Tiedätkö sinä edes

Minä haluaisin juhlia kanssasi. Vaikka toisaalta en halua juhlia, koska ikääntyminen on masentavaa.
Minä en tiedä, että tiedätkö sinä edes, että milloin minun syntymäpäivä on. Minä en tiedä milloin sinulla on.
Jotenkin minä ajattelen, että sinulla ehkä on kesällä, mutta en tiedä yhtään.
17211
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 17

Vanhimmat

Täytätkö muru pyöreitä?

Äänestä
  • En täytä pyöreitä. Hänen pitäisi kyllä tietää paljonko minä täytän.

Äänestä

Miten haluaisit juhlia?

Äänestä
  • En minä tiedä. Hyvää ruokaa ja yhdessä oloa. Ehkä jokin yhteinen aktiviteetti. Mutta en osaa sanoa, että mikä sellainen olisi hyvä. Olen vähän sellainen, että innostun kaikesta.

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

En minä tiedä. Hyvää ruokaa ja yhdessä oloa. Ehkä jokin yhteinen aktiviteetti. Mutta en osaa sanoa, että mikä sellainen olisi hyvä. Olen vähän sellainen, että innostun kaikesta.

Etkö pidä isoista juhlista?

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Etkö pidä isoista juhlista?

En pidä. Minusta on ahdistavaa olla juhlien keskipisteenä.

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

En pidä. Minusta on ahdistavaa olla juhlien keskipisteenä.

Miksi

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Miksi

En tiedä. Olen aika ujo ja en ole sellainen ihminen, joka nauttii huomiosta. En koe olevani huomion arvoinen.

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

En tiedä. Olen aika ujo ja en ole sellainen ihminen, joka nauttii huomiosta. En koe olevani huomion arvoinen.

Jotain traumoja vai?

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Jotain traumoja vai?

Ei minun traumat juhlimiseen liity.

Äänestä

Enhän mä tiedä. Ensi vuonna tiedän toki että tulee uusi syntymäpäivä

Äänestä
  • Aina tulee uusi, kunnes juhlinta päättyy. Vaikka kuluuhan ne vuodet sittenkin.

Äänestä

Ihmiset lähti töihin ja katkolle. Juhalt on ohi mutta tavallaan ne jatkuvat meillä läpi elämän.

Äänestä
  • Ryyppäämisen lopettaminen ei ollut kovin yksinkeraista monen vuoden putken jälkeen

Äänestä

Miten ajaiduit palstalle?
Tänne tunteiden kaatopaikalle.

Äänestä
  • Joskus aikoinaan halusin kysyä apua, että mistä tietää miehen olevan kiinnostunut. Halusin vihjeitä, mutta vaikka keskustelupalsta tämä onkin, niin aika vähän täällä lopulta tulee keskustelua. En siis tainnut saada mitään apua. Jäin sitten tänne vähän purkamaan tunteitani, kun ei ole ketään kenelle näistä puhua.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Minä haluaisin juhlia kanssasi. Vaikka toisaalta en halua juhlia, koska ikääntyminen on masentavaa.
Minä en tiedä, että tiedätkö sinä edes, että milloin minun syntymäpäivä on. Minä en tiedä milloin sinulla on.
Jotenkin minä ajattelen, että sinulla ehkä on kesällä, mutta en tiedä yhtään.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu