Haluisin piristää seksielämäämme entisestään, siksipä pyytäisin Teitä kertomaan parhaimmista seksiasennoistanne. Ei mitään akropatiaa vaativia, kiitos:/
Entäpä parhaat paikat seksin harrastamiselle, muu kuin makuuhuoneen parivuode.
Kiitos;)
parhaat asennot
5
7414
Vastaukset
Rohkeasti vain kokeilemaan kaikenlaista, kyllä ne parhaat asennot ja paikat löytyvät vain kokeilemalla (;
- ....
tämä onnistuu vain talossa, jossa on sisäraput. eli ensin menet kontallesi rappusille, ja mies on pari porrasta alempana polvillaan. kannattaa levittää esim. pyyhe polvien alle, ettei mikään häiritse kesken homman. sitten mies vain työntyy sisällesi takaapäin. voit itse säädellä työntöjen syvyyttä tässä asennossa.
selkä notkolla=lyhyet työnnöt
selkä kaarella=pitkät ja syvät työnnöt.
omasta mielestäni asento on taivaallinen :D - Olga Synd
Meillä ainakin ollaan tykästytty kovasti saunaseksiin, myös ilman, että sauna itse on päällä. Istun ylemmälle lauteelle ja mies tulee haarojeni väliin ja työntyy sisään... jalkoja kohottamalla saa eri kulmia. Kannattaa kuitenkin laittaa pepun alle vähän pehmustetta ;)
Ja pöytää vasten seksi on myös hyvin kokeilemisen arvoista... Oih! :)- mustelma tuli
Meki tykätään saunaseksistä, kun ensin saa toisen pestä oikein huolella samalla hyväillen ja suihkutella.... mutta kannattaa tarkistaa, että lauteet on kunnolla kiinni seinässä. Meillä kävi niin, että ne rämähti kerralla alas ja kyllä me säikähettiin ja pari aika kipiää mustelmaakin saatiin aikaseksi. Ilmeisesti ruuvit oli hiukkasen löystynyt, kun lauteet olivat olleet kovassa käytössä. Eipäs sillon naurattanu, mutta nyt kyllä huvittaa koko tapaus :)
- raaka arska
ukko työntää takaapain rintojen välistä suuhun ja puhkaisee takaraivon... kannattaa kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175800
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641- 502849
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262846Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332286Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452280Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme211825Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747- 381500
- 1711363