kun tuntematon soittaa???

onko tämä se

Olen nyt kauan etsinyt yhtä leffaa, jonka näin joskus vuosia (yli 5) sitten telkkarista. Se olisi voinut olla WHEN A STRANGER CALLS – kun tuntematon soittaa, josta tällä palstalla on jo puhuttukin, mutta en ole varma. Siinäkin kun oli lastenvahti ja toi nimi tuntuu tutulta. Mutta oliko siinä leffassa se pahis joku vatsastapuhuja?

Muistan tilanteen, jossa lastenvahti oli laittanut lapset yläkertaan nukkumaan ja sitten en muista oliko se puhelin joka soi, vai oliko joku ovella. Vai oliko se joka soitti ovella. (meni hieman hankalaksi) Se kysyi juuri jotain tyyliin onko lastenvahti perillä siitä mitä lapsille yläkertaan kuuluu. Kun lastenvahti sitten menee katsomaan lapset olivat mielestäni hävinneet. Vuosia myöhemmin lastenvahti kärsii jostain kummallisista ongelmista. Hän huomaa heti jos hänen asunnostaan on hävinnyt jotain tai tullut lisää. Hän löytää komerosta jotain lasten vaatteita ja menee poliisin puheille, mutta kukaan muu ei ota tätä vakavasti paitsi joku nainen (oisko ollu joku psykologi tms.) Ne alkaa sitten tutkimaan sitä ja lopulta lastenvahti ampuu itseään päähän tai joku muu ampuu ja joutuu sairaalaan. Tämä toinen nainen jatkaa tutkimusta ja huomaa, että se tappaja-vatsastapuhuja on nyt hänen perässään.

Siinä suurin piirtein kaikki tärkeä mitä muistan. Ehkä pikkasen sekavasti kirjoitettuna, mutta jos joku vaan tunnistaa, niin olisin erittäin kiitollinen.

3

402

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...minun muistikuvani leffasta on, että alussa likka on lapsenvahtina ja joku murhamies käy yläkerrassa tappamassa lapset ja soittaa sitten vahdille. Jos oikein muistan niin murhaaja jäi kiinni.

Sitten ajassa siirrytään eteenpäin ja lapsenvahdilla on psyykkisiä ongelmia. Häntä alkaa joku vainota, mutta ainoa joka jotenkin uskoo on poliisi, joka tutki murhia aiemmin.

En muista enää oliko ahdistelija vuosien takainen murhaaja vai joku matkija.

Vatsastapuhujaa en muista.

• tosiaan

kyllä se aika samalta vaikuttaa, en tiedä mistä olen sen vatsastapuhujan vetässyt, mutta olen siitä kuitenkin aika varma. kummallista siis se että ois kaks näin samalaista leffaa.. noh et sattuis tietää mistä tän leffan vois saada?

• Anonyymi

ONKO SE TÄMÄKUN WHEN STRANGERCALLS 1979 JA 2006 VERSIO

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      130
      1854
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      877
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      151
      850
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      810
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      772
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      712
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      681
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      274
      672
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      44
      667
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      602
    Aihe