Hei tietääks joku voisko kilpparin kaa tehä mitää? Siis niinku jotai muuta ku antaa sille ruokaa ja jutella sille? Ps. Voikohan kilpparille opettaa temppuja? Pps. Äiti ei anna koiraa eikä rottaa eikä kissaa eikä mitää minkä kaa vois tehä jotai ottakaa kantaa mul ei oo nytkää mitää tekemistä.... Mailatkaa joku [email protected] (=
Tekemistä kilpparille!!!!!!
5
1510
Vastaukset
- ei leikkisä
Jos kilpparista temppukaveria mielit, lienet väärillä jäljillä. Toki konnilla on puolensa; niitä on hauska seurailla ja jotkut yksilöt voivat olla valmiita joihinkin leikkeihin, kuten etsimään namupaloja terraariosta tms. En kuitenkaan luottaisi tuohon tempputouhuun. Kilpikonna on kilpikonna, ei siitä koiraa saa tekemälläkään. Harkitse vielä pyydän!
- Tampereen_plikka
Nii-in, kilpikonna ei ole koira tai kissa. Kilpikonnat nauttivat kun ne saavat olla omissa oloissaan. Ja ovat enemmänkin sellaisia seurattavia ja katseltavia eläimiä. Kilpikonnaa ei pitäisi ostaa lapselle joka ei tätä asiaa ymmärrä tai hyväksy. Kilpikonnan omia touhuja on mukava seurailla terraarion vieressä tai lattialla. Istupa siihen katselemaan, opit ihan uusia ja mukavia asioita konnastasi, kun annat sen kaikessa rauhassa elellä terraariossaan tai lattialla, kummassa sen nyt sitten asustaakin. Toki jos se elää terraariossa, sen on joka päivä hyvä päästää kävelemään lattialle, mutta ei millekään temppuradalle, vaan omia menojaan menemään, katselet vain mitä se touhuaa.
- Anonyymi
👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi
kiva
- Anonyymi
PIDÄ SÄ PÄÄS KII!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872