Timo Soini on noteerattu yli puoluerajojen. Menestyksen merkki on sekin, että nyt jopa kokoomuksen palstalla häntä haukutaan oikein kunnolla. Asian tekee erityisen mielenkiintoiseksi, että juuri Soinin ansiosta nykyinen kok. puheenjohtaja Jyrki Katainen pääsi aikoinaan eduskuntaan.
Turhaketta ei kukaan hauku, joten Timon osakkeet tuntuvat olevan nousussa. Kaiken maailman ateistihörhöt, telaketujufeministit ja alakerran pääjekun palvojat ovat myös kimpussa.
Kunhan ilmat ja päät viilenevät, alkaa vaalityö Soinin puolesta toden teolla. Kesäterät kunnostetaan ja yllättävätkin vaaliaseet otetaan esille. Pian vastustajien lahkeet ja leuat väpättävät!
SOINILLA MENEE HYVIN!
9
401
Vastaukset
- soinin eroamisen?
Miten selität Soinin eroamisen ev-lut kirkosta? Miksi Soini perussuomalaisena erosi kirkosta ja liittyi ev-lut kirkkoa halveksivaan roomalaiskatoliseen kirkkoon, jota johtaa PAAVI Roomasta?
- Kohta jysähtää
Tuokin kysymys tulee varmaan pressanvaalikiertueella vastaan. Timo itse osaa siihen vastata, tuskimpa kukaan muu. -En minä ainakaan.
- ? ? ?
Mikä on Timo Soinin kanta pakkoruotsiin ja ns. Suomen "kaksikielisyyteen" ?
Jos Timo Soini vastustaa pakkoruotsia miksi hän ei tuo tätä selvemmin esille. Ei ruotsinkieliset kuitenkaan Soinia äänestä, joten hänellä ei ole mitään menetettävää ruotsinkielisten puolelta. Suomenkielisiltä saattaisi sen sijaan ääniä tulla - paljon ! - immonen
Älä ala haukkumaan ateisteja hörhöiksi! En kuulu kirkkoon ja aion silti isänmaallisena kaverina äänestää Soinia. Sinun osakkeesi tosin laskivat juuri tuon hörhöksi haukkumisen seurauksena. Sinua en välttämättä äänestäisi.
- Kohta jysähtää
En ole presidenttiehdokas, eikä minusta siihen hommaan olisikaan. Ateistien yksitotisuus on vain välillä ihan huvittavaa. Ollaan olevinaan vapaamielisiä, mutta ei sitten ollakkaan. Ateistien jutut ovat useimmiten niin ristiriitaisia, että niistä saa pakostakin aika hörhömäisen vaikutelman. En tuputa uskontoa kenellekään. Jokainen vastaa omista teoistaan ja uskostaan (tai ateismistaan).
- väärä
Kohta jysähtää kirjoitti:
En ole presidenttiehdokas, eikä minusta siihen hommaan olisikaan. Ateistien yksitotisuus on vain välillä ihan huvittavaa. Ollaan olevinaan vapaamielisiä, mutta ei sitten ollakkaan. Ateistien jutut ovat useimmiten niin ristiriitaisia, että niistä saa pakostakin aika hörhömäisen vaikutelman. En tuputa uskontoa kenellekään. Jokainen vastaa omista teoistaan ja uskostaan (tai ateismistaan).
todistus lähimmäisestä?
Kerrohan mikä on ateisti?
Olen tehnyt tutkimuksen noista käsitteistä ja tosikkomaisuuksista/ yksitotisuuksista.
Uskonnon uskojalla ei ole yhtäkään todellista, tieteen hyväksymää faktaa esittää uskonsa perustaksi. Siksi se onkin usko.
Ja tyypilliseen uskovaiseen tapaan, nyt leimasit ateistit. Kaikki.
Senkö oma uskontosi käskee ja hyväksyt?
Jos ateistien jutut ovat ristiriitaisia, niin uskovaistenko yksituumaisia? Elämä on! - Nupopää
väärä kirjoitti:
todistus lähimmäisestä?
Kerrohan mikä on ateisti?
Olen tehnyt tutkimuksen noista käsitteistä ja tosikkomaisuuksista/ yksitotisuuksista.
Uskonnon uskojalla ei ole yhtäkään todellista, tieteen hyväksymää faktaa esittää uskonsa perustaksi. Siksi se onkin usko.
Ja tyypilliseen uskovaiseen tapaan, nyt leimasit ateistit. Kaikki.
Senkö oma uskontosi käskee ja hyväksyt?
Jos ateistien jutut ovat ristiriitaisia, niin uskovaistenko yksituumaisia? Elämä on!Millä ateisti todistaa, ettei ole hörhö? Näitä kotikutoisia atomitieteilijöitä ja Kantheja kyllä riittää. Yleensä heidän väitteissään ei ole päätä eikä häntää.
Olen vieraillut muutaman ateistin kodissa. Ovat näyttäneet kaatopaikoilta. Ehkä sarvipäätä palvoessa unohtuu siivousvälineiden käyttö? Nupopää kirjoitti:
Millä ateisti todistaa, ettei ole hörhö? Näitä kotikutoisia atomitieteilijöitä ja Kantheja kyllä riittää. Yleensä heidän väitteissään ei ole päätä eikä häntää.
Olen vieraillut muutaman ateistin kodissa. Ovat näyttäneet kaatopaikoilta. Ehkä sarvipäätä palvoessa unohtuu siivousvälineiden käyttö?syvällisen kristityn Perussuomalaisen suvaitsevaisuudesta kunnioittaa lähimmäistään?
Eli yleistät jokaisen toisin, kuin Perset-kolpan ajattelun vääräksi?
Mitä tekemistä jonkun siivousvälineillä on jokin uskonnollisen järjestön jäsenyyteen?
Pidättyisin kyllä arvostelemasta yksittäisen ihmisen elämänkatsomuksen aitoutta!
Esim vapaa-ajattelijoiden perusteisiin voit tutustua heidän kotisivuillaan.
..ettei teitä tuomittaisi...Nupopää kirjoitti:
Millä ateisti todistaa, ettei ole hörhö? Näitä kotikutoisia atomitieteilijöitä ja Kantheja kyllä riittää. Yleensä heidän väitteissään ei ole päätä eikä häntää.
Olen vieraillut muutaman ateistin kodissa. Ovat näyttäneet kaatopaikoilta. Ehkä sarvipäätä palvoessa unohtuu siivousvälineiden käyttö?ei hörhöyttä tarvitse todistaa. Todistajan on todistettava väitteensä todeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602