Oon käsitelly paljon asioita vuosien varrella. Jokohan tää aloitus ois mulle 🤔
0Äänestä
Anonyymi-ap
Samoin on tullut käsiteltyä asioita. On tää sulle
0Äänestä
Anonyymi00003
Ja ennenkö ette oo tavannu?
0Äänestä
Anonyymi-ap
Ollaan tavattu
0Äänestä
Anonyymi00007
Anonyymi-ap kirjoitti:
Ollaan tavattu
Vappuna?
0Äänestä
Anonyymi-ap
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vappuna?
Noup. Eräänä marraskuuna ja viime vuoden keväänä
0Äänestä
Anonyymi00004
Mitä ne kädet teki? Onko sulla hyvät kädet?
0Äänestä
Anonyymi00006
Minä olen kyllä kateellinen miehille joita naiset haluaa ja kaipaa. En ole koskaan saanut sellaista kokea eikä täälläkään mikään viesti mulle ole.
1Äänestä
Anonyymi00008
Kun etsii elämäntarkoituksensa ja alkaa tuottaa tähän maailmaan hyviä asioita, joku kyllä ennen pitkää kaipaa.
0Äänestä
Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kun etsii elämäntarkoituksensa ja alkaa tuottaa tähän maailmaan hyviä asioita, joku kyllä ennen pitkää kaipaa.
Myönteinen suhtautuminen asioihin mahdollistaa asioita, siihen haluan itsekin uskoa, vaikka itsellä on uskon "puute" kohdalla omat haasteensa ja siksi moni ensivaikutelma tuntuu kääntyvän itseäni vastaan?
Tai sitten on vain harhainen oma aistimus taustalla? Halua uskoa liian hyvää mahdolliseksi, voi olla myös ongelma epäilyineen, ristiriitaisuudet synnyttää epävarmuutta. Vanhempana miehenä sitä tulee pohtineeksi kaikenlaista 🫠
1Äänestä
Anonyymi00011
Anonyymi00011 kirjoitti:
Myönteinen suhtautuminen asioihin mahdollistaa asioita, siihen haluan itsekin uskoa, vaikka itsellä on uskon "puute" kohdalla omat haasteensa ja siksi moni ensivaikutelma tuntuu kääntyvän itseäni vastaan?
Tai sitten on vain harhainen oma aistimus taustalla? Halua uskoa liian hyvää mahdolliseksi, voi olla myös ongelma epäilyineen, ristiriitaisuudet synnyttää epävarmuutta. Vanhempana miehenä sitä tulee pohtineeksi kaikenlaista 🫠
Tämä oli sivusta, en ole apn hän.
0Äänestä
Anonyymi00010
ei ehkä liity sinuun, mutta niin hassua kun toissg azxukkazzg oissa nubö byjyb jhijy tgytgtö aaaaaaaaaaaaaaaaaaasumme siis niibn kahdwstaab
Vastaukset 12
Vanhimmat
Oon käsitelly paljon asioita vuosien varrella. Jokohan tää aloitus ois mulle 🤔
Samoin on tullut käsiteltyä asioita. On tää sulle
Ja ennenkö ette oo tavannu?
Ollaan tavattu
Vappuna?
Noup. Eräänä marraskuuna ja viime vuoden keväänä
Mitä ne kädet teki? Onko sulla hyvät kädet?
Minä olen kyllä kateellinen miehille joita naiset haluaa ja kaipaa. En ole koskaan saanut sellaista kokea eikä täälläkään mikään viesti mulle ole.
Tämä oli sivusta, en ole apn hän.
ei ehkä liity sinuun, mutta niin hassua kun toissg azxukkazzg oissa nubö byjyb jhijy tgytgtö aaaaaaaaaaaaaaaaaaasumme siis niibn kahdwstaab