Kuulin, että partiohenkeen kuuluu myös kengittä kulkemista. Kuinka pitkiä matkoja mennään paljain jaloin ja miltä tuo tuntuu? Uskaltaako paljain jaloin liikkua mieluummin yhdessä kuin ujostellen omin päin? :-) Mitä kengittä liikkumisen terveysvaikutuksista opetetaan?
Avojaloin liikkuminen
4
799
Vastaukset
- notta
No ihme? Miltä tuntuu kengittä kulkea???? Mene kokeilemaan. Ota kengät pois ja kävele vaikka kokeeksi nurmikolla. Vai onko kaupunkilais pojalla moista mahdollisuutta. Niin ei tarvi kysellä TYHMIÄ.
Sitten kun on rohkeus kasvanu tarpeeksi niin voi mennä kävelemään hietikolle. Mutta varo siellä voi olla isoja hiekan jyväsiä jotka voi sattua äidinpojan jalkaan todella kipeästi. Saattaa tulla vaikka sairaalareissu.
Onko sinulle kerrottu kengillä kävelemisen terveysvaikutuksista? Hikoilu, jalan asentovirheet, silsa-sienet, rakot ja yms....
T: Notta- taajamapoika
Lähinnä halusin suoraan vastauksia kysymykseen miltä tuntuu. Ilmeisesti melko luontevalta, hiekan pikkukivineenkin. Jotkut opettelevat kengättömyyttä ennen kouluikää ja jotkut vasta myöhemmin. :-)
- hmmm
no enpä ole vielä tähänpäivään mennessä kuullut että partiohenkeen kuuluu kengittäkäveleminen, vaikka partiotaivalta onkin takana reilu 10 vuotta... mitäköhän tässä seuraavaksi saa kuulla?! hohhoijaa!
myönnettäköön että retkillä/leireillä tulee usein talsittua paljainjaloin, mutta se johtuu vain ja ainoastaan omasta laiskuudesta, riisua ja laittaa kenkiä jalkaa jatkuvasti rampatessani ulkoilman ja teltan/kämpän välillä... - entinen partiolainen
Olin aikoinaan partiossa pari vuotta ja kertaakaan ei missään tarvinnut kulkea paljain jaloin. Sisällä kokoontumistilassakin oli aina ainakin sukat jalassa. Mukavaa siellä partiossa kyllä oli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029