parhaat asennot

kokeilunhaluinen

Haluisin piristää seksielämäämme entisestään, siksipä pyytäisin Teitä kertomaan parhaimmista seksiasennoistanne. Ei mitään akropatiaa vaativia, kiitos:/

Entäpä parhaat paikat seksin harrastamiselle, muu kuin makuuhuoneen parivuode.

Kiitos;)

5

7414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohkeasti vain kokeilemaan kaikenlaista, kyllä ne parhaat asennot ja paikat löytyvät vain kokeilemalla (;

• ....

tämä onnistuu vain talossa, jossa on sisäraput. eli ensin menet kontallesi rappusille, ja mies on pari porrasta alempana polvillaan. kannattaa levittää esim. pyyhe polvien alle, ettei mikään häiritse kesken homman. sitten mies vain työntyy sisällesi takaapäin. voit itse säädellä työntöjen syvyyttä tässä asennossa.
      selkä notkolla=lyhyet työnnöt
      selkä kaarella=pitkät ja syvät työnnöt.

omasta mielestäni asento on taivaallinen :D

• Olga Synd

Meillä ainakin ollaan tykästytty kovasti saunaseksiin, myös ilman, että sauna itse on päällä. Istun ylemmälle lauteelle ja mies tulee haarojeni väliin ja työntyy sisään... jalkoja kohottamalla saa eri kulmia. Kannattaa kuitenkin laittaa pepun alle vähän pehmustetta ;)

Ja pöytää vasten seksi on myös hyvin kokeilemisen arvoista... Oih! :)

• mustelma tuli

Meki tykätään saunaseksistä, kun ensin saa toisen pestä oikein huolella samalla hyväillen ja suihkutella.... mutta kannattaa tarkistaa, että lauteet on kunnolla kiinni seinässä. Meillä kävi niin, että ne rämähti kerralla alas ja kyllä me säikähettiin ja pari aika kipiää mustelmaakin saatiin aikaseksi. Ilmeisesti ruuvit oli hiukkasen löystynyt, kun lauteet olivat olleet kovassa käytössä. Eipäs sillon naurattanu, mutta nyt kyllä huvittaa koko tapaus :)

• raaka arska

ukko työntää takaapain rintojen välistä suuhun ja puhkaisee takaraivon... kannattaa kokeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5076
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2686
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1850
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1815
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1638
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      153
      1197
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1184
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      984
    Aihe