Montako kilometriä mies meidän välillä?

Oletko kaipaamani mies kaipaamassa minua takaisin? Naiselta vaalealle miehelle
14278
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

490 tai 510km riippuu missä oot vaan arvelen pääkaupunkiseudulla. Kumpa olisit piilossa alle kilometrin päässä

Äänestä

Oho hups anteeks tätä tarkotin. Vastaan vaan rakkaalle enkä osaa lukea. Olen aika tumma en ihan perus tumma.
Lähtee laukalle nyt nukkumaan ettei tuu taas parhaat jutut tänne tahtoisin kertoo ja jakaa ne sun kanssa vaan ehditään kyllä ja paljon :)

Äänestä
  • Harmi jos olet hän, kun ei taida ehtiä tai voida mitään enää myöhemmin.

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Harmi jos olet hän, kun ei taida ehtiä tai voida mitään enää myöhemmin.

Miksi kommentoit? Et ole aloittaja... Katso nimimerkkiini

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Mitä hlvettiä?
    Saa täällä mun tietääkseni ainaki muutkin kommentoida. Yksityisiä keskusteluja ei täällä taida olla.
    Kommentoin siksi koska tuo oli niin osuvaa mihin vastasin.
    Eikä aloittajakaan vastannut tuohon, joten tuskin osui tuo häneen.

Et muuten näytä itsekään olevan aloittaja joten miksi kommentoit ja valitat siinä 🤔🤭🤔🤭
    Enkä mä näe sulla kyllä mitään nimimerkkiäkään.

Hyvää sunnuntai-iltaa
    kaikesta huolimatta
    sulle 00007

😊

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Lisään vielä tämän että ei tarvitse yhtään mustistella, kenenkään.
    Mistään sellaisesta "suhteesta" ei ole kyse täällä "kaipaamani" henkilön/henkilöiden kohdalla.

En romanttisessa mielessä tosiaankaan kaipaa ketään tuntemattomia!

Äänestä

330km mutta ei hän minusta enää välitä

1Äänestä

Vähän alle 200 km.

Äänestä

Noin yksi kilometri.

Äänestä

200 km

Äänestä

390 km

Äänestä

18km

Äänestä

En ole ollenkaan hän!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Oletko kaipaamani mies kaipaamassa minua takaisin? Naiselta vaalealle miehelle

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu