Äänestä

Jos oot minun nainen oon sanonu kyllä kokoajan kun ois ihmisen hyvä ja oltais yhdessä ne pahat ja huonot piirteet häviis heti siinä tekee 1000% parannuksen taas maailman ennätyksiä rikkoen tämä mies mutta kun et kuuntele. Oot ihana kumpa olisitki hän.
Yksin ollessa sitä ei jotenki niin piittaa mutta heti jos ihmisten ilmoille nii oon kyllä ihmisiksi.

Äänestä
  • Että molemmissa vähä jatkoin en jää sanattomaks jos on osittain joskus vaikka erimielipide 😀
    Tuut vielä joskus sanomaan mulla kun on pakko olla aina oikeessa.
    Ei oo ja myönnän heti virheeni huomattua

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Että molemmissa vähä jatkoin en jää sanattomaks jos on osittain joskus vaikka erimielipide 😀
    Tuut vielä joskus sanomaan mulla kun on pakko olla aina oikeessa.
    Ei oo ja myönnän heti virheeni huomattua

Varsinkaan!! Kun kukaan ei näe eikä oo vissii nähny 😀

Äänestä

Olipa ristiriitainen viesti.
Juupas-eipäs juttu.

2Äänestä

Uskallatpas!
Ja tiedän kyllä, sössin sen.
Mutta tiedät ettei tunteet ole niinkuin sanoin.

Äänestä

Komppaan sitä kirjoittajaa, joka kirjoitti, että älä jää kiinni kaipaamaan epäsopivaa. Jotain hyvää, mutta jotain tärkeää mikä ei toimi sinulle. Anna itsellesi vapaus. Voit tavata jonkun, jonka kanssa sovitte hyvin yhteen.

2Äänestä
  • Onse kumma 😀 tiedän että vaan hänen kanssaan se onnistuis ja mulla oli jo viime talvena haaveena päästä leikkimään suljetulle alueelle hänen kanssaan talveks hippaa ja jos se menis tylsäks nii piilosta. Ois avanto sauna ja pieni mökki eikä missään ketään muuta.
    Lumessa peuhaamaan niinku pikkulapset 😀
    Enkä ois niin ärsyttävä ees ettei sisään päästä päivän päätteeks ees ulko oven eteen nukkumaan, vaikkei kiinni saiskaan ja piilopiilossaki osaan olla.
    Se oli hauska se mun uni kun kaveris ikkunan takaa jotain tyhmää huuteli vaan minä en viittiny niin julma olla päästin sisään nukkumaan oli yli 20 pakkasta.
    Onhan sekavaa oon kyllä nää heti sulle kertonu en tiiä onksne tullu perille 😀 toivottavasti

Äänestä

Samat sanat voisin sanoa sulle

Äänestä

Minäkin annoin mahdollisuuden toisensa perään. Sössit sen. Itse. Äläpäs syytä minua kokoajan.
Alahan tulla viestiä. Rohkeasti vain. En syö. Kuuntelen, katselen ja syliinkin otan.

Äänestä

Yritetään, mutta et antanut koskaan minulle tilaisuutta.

Äänestä

Jos toisessa on piirre, jonka kanssa ei voi elää kuten ap sanoo, niin ei kai sellaisen ihmisen perään kannata haikailla. Joko tulee vastaan sellainen ihminen, jossa ei mikään isosti häiritse tai sitten on hyvä vaihtoehto elää itsekseen.

3Äänestä

Kuulostaapa tuomitsevalta ja itsekeskeiseltäkin.

Ellei suhteenne toimi ja huomaat, että toisessa on piirteitä joita ei pysty hyväksymään niin silloin etsitään ennemmin joku, jonka persoonallisuus ei jatkuvasti nypi.

2Äänestä

Call me maybe?

Äänestä

Eihän ihminen piirteilleen noin vain mitään voi

Äänestä

Ja rakas ei oo vielä mahdollisuutta antanu mutta menin taas omiin maailmoihin ja haaveilin. Ei osaa lukea ennenku laukasee 😀 hyvä palsta joko me se jätettäs vaan me kaksi

Äänestä

Vaan jos jotain hyvää niin haaveilee aina samasta:D

Äänestä

Sussako taas on kaikki piirteet sopivia 🙄

Äänestä

Todellinen rakkaus on sitä, että hyväksyy toisen kaikkine niine piirteineen kuin hän on. Tuo on ikuisen tyytymättömyyden kehä toista kohtaan jos jo nyt on tarvetta muuttaa häntä.

1Äänestä
  • Niinpä. Tosin melko monessa suhteessa käy niin, että vain toinen suhteessa hyväksyy toisen "karvoineen päivineen"... Vaatii aikamoista tahtoa rakastaa ja mielenlujuutta pysyä hyväksyvänä ja rakastaa rakentavasti toista, jos teot puuttuvat toiselta puolen. Keskustelu ja yhdessä aina samalla puolella seisominen on yllättävän vaikeaa, mutta ei mahdotonta. Enkä väitä että itsekään siihen aina olen kyennyt.

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Niinpä. Tosin melko monessa suhteessa käy niin, että vain toinen suhteessa hyväksyy toisen "karvoineen päivineen"... Vaatii aikamoista tahtoa rakastaa ja mielenlujuutta pysyä hyväksyvänä ja rakastaa rakentavasti toista, jos teot puuttuvat toiselta puolen. Keskustelu ja yhdessä aina samalla puolella seisominen on yllättävän vaikeaa, mutta ei mahdotonta. Enkä väitä että itsekään siihen aina olen kyennyt.

Miksi kukaan edes menisi suhteeseen sellaisen kanssa, joka ei hyväksy sinua? Kuulostaa siltä, että siinä kohdassa molemmilla on vakavia ongelmia.

Äänestä

Meillä on vielä edessä kaunis ihana pitkä ja maailman kaunein todellinen tosirakkaus tarina mitä nyt sitten sisältä jaetaan kun se alkaakaan fyysisesti ilmassahan se tuntuu leijuvan niin jotta ihteäki eikä mahu pelkkään ilmaan kun niin tuntuu useemmat meidän suhteesta olevan omaa mieltä.
Hyvää yötä ja varmistin sarjavoiton tälle kautta. 2 peliä jälellä

Äänestä
  • Meinasin sanoa ihteäki hirvittää mutta ei hirvitä en ymmärrä mitä olet tehnyt minulle mutta tuntuu hyvältä.
    Aina ei mutta nyt tuntuu

Äänestä

Sairaanloinen mustasukkaisuus ja vainoharhaisuus on piirre josta ei parane. Muiden vikojen kanssa voisin elää.

Äänestä

Sehän ei ole minun päätösvallassani

Äänestä

Minun mies valitsee naisen sen ulosteen hajun perusteella valitettavasti joten on aivan sama minkä näköinen olen, luonteinen olen, olenko rikas ja sosiaalisesti hyväksytty.
Unohetaan siis tämä. Minä hankin miehen kellä ei tätä pakkoneuroosia ole.

Äänestä

Tosi ikävältä tuntuu sun puolesta, ketään ei saa kohdella tolla tavalla, kuuntelen tällä hetkellä Sir Elwoodin hiljaisia viimeisellä rannalla jne

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Sussa on paljon hyvää, mutta paljon myös piirteitä jonka kanssa en voi elää. Annoin mahdollisuuden sössit sen. Mutta silti oot ajatuksissa haluaisin laittaa sulle suoraan viestiä mutta en uskalla.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu