SOINILLA MENEE HYVIN!

Kohta jysähtää!

Timo Soini on noteerattu yli puoluerajojen. Menestyksen merkki on sekin, että nyt jopa kokoomuksen palstalla häntä haukutaan oikein kunnolla. Asian tekee erityisen mielenkiintoiseksi, että juuri Soinin ansiosta nykyinen kok. puheenjohtaja Jyrki Katainen pääsi aikoinaan eduskuntaan.

Turhaketta ei kukaan hauku, joten Timon osakkeet tuntuvat olevan nousussa. Kaiken maailman ateistihörhöt, telaketujufeministit ja alakerran pääjekun palvojat ovat myös kimpussa.

Kunhan ilmat ja päät viilenevät, alkaa vaalityö Soinin puolesta toden teolla. Kesäterät kunnostetaan ja yllättävätkin vaaliaseet otetaan esille. Pian vastustajien lahkeet ja leuat väpättävät!

9

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soinin eroamisen?

      Miten selität Soinin eroamisen ev-lut kirkosta? Miksi Soini perussuomalaisena erosi kirkosta ja liittyi ev-lut kirkkoa halveksivaan roomalaiskatoliseen kirkkoon, jota johtaa PAAVI Roomasta?

      • Kohta jysähtää

        Tuokin kysymys tulee varmaan pressanvaalikiertueella vastaan. Timo itse osaa siihen vastata, tuskimpa kukaan muu. -En minä ainakaan.


    • ? ? ?

      Mikä on Timo Soinin kanta pakkoruotsiin ja ns. Suomen "kaksikielisyyteen" ?

      Jos Timo Soini vastustaa pakkoruotsia miksi hän ei tuo tätä selvemmin esille. Ei ruotsinkieliset kuitenkaan Soinia äänestä, joten hänellä ei ole mitään menetettävää ruotsinkielisten puolelta. Suomenkielisiltä saattaisi sen sijaan ääniä tulla - paljon !

    • immonen

      Älä ala haukkumaan ateisteja hörhöiksi! En kuulu kirkkoon ja aion silti isänmaallisena kaverina äänestää Soinia. Sinun osakkeesi tosin laskivat juuri tuon hörhöksi haukkumisen seurauksena. Sinua en välttämättä äänestäisi.

      • Kohta jysähtää

        En ole presidenttiehdokas, eikä minusta siihen hommaan olisikaan. Ateistien yksitotisuus on vain välillä ihan huvittavaa. Ollaan olevinaan vapaamielisiä, mutta ei sitten ollakkaan. Ateistien jutut ovat useimmiten niin ristiriitaisia, että niistä saa pakostakin aika hörhömäisen vaikutelman. En tuputa uskontoa kenellekään. Jokainen vastaa omista teoistaan ja uskostaan (tai ateismistaan).


      • väärä
        Kohta jysähtää kirjoitti:

        En ole presidenttiehdokas, eikä minusta siihen hommaan olisikaan. Ateistien yksitotisuus on vain välillä ihan huvittavaa. Ollaan olevinaan vapaamielisiä, mutta ei sitten ollakkaan. Ateistien jutut ovat useimmiten niin ristiriitaisia, että niistä saa pakostakin aika hörhömäisen vaikutelman. En tuputa uskontoa kenellekään. Jokainen vastaa omista teoistaan ja uskostaan (tai ateismistaan).

        todistus lähimmäisestä?
        Kerrohan mikä on ateisti?
        Olen tehnyt tutkimuksen noista käsitteistä ja tosikkomaisuuksista/ yksitotisuuksista.
        Uskonnon uskojalla ei ole yhtäkään todellista, tieteen hyväksymää faktaa esittää uskonsa perustaksi. Siksi se onkin usko.
        Ja tyypilliseen uskovaiseen tapaan, nyt leimasit ateistit. Kaikki.
        Senkö oma uskontosi käskee ja hyväksyt?
        Jos ateistien jutut ovat ristiriitaisia, niin uskovaistenko yksituumaisia? Elämä on!


      • Nupopää
        väärä kirjoitti:

        todistus lähimmäisestä?
        Kerrohan mikä on ateisti?
        Olen tehnyt tutkimuksen noista käsitteistä ja tosikkomaisuuksista/ yksitotisuuksista.
        Uskonnon uskojalla ei ole yhtäkään todellista, tieteen hyväksymää faktaa esittää uskonsa perustaksi. Siksi se onkin usko.
        Ja tyypilliseen uskovaiseen tapaan, nyt leimasit ateistit. Kaikki.
        Senkö oma uskontosi käskee ja hyväksyt?
        Jos ateistien jutut ovat ristiriitaisia, niin uskovaistenko yksituumaisia? Elämä on!

        Millä ateisti todistaa, ettei ole hörhö? Näitä kotikutoisia atomitieteilijöitä ja Kantheja kyllä riittää. Yleensä heidän väitteissään ei ole päätä eikä häntää.
        Olen vieraillut muutaman ateistin kodissa. Ovat näyttäneet kaatopaikoilta. Ehkä sarvipäätä palvoessa unohtuu siivousvälineiden käyttö?


      • Nupopää kirjoitti:

        Millä ateisti todistaa, ettei ole hörhö? Näitä kotikutoisia atomitieteilijöitä ja Kantheja kyllä riittää. Yleensä heidän väitteissään ei ole päätä eikä häntää.
        Olen vieraillut muutaman ateistin kodissa. Ovat näyttäneet kaatopaikoilta. Ehkä sarvipäätä palvoessa unohtuu siivousvälineiden käyttö?

        syvällisen kristityn Perussuomalaisen suvaitsevaisuudesta kunnioittaa lähimmäistään?
        Eli yleistät jokaisen toisin, kuin Perset-kolpan ajattelun vääräksi?
        Mitä tekemistä jonkun siivousvälineillä on jokin uskonnollisen järjestön jäsenyyteen?
        Pidättyisin kyllä arvostelemasta yksittäisen ihmisen elämänkatsomuksen aitoutta!
        Esim vapaa-ajattelijoiden perusteisiin voit tutustua heidän kotisivuillaan.
        ..ettei teitä tuomittaisi...


      • Nupopää kirjoitti:

        Millä ateisti todistaa, ettei ole hörhö? Näitä kotikutoisia atomitieteilijöitä ja Kantheja kyllä riittää. Yleensä heidän väitteissään ei ole päätä eikä häntää.
        Olen vieraillut muutaman ateistin kodissa. Ovat näyttäneet kaatopaikoilta. Ehkä sarvipäätä palvoessa unohtuu siivousvälineiden käyttö?

        ei hörhöyttä tarvitse todistaa. Todistajan on todistettava väitteensä todeksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe