Onnittelut tälle keskustelupalstalle !
täällä on kunnon keskusteluja ja
perusteltuja mielipiteitä. Huomaa, että
täältä löytyy sitä elämänkokemuksen
tuomaa viisautta.
Hyvää kesänjatkoa teille !
30- ja 40-palstat on täynnä lapsellista
parisuhdelöpinää ja itsetuntotuskaa, johon kyllästyy parissa viikossa.
Täällä on kunnon meininki
11
1237
Vastaukset
- "suunnistaja"
on vielä tuota tunteenpaloa niin paljon, että siitä puhetta riittää, nimittäin siitä ja sen kestävyydestä. Onhan se hyvä, että on olemassa kanava, missä voi purkaa tuntojaan.
Meillä vanhemmilla on nämä jokapäiväiset arkiasiat mielessä ja sieltähän myös aiheita löytyy.
Voithan sinä täällä meidän vanhempien kanssa keskustella, jos nuoremmat välillä väsyttää. Kyllähän täällä paljonkin vierailee nuorempiakin ja mukavahan se on, että erillaisia mielipiteitä syntyy.
Mukavaa kesää itsellesikin, vielähän tätä riittää. Luulin, että tarkoitit tämän päivän "saalista"!
Mummut ja vaarit on pistäneet ranttaliksi, seriffiparalla on siivoamista kun tulee saluunaa raivaamaan.- Onniskelija
Tiedän kyllä mistä kalat tykkää, mutta en kerro.
Joku on kuitenkin ollut aistivinaan jonkun omituisen tuoksun.
- saara.dma
Kiitos viestistä. Otin se ihan tosissani, koska olen samaa mieltä siitä, että 70 palstalla on parhaimmillaan hyviä keskusteluja.
Joskus kuitenkin palstalle ryntää "hajupoikien" invaasio. He ovat tällä kertaa ottaneet erilaiset kalat, jopa kalanraadot, käsittelyyn, koska heitä vaivaa eräänlainen "hajusyndrooma".
Mutta mitäpä siitä, me jotka olemme täällä jo ennenkin vaihtaneet ajatuksia, tunnemme nuo (muka)nokkelat tyypit ja tiedämme senkin, että samat kirjoittajat käyttävät eri nimimerkkejä, jotta "keskustelua" syntyy.
Pahimmat viestit Bilman poistaa, joka on tietenkin ihan hyvä asia, sitten taas palsta rauhoittuu joksikin aikaa.
Niin että kyllä tämä tästä...Niinhän aina sanotaan, mutta kun tuo toinen aloitti! Mennään mukaan ja taas on riita valmis.
Kyllähän sheriffi siivoaa, mutta mikä ihme siinä on että muutamien on pakko vastata ihan jokaiseen irvailuunkin?
Ei tämä, anteeksi vaan, kovin korkeatasoista kirjoittamista täällä sivuilla nyt ole ollut.
Eihän tämä ole ollut sitä keskustelua jota kaivataan,eihän?- Mummukka
kirjar kirjoitti:
Niinhän aina sanotaan, mutta kun tuo toinen aloitti! Mennään mukaan ja taas on riita valmis.
Kyllähän sheriffi siivoaa, mutta mikä ihme siinä on että muutamien on pakko vastata ihan jokaiseen irvailuunkin?
Ei tämä, anteeksi vaan, kovin korkeatasoista kirjoittamista täällä sivuilla nyt ole ollut.
Eihän tämä ole ollut sitä keskustelua jota kaivataan,eihän?korkeatasoista, mutta osallistujia riitti.
Se korkeatasoisuus taas on monasti sitä haukottelemaan pistävää "sivistynyttä", missä kerrotaan omasta humaanisuudestaan aika tekopyhään tyyliin.
Paraskaan peittely-yritys ei kätke omavanhurskasta hienompana esiintymishakuisuutta.
Tuollaisia eilispäivän ja viimeyön rähinäketjuja tarvitaan vaikkapa kerran parissa kuukaudessa, jos ei muuten niin "kirjareille" näyttämään kuinka hienoja ja sivistyneitä he ovat.
Tarkoitan siltä osin mikä näkyy ulos, tai annetaan näkyä.Keskustelupalstoista ei saa tulla sotanäyttämöjä, mutta ei myöskään teeskentelijöiden areenaa. - kirjar ejk
Mummukka kirjoitti:
korkeatasoista, mutta osallistujia riitti.
Se korkeatasoisuus taas on monasti sitä haukottelemaan pistävää "sivistynyttä", missä kerrotaan omasta humaanisuudestaan aika tekopyhään tyyliin.
Paraskaan peittely-yritys ei kätke omavanhurskasta hienompana esiintymishakuisuutta.
Tuollaisia eilispäivän ja viimeyön rähinäketjuja tarvitaan vaikkapa kerran parissa kuukaudessa, jos ei muuten niin "kirjareille" näyttämään kuinka hienoja ja sivistyneitä he ovat.
Tarkoitan siltä osin mikä näkyy ulos, tai annetaan näkyä.Keskustelupalstoista ei saa tulla sotanäyttämöjä, mutta ei myöskään teeskentelijöiden areenaa.Se oli asiaa.
En toivottavasti mielestäsikään teeskentele kun sanon etten kannata riitaa, en ollut sylkemässä enkä nyt nuole ketään.
kanssasi.
Täällä todella keskustellaan,välillä asiaa ,välillä asian vierestä.
Näin pitää ollakkin,kaikenlainen jutustelu on keskustelua,kun siihen osallistuu useampi kirjoittaja.
Mielipiteitä vaihdetaan,vakavia asioita pohditaan,mutta tärkeää on ,ettei leikinlasku unohdu.
Liian usein teemme "keskustelusta" ikävän ja vain pieni osa kirjoittajista rohkenee tulla mukaan peläten lausuvansa jotakin "tyhmää" ja joku pääsee oikomaan.
Olen monta kertaa miettinyt,saako ihminen itsetuntonsa kohoamaan ,jos saa nolata toisen ,mitätöidä hänen lausumaansa.
Näin olen asian tulkinnut.
Asian asiatietoisesti voi korjata,mutta siinäkin on monia "äänensävyjä" olemassa.
Aihe oli hyvä palsta,ja niinhän se on.- Rietrikki-49
Näitä 70 sivun juttuja on ollut aina välillä hauska käydä katsomassa. Aiheet on erilaisia kuin muualla.
Kummastutta vaan, kun täällä näkyy vähän väliä ruikutusta siitä, että "Mun viesti on poistettu! Byääh!"
Mitä se meinaa? Miksvarten sitä pitää parkua? Jos minun viestini poistettaisiin, niin ajattelisin, että olen mennyt liian pitkälle, ja joku on ottanut nokkiinsa. Olisin kait nolo.- On minun
Aiemmin käyttämäni nikki, voitko luopua käyttämästä sitä. Siitä syystä että minua lapsena kutsuttiin Rietrikiksi.
Anteeksi että poikkesin aiheesta. - saara.dma
Rietrikki-49 hyvä! Valaisen sinulle vähän viestien poistamisen tekniikkaa.
Jos joku on kirjoittanut herjaavan, sopimattoman viestin, niin kun se sitten poistetaan, menevät siinä samantien pois muutkin samassa "oksassa" olevat ihan tavallisetkin viestit.
Näin ollen jos tämän haluaa välttää omien viestiensä poistamista, on parasta olla vastaamatta herjaaviin viesteihin.
Voi tietysti myös käyttää sitä tekniikkaa, että vastaa ketjun avaajalle, jolloin viesti kiinnittyy runkoon. Selvyyden vuoksi tällainen viesti on otsikoitava siten, että se kohdistuu siihen henkilöön, jolle haluaa sanoa painavan sanansa.
Näin minä olen tämän hierarkian ymmärtänyt.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011011
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57959Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa143768- 65685
- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89528Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel99519- 39518
- 40516