Naurettavaa jos joku

Mies herää vuosien päästä ghostaamisesta ja eka asia mitä sanoo et rakastaa naista 🤣
12165
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Minä rakastan miestä vaikka ei ikinä haluaisi minua. Valitan pikku huorat.

Äänestä
  • Tuon pitäisi aiheuttaa yökötystä ainakin terveellisessä itsetunnossa

1Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Tuon pitäisi aiheuttaa yökötystä ainakin terveellisessä itsetunnossa

Niin no palstaäijän säkeiden ei pitäisi herättää mitään aistimuksia "terveellisessä ihmisessä". Naiselta

Äänestä

🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

Äänestä

Kyllä ne miehet sanoo kaikenlaista jos "sitä" tekee mieli. Laittavat useampia uistimia veteen ja yleensä jokin niistä nappaa.

5Äänestä
  • Täydellisesti noin!!!

2Äänestä

Kun teen sitä ja ajattelen sinua minusta lähtee ääntä, ja aika ihanaa sellaista vaikka itse sanonkin. Jälkeenpäin on tullut helpotulsen ja ilon tunteita ja tunnistan tuon ilon samaksi iloksi, jota saatan tuntea esimerkiksi kadulla kävellessäni, kun ajattelen sinua. Tuntuu, että opin joka kerralla jotain uutta ja siltä, etten ennen edes tiennyt, mitä nautinto tarkoittaa.

Mutta, minulla ei ole ketään turvallista ja luotettavaa naista kenen kanssa tehdä sitä. 🙃

1Äänestä
  • Miksi tilanteesi on ollut tuollainen?

Äänestä

Sitten ne sanoo, että olen muuttunut mies, mutta koskaan ei suuntaa sanota, mutta muutunut mie olen, joo joo.

Äänestä

Olet vaan kateellinen kun sun pitää roikkua täällä kyyläämässä,

Äänestä
  • Kyyläämässä täällä myös sinun kanssa yhdessä 😍

Äänestä

Kaiken muun päälle mitä on joutunut kokemaan, tuo ghostaaninen voi olla se viimeinen pisara. Kun sulle on jo tehty kaikki pska, sitten annat itsesi rakastua ja vielä silläkin tavalla vedetään matto jalkojen alta. Olet selkä seinää vasten ja juuri hän tekee sen katalan tempun. Hän, johon olet kiintynyt. Te ette tiedä toisen ihmisen kokemasta MITÄÄN. Ette yhtään mitään. Ja sitten katsotte että tuo ansaitsee tämän, mitä nyt teen. Ja se voi viedä sen viimeisen uskon ja toivon siitä, että elämässä voisi käydä hyvin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Mies herää vuosien päästä ghostaamisesta ja eka asia mitä sanoo et rakastaa naista 🤣

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu