Minä haluaisin juhlia kanssasi. Vaikka toisaalta en halua juhlia, koska ikääntyminen on masentavaa.
Minä en tiedä, että tiedätkö sinä edes, että milloin minun syntymäpäivä on. Minä en tiedä milloin sinulla on.
Jotenkin minä ajattelen, että sinulla ehkä on kesällä, mutta en tiedä yhtään.
Minä en tiedä, että tiedätkö sinä edes, että milloin minun syntymäpäivä on. Minä en tiedä milloin sinulla on.
Jotenkin minä ajattelen, että sinulla ehkä on kesällä, mutta en tiedä yhtään.
Vastaukset 17
Vanhimmat
Täytätkö muru pyöreitä?
En täytä pyöreitä. Hänen pitäisi kyllä tietää paljonko minä täytän.
Miten haluaisit juhlia?
En minä tiedä. Hyvää ruokaa ja yhdessä oloa. Ehkä jokin yhteinen aktiviteetti. Mutta en osaa sanoa, että mikä sellainen olisi hyvä. Olen vähän sellainen, että innostun kaikesta.
Etkö pidä isoista juhlista?
En pidä. Minusta on ahdistavaa olla juhlien keskipisteenä.
Miksi
En tiedä. Olen aika ujo ja en ole sellainen ihminen, joka nauttii huomiosta. En koe olevani huomion arvoinen.
Jotain traumoja vai?
Ei minun traumat juhlimiseen liity.
Enhän mä tiedä. Ensi vuonna tiedän toki että tulee uusi syntymäpäivä
Aina tulee uusi, kunnes juhlinta päättyy. Vaikka kuluuhan ne vuodet sittenkin.
Ihmiset lähti töihin ja katkolle. Juhalt on ohi mutta tavallaan ne jatkuvat meillä läpi elämän.
Ryyppäämisen lopettaminen ei ollut kovin yksinkeraista monen vuoden putken jälkeen
On vaikeaa juhlia kun pitää käyä töissä joka päivä
https://youtu.be/PsaARQ4SfzA?
Miten ajaiduit palstalle?
Tänne tunteiden kaatopaikalle.
Joskus aikoinaan halusin kysyä apua, että mistä tietää miehen olevan kiinnostunut. Halusin vihjeitä, mutta vaikka keskustelupalsta tämä onkin, niin aika vähän täällä lopulta tulee keskustelua. En siis tainnut saada mitään apua. Jäin sitten tänne vähän purkamaan tunteitani, kun ei ole ketään kenelle näistä puhua.