En halua hukata hitustakaan energiaani sinuun. Miten voit kuvitella mies, että voisin olla sinusta millään tavalla kiinnostunut. En halua haastaa riitaa, enkä missään tapauksessa edes nähdä tai olla muuten tekemisessä.
1Äänestä
Anonyymi00002
Miksi sitten täällä palstoilla roikut? Joku missio täällä? Aloitus ei ollut minulta
0Äänestä
Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi sitten täällä palstoilla roikut? Joku missio täällä? Aloitus ei ollut minulta
Olen mies ja en roiku täällä ainakaan kenenkään miehen vuoksi.
0Äänestä
Anonyymi00002
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olet mies ja kirjoitat miehelle?
0Äänestä
Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä, koska ap haisee miehelle ja irl on olemassa mies, jolla on pakonomainen kiinnostus minuun ja minua ei puolestaan kiinnosta yhtään hän, edes kaverina, niinkuin ei kukaan mies muutenkaan.
1Äänestä
Anonyymi00002
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä, koska ap haisee miehelle ja irl on olemassa mies, jolla on pakonomainen kiinnostus minuun ja minua ei puolestaan kiinnosta yhtään hän, edes kaverina, niinkuin ei kukaan mies muutenkaan.
En oikein usko että olet mies. Tuossa kirjoitustyylissäkin on jotain tunnistettavaa.
1Äänestä
Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En oikein usko että olet mies. Tuossa kirjoitustyylissäkin on jotain tunnistettavaa.
Ihan rauhassa voit olla uskomatta. Ehkä seuraavassa palstan uudistuksessa tunnistetaan jotenkin maagisesti sukupuoli.
0Äänestä
Anonyymi00035
Nuo sanat ovat kuin minun suustani!
0Äänestä
Anonyymi00002
Jännä taas ettei ap itse käy sanomassa mitään muuta. :)
1Äänestä
Anonyymi00001
En ole sinusta kiinnostunut. Tykkään vain trollata. Siinä aika kuluu.
0Äänestä
Anonyymi00014
Ei ole tarvetta haastaa riitaa ja vaikuttaa siltä, että ei kannata edes kokeilla sitä sen kanssa. M -N.
1Äänestä
Anonyymi00015
Ainakaan itse en haasta riitaa kenenkään kanssa. Mulla on parempaakin tekemistä. Puolustan toki itseäni ja rakkaitani tarpeen vaatiessa. Tuskin tämä silti minuun muutenkaan edes oli ellei sitten projisointia. S🛡️
1Äänestä
Anonyymi00014
Sama, puolustan itseäni ja kavereita, vaikka siitä tulisi lunta tupaan niin kuin työmailla nykyään kun puolustautuu tuulimyllyjä vastaan. M -N.
0Äänestä
Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sama, puolustan itseäni ja kavereita, vaikka siitä tulisi lunta tupaan niin kuin työmailla nykyään kun puolustautuu tuulimyllyjä vastaan. M -N.
Batmanko olet?
0Äänestä
Anonyymi00031
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tuo on mielestäni arvostettava piirre. Miehissä tuo piirre saa mut positiivisesti häkeltymään ja tuntemaan oloni turvalliseksi. Nuo työmaat ovat varmasti haastavia paikkoja tuohon. Hienoa, että siitäkin huolimatta teet niin. S🛡️
0Äänestä
Anonyymi00016
Ei kyl mistään riidasta voi puhua, sillon ku kyse on ihmisoikeuksista. Sä tiedät itte, mitä oot tehny, ja minä tiedän itte, mitä ainaka en oo tehny!
0Äänestä
Anonyymi00017
En haasta kenenkään kanssa riitaa. Tarvittaessa annan k usipäille vähän takaisin sitä heidän omaa p askaansa.
1Äänestä
Anonyymi00018
Tuu tappamaan 😂
0Äänestä
Anonyymi00020
en varfmaan minä ainakakaan... illan juttuja gelkkafrissa sdlvviytuj'gt joko viiksi- vallu gtippuu ja riga hzaywofgh avain pakoon on ghy vä
0Äänestä
Anonyymi00020
noaika< hasxxua< a<xuz< niin kun joku göggökin gdkdd igzsdkin jogzin idniä ääniä, hassxuakin
0Äänestä
Anonyymi00018
Antti ja mikko ne jaksaa
0Äänestä
Anonyymi00024
En oo ees ollu täällä.
0Äänestä
Anonyymi00025
En halua tapella.
0Äänestä
Anonyymi00024
Tuu tänne niin painitaan. 😝
0Äänestä
Anonyymi00014
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tyynymatsi voita ottaa. M -N.
0Äänestä
Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vain virallistetun Ellin kanssa?
0Äänestä
Anonyymi00032
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kas ku ei pusuhippaa.
1Äänestä
Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kas ku ei pusuhippaa.
Ällöttää pelkkä ajatuskin pusuhipasta yhdenkään miehen kanssa!
0Äänestä
Anonyymi00020
niin no hy ä juiggu gupakan lopdvbzmincdn.... muggz mikä joku ohjux Nzfoon abm98bv kzi oi df hofi<on
Vastaukset 36
Vanhimmat
Olet vain trolli. En minä sinua pelkää.
Munkin mielestä on mukava tapella
Sit jos tapellaa keskenämme nii sanotaan: älä puutu mun asioihin ja blaa blaa
https://youtu.be/_7bXBZiaFSY?
Kelle menee näin kaunis viesti?
En halua hukata hitustakaan energiaani sinuun. Miten voit kuvitella mies, että voisin olla sinusta millään tavalla kiinnostunut. En halua haastaa riitaa, enkä missään tapauksessa edes nähdä tai olla muuten tekemisessä.
Ihan rauhassa voit olla uskomatta. Ehkä seuraavassa palstan uudistuksessa tunnistetaan jotenkin maagisesti sukupuoli.
Nuo sanat ovat kuin minun suustani!
Jännä taas ettei ap itse käy sanomassa mitään muuta. :)
En ole sinusta kiinnostunut. Tykkään vain trollata. Siinä aika kuluu.
Ei ole tarvetta haastaa riitaa ja vaikuttaa siltä, että ei kannata edes kokeilla sitä sen kanssa. M -N.
Ainakaan itse en haasta riitaa kenenkään kanssa. Mulla on parempaakin tekemistä. Puolustan toki itseäni ja rakkaitani tarpeen vaatiessa. Tuskin tämä silti minuun muutenkaan edes oli ellei sitten projisointia.
S🛡️
Batmanko olet?
Tuo on mielestäni arvostettava piirre. Miehissä tuo piirre saa mut positiivisesti häkeltymään ja tuntemaan oloni turvalliseksi.
Nuo työmaat ovat varmasti haastavia paikkoja tuohon. Hienoa, että siitäkin huolimatta teet niin.
S🛡️
Ei kyl mistään riidasta voi puhua, sillon ku kyse on ihmisoikeuksista. Sä tiedät itte, mitä oot tehny, ja minä tiedän itte, mitä ainaka en oo tehny!
En haasta kenenkään kanssa riitaa. Tarvittaessa annan k usipäille vähän takaisin sitä heidän omaa p askaansa.
Tuu tappamaan 😂
en varfmaan minä ainakakaan... illan juttuja gelkkafrissa sdlvviytuj'gt joko viiksi- vallu gtippuu ja riga hzaywofgh avain pakoon on ghy vä
noaika< hasxxua< a<xuz< niin kun joku göggökin gdkdd igzsdkin jogzin idniä ääniä, hassxuakin
Antti ja mikko ne jaksaa
En oo ees ollu täällä.
En halua tapella.
Vain virallistetun Ellin kanssa?
Kas ku ei pusuhippaa.
Ällöttää pelkkä ajatuskin pusuhipasta yhdenkään miehen kanssa!
niin no hy ä juiggu gupakan lopdvbzmincdn.... muggz mikä joku ohjux Nzfoon abm98bv kzi oi df hofi<on
Oo Dmies hiljaa oot kiusaaja narsisti vanha ukko
Lapsellista ja epävakaata käytöstä.
Me ei kaverin kanssa riidellä 😑😑