Haastatko riitaa kanssani?

Kannattaako? Mieti vielä kerran
36349
2Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 36

Vanhimmat

Olet vain trolli. En minä sinua pelkää.

2Äänestä
  • Munkin mielestä on mukava tapella

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Munkin mielestä on mukava tapella

Sit jos tapellaa keskenämme nii sanotaan: älä puutu mun asioihin ja blaa blaa
    https://youtu.be/_7bXBZiaFSY?

Äänestä

Kelle menee näin kaunis viesti?

Äänestä

En halua hukata hitustakaan energiaani sinuun. Miten voit kuvitella mies, että voisin olla sinusta millään tavalla kiinnostunut. En halua haastaa riitaa, enkä missään tapauksessa edes nähdä tai olla muuten tekemisessä.

1Äänestä
  • Miksi sitten täällä palstoilla roikut? Joku missio täällä? Aloitus ei ollut minulta

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Miksi sitten täällä palstoilla roikut? Joku missio täällä? Aloitus ei ollut minulta

Olen mies ja en roiku täällä ainakaan kenenkään miehen vuoksi.

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Olen mies ja en roiku täällä ainakaan kenenkään miehen vuoksi.

Olet mies ja kirjoitat miehelle?

Äänestä

Olet mies ja kirjoitat miehelle?

Kyllä, koska ap haisee miehelle ja irl on olemassa mies, jolla on pakonomainen kiinnostus minuun ja minua ei puolestaan kiinnosta yhtään hän, edes kaverina, niinkuin ei kukaan mies muutenkaan.

1Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Kyllä, koska ap haisee miehelle ja irl on olemassa mies, jolla on pakonomainen kiinnostus minuun ja minua ei puolestaan kiinnosta yhtään hän, edes kaverina, niinkuin ei kukaan mies muutenkaan.

En oikein usko että olet mies. Tuossa kirjoitustyylissäkin on jotain tunnistettavaa.

1Äänestä

En oikein usko että olet mies. Tuossa kirjoitustyylissäkin on jotain tunnistettavaa.

Ihan rauhassa voit olla uskomatta. Ehkä seuraavassa palstan uudistuksessa tunnistetaan jotenkin maagisesti sukupuoli.

Äänestä

• Nuo sanat ovat kuin minun suustani!

Äänestä

Jännä taas ettei ap itse käy sanomassa mitään muuta. :)

1Äänestä

En ole sinusta kiinnostunut. Tykkään vain trollata. Siinä aika kuluu.

Äänestä

Ei ole tarvetta haastaa riitaa ja vaikuttaa siltä, että ei kannata edes kokeilla sitä sen kanssa. M -N.

1Äänestä

Ainakaan itse en haasta riitaa kenenkään kanssa. Mulla on parempaakin tekemistä. Puolustan toki itseäni ja rakkaitani tarpeen vaatiessa. Tuskin tämä silti minuun muutenkaan edes oli ellei sitten projisointia.
S🛡️

1Äänestä
  • Sama, puolustan itseäni ja kavereita, vaikka siitä tulisi lunta tupaan niin kuin työmailla nykyään kun puolustautuu tuulimyllyjä vastaan. M -N.

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Sama, puolustan itseäni ja kavereita, vaikka siitä tulisi lunta tupaan niin kuin työmailla nykyään kun puolustautuu tuulimyllyjä vastaan. M -N.

Batmanko olet?

Äänestä

Sama, puolustan itseäni ja kavereita, vaikka siitä tulisi lunta tupaan niin kuin työmailla nykyään kun puolustautuu tuulimyllyjä vastaan. M -N.

Tuo on mielestäni arvostettava piirre. Miehissä tuo piirre saa mut positiivisesti häkeltymään ja tuntemaan oloni turvalliseksi.
    Nuo työmaat ovat varmasti haastavia paikkoja tuohon. Hienoa, että siitäkin huolimatta teet niin.
    S🛡️

Äänestä

Ei kyl mistään riidasta voi puhua, sillon ku kyse on ihmisoikeuksista. Sä tiedät itte, mitä oot tehny, ja minä tiedän itte, mitä ainaka en oo tehny!

Äänestä

En haasta kenenkään kanssa riitaa. Tarvittaessa annan k usipäille vähän takaisin sitä heidän omaa p askaansa.

1Äänestä

Tuu tappamaan 😂

Äänestä

en varfmaan minä ainakakaan... illan juttuja gelkkafrissa sdlvviytuj'gt joko viiksi- vallu gtippuu ja riga hzaywofgh avain pakoon on ghy vä

Äänestä

noaika< hasxxua< a<xuz< niin kun joku göggökin gdkdd igzsdkin jogzin idniä ääniä, hassxuakin

Äänestä
  • Antti ja mikko ne jaksaa

Äänestä

En oo ees ollu täällä.

Äänestä

En halua tapella.

Äänestä
  • Tuu tänne niin painitaan. 😝

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Tuu tänne niin painitaan. 😝

Tyynymatsi voita ottaa. M -N.

Äänestä

Vain virallistetun Ellin kanssa?

Äänestä

Kas ku ei pusuhippaa.

1Äänestä

• Anonyymi00032 kirjoitti:

Kas ku ei pusuhippaa.

Ällöttää pelkkä ajatuskin pusuhipasta yhdenkään miehen kanssa!

Äänestä

niin no hy ä juiggu gupakan lopdvbzmincdn.... muggz mikä joku ohjux Nzfoon abm98bv kzi oi df hofi<on

Äänestä

Oo Dmies hiljaa oot kiusaaja narsisti vanha ukko

Äänestä

Lapsellista ja epävakaata käytöstä.

Äänestä

Me ei kaverin kanssa riidellä 😑😑

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Kannattaako? Mieti vielä kerran

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu