kyökkisykolokin vastaanotto

sykoloki

Nyt se on avattu, sykolokin vastaanotto.

Tähän ketjuun voi tulla kaikki murheelliset ja raskautetut, kiukkuiset ja kiukuttomat, syylliset ja syyttömät, kaltoin kohdellut ja kaltoin kohtelijat... kaikki te jotka tunnette suurta tuskaa palstaelämästä, joko omasta tai toisten. Tänne nyt kipinkapin kertomaan huolet ja murheet. Puskajussina tietenkin,kuka sitä nyt rekttuansa tärvelis. En minä ainakaan.. ;)

Sykoloki ottaa vastaan säännöllisen epäsäännöllisesti, koulutus on hankittu kotikeittiössä ratiota kuuntelemalla ja mielipidepalstoja lukemalla.

201

8831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sykoloki

huhuu.... eikö täällä muka ole yhtään sykolokin avuntarpeessa olevaa.
      Rohkeasti vaan peremmälle, käynti on vain vaivaiset viisi euroa lähes normaaleille, kymmenen euroa hankalammille tapauksille ja täysin toivottomat pääsevät lastenlipulla sisään.

• ongelmaisia kaivata, hurupy...

PÖHPÖH!

• sykoloki
        ongelmaisia kaivata, hurupy... kirjoitti:

PÖHPÖH!

taitaa olla sinun ongelmasi mutta ei hätää, siitäkin voi toipua jos oikein kovasti yrittää.
        Ainakun näet jonkun ihmisen josta et niin kovin välitä niin ajttele näin,eiköhän me kuitenkin sovita samaa palloa tallaamaan.. Vähitellen huomaat että tilaa ihmeesti riittää eikä omasi käy sen pienemmäksi vaikka tuo toinenkin on olemassa. Sinulle tulee tunne että tila laajenee ja niin käy sydämellesikin.

• kyssäri

Kun mä sanon muijalle että juttu on näin ja
      asiat tehään noin,se alkaa aina vänkyttämään
      vastaan.Pappikin sano aikonaan et mies on
      naisen pää,ja akan on toteltava miestään,mut
      tää vaan vänkyttää,mitä sille pitäs tehä?

• sykoloki

kokeile käänteissykolokiaa, mieti miten et halua asioita tehä ja väitä sitten että tehään niin. Se jänkkäävä muija tietysti vastaan panee ja niin ne menee jutut sinun toivomallas tavalla.

Jos ei tuo konsti ala tepsimään, niin tuo muijas vastaanotolle. Mieluummin koko muijan suku, sieltä ne syylliset kieroon kasvattamiseen löytyy ennen pitkää. Luultavasti anoppi on samanmoinen.

• Kyssäri
        sykoloki kirjoitti:

kokeile käänteissykolokiaa, mieti miten et halua asioita tehä ja väitä sitten että tehään niin. Se jänkkäävä muija tietysti vastaan panee ja niin ne menee jutut sinun toivomallas tavalla.

Jos ei tuo konsti ala tepsimään, niin tuo muijas vastaanotolle. Mieluummin koko muijan suku, sieltä ne syylliset kieroon kasvattamiseen löytyy ennen pitkää. Luultavasti anoppi on samanmoinen.

esittää semmonen asia,kun se ei anna kun selän puolelta,väittää että minä tien nuamaliikkeitä,sen tautta ei anna nuamat
        vastatusten??

• sykoloki
        Kyssäri kirjoitti:

esittää semmonen asia,kun se ei anna kun selän puolelta,väittää että minä tien nuamaliikkeitä,sen tautta ei anna nuamat
        vastatusten??

ja menoksi. Mielellään jos vaikka Klinttonin Billin naamavärkin löydät jostain, sehän on niin sarmikas setä. Jo rupee eukko antaan mitä vaan.

• Kyssäri
        Kyssäri kirjoitti:

vastatusten??

Mulla oli yhen kerran vanha joulupukin nuamari
        piässä,semmonen pahvinen,multa valu hiki ja se
        nuamari viänty ouvon näköseks,akkoo pelotti ja
        se töpeksi niitä partakarvoja vielä seuraavana
        päivänäki suustaan ja vänkytti jotta selän puolelle pervo,jos kohta ennee sinnekkään!!
        Tässä pitäs suaha sykolookista neuvontoo,apuvälinneet on kokkeiltu???

• sykoloki
        Kyssäri kirjoitti:

Mulla oli yhen kerran vanha joulupukin nuamari
        piässä,semmonen pahvinen,multa valu hiki ja se
        nuamari viänty ouvon näköseks,akkoo pelotti ja
        se töpeksi niitä partakarvoja vielä seuraavana
        päivänäki suustaan ja vänkytti jotta selän puolelle pervo,jos kohta ennee sinnekkään!!
        Tässä pitäs suaha sykolookista neuvontoo,apuvälinneet on kokkeiltu???

jo ongelma niin suurelta, että suosittelisin käyntiä seksolokin vastaanotolla...

Senverta kuitenkin, että tuo joulupukin naamari on kyllä sellainen ratkaisu ollut, että vastaavassa tapauksessa kohdalleni sattuessa olisin kyllä syöttänyt naamarin karvoineen partnerille....

Ja jos sallit, niin käyn nauramassa tuolla takahuoneessa ennenkuin tikahdun tähän paikkaan.

• Kyssäri
        sykoloki kirjoitti:

jo ongelma niin suurelta, että suosittelisin käyntiä seksolokin vastaanotolla...

Senverta kuitenkin, että tuo joulupukin naamari on kyllä sellainen ratkaisu ollut, että vastaavassa tapauksessa kohdalleni sattuessa olisin kyllä syöttänyt naamarin karvoineen partnerille....

Ja jos sallit, niin käyn nauramassa tuolla takahuoneessa ennenkuin tikahdun tähän paikkaan.

En minä muuten,kyllähä se selänkii puolelta
        kävis,mutta kun muijalla on tukka harvennu
        takkaa,nii mölöttää vuan punanen, tanakka
        niska minun nuaman eissä aktin aikana,eikä
        sitä kehtois pitemmän piälle toljottoo.Ja
        sitte se ähkyy ja ähkyy nii pirusti ähkyy
        ja tahissa vielä ähkyy.Oiskoo tähä ähkyntään
        mitää sykolookista hyvvee neuvoo.Mittää
        apuvälineitä sille on ennee turha tarjotella???

• sykoloki
        Kyssäri kirjoitti:

En minä muuten,kyllähä se selänkii puolelta
        kävis,mutta kun muijalla on tukka harvennu
        takkaa,nii mölöttää vuan punanen, tanakka
        niska minun nuaman eissä aktin aikana,eikä
        sitä kehtois pitemmän piälle toljottoo.Ja
        sitte se ähkyy ja ähkyy nii pirusti ähkyy
        ja tahissa vielä ähkyy.Oiskoo tähä ähkyntään
        mitää sykolookista hyvvee neuvoo.Mittää
        apuvälineitä sille on ennee turha tarjotella???

peruukkia muijalle? Jos hankkisit mieluisesi peruukin, vaikka pitkähiuksisen blondin... mutta tuo ähkyntä, se kuulostaa aika pahalta...Pidätkö musiikista? Jos vaikka teippaisit ilmastointiteipllä huuliharpun aktin ajaksi muijan suuhun....

Tai voithan sanoa muijalle, että leikkisi kuollutta lahnaa.....

• Kyssäri
        sykoloki kirjoitti:

peruukkia muijalle? Jos hankkisit mieluisesi peruukin, vaikka pitkähiuksisen blondin... mutta tuo ähkyntä, se kuulostaa aika pahalta...Pidätkö musiikista? Jos vaikka teippaisit ilmastointiteipllä huuliharpun aktin ajaksi muijan suuhun....

Tai voithan sanoa muijalle, että leikkisi kuollutta lahnaa.....

Ei se ossoo soittoo huuliharppua,suutaan sitäkin
        kovemmin ja meneppäs yrittämään jotain teippailuu
        se ottaa niska pers otteen ja meikäläinen pyörii
        ulos tantereelle ku paskahuusin linkku.Sitte ois
        vielä semmonen kysymys,että pittääkö teijän tilata etukätteen tämmönen akti-aika omalta muijalta,onkoon tämmönen mitenkä ylleistä?????
        Ootkoon muuten nais sykolooki,meinaan se voi
        painottoo analyyssiä miärättyyn suuntaan?????

• sykoloki
        Kyssäri kirjoitti:

Ei se ossoo soittoo huuliharppua,suutaan sitäkin
        kovemmin ja meneppäs yrittämään jotain teippailuu
        se ottaa niska pers otteen ja meikäläinen pyörii
        ulos tantereelle ku paskahuusin linkku.Sitte ois
        vielä semmonen kysymys,että pittääkö teijän tilata etukätteen tämmönen akti-aika omalta muijalta,onkoon tämmönen mitenkä ylleistä?????
        Ootkoon muuten nais sykolooki,meinaan se voi
        painottoo analyyssiä miärättyyn suuntaan?????

kyllä se pitäis tuo muija saada jotenkin sykolokille, näyttäis niin tarvetta olevan...

Kyllä tämä sykoloki on naispuolinen... mutta sehän nyt ei saa vaikuttaa potilas-suhteeseen. ajattele minua vain sykolokina...äläkä katsele tuollalailla, tässähän punastuuu jo vallan.

• Kyssäri
        sykoloki kirjoitti:

kyllä se pitäis tuo muija saada jotenkin sykolokille, näyttäis niin tarvetta olevan...

Kyllä tämä sykoloki on naispuolinen... mutta sehän nyt ei saa vaikuttaa potilas-suhteeseen. ajattele minua vain sykolokina...äläkä katsele tuollalailla, tässähän punastuuu jo vallan.

joskus siltä maisemapuoleltakkii,ois siinä
        kuitennii enemmän kahtelemista samalla.Siun
        pitäs ehkä vähä hankkii lisäkoulutusta,jos
        pieni rittiikki sallitaan,ei tästä meikäläinen
        paljo appuu suanu,liekkö sitte aihe ollu sulle
        vaikkee,toiset naiset on nii ujoja.Minä elän
        kuitennii toivossa jos vaikka joskus maisemapuolelle;)))

• sykoloki vapaalla
        Kyssäri kirjoitti:

joskus siltä maisemapuoleltakkii,ois siinä
        kuitennii enemmän kahtelemista samalla.Siun
        pitäs ehkä vähä hankkii lisäkoulutusta,jos
        pieni rittiikki sallitaan,ei tästä meikäläinen
        paljo appuu suanu,liekkö sitte aihe ollu sulle
        vaikkee,toiset naiset on nii ujoja.Minä elän
        kuitennii toivossa jos vaikka joskus maisemapuolelle;)))

vielä piti tulla sulle vastaamaan.. rittiikki sallitaan, me kyökkisykolokit ollaan tämmöisiä itseoppineita, voi olla ettei se oppi ole mennyt kaikki ihan suodattamatta perille. Noihin sinun ongelmiesi ratkomisiin olisi tarvittu sitä seksolookiakin..

Jotenkin jäi sellainen tunne että olisit toivonut jotain tiettyä vastausta, jos näin on, niin silloin tiedätkin ratkaisun ongelmaasi jo itse...

• muijaa
        Kyssäri kirjoitti:

vastatusten??

vie, vaan vie se pelkkä muijan suku :)))

• Pimpukka
        sykoloki vapaalla kirjoitti:

vielä piti tulla sulle vastaamaan.. rittiikki sallitaan, me kyökkisykolokit ollaan tämmöisiä itseoppineita, voi olla ettei se oppi ole mennyt kaikki ihan suodattamatta perille. Noihin sinun ongelmiesi ratkomisiin olisi tarvittu sitä seksolookiakin..

Jotenkin jäi sellainen tunne että olisit toivonut jotain tiettyä vastausta, jos näin on, niin silloin tiedätkin ratkaisun ongelmaasi jo itse...

seksologiksi, sillä olen aika pätevä. En kyllä mitään akateemista koulutusta saanut, mutta sellaisen....niinkuin käytännössä oppineen....ratkomaan seksiongelmia luonnonmenetelmän mukaan.
        Palaillaan!
        Aion tulevana yönä palautella mieleeni saamiani oppeja.
        Voit tarvittaessa siis konsultoida kanssani.

• sykoloki
        Pimpukka kirjoitti:

seksologiksi, sillä olen aika pätevä. En kyllä mitään akateemista koulutusta saanut, mutta sellaisen....niinkuin käytännössä oppineen....ratkomaan seksiongelmia luonnonmenetelmän mukaan.
        Palaillaan!
        Aion tulevana yönä palautella mieleeni saamiani oppeja.
        Voit tarvittaessa siis konsultoida kanssani.

tämähän nyt oli enenmmän kuin olisi osannut toivoa. Konsulttiapu on todellakin tarpeen. näitä seksolokiapuolen ongelmia on tännekin ilmaantunut. Jospa osaisit tämän "kyssäri"-herran ikävään ongelmaan jonkun ratkaisun keksiä.

Tehkäämme näin, että ohjaan nämä alapääongelmaiset luoksesi ja keskityn itse tuonne yläpään vaivojen hoiteluun. Sopiiko järjestely?

Tuolla alempana on myös eräs herra joka ei tiedä haluaako hän käydä salarakkaan luona vai huorissa. Ilahtuisi eittämättä jonkinlaisesta "asiantuntijalausunnosta".

• Pimpukka
        sykoloki kirjoitti:

tämähän nyt oli enenmmän kuin olisi osannut toivoa. Konsulttiapu on todellakin tarpeen. näitä seksolokiapuolen ongelmia on tännekin ilmaantunut. Jospa osaisit tämän "kyssäri"-herran ikävään ongelmaan jonkun ratkaisun keksiä.

Tehkäämme näin, että ohjaan nämä alapääongelmaiset luoksesi ja keskityn itse tuonne yläpään vaivojen hoiteluun. Sopiiko järjestely?

Tuolla alempana on myös eräs herra joka ei tiedä haluaako hän käydä salarakkaan luona vai huorissa. Ilahtuisi eittämättä jonkinlaisesta "asiantuntijalausunnosta".

praktiikkamme laajenee ja voimme alkaa kutsua sitä juhlallisesti "Kaikkien ongelmien klinikaksi", niin saattaisimme palkata vielä miespuolisen "pystylogin", neuvomaan naisia kuinka käsitellä miehiään, rakastajiaan ja poikaystäviään. Voimme antaa jopa akuuttia apua fyysis/psyykkisiin vaivoihin ,sellaisen niin sanotun suusta suuhun menetelmän mukaan.
        Hiljaisina aikoina, jolloin klinikallemme ei ole tunkuaa, voisimme terapoida toisiamme.
        Onko tämä mielestäsi kehityskelpoinen idea?

• Kyssäri
        Pimpukka kirjoitti:

praktiikkamme laajenee ja voimme alkaa kutsua sitä juhlallisesti "Kaikkien ongelmien klinikaksi", niin saattaisimme palkata vielä miespuolisen "pystylogin", neuvomaan naisia kuinka käsitellä miehiään, rakastajiaan ja poikaystäviään. Voimme antaa jopa akuuttia apua fyysis/psyykkisiin vaivoihin ,sellaisen niin sanotun suusta suuhun menetelmän mukaan.
        Hiljaisina aikoina, jolloin klinikallemme ei ole tunkuaa, voisimme terapoida toisiamme.

Oiskoon sulla hyviä sukolookisia tai muita
        neuvoja tämän minun muijan tappauksen selevittämisseen???

• Kyssäri
        muijaa kirjoitti:

vie, vaan vie se pelkkä muijan suku :)))

ite pirukkaan.Isäsä ollu poikamies jo kolomannessa sukupolovessa,kuollu jo,ja äitisä
        muuten vuan kaikkiin kaveri,hyvä ihminen kuulemma,sekkii jo etesmenny,eikä sisaruksii
        oo:))

• Kyssäri
        sykoloki kirjoitti:

imarrella mukavasti,että Herra Kyssäri,oikkeen
        herra:DDDDDDD

• seksolooki
        Kyssäri kirjoitti:

Oiskoon sulla hyviä sukolookisia tai muita
        neuvoja tämän minun muijan tappauksen selevittämisseen???

virkasisareni kanssa ja kun pystyloki naiset tunteva virkaveljemme palaa lomaltaan ,luulen että yhdessä löydämme ratkaisun vaimosi, tai...oliko se sinun, henkilökohaiseen ongelmaan.

Näin ensiapuna suosittelisin kyllä sinulle pientä kevyttä selibaattia. Nälkä panee syömään!
        uskaltaisimpa epäillä, että jo viikon kuluttua vaimosi niska näyttää sinusta suloiselta, suuteluhalua herättävältä ja sinun punainen juopon nenäsi on vaimosi mielestä roomalaisen aristokraatin uljas profiili.

• sykoloki
        Pimpukka kirjoitti:

tänä on...katsellaan miten tämä asiakasvirta jatkuu, kysyntää näyttää tuollaisen monipuolisia palveluita tarjoavan klinikan suuntaan olevan.:))

• Kyssäri
        sykoloki kirjoitti:

tänä on...katsellaan miten tämä asiakasvirta jatkuu, kysyntää näyttää tuollaisen monipuolisia palveluita tarjoavan klinikan suuntaan olevan.:))

Astorolooki ja semmonen looki joka kahtoo
        kortista,alakas asiat seleviimmään,näyttäs
        olevan joillai nii monimutkassii asijoita
        jottei tässä parilla kolomella lookilla
        pärjee,omasta puolestain mie kiitän avustuksesta,
        palataan asiaan kohan orkanisaatio on tarpeeks
        vahva jotta selviis nää meikäläisennii asiat;)))

• sykoloki
        Kyssäri kirjoitti:

Astorolooki ja semmonen looki joka kahtoo
        kortista,alakas asiat seleviimmään,näyttäs
        olevan joillai nii monimutkassii asijoita
        jottei tässä parilla kolomella lookilla
        pärjee,omasta puolestain mie kiitän avustuksesta,
        palataan asiaan kohan orkanisaatio on tarpeeks
        vahva jotta selviis nää meikäläisennii asiat;)))

Herra kyssäri, oliskkon tuo nyt vähän niinkkii että oot tehenny pikku onkelmasta julumetun suuren, noinniinku kärpäsen kasvattanu härkäseksi :))

Ajatellan näin....joillakin ei ole mahdollisuuksia edes taustapuolelta, olet sentään onnenpoika.

Vaan kiitoksia käynneistänne, paltkaamme asiaaan mylöhemmässä vaiheessa.

• Seksoloki pimpukka
        seksolooki kirjoitti:

virkasisareni kanssa ja kun pystyloki naiset tunteva virkaveljemme palaa lomaltaan ,luulen että yhdessä löydämme ratkaisun vaimosi, tai...oliko se sinun, henkilökohaiseen ongelmaan.

Näin ensiapuna suosittelisin kyllä sinulle pientä kevyttä selibaattia. Nälkä panee syömään!
        uskaltaisimpa epäillä, että jo viikon kuluttua vaimosi niska näyttää sinusta suloiselta, suuteluhalua herättävältä ja sinun punainen juopon nenäsi on vaimosi mielestä roomalaisen aristokraatin uljas profiili.

että työt tulevat kotiinkin, niinkuin minun ajatusteni mukana sinun tapauksesi.
        Olen pohtinut, että oletkohan pystynyt noudattamaan kehoitustani, mitä selibaattiin tulee.
        Asiasta voisit keskustella vielä kanssani, sillä olen päättänyt kaltaisiasi akuutin avun tarpeessa olevia varten avata iltavastaanoton.
        Huolestunein terveisin Pimpukka, diploomi seksoloki, aviomiesten ongelmiin paneutunut asiantuntija.
        Ps. Voin antaa sinulle avaimeni tulevia istuntojamme ajatellen ja toivon sinun tarvitsevan apuani erittäin usein, sillä mikään ei ilahduta minua enemmän kuin avun tuominen sinne missä on tarve.

• sykoloki
        Seksoloki pimpukka kirjoitti:

että työt tulevat kotiinkin, niinkuin minun ajatusteni mukana sinun tapauksesi.
        Olen pohtinut, että oletkohan pystynyt noudattamaan kehoitustani, mitä selibaattiin tulee.
        Asiasta voisit keskustella vielä kanssani, sillä olen päättänyt kaltaisiasi akuutin avun tarpeessa olevia varten avata iltavastaanoton.
        Huolestunein terveisin Pimpukka, diploomi seksoloki, aviomiesten ongelmiin paneutunut asiantuntija.
        Ps. Voin antaa sinulle avaimeni tulevia istuntojamme ajatellen ja toivon sinun tarvitsevan apuani erittäin usein, sillä mikään ei ilahduta minua enemmän kuin avun tuominen sinne missä on tarve.

jos tuota iltavastaanottoasi alat pitämään,että tuuraisit tuon minunkin puolen vastaanottoa, jos joku hätätapaus vielä tänään paikalle pyrkii.
        Oli illallakin käynyt tuo päänsä takoja lääkkeitään kyselemässä, ilmeisesti annoit hänelle tuolta kaapista, kun näytti rauhoittuneen.? Minun on lähdettävä nyt päivystämästä.

• Pimpukka
        sykoloki kirjoitti:

Voin toki hoitaa sinunkin hommasi.
        Seksuaalisesti estyneitä näyttää olevan vähemmän kuin "asento - ongelmaisia", tai suurista jaloistaan huolta kantavia.
        Laita vaan tulemaan tänne. Minulla on tunnetusti laaja syli...tarkoitin sydän.
        Voin sinulle virkasisarelleni kertoa eräästäkin hemmosta, joka eksyi salarakkaansa sänkyyn lomamatkallaan,

• tasaasta

Sanovat immeiset minulle usein, kun jotain esitän, että "hanki elämä".

No, en oo sitäkään saanut sitten aikaiseksi.
      Mutta jos hankkisin ensin palstaelämän, niin saisiko siitä elämästä sitten alennusta?

Ja mistäs niitä palstaelimi...elämiä saa?
      Ja onko kallista?

• sykoloki

saa kohtuullisen helposti, oletko ajatellut yhtä vai useempaa elämää. suosittelen että otat kerralla ainakin kolme elämää, yhden kiltin ja siistin joka voi olla rekattu. Ne pari muuta sitten puskaeläim..siis elämiä jotka saa temmeltää suhteelisen vapaasti mielialasta riippuen.

Elämien hinta on n.30-40 euroa kuussa riippuen nettiliittymästäsi. sitten tarvitset vielä voimakkaat istumalihakset ja näppärät sormet. Siinä se. Palstaelämä on siitäkin hyvä, ettei se vaadi perheen perustamista eikä niin ulkonäöstäkään huolehtimista.

Elämät tulevat sitä edullisemmiksi mitä useamman otat käyttöön. jos vaikka kymmenellä nikillä jaksat huseerata niin se on vain muutama euro per nikki.

• tasaasta
        sykoloki kirjoitti:

saa kohtuullisen helposti, oletko ajatellut yhtä vai useempaa elämää. suosittelen että otat kerralla ainakin kolme elämää, yhden kiltin ja siistin joka voi olla rekattu. Ne pari muuta sitten puskaeläim..siis elämiä jotka saa temmeltää suhteelisen vapaasti mielialasta riippuen.

Elämien hinta on n.30-40 euroa kuussa riippuen nettiliittymästäsi. sitten tarvitset vielä voimakkaat istumalihakset ja näppärät sormet. Siinä se. Palstaelämä on siitäkin hyvä, ettei se vaadi perheen perustamista eikä niin ulkonäöstäkään huolehtimista.

Elämät tulevat sitä edullisemmiksi mitä useamman otat käyttöön. jos vaikka kymmenellä nikillä jaksat huseerata niin se on vain muutama euro per nikki.

kaksoispalstaelämää aattelin. Kilttiä ja rietasta.
        Vaan jos samalla hinnalla saa niitä eläimiä vaikka kuinka paljon, niin pitääpä harkita uudemman kerran.

Mut mut, mitens ne pelkät elämät? Saakos niitäkin sitten useampia samalla rahalla?

Kai sitä pelkkääkin elämää täytyisi alkaa miettiä.
        Meinaan, ainakin sitten, jos alkaa nuo lihakset pettämään tai sormet menee vereslihalle.

Vielä menee kyllä ihan mukavasti.

• sykoloki
        tasaasta kirjoitti:

kaksoispalstaelämää aattelin. Kilttiä ja rietasta.
        Vaan jos samalla hinnalla saa niitä eläimiä vaikka kuinka paljon, niin pitääpä harkita uudemman kerran.

Mut mut, mitens ne pelkät elämät? Saakos niitäkin sitten useampia samalla rahalla?

Kai sitä pelkkääkin elämää täytyisi alkaa miettiä.
        Meinaan, ainakin sitten, jos alkaa nuo lihakset pettämään tai sormet menee vereslihalle.

Vielä menee kyllä ihan mukavasti.

pelkät elämät tulevat huomattavsti kalliimmaksi, ja ovat epävarmempia. Yleisesti hyväksyttyä on vain yksi tavallinen elämä, mutta useat käyttävät salaa toistakin elämäänsä, eli viettävät kaksoiselämää. Siinä on vaaransa mutta myös viehätyksensä. Vaativaan kaksoiselämän viettoon tarvitaan yleensä aika paljon enemmän rahaa kuin pelkän yhden elämän pyörittämiseen.

Suosittelisinkin tätä palstaelämää, se on niin monin verroin helpompaa. Treenatkaa niitä pakaralihaksianne välillä ja sormiin voisi laittaa laastarit.

• tasaasta
        sykoloki kirjoitti:

pelkät elämät tulevat huomattavsti kalliimmaksi, ja ovat epävarmempia. Yleisesti hyväksyttyä on vain yksi tavallinen elämä, mutta useat käyttävät salaa toistakin elämäänsä, eli viettävät kaksoiselämää. Siinä on vaaransa mutta myös viehätyksensä. Vaativaan kaksoiselämän viettoon tarvitaan yleensä aika paljon enemmän rahaa kuin pelkän yhden elämän pyörittämiseen.

Suosittelisinkin tätä palstaelämää, se on niin monin verroin helpompaa. Treenatkaa niitä pakaralihaksianne välillä ja sormiin voisi laittaa laastarit.

Laastari kävin apteekista hakemassa.
        Mut taidat olla sellainen monitieteellinen sykolooki, kun sinulla löytyy ratkaisut vähän fyysisempiinkin vaivoihin.

Täytyy sitten ruveta säästämään, jos sitä pelkkääkin elämää tulis joskus kokeiltua. Onhan niitä varmaan aika halpojakin elämiä olemassa. Ei tarttee olla niin kallista, kun niissä yksissä mainoksissa.
        Vähempikin kyllä mulle riittäs.

• sykoloki
        tasaasta kirjoitti:

Laastari kävin apteekista hakemassa.
        Mut taidat olla sellainen monitieteellinen sykolooki, kun sinulla löytyy ratkaisut vähän fyysisempiinkin vaivoihin.

Täytyy sitten ruveta säästämään, jos sitä pelkkääkin elämää tulis joskus kokeiltua. Onhan niitä varmaan aika halpojakin elämiä olemassa. Ei tarttee olla niin kallista, kun niissä yksissä mainoksissa.
        Vähempikin kyllä mulle riittäs.

tiedämme näistä fyysisen puolen vaivoistakin jotain, tuo laastaripuoli on hyvin hallinnassa. On niitä omia laastaroitavia aikoinaan pyörinyt helmoissa.

Niin, liian suureellisen elämän odotukset saattavat masentaa. Ihan oikein olet oivaltanut, vähempikin riittää. Ja on sitä elämässä paljon sellaistakin johon ei rahaa tarvita, tunteet ovat yksi rikkautemme. Niitä antamalla myöskin saa ja yleensä vielä tuplaten.

• tasaasta
        sykoloki kirjoitti:

tiedämme näistä fyysisen puolen vaivoistakin jotain, tuo laastaripuoli on hyvin hallinnassa. On niitä omia laastaroitavia aikoinaan pyörinyt helmoissa.

Niin, liian suureellisen elämän odotukset saattavat masentaa. Ihan oikein olet oivaltanut, vähempikin riittää. Ja on sitä elämässä paljon sellaistakin johon ei rahaa tarvita, tunteet ovat yksi rikkautemme. Niitä antamalla myöskin saa ja yleensä vielä tuplaten.

kauniista sanoista...
        ...nenäliinaa kävin vähän kuivaksi puristelemassa.

Jos laittaisin vakka Huuto.nettiin ilmoituksen, että hyvälaatuisia tunteita vaihdetaan muihin hyvälaatuisiin. Siinähän sitä sitten vaihdettaessa pääoma aina ikäänkuin tuplaantuisi ja vaihdettavaa tulisi koko ajan lisää.

Ja kohtahan niitä sitten voisi ylimääräisiä laittaa vaikka myyntiin.

Ja voihan niitä tuossa sykolookinkin odotushuoneessa varmaan vaihdella.
        Vai mitenkähän se on. Salliiko laki?

• sykoloki
        tasaasta kirjoitti:

kauniista sanoista...
        ...nenäliinaa kävin vähän kuivaksi puristelemassa.

Jos laittaisin vakka Huuto.nettiin ilmoituksen, että hyvälaatuisia tunteita vaihdetaan muihin hyvälaatuisiin. Siinähän sitä sitten vaihdettaessa pääoma aina ikäänkuin tuplaantuisi ja vaihdettavaa tulisi koko ajan lisää.

Ja kohtahan niitä sitten voisi ylimääräisiä laittaa vaikka myyntiin.

Ja voihan niitä tuossa sykolookinkin odotushuoneessa varmaan vaihdella.
        Vai mitenkähän se on. Salliiko laki?

ne on sykolokillakin, ihan sytäntä läikäytti lukea tuosta nenäliinan puristelustasi.

Vaan ei niillä tunteilla kannata bisnestä alkaa tekmään, niistä katoaa aitous silloin. Kahden kauppa on parasta, siinä kokee aina olevansa rikas....

Jaa että sykolokin odotushuoneessa vaihdella...no olisi se ainakin terapeuttista.

• tasaasta
        sykoloki kirjoitti:

ne on sykolokillakin, ihan sytäntä läikäytti lukea tuosta nenäliinan puristelustasi.

Vaan ei niillä tunteilla kannata bisnestä alkaa tekmään, niistä katoaa aitous silloin. Kahden kauppa on parasta, siinä kokee aina olevansa rikas....

Jaa että sykolokin odotushuoneessa vaihdella...no olisi se ainakin terapeuttista.

Mut pisnestä sääki tässä teet, helskuti.
        Aattelin vaan sellasta, jos alkaa pursua yli, niin voisi vaikka runokirjan laittaa.

• pöpperöinen

Voiskos looki näin oven ulkopuolella ensin suorittaa jonkin pikatestin....pitäis nimittäin tietää mitä joutuu kustantamaan vai pääseekö peräti suoraan osastoille?
      Olette nimittäin jo toinen asiantuntija tänään, edellinen oli ilmaisjakelukäynti, jossa lupauduin ( sen vuoksi nyt tässä seisoskelenkin) paikallisen teurastajan rakkaaksi.
      Nyt ei siis muusta kyse kuin pääsymaksusta...loputhan selviävät jos ovat selvitäkseen, vai miten tohtori näkee?

• sykoloki

kyllä nyt näyttäis siltä että sijotut tuohon hankalien tapausten joukkoon. Että teurastajalle lupasit rakkaaksi huh huh.... Pääsymaksu olis kymmene euroa kerralta, mutta tapauksessasi ainakin kymmenen käyntiä olis suositeltavaa. niin..ja harkitse nyt vielä tuota teurastaja-asiaa tarkkaan.. tämä neuvo oli ilmanen.

• pöpperöinen
        sykoloki kirjoitti:

kyllä nyt näyttäis siltä että sijotut tuohon hankalien tapausten joukkoon. Että teurastajalle lupasit rakkaaksi huh huh.... Pääsymaksu olis kymmene euroa kerralta, mutta tapauksessasi ainakin kymmenen käyntiä olis suositeltavaa. niin..ja harkitse nyt vielä tuota teurastaja-asiaa tarkkaan.. tämä neuvo oli ilmanen.

Kiitän lookia, harkitsen ja punnitsen ongelmiani.On se tämä kuitenkin vielä hiukan edullisempaa hoitoa kerralta vastaisuudessakin kuin terveyskeskuksissa. Tiedä sitten kuinka usein tulevana rakkaana niitä palveluja tarvitsisin. En ole nimittäin vielä siinä suhteessa kokemustakaan rikkaampi.

• sykoloki
        pöpperöinen kirjoitti:

Kiitän lookia, harkitsen ja punnitsen ongelmiani.On se tämä kuitenkin vielä hiukan edullisempaa hoitoa kerralta vastaisuudessakin kuin terveyskeskuksissa. Tiedä sitten kuinka usein tulevana rakkaana niitä palveluja tarvitsisin. En ole nimittäin vielä siinä suhteessa kokemustakaan rikkaampi.

ymmärrän ihmisten hädän, myös työttömyyspäivärahalla ja eläkkeellä olevat pystyvät kääntymään puoleeni. Perustan kannattavuuslaskelmani siihen että edulliset hintani tuovat useita asiakkaita. Työtähän siinä joutuu tekemään enemmän, mutta kun tämä on kutsumustyöni, niin teen sitä ilolla, myös tyytyväinen asiakas on palkitseva näky.

Voisin vielä yhden pienen neuvon antaa näin vastaanoton ulkopuolella, pyydä siltä rakkaaltasi ettei kanna töitä kotiin...eikä työvälineitäkään.

• sykoloki
        pöpperöinen kirjoitti:

ymmärrän ihmisten hädän, myös työttömyyspäivärahalla ja eläkkeellä olevat pystyvät kääntymään puoleeni. Perustan kannattavuuslaskelmani siihen että edulliset hintani tuovat useita asiakkaita. Työtähän siinä joutuu tekemään enemmän, mutta kun tämä on kutsumustyöni, niin teen sitä ilolla, myös tyytyväinen asiakas on palkitseva näky.

Voisin vielä yhden pienen neuvon antaa näin vastaanoton ulkopuolella, pyydä siltä rakkaaltasi ettei kanna töitä kotiin...eikä työvälineitäkään.

• pöpperöinen
        sykoloki kirjoitti:

Toitpa mielenkiintoisen näkökulman ongelmaani, jos se nyt sellaiseksi ehtii edes lopulta muodostua.
        Nuo työt ja työvälineeet.....( puistattaa )
        Jotain vinkkejä ammatistaan olen saanut, herrasmiehenä hän halusi tietenkin ensimmäiseksi esitellä elinympäristönsä....
        Kotioloissaankin temperamenttiseltä vaikuttava, todennäköisesti etelämaista perimää omaava Don ( se on nimensä ) ei mikään aivan tavallinen teurastaja taida ollakaan. Seinät täynnä muletaa ja miekkaa, häränkorvia kotihengettärenkin iloksi lahjoitettu. ( lupaili tosin minullekin aina silloin tällöin ) Työasunsakin muistuttaa enemmänkin nurejevilaista kuin laborantin desinfiointiaineille tuoksuvaa valkoista takkia ( siis ainakin ennen toimenpiteitä, *laittaa ajattelemaan* )

Pohtimista jäi paljonkin sen vierailun jälkeen, etenkin kun ruusujeni kanssa hoiperrellessani kohti ulko-ovea, jota upea kotihengetär piti apposen avoinna, kuulin juuri ja juuri vielä kuin hyvästiksi Donin hyräilevän hellästi:
        " Hiljaan virtaa Don "
        Mitähän sykolooki arvelisi, voisiko tuon hengettären nimi olla.....( *taas puistattaa*)

• sykoloki
        pöpperöinen kirjoitti:

Toitpa mielenkiintoisen näkökulman ongelmaani, jos se nyt sellaiseksi ehtii edes lopulta muodostua.
        Nuo työt ja työvälineeet.....( puistattaa )
        Jotain vinkkejä ammatistaan olen saanut, herrasmiehenä hän halusi tietenkin ensimmäiseksi esitellä elinympäristönsä....
        Kotioloissaankin temperamenttiseltä vaikuttava, todennäköisesti etelämaista perimää omaava Don ( se on nimensä ) ei mikään aivan tavallinen teurastaja taida ollakaan. Seinät täynnä muletaa ja miekkaa, häränkorvia kotihengettärenkin iloksi lahjoitettu. ( lupaili tosin minullekin aina silloin tällöin ) Työasunsakin muistuttaa enemmänkin nurejevilaista kuin laborantin desinfiointiaineille tuoksuvaa valkoista takkia ( siis ainakin ennen toimenpiteitä, *laittaa ajattelemaan* )

Pohtimista jäi paljonkin sen vierailun jälkeen, etenkin kun ruusujeni kanssa hoiperrellessani kohti ulko-ovea, jota upea kotihengetär piti apposen avoinna, kuulin juuri ja juuri vielä kuin hyvästiksi Donin hyräilevän hellästi:
        " Hiljaan virtaa Don "
        Mitähän sykolooki arvelisi, voisiko tuon hengettären nimi olla.....( *taas puistattaa*)

eilen nuo sanomani, sitä on niin alku-innostusta vielä. Vielä huomiona, tuo nylkyri sana, mistä sekin kimmahti mieleen kun teurastaja-rakkaastasi kerroit.

Perin mielenkiintoiselta tämä teurastajasi (hups) vaikuttaa, hälytyskellot kyllä sykolokin päässä alkoivat kilkattaa kun kerrot tuosta luonteenpiirteestä....temperamentista. Se yhdistettynä ammattiin miekat seinällä... No, eihän se asia tietenkään sykolokille sillälailla kuulu, mutta harkintaa ja tutkiskelua suosittelisin.

Tämän herra Sholohovin tuotanto ei nyt ole ollut sykolokioppikirjojeni joukossa, joten en osaa päätellä keneksi mahdollisesti arvelisit tämän kotihengettären.

• pöpperöinen
        sykoloki kirjoitti:

eilen nuo sanomani, sitä on niin alku-innostusta vielä. Vielä huomiona, tuo nylkyri sana, mistä sekin kimmahti mieleen kun teurastaja-rakkaastasi kerroit.

Perin mielenkiintoiselta tämä teurastajasi (hups) vaikuttaa, hälytyskellot kyllä sykolokin päässä alkoivat kilkattaa kun kerrot tuosta luonteenpiirteestä....temperamentista. Se yhdistettynä ammattiin miekat seinällä... No, eihän se asia tietenkään sykolokille sillälailla kuulu, mutta harkintaa ja tutkiskelua suosittelisin.

Tämän herra Sholohovin tuotanto ei nyt ole ollut sykolokioppikirjojeni joukossa, joten en osaa päätellä keneksi mahdollisesti arvelisit tämän kotihengettären.

Varsinkin nyt, kun on nähty niitä kiinalaisia (?) kauhuvideopätkiä turkistarhaajista. Eikä tämä po. teurastajakaan uskoakseni siihen kykene. Tosin olen vasta hiljalleen (alan jo tottua tuohonkin sanaan ) tutustumassa persoonaansa.

Tuosta hra Sholohovista ei ollut kyse, vaikka herrasmieheni (?????) kyllä kykenisi säveltämään kokonaisen romaaninkin, vaan enemmänkin epäilen sillanpääläistä hilja maitotyttöä muusakseen.
        Keittiötaidot tuolla kotihengettärellä olivat sitä tasoa, muutenhan joimme pelkästään nektaria ja 'häränverta', maitoa en halunnut nähdäkään.

Olen otettu asiantuntemuksestasi; ethän edes sivunnut tuota horjahteluani...arvasit, so. tiesit sen johtuneen henkisestä tasapainottomuudestani ruusukimppu sylissäni. Tuoksu oli pökerryttävä. Miksi ne sain, on arvoitus, mitään näytenumeroita ei jaettu kumminkaan puolin. Ehkä hänen puutarhassaan on vain liikakasvua...(*epäromattista ajattelua*)

Ymmärsin että asiakaskäyntejä on vielä varattu, enhän siis vielä käy ylikierroksilla tai ole ylinormaali?

• sykoloki
        pöpperöinen kirjoitti:

Varsinkin nyt, kun on nähty niitä kiinalaisia (?) kauhuvideopätkiä turkistarhaajista. Eikä tämä po. teurastajakaan uskoakseni siihen kykene. Tosin olen vasta hiljalleen (alan jo tottua tuohonkin sanaan ) tutustumassa persoonaansa.

Tuosta hra Sholohovista ei ollut kyse, vaikka herrasmieheni (?????) kyllä kykenisi säveltämään kokonaisen romaaninkin, vaan enemmänkin epäilen sillanpääläistä hilja maitotyttöä muusakseen.
        Keittiötaidot tuolla kotihengettärellä olivat sitä tasoa, muutenhan joimme pelkästään nektaria ja 'häränverta', maitoa en halunnut nähdäkään.

Olen otettu asiantuntemuksestasi; ethän edes sivunnut tuota horjahteluani...arvasit, so. tiesit sen johtuneen henkisestä tasapainottomuudestani ruusukimppu sylissäni. Tuoksu oli pökerryttävä. Miksi ne sain, on arvoitus, mitään näytenumeroita ei jaettu kumminkaan puolin. Ehkä hänen puutarhassaan on vain liikakasvua...(*epäromattista ajattelua*)

Ymmärsin että asiakaskäyntejä on vielä varattu, enhän siis vielä käy ylikierroksilla tai ole ylinormaali?

aivan selvästi. Huomaan että alat vähitellen toipumaan tuosta voimakkaasta tuntemuksestasi ja jäsentelemäään ajatuksiasi ja halujasi.

Aika normaalilta alat jo vaikuttaa, ehkä tuo ruusuihin laitettu huumaavan aineen vaikutus alkaa loppumaan.

• pöpperöinen
        sykoloki kirjoitti:

aivan selvästi. Huomaan että alat vähitellen toipumaan tuosta voimakkaasta tuntemuksestasi ja jäsentelemäään ajatuksiasi ja halujasi.

Aika normaalilta alat jo vaikuttaa, ehkä tuo ruusuihin laitettu huumaavan aineen vaikutus alkaa loppumaan.

Kiitos kovasti, hoitohan tepsii!
        Sykolookilla näyttääkin olevan kiireitä ja miespuolisiakin asiakkaita jonossa, useitakin...

Tässä näin onnistuneen hoitosuhteen lopuksi ja ikäänkuin bonuksena ehdottaisin, että jos tohtorilta jono uhkaavasti lyhenee niin vinkki vaan ja teurastaja on kohtsillään paikalla.

Sen jälkeen yksikään looki ei enää ole tuntenut tarvetta kaivautua mihinkään untuvapeitettä syvemmälle, varsinkaan kynnet verillä. Teurastaja kyllä hoitaa sen puolen.
        Tällaista tietoa olen nyt saanut erinäsiltä tahoilta ja toivon voivani jonain päivänä jatkaa kertomuksia omakohtaisilla kokemuksilla.

Sykolookikin voi niin halutessaan liittää omansa ko. ammattihenkilön ansioluotteloon.

• Angiina

Siis, come on, baby. Mut mä oon tän palstan virallinen kitchenpsykologi (yhdessä ton maalarin kanssa tietty). Siis oot sä nyt varma, et oot tarpeeks leuhka ja sillee niinku... bitch, you know?! Ai, niin mä meinasin missata tän: Kumpaa sä teet himoitset sä sillee hirveesti miehii (tai naisii), et sun tekis mieli kaivautuu niinku maan alle päästäkses niitte luo?! Vai lähet sä heti haneen, jos joku yrittää niinku sillee... do you?! Tääki on tärkee pointti, kun kitchenpsykologeja valitaan. Jos meinaat olla niinku aito tai sillee.

• sykoloki

verille...sano. kyllä se tuonnne tunnelipuolelle menee. Lisenssit ja linssit on kunnossa, leuhkat evät syöty ja mahdollisen sontaryöpyn varalta kumipuvussa kuljen.

Vaan minä en nuista kielistä niin perusta, kiinaa en osaa pätkääkään eikä se tuo enklantikaan niin hääviä ole sönkätä. Keittiösykolokille riittää selevä suomenkieli.

• Angiina
        sykoloki kirjoitti:

verille...sano. kyllä se tuonnne tunnelipuolelle menee. Lisenssit ja linssit on kunnossa, leuhkat evät syöty ja mahdollisen sontaryöpyn varalta kumipuvussa kuljen.

Vaan minä en nuista kielistä niin perusta, kiinaa en osaa pätkääkään eikä se tuo enklantikaan niin hääviä ole sönkätä. Keittiösykolokille riittää selevä suomenkieli.

Ei se oo toi language sulle niin tärkee. Mut kyllä sun joku täytyy keksii, mistä dillemätki tajuu, et oot ittees täysi. Mä nyt vaan show-offaan tällä englannilla. Oon meinaa lukenut ihminen... joo, ihan oikeita bookseja. Saat mun blessingin tähän sun duuniis. Ootas nyt Menopause huutaa jotakin... Ai, perhana mun täytyy mennä jo bediin. Se on niin hirveen dominoiva toi Menopause, et mä en tiedä, mitä sen kanssa tekis.

• sykoloki
        Angiina kirjoitti:

Ei se oo toi language sulle niin tärkee. Mut kyllä sun joku täytyy keksii, mistä dillemätki tajuu, et oot ittees täysi. Mä nyt vaan show-offaan tällä englannilla. Oon meinaa lukenut ihminen... joo, ihan oikeita bookseja. Saat mun blessingin tähän sun duuniis. Ootas nyt Menopause huutaa jotakin... Ai, perhana mun täytyy mennä jo bediin. Se on niin hirveen dominoiva toi Menopause, et mä en tiedä, mitä sen kanssa tekis.

blessingin. onko se niinku leninki vai bleiseri...
        On sulla hirveä Menopause siellä, oikea styranki taitaa olla, kun ei anna edes sykolokilla käydä rauhassa. Pitäiskö sen tulla käymään vastaanotolla?

• Angiina
        sykoloki kirjoitti:

blessingin. onko se niinku leninki vai bleiseri...
        On sulla hirveä Menopause siellä, oikea styranki taitaa olla, kun ei anna edes sykolokilla käydä rauhassa. Pitäiskö sen tulla käymään vastaanotolla?

Älä nyt hullujas puhu, ihminen. Palstalla oli aikoinaan yks kaveri, joka aina sano, kun jotain hirveetä tapahtu, että voi, ristus. Niin tää Menopause on just semmonen ristuksen kamala. Se kun tulee, niin on lakanat märkinä ja kalvot kuivina ja elämä loppuu kuin seinään. Menopausen kun jossain näet, juokse karkuun niin lujaa kuin kintuistas ikinä irti saat! Meikäläisen peli on jo menetetty.

• täällä
        Angiina kirjoitti:

Älä nyt hullujas puhu, ihminen. Palstalla oli aikoinaan yks kaveri, joka aina sano, kun jotain hirveetä tapahtu, että voi, ristus. Niin tää Menopause on just semmonen ristuksen kamala. Se kun tulee, niin on lakanat märkinä ja kalvot kuivina ja elämä loppuu kuin seinään. Menopausen kun jossain näet, juokse karkuun niin lujaa kuin kintuistas ikinä irti saat! Meikäläisen peli on jo menetetty.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=553&posting=22000000008470363

• Angiina

• sykoloki

lakisääteinen tauko tässä tuli, kyssäreitä voi jättää siihen ilmotustaululle, vastailen palattuani. Kiitosta vaan jo rohkeimmille asiakkaille käynnistä.

• kellokaarle

lakisääteinen?
        Ei puolentoistatunnin höpinän jälkeen vielä mitään ruokaTUNTIA kuulu olla.
        Takaisin töihin siitä, olet vielä koeajalla.

• Koninkulkunen
        kellokaarle kirjoitti:

lakisääteinen?

tulin vähän kyselemään, että onko vieraissa käynti luvallista, noin sykolookiselta kannalta kahottuna?
        Auttaiskohan asiaa, jos alkas sanoa niitä vosuja salarakkaaksi.
        Jos on jotain syntiä vieraamman akan kun oman paneminen, niin jos ei myöntäsi käyneensä huorissa, vaan salarakkaassa.

• sykoloki
        kellokaarle kirjoitti:

lakisääteinen?

töitä on paiskittu hiki hatussa jo aamusta asti, piti vastaanotto sisustaa, se sohvan raahaaminen kävi kuule työstä! Alkuvalmisteluja, mietintää ja pohdintaa..sitä on tehty monta viikkoa, niin että kyllä tässä yks ruokatunti pitää tulla ilman kellokaarlen taskunauriin raksutusta niskassa.

• Kyssäri

Analyysi on vielä kesken,tuossa ylempänä,alahan
        kalappia takasin.

• sykoloki
        Koninkulkunen kirjoitti:

tulin vähän kyselemään, että onko vieraissa käynti luvallista, noin sykolookiselta kannalta kahottuna?
        Auttaiskohan asiaa, jos alkas sanoa niitä vosuja salarakkaaksi.
        Jos on jotain syntiä vieraamman akan kun oman paneminen, niin jos ei myöntäsi käyneensä huorissa, vaan salarakkaassa.

kun on jäänyt asiakas huomioimatta, pyydän anteeksi ja tietystikin...tämä käyntinne on maksuton joutuessanne odottamaan noin kauan.

Vieraissa käynti on kaksipiippuinen juttu. Sykolokihan ei ole tuomari eikä näinollen voi määritellä moraaliselta kannalta asiaa. Lähdemme aina asiakkaan pulmasta käsin miettimään. Jos koette että vieraalta saatte jotain psyykkisen hyvinvointinne kannalta arvokasta, niin terapeuttistahan se silloin on.
        Mikäli tuo huorissakäynti sanana tuntuu teistä vastenmieliseltä, niin salarakas on erittäin trendikäs ja varsin laaja-alainen sanana nykyisin. Itse asiahan ei siitä muuksi muutu, kävitte huorissa tai salarakkaissa, mutta toimituksen sävyssä voi olla suuriakin eroja.

• Pimmppinella

että ensin meidän täytyy määritellä mitä sykologilla tarkoitetaan.
      Mitään sanaa ei voi sivuuttaa ennenkuin siitä on keskusteltu vähintäänkin kaksi päivää.
      Käännelty, väännelty, muunneltu ja niinkuin analysoitu...tietenkin mitä sillä analysoinnilla tarkoitetaan. Se onkin taas toinen juttu ja sitä täytyy pohtia erikseen.
      Praktiikkasi voit avata vasta pitkän, syvällisen pohdiskelun jälkeen.

• sykoloki

senkun määrittelette ja märehditte, vastaanotto on aukastu ja sillä siisti. Olen pohtinut tätä yritysmuotoa jo aikani, ja huomattuani otollisen ilmapiirin ja suunnattoman tarpeen praktiikalleni, pykäsin sen just tähän.
        Asian voitte tietysti viedä eeuuun tuomioistuimeen, mutta käsittely venynee niin pitkään että olen jo käärinyt sievoiset setelit ja liuennut paikalta ennenkuin mahdollinen hylkäävä lausunto saapuu tänne eeuun peräkylälle.

• Pimpukka
        sykoloki kirjoitti:

senkun määrittelette ja märehditte, vastaanotto on aukastu ja sillä siisti. Olen pohtinut tätä yritysmuotoa jo aikani, ja huomattuani otollisen ilmapiirin ja suunnattoman tarpeen praktiikalleni, pykäsin sen just tähän.
        Asian voitte tietysti viedä eeuuun tuomioistuimeen, mutta käsittely venynee niin pitkään että olen jo käärinyt sievoiset setelit ja liuennut paikalta ennenkuin mahdollinen hylkäävä lausunto saapuu tänne eeuun peräkylälle.

enempää mitä 'toiminimesi' tarkoittaa, kysynkin sinulta erästä arkaluontoista asiaa, vedoten vaitiolovelvollisuuteesi.
        Minäkin olen joidenkin muiden palstan eliittijoukkoon kuuluvien tavoin sukusi ensimmäinen ja ainoa ylioppilas ja fiksuuttani koskaan salaamatta...kuten on palstoilla käytäntönä, kysyisin sinulta seuraavaa:
        Voisiko minusta vielä kehittyä seksuaalisesti "normaali" ja palstaelittiin kuuluvan kriteerit täyttävä, vaikka en ole koskaan kaivellut maanalaisia tunneleita päästäkseni naimaan ja vielä vähemmän olen sängyssä kuin kuollut lahna.

• sykoloki
        Pimpukka kirjoitti:

enempää mitä 'toiminimesi' tarkoittaa, kysynkin sinulta erästä arkaluontoista asiaa, vedoten vaitiolovelvollisuuteesi.
        Minäkin olen joidenkin muiden palstan eliittijoukkoon kuuluvien tavoin sukusi ensimmäinen ja ainoa ylioppilas ja fiksuuttani koskaan salaamatta...kuten on palstoilla käytäntönä, kysyisin sinulta seuraavaa:
        Voisiko minusta vielä kehittyä seksuaalisesti "normaali" ja palstaelittiin kuuluvan kriteerit täyttävä, vaikka en ole koskaan kaivellut maanalaisia tunneleita päästäkseni naimaan ja vielä vähemmän olen sängyssä kuin kuollut lahna.

nämähän ovat tietysti täysin luottamuksellisia istuntoja...vastaisin kysymykseesi, että vaikutat kyllä ihan kehityskelpoiselta elitistiltä, olen käsittänyt että siihen ei tarvittaisi kuin luja luottamus itseensä. Olettaisin että keskiverto sekstailijakin voisi kuulua eliittiin. Tuo ettet salaa fiksuuttasi palstoilla on hyvä veto matkallasi elitistien valiojoukkoihin.

Tässä pieni sykolokinen testikysymys nyt kuitenkin. Jos olisi vain kaksi vaihtoehtoa, joko kaivaa tunneli tai leikkiä kuollutta lahnaa niin kumman valitsisit.?

• Pimpukka
        sykoloki kirjoitti:

nämähän ovat tietysti täysin luottamuksellisia istuntoja...vastaisin kysymykseesi, että vaikutat kyllä ihan kehityskelpoiselta elitistiltä, olen käsittänyt että siihen ei tarvittaisi kuin luja luottamus itseensä. Olettaisin että keskiverto sekstailijakin voisi kuulua eliittiin. Tuo ettet salaa fiksuuttasi palstoilla on hyvä veto matkallasi elitistien valiojoukkoihin.

Tässä pieni sykolokinen testikysymys nyt kuitenkin. Jos olisi vain kaksi vaihtoehtoa, joko kaivaa tunneli tai leikkiä kuollutta lahnaa niin kumman valitsisit.?

niinkuin huomasit....mutta lapion kanssa ainakin...kaivaisin ja jos ei hiiiiiirveän pitkää tunnelia tarvitsisi, niin vaikka käsinkin....

• TR.maalariN

... on nimittäin ihan selvästi potenssiongelmia.

Nimittäin noita omnipotenssiongelmia... kun ei oikein tunnu riittävän tämä palstaeliitin titteli vaan haluaisin olla se kunigatar...

Ja nyt ei enää edes äänestellä, kun nimitellään suoraan ;((((((

eliittejä on monta maassa *nyyhkii*
      ja kunkkuja ja kuningataria vain yhdet, jos ei kaikenmaailman tangokuninkaallisia lasketa mukaan...

Kovasti yritin tuolla yhdessä seksikeskustelussa kertoa, että vain kunkku mahtuu sänkyyni (kunhan ei ole se Sillanpää.... ) mutta ei sitäkään TAASKAAN kukaan ymmärtänyt.

sniif.

• sykoloki

ja asettuu siihen sohvalle vaan ja tässäpä nessu ensihätiin. Siinä on pöydällä lisää jos ei tuo tulva ala hellittämään.
        Ongelmasi kuulostaa vakavalta, näin keittiösykolokina sanoisin että suuruudenhuulluus on kyseessä. Toisaalta, jos jo nimitellään suoraan niin eikö se ole niinkuin aateloimista jospa sinut voisi vaikka lyödä..ei ritariksi vaan kuningattareksi. Minäpä haen tuon keittiöveitsen tuolta, kun ei miekkaa tähän hätään ole saatavilla...hetkinen vaan... no, ihan rauhassa vaan, jos minä tuolla kahvanpuolella kopautan, ajanee saman asian.

Voisitko tuoda myös sen kunkun tänne aateloitavaksi, sillähän siitä ongelmasta päästään. Mutta...miten nuo sinun sormenpäät on noin vereslihalla ja kynnenaluset maata täynnä? et kait ole tunnelia ollut kaivamassa....

• Uneton

Miten pääsen rivirahvaasta palstaeliittiin? Asia huolettaa minua, itken öisin. Nimim. onko valoa näkyvissä.

• sykoloki

tämä on pakkomiellesyntrooma..ihan selvästi. Ensinnäkin itku pois, sitten nokka pystyyn ja itsetuntoa rinnuksiin. Siinä alkusyykkausta. Kokeile myös tätä, menet peilin eteen ja katselelt itseäsi tiukasti silmiin. Toistat tuhat kertaa, kuulun eliittiin. Jos ei sekään auta, niin kokeillaan sitten tuota veitsellä aateloimista.

Nyt näyttää kovasti siltä, että tarvittaisiin haarakonttori aatelointisuoritusta varten, kysyntää on niin paljon. Eihän tässä yksi sykoloki ehdi koko palstan porukkaa vietsettä husimaan, kun on nuo seksiongelmatkin ratkottavana.
        Taidan harkita apulaisen palkkaamista...

• Uneton
        sykoloki kirjoitti:

tämä on pakkomiellesyntrooma..ihan selvästi. Ensinnäkin itku pois, sitten nokka pystyyn ja itsetuntoa rinnuksiin. Siinä alkusyykkausta. Kokeile myös tätä, menet peilin eteen ja katselelt itseäsi tiukasti silmiin. Toistat tuhat kertaa, kuulun eliittiin. Jos ei sekään auta, niin kokeillaan sitten tuota veitsellä aateloimista.

Nyt näyttää kovasti siltä, että tarvittaisiin haarakonttori aatelointisuoritusta varten, kysyntää on niin paljon. Eihän tässä yksi sykoloki ehdi koko palstan porukkaa vietsettä husimaan, kun on nuo seksiongelmatkin ratkottavana.
        Taidan harkita apulaisen palkkaamista...

Ukko ihmettelee muutenkin kun olen liikaa peilin edessä. Nyt vielä höpisen itsekseni, sanoi että olen valmis hoitoon. Mitä hoitoa mahtaa tarkoittaa, ei kai seksiä sentään, pitääkö suostua?

• sykoloki
        Uneton kirjoitti:

Ukko ihmettelee muutenkin kun olen liikaa peilin edessä. Nyt vielä höpisen itsekseni, sanoi että olen valmis hoitoon. Mitä hoitoa mahtaa tarkoittaa, ei kai seksiä sentään, pitääkö suostua?

silmiään kun puhui hoidosta. Ratkaisu piilee siellä. Mikäli näkyi tietynlaista loistetta silmissä, niin kyseessä taitaa olla juuri seksiin viittaavan hoidon ajatus hänellä. Kannattaa suostua, sehän voi piristääkin ja sitä mantraahan voit hokea samallakun sinua hoidetaan...

Ikävämpi juttu on jos ei siellä silmissä näkynyt loistetta vaan epäuskoista hämmästystä...Silloin suosittelen että lukitset itsesi kylpyhuoneeseen tuijottelusession ajaksi, pois miehesi näkyvistä. Saattaa muuten käydä niin että eräänä päivänä :*ne tulee ja vie sun pois, hahaa, ha hii, hi haa, ha haa* kuten lauluntekijä asian ilmaisee...

• Hillevi Hiiri

Kaivan ja kaivan mutta Matias Myyrää ei vaan näy, ei näy ketään tunnelin päässä. Mitä teen, tässä vallan kuivuu kun on kuuma ja kaikkee.

• sykoloki

sieltä tunnelista välillä, onko sinulla niinkuin käsitystä Matias Myyrän olinpaikasta. Summassa kaivaminen on aika turhauttavaa.. Käy ainakin viileässä suihkussa välillä niin tunteet vähän rauhoittuu. Jos haluat jatkaa kaivamista, niin varaa selkäreppuun juotavaa sekä kosteuspyyhkeitä. Myös kunnollinen otsalamppu kuuluu perustarvikkeisiin tunnelinkaivajilla. On teillä kyllä aika hassuja harrastuksia...

Helpompi keinokin on toki olemassa...voisit mennä autolla tietä pitkin, tai jos meren taakse pitää päästä, niin lentokoneella.

• sykoloki

ongelmien ratkomista. Hyvää yötä ja kiitos kaikille asiakkaille, nukkukaa levollisesti, elämä on sentään elämisen arvoista, myöskin tämä palstaelämämme :)

• ahaa???

helpottaako jo? pikkupahan teit, en minä ainakaan tään enempää ala tähän ketjuun.........
      TYHMÄÄ tommoinen !!!

• "pattiin"

kun heitin äsken yhden viestin, niin se meni aivan väärään rakoon! Ny mä painun takoon päätäni, jotta patti tasottuis!
        Apua sukuloki...iltalääkettä!

• sykoloki

No mutta,no mutta. Mitä sykolokin aamuiset silmät näkevätkään. Onko jollakin ollut huono ilta.

Hyvä kuitenkin kun tulit tänne sykolokin oven taakse kertomaan tuon viestisi, olkoonkin ettei se tänne ollut tarkoitettu ??

Nyt voimmekin tarkastella tuota palstalla niin monesti esiintyvää ilkeilyä.
        Sykolokinen kysymys, kumpi on tyhmää ystävällisyys vai ilkeys??

Äkkiä ajatellen vastaisi että tietysti ilkeys, mutta mutta, ystävällisyydellä antaa kaverillekin hyvää mieltä, ilkeilyllä vain itselleen. Onko tyhmempi se joka antaa omaansa vai se joka pitää kaiken itsellään??

Materialistisesti ehdoton vastaus on että omaisuutensa antaja on tyhmä. Näinollen kannan ylpeänä tyhmän leimaa otsassani jos leiman iskijänä on se itselleen ottaja :))

• sykoloki
        "pattiin" kirjoitti:

kun heitin äsken yhden viestin, niin se meni aivan väärään rakoon! Ny mä painun takoon päätäni, jotta patti tasottuis!
        Apua sukuloki...iltalääkettä!

olivat nuo lommot ulko-ovessani, sinähän täällä olet hakannut päätäsi siihen.

Onneksi oli tuo Pimpukka iltasella käynyt täällä, lienee hoidellut sinulle nuo kaipaamasi iltalääkkeet.

Niin, ja ei se niin vaarallista ole jos joskus väärään rakoon lipsahtaa, siis viestit. Ei sua kukaan tuijota sieltä ruudun takaa sen vuoksi. Ole ihan rauhallisin mielin.

• seminoloki

kirjoitan sinulle nyt ensimmäistä kertaa ja haluaisin kysyä näin kun molemmat ollaan lokeja ja ikäänkuin kolleekoja että....koskas saisin tulla vastaanotolle, voitas tehdä sellainen riili että minä sut siemennän ja sinä mun pollani parannat leelian lepotuoilissa ...kuulostaako hyvältä ja kohtuulliselta ehdotukselta ?

vastausta odottaen,
      ikuisesti uskollinen

lookipooki

• sykoloki

Ehdotuksesi riilistä on, tuota, hiukan hämmentävä, joskin reilu tarjous vaihtokaupasta. Näin itsellisenä ihmisenähän noita siemennyssessioita ei niin itsestäänselvyytenä voi pitää mutta....mieleeni nouseva kuva seminolokin tavasta suorittaa ko toimenpide.... kyllä minun kuitenkin täytyy kieltäytyä tuosta sinällään houkuttelevasta tarjouksestasi.

Toki puoleeni voit kääntyä pollasi kuntoon saattamisessa ihan näin tavanomaisesti, autan sen minkä keittiösykolokikoulutukseltani osaan.
        Tervetuloa vaan asiakkaakseni rakas kolleeka.

• Angiina
        sykoloki kirjoitti:

Ehdotuksesi riilistä on, tuota, hiukan hämmentävä, joskin reilu tarjous vaihtokaupasta. Näin itsellisenä ihmisenähän noita siemennyssessioita ei niin itsestäänselvyytenä voi pitää mutta....mieleeni nouseva kuva seminolokin tavasta suorittaa ko toimenpide.... kyllä minun kuitenkin täytyy kieltäytyä tuosta sinällään houkuttelevasta tarjouksestasi.

Toki puoleeni voit kääntyä pollasi kuntoon saattamisessa ihan näin tavanomaisesti, autan sen minkä keittiösykolokikoulutukseltani osaan.
        Tervetuloa vaan asiakkaakseni rakas kolleeka.

No, nyt mä oon ihan vissi, et sä oot koulut käyny oikee kitchenpsykologi, sillä sulla on selkeesti toi maalaisjärki tallella. Hetken sydänlihasta vipatti, et jos sä uskot ton seminologin "ikuisesti uskollinen" lirkutteluun.

• sykoloki
        Angiina kirjoitti:

No, nyt mä oon ihan vissi, et sä oot koulut käyny oikee kitchenpsykologi, sillä sulla on selkeesti toi maalaisjärki tallella. Hetken sydänlihasta vipatti, et jos sä uskot ton seminologin "ikuisesti uskollinen" lirkutteluun.

Paljon olen kuunnellut ratiota ja lukenut palstoja, kyllä niistä oppii. Hetken tosin harkitsin tuota seminolokin tarjousta, jotain houkuttelevaa siinä oli, mutta ryhdistäydyin pienen sisäisen taistelun jälkeen ja sanoin itselleni: järki käteen tyttö.

Mietin tässä, mahtaakohan seminolokit sanoa kaikille asiakkailleen "ikuisesti uskollinen"?

• Angiina
        sykoloki kirjoitti:

Paljon olen kuunnellut ratiota ja lukenut palstoja, kyllä niistä oppii. Hetken tosin harkitsin tuota seminolokin tarjousta, jotain houkuttelevaa siinä oli, mutta ryhdistäydyin pienen sisäisen taistelun jälkeen ja sanoin itselleni: järki käteen tyttö.

Mietin tässä, mahtaakohan seminolokit sanoa kaikille asiakkailleen "ikuisesti uskollinen"?

Tietty ne sillee sanoo. Siit kato sen seminologin just tunnistaa, ku se vannoo ikuista uskollisuutta. Ja joka lehmä jää silmät kosteena ja pötsi väristen venttaan rinssin paluuta.

• Köyhis

Köyhyys ahdistaa minua aivan tavattomasti. On masentavaa olla koko ajan persaukinen. Miten pääsen ryysyistä rikkauksiin, mimmoista henkistä semppausta se vaatii, onko havaintoa?

• sykoloki

etten sentään taikuri ole, tuo materiapuolen hankkiminen ei ole itselläkään aina niin hanskassa.

jotain yritän tässä kuitenkin neuvoa. Tuo ahdistuksesi on ihan ymmärrettävää, jos joka sentin joutuu venyttämään rautalangaksi niin energiaahan siinä palaa. Energian kuluminen taas vaatisi tankkausta, ja jos ei ole niitä senttejä joilla ostaa tankattavaa niin...vetää se mielen matalaksi.

Nyt pitäisi hiukan tietää taustojasi, sukupuolikin on aika ratkaiseva tekijä. Naisilla tuo rikkauksiin pääseminen saattaa olla askelen verran helpompaa (mikäli omaa viehätysvoimasen ulkomuodon) Oletko työtön vai kituutatko nälkäpalkalla jossain duunissa? Kuluttaako varojasi muut kuin sinä itse?

En ehkä osaa neuvoa sinua ryysyistä rikkauksiin, ,mutta sykolokisesti ajatellen toinen vaihtoehtohan ahdistuksen poistoon olisi saada mielesi hyväksymään ryysyläisyys,näkemään sen valoisat puolet. Yksi mihin voit vedota, on lähimmäisten säälintunne.Jos olet mies ja osaat loihtia reppanan ilmeen kasvoillesi, pyöreine silmineen ja pari kyyneltippaa silmäkulmiin mennessäsi kadunkulmaan hattu kourassa, niin ainakin naiset empaattisina luonteina auliisti avaavat kukkaronsa nyörit kilauttaakseen euron ja parikin tueksesi. Ja kas,mikäli ahkerasti jaksat päivystää niin siitä sitä pikkuhiljaa taluotasikin paranee ja ahdistuksesi haihtuu sitä mukaa.

• Köyhis
        sykoloki kirjoitti:

etten sentään taikuri ole, tuo materiapuolen hankkiminen ei ole itselläkään aina niin hanskassa.

jotain yritän tässä kuitenkin neuvoa. Tuo ahdistuksesi on ihan ymmärrettävää, jos joka sentin joutuu venyttämään rautalangaksi niin energiaahan siinä palaa. Energian kuluminen taas vaatisi tankkausta, ja jos ei ole niitä senttejä joilla ostaa tankattavaa niin...vetää se mielen matalaksi.

Nyt pitäisi hiukan tietää taustojasi, sukupuolikin on aika ratkaiseva tekijä. Naisilla tuo rikkauksiin pääseminen saattaa olla askelen verran helpompaa (mikäli omaa viehätysvoimasen ulkomuodon) Oletko työtön vai kituutatko nälkäpalkalla jossain duunissa? Kuluttaako varojasi muut kuin sinä itse?

En ehkä osaa neuvoa sinua ryysyistä rikkauksiin, ,mutta sykolokisesti ajatellen toinen vaihtoehtohan ahdistuksen poistoon olisi saada mielesi hyväksymään ryysyläisyys,näkemään sen valoisat puolet. Yksi mihin voit vedota, on lähimmäisten säälintunne.Jos olet mies ja osaat loihtia reppanan ilmeen kasvoillesi, pyöreine silmineen ja pari kyyneltippaa silmäkulmiin mennessäsi kadunkulmaan hattu kourassa, niin ainakin naiset empaattisina luonteina auliisti avaavat kukkaronsa nyörit kilauttaakseen euron ja parikin tueksesi. Ja kas,mikäli ahkerasti jaksat päivystää niin siitä sitä pikkuhiljaa taluotasikin paranee ja ahdistuksesi haihtuu sitä mukaa.

En ole häävin näköinen. Vaikka istun niinsanotusti pankin päällä, muuta tekoa sillä värkillä ei olekaan, kun koittaa tällä naamalla saada sille käyttöä, edes ilmaista, saatikka tienata sillä. Anteeksi arvoisa kunnianarvoisa sykolooki, nämä hiukan karkeat sanamuotoni, mutta olen kovasti nyt alamaissa. Ymmärrät varmasti edellisestä, että elän ja kulun yksin. Olen alipalkattu yötyöläinen. Pakko on liikkua yöllä kun päivällä ei ilkiä. Mutta sepä ongelma häviäisi jos olisi millä mällätä. Tähän ei tahdo sopeutua millään, on aina mielessä.

• sykoloki
        Köyhis kirjoitti:

En ole häävin näköinen. Vaikka istun niinsanotusti pankin päällä, muuta tekoa sillä värkillä ei olekaan, kun koittaa tällä naamalla saada sille käyttöä, edes ilmaista, saatikka tienata sillä. Anteeksi arvoisa kunnianarvoisa sykolooki, nämä hiukan karkeat sanamuotoni, mutta olen kovasti nyt alamaissa. Ymmärrät varmasti edellisestä, että elän ja kulun yksin. Olen alipalkattu yötyöläinen. Pakko on liikkua yöllä kun päivällä ei ilkiä. Mutta sepä ongelma häviäisi jos olisi millä mällätä. Tähän ei tahdo sopeutua millään, on aina mielessä.

Hankala on tilanteesi kieltämättä. Yksi idea olisi kyllä tarjottavana, jota saattaisit kokeilla. Ymmärrän suorista puheistasi, ettet pelkää radikaalimpaakaan ehdotusta tilanteesi korjaamiseksi.

Mitpä jos hakeutuisit sirkukseen. Tähdeksi. Siellehän kaikki erikoinen on kuumaa tavaraa. saattaisit hyvinkin ansaita suuria summia asettautumalla näytille, jos siis olet sen näköinen että päivällä liikkuminen on mahdotonta.

• Köyhis
        sykoloki kirjoitti:

Hankala on tilanteesi kieltämättä. Yksi idea olisi kyllä tarjottavana, jota saattaisit kokeilla. Ymmärrän suorista puheistasi, ettet pelkää radikaalimpaakaan ehdotusta tilanteesi korjaamiseksi.

Mitpä jos hakeutuisit sirkukseen. Tähdeksi. Siellehän kaikki erikoinen on kuumaa tavaraa. saattaisit hyvinkin ansaita suuria summia asettautumalla näytille, jos siis olet sen näköinen että päivällä liikkuminen on mahdotonta.

Mentävä on työn perässä, ei auta köyhän nirsoilla. Mitä pestiä oikein hakisi, lihava nainen ei käy kun on tässä kurjuudessa laihtunut ihan luurangoksi. Josko olisin vaan oikein ämpäriruma nainen, ja olenkin.
        Kiitos teille arvoisa kunnianarvoisa arvoisa kyökkisykolooki. Saapiko yhtään maksuaikaa, nyt on rahavaranto vähän heikko, maksan sitten ensimmäisestä sirkuksen tilistä?

• sykoloki
        Köyhis kirjoitti:

Mentävä on työn perässä, ei auta köyhän nirsoilla. Mitä pestiä oikein hakisi, lihava nainen ei käy kun on tässä kurjuudessa laihtunut ihan luurangoksi. Josko olisin vaan oikein ämpäriruma nainen, ja olenkin.
        Kiitos teille arvoisa kunnianarvoisa arvoisa kyökkisykolooki. Saapiko yhtään maksuaikaa, nyt on rahavaranto vähän heikko, maksan sitten ensimmäisestä sirkuksen tilistä?

erkoinen, että jätetään tämä maksupuoli nyt unholaan (voi olla etten sitä kuitenkaan saisi...) Näin ammattimielessä rikastuin henkisesti, saatoin olla avuksenne ja selvästi huomaan teidän jo piristyneen ja suunnittelevan tulevaisuutta toivorikkaana, eräänlaista vaurastumista sekin on.
        Toisaalta, en jaksaisikaan masentumatta enempää katsella tuota naamavärkkiä...

Ämpäriruma Nainen, se on takuulla myyvä slougani !! Eikun sirkukseen....

• Marion.T

Kirjoitan sinulle ensimmäistä kertaa, ja minulla on aivan hirvittävä onkelma...

En ehdi muutamaan päivään koneelle juuri ollenkaan, ja nyt kun muutenkin olen ollut poissa muutaman päivän, on tuo kammottava nettiriippakivi roikkunut niskassani koko lomankin ajan. (tarkoitan siis nettiriippuvuutta)

Mitä teen - teenkö velkaa ja ostan läppärin, vai heittäydynkö lähimpään jokeen? (se joki tuossa lähinnä on kyllä vain noin 20 senttiä syvä)

Auta hyvä sykolooki pian, en enää tiedä mitä teen.......24/24 on kammottava sairaus..... :))

• sykoloki

on tuollainen riippuminen, tähän nyt on kyökkisykolokilla ihan omankäden tietojakin. Vapinaa ja levottomuutta, ympärilleen pälyilyä toivossa että joku olisi unohtanut koneensa vaikka kahvilan pöydän alle, sormien liikkumista itsestään ja......armotonta miettimistä miten palsta voi selviytyä ilman minua. Kuulostaako oireet tutuilta?

Kovinhan tuo joki on matala, mutta jos vatsalleen menee ja kasvot tällää kohdalleen niin eiköhän siinä jotain voisi tapahtua.... No, vitsi vitsi..

Voisithan kokeilla jotakin muuta korvaavaa asiaa tuohon riiputukseen, syöminen ei tietenkään tule kysymykseen, eikä juominen, miten olisi liikunta.
        Aina kun mielesi alkaa tehdä avata tuo kurja riippuvuutta aiheuttava rakkine, niin huokaiset syvään, lasket sataan ja aloitat kevyen hyppelehtimisen liikkuen samalla taaksepäin pois koneelta.

Yhtenä keinona on koneen kaapitus tai verhoaminen tuntemattomaksi. Tee siitä tilataideteos esimerkiksi.
        Radikaalina vaihtoehtona, kanna se kone itsesi sijaan jokeen.

• Marion.T
        sykoloki kirjoitti:

on tuollainen riippuminen, tähän nyt on kyökkisykolokilla ihan omankäden tietojakin. Vapinaa ja levottomuutta, ympärilleen pälyilyä toivossa että joku olisi unohtanut koneensa vaikka kahvilan pöydän alle, sormien liikkumista itsestään ja......armotonta miettimistä miten palsta voi selviytyä ilman minua. Kuulostaako oireet tutuilta?

Kovinhan tuo joki on matala, mutta jos vatsalleen menee ja kasvot tällää kohdalleen niin eiköhän siinä jotain voisi tapahtua.... No, vitsi vitsi..

Voisithan kokeilla jotakin muuta korvaavaa asiaa tuohon riiputukseen, syöminen ei tietenkään tule kysymykseen, eikä juominen, miten olisi liikunta.
        Aina kun mielesi alkaa tehdä avata tuo kurja riippuvuutta aiheuttava rakkine, niin huokaiset syvään, lasket sataan ja aloitat kevyen hyppelehtimisen liikkuen samalla taaksepäin pois koneelta.

Yhtenä keinona on koneen kaapitus tai verhoaminen tuntemattomaksi. Tee siitä tilataideteos esimerkiksi.
        Radikaalina vaihtoehtona, kanna se kone itsesi sijaan jokeen.

Ongelmani on kyllä vaikea, ja voi olla että joskus vielä pääsen riippuvuudestani eroon, jos vaikka kädet teipaisin niinkutsutulla Jeesus teipillä (ilmastointiteippi) kiinni vartalooni, niin olisikohan siitä apua

Minulla on kyllä aika pitkä nenä, että voisi olla että naputtelisin konetta sitten nenälläni - ei mikään kiva juttu sekään.
        Nenään voisi kasvaa känsä, ja se olisi epämiellyttävän näköistä....

Konettani en kertakaikkiaan voi ojaan kantaa, sehän olisi kuin MURHA!!!!!! Rakas kone ystäväni, yksin mudan joukossa...ei ei ja ei.....

• Herkkupeppu

täälä ratkoo pätevä naissykoloki eri ikäisten, näköisten ja tapaisten ihmisten kaikenlaisia ongelmia, rohkenin tulla vastaanotolle ja pyytää neuvoasi erääseen pikkuisen arkaluontoiseen asiaan.
      Minä olen tälläinen viisissäkymmenissä oleva nainen ja minulla on naama kuin petolinnun perse, mutta toinen pää kaikkien poikaystävieni mielestä nätti.
      Olisiko mahdollista aina ennen eka treffejä jo vaikkapa puhelimessa mainostaa sitä kauniimpaa päätä ja millaisia sanavalintoja suosittelisit?

• sykoloki

täällä on asiakas sinulle !!

Kiitän luottamuksestasi praktiikkani kohden, olenkin saanut tähän ammatti-ihmisen auttamaan näissä alapään kysymyksissä. Ystävällinen seksoloki Pimpukka on lupautunut konsultoimaan nämä seksipuolen ongelmat, minäkun olen hiukan pienemmällä oppimäärällä varustettu tämänkaltaisten ongelmien käsittelemiseen. Hän vaikuttaa alansa hallitsevalta ja pätevältä.

Uskoisin että saat vastauksen heti kun työtoverini saapuu paikalle.

• Seksoloki

hivenen arkaluontoinen, mutta koska olen alaalla ollessani joutunut kohtaamaan moninaisia problemaattisia asioita , sekä yhdessä potilaani, tai paremminkin asiakkaani kanssa löytämään syyn ongelmaan ja sen kautta useimmiten ratkaisunkin, niin tähänkin löytyy viisasten kivi.

Nythän näyttää olevan niin, että petolinnun persettä muistuttavat kasvosi aiheuttavat sinulle huolta,siis kun netissä tapaamasi mailikaveri näkee sinut, niin hänen kiinnostuksensa kohtaasi lopahtaa. Miehet ovat valitettavasti niin pinnallisia.
        Siksipä suosittelenkin sinulle, että menet tapaamaan miestuttaavaasi ensimmäisen kerran pukeutuneena kevyesti ts. pukeudu mini hameeseen ja unohdat pikkuhoususi.
        Kävelet kohtaamispaikallenne kohottaen näennäisen
        huoolettomasti minihameesi helmaa....mies ei sen jälkeen katsokaan naamaasi.
        Edellisten poikakavereittesi kanssa olet lähtenyt liikkeelle väärästä päästä...tällä toisella kun saat miehen koukkuun , niin siinähän on ja pysyy!

• Tosiongelmainen

Sain eilen arvelluttavan tekstiviestin tuntemattomasta kohteesta. Vastasin siihen yhtä arveluttavin sanankääntein.

Psykoloogi hyvä, tominko oikein vaiko väärin?

• sykoloki

vastata ko viestiin ns samalla mitalla.Sellainen käyttäytyminen on varsin ymmärrettävää, siinä on annos ilkikuria mukana.
        Ehkä se ei ihan kaikkein viisain toimintamalli ollut, oliko tämä viestin sävy millainen? Jos joku uhkaviesti, niin vastaamalla siihen saatoit provosoida jotain. Oliko tuon viestin sanoma sellainen että ajattelet sen olleen sinulle tarkoitettu?

• Tosiongelmainen
        sykoloki kirjoitti:

vastata ko viestiin ns samalla mitalla.Sellainen käyttäytyminen on varsin ymmärrettävää, siinä on annos ilkikuria mukana.
        Ehkä se ei ihan kaikkein viisain toimintamalli ollut, oliko tämä viestin sävy millainen? Jos joku uhkaviesti, niin vastaamalla siihen saatoit provosoida jotain. Oliko tuon viestin sanoma sellainen että ajattelet sen olleen sinulle tarkoitettu?

Viesti oli hauska ja kaunis, Enpä usko provosoineeni ketään vastaamalla siihen samalla mitalla.

Mutta kukahan saattaisi lähettää minulle sellaisen viestin?

Taisi olla mukana annos ilkikuria?

• sykoloki
        Tosiongelmainen kirjoitti:

Viesti oli hauska ja kaunis, Enpä usko provosoineeni ketään vastaamalla siihen samalla mitalla.

Mutta kukahan saattaisi lähettää minulle sellaisen viestin?

Taisi olla mukana annos ilkikuria?

kun en osaa ennustaa enkä katsoa kristallipallosta, kuka olisi ollut.
        Jos sinulla on salainen ihailija. Oletko yrittänyt ottaa selkoa numerosta? Vai oliko salainen? Kokeile laittaa hänelle uusi viesti ja katso tuleeko vastausta. Kysy vaikka kauttarantain onko hän komea tai jotain sellaista....:))

• Tosiongelmainen
        sykoloki kirjoitti:

kun en osaa ennustaa enkä katsoa kristallipallosta, kuka olisi ollut.
        Jos sinulla on salainen ihailija. Oletko yrittänyt ottaa selkoa numerosta? Vai oliko salainen? Kokeile laittaa hänelle uusi viesti ja katso tuleeko vastausta. Kysy vaikka kauttarantain onko hän komea tai jotain sellaista....:))

Tää on niin jännää...salainen numero ja jos soitan, niin numerosta ei vastata...joku tosi salainen siellä numeron takana piileskelee, joku tosi ujokki?

Voi että, kun ujostuttaa tällainen!

Ei mulle kukaan koskaan lähettele tommosia...ööööö

• sykoloki
        Tosiongelmainen kirjoitti:

Tää on niin jännää...salainen numero ja jos soitan, niin numerosta ei vastata...joku tosi salainen siellä numeron takana piileskelee, joku tosi ujokki?

Voi että, kun ujostuttaa tällainen!

Ei mulle kukaan koskaan lähettele tommosia...ööööö

oletko nainen mutta jotenkin naisena vaistosin tuon tunteen joka sinulla nyt on.

Jos juitenkin tilanne on sellainenettei tuosta numerosta vastata, (siis oletko yrittänyt myös tekstata sinne eikä ole tullut vastausta?)niin hiukan arveluttavalta kuulostaa valitettavasti.
        Jospa nyt tulisit sieltä vaaleanpunaisen pilven päältä tänne maan kamaralle kuitenkin, ja istuutuisit oikein tukevasti kuuntelemaan yhden asian............................................
        ................................................
        oletko valmis kuulemaan?
        se yksi viesti on saattanut tulla vahingossa sinulle.

• Tosiongelmainen
        sykoloki kirjoitti:

oletko nainen mutta jotenkin naisena vaistosin tuon tunteen joka sinulla nyt on.

Jos juitenkin tilanne on sellainenettei tuosta numerosta vastata, (siis oletko yrittänyt myös tekstata sinne eikä ole tullut vastausta?)niin hiukan arveluttavalta kuulostaa valitettavasti.
        Jospa nyt tulisit sieltä vaaleanpunaisen pilven päältä tänne maan kamaralle kuitenkin, ja istuutuisit oikein tukevasti kuuntelemaan yhden asian............................................
        oletko valmis kuulemaan?

UIPS, yYHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

-olet varmaan oikeassa-

valitettavasti!

• onnettomalle raukalle....
        sykoloki kirjoitti:

oletko valmis kuulemaan?

totuuksia, katso nyt, mitä menit tekemään, kallonkutistaja!

Sinun pitäisi auttaa ihmispoloista eikä saada vaipumaan synkkään epätoivoon!

Minäkin alan itkemään!

YHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

SNIFFFFFF

• MINÄ KANSSA
        sykoloki kirjoitti:

oletko valmis kuulemaan?

YHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

*itkee myötätunnosta*

YHHHYHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

*SNIFFFFFF*

• Tosiongelmainen
        sykoloki kirjoitti:

oletko valmis kuulemaan?

Nyt kyllä itkettää :(

nyyh nyyh nyyh

yäääääääääääääääääääää

yäääääääääääääääääääääääää

*miks ei koskaan minulle mitään kivaa*

*nyh*

• sykoloki
        onnettomalle raukalle.... kirjoitti:

totuuksia, katso nyt, mitä menit tekemään, kallonkutistaja!

Sinun pitäisi auttaa ihmispoloista eikä saada vaipumaan synkkään epätoivoon!

Minäkin alan itkemään!

YHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

SNIFFFFFF

kyllä estää valehtelemiseni, vaikka se olisi asiakkasta mukavampaa. Sykolokin ikävä velvollisuus on myös yrittää saada asiakas näkemään totuus, emme voi lähteä huijauslinjalle vain miellytääksemme asiakasta.

Totuuden näkeminen ja hyväksyminen on tie eheämpään ihmiseen. Ottakaapas nyt kumpikin nessut ja turistakaa oikein kunnolla.

• Tosiongelmainen
        sykoloki kirjoitti:

kyllä estää valehtelemiseni, vaikka se olisi asiakkasta mukavampaa. Sykolokin ikävä velvollisuus on myös yrittää saada asiakas näkemään totuus, emme voi lähteä huijauslinjalle vain miellytääksemme asiakasta.

Totuuden näkeminen ja hyväksyminen on tie eheämpään ihmiseen. Ottakaapas nyt kumpikin nessut ja turistakaa oikein kunnolla.

EN hALUA nähgdä ikävää totuutta.

Minä haluan leijua pilvissä.

Sinä olet särkenyt unelmani!

YHYYYYYYY YYY

• sykoloki
        sykoloki kirjoitti:

oletko valmis kuulemaan?

siirtyä muualle itkujenne kanssa, tämä on vastaanottotila eikä itkijänaisten kokoontumistupa. Pyydän että kunnioitatte muita asiakkaita ja hipsitte muihin ketjuihin jatkamaan.

• Tosiongelmainen
        sykoloki kirjoitti:

siirtyä muualle itkujenne kanssa, tämä on vastaanottotila eikä itkijänaisten kokoontumistupa. Pyydän että kunnioitatte muita asiakkaita ja hipsitte muihin ketjuihin jatkamaan.

Tämä oli siis ohje sellaiselle, jolla on oikeasti ongelmia ja paha mieli :(

YHYYYYY, komensit minut toiseen ketjuun

YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

• tulossa hulluks?
      Tulin reilun vuorokauden reisulta ja palstan eka ketjuna luin tätä kyökkis-sykolookista ketjua alusta loppuun.
      Ja aivankuin ei siis minkäänlaista tavallista tappelusta tai vakavampaa pilkkaa nähnyt koko ketjussa.

Voiko tähän hallusinaatioon olla jokin sykolookinen selitys?Vai onko kuoleminen näin mukava olotila?Eppäilen etten sinne paratiisiin kuitenkaan ole päässyt.Ja siltä olo näin leppoisan ketjun lukeminen jälkeen tuntuu.

Parahin sykolooki,jos onkin niin,että näen unta;pyydän,älä vaan herätä.Mä haluun katsoo tän unen loppuun.

• sykoloki

Reissaaminen tekee hyvää näköjään. Tämähän on virallinen sykolokin vastaanotto, eihän täällä nyt sotimaan aleta rauhallisella praktiikalla, ihmisten ongelmiin etsitään ratkaisuja ja muutama tyytyväinen asiakas on jo saanut avun täältä. Asiakastulva oli iloinen yllätys, ja onnekseni Seksoloki Pimpukka tarjosi apuaan, teimme työnjaon ja voimme keskittyä kumpikin omille osa-alueillemme antaen asiakkaille kaiken mahdollisen asiantuntemuksemme ystävällisessä ja iloisessa hengessä.Lienet lukenutkin tuosta, jos ketjun selasit läpi.

Kiva kun tulit tervehtimään. Mikäli itselläsi on jokin ongelma johon haluaisit etsiä ratkaisua niin olemme käytettävissäsi. Hoitomaksu on vaivaiset viidestä kymmeneen euroon per kerta.

• sykoloki kirjoitti:

Reissaaminen tekee hyvää näköjään. Tämähän on virallinen sykolokin vastaanotto, eihän täällä nyt sotimaan aleta rauhallisella praktiikalla, ihmisten ongelmiin etsitään ratkaisuja ja muutama tyytyväinen asiakas on jo saanut avun täältä. Asiakastulva oli iloinen yllätys, ja onnekseni Seksoloki Pimpukka tarjosi apuaan, teimme työnjaon ja voimme keskittyä kumpikin omille osa-alueillemme antaen asiakkaille kaiken mahdollisen asiantuntemuksemme ystävällisessä ja iloisessa hengessä.Lienet lukenutkin tuosta, jos ketjun selasit läpi.

Kiva kun tulit tervehtimään. Mikäli itselläsi on jokin ongelma johon haluaisit etsiä ratkaisua niin olemme käytettävissäsi. Hoitomaksu on vaivaiset viidestä kymmeneen euroon per kerta.

uskoa,että näin hieno ketju on nähnyt päivän- ja useammankin valon.

Kyllä varmaan niitä ongelmia minulla on useitakin,en vaan "onnellisena"niitä itse useinkaan huomaa.
        Kysäisempä vaimolta,mikä minussa eniten mättää ja palaan vastaanotolle.

jk.Tuli kieltämättä mieleeni toisena vaihtoehtona kysäistä seksoloki Pimpukalta,josko tuntemukset olivatkin matkakumppanin aikaansaannoksia.
        Ollaan oltu tuon vaimon kanssa koko kesä 'sidottuna'arkeen ja lapsiimme,että pieni visiitti merenrannalla kadhestaan ja yö siellä laittoi pään(ylä)sekaisin.

• Seksoloki Pimpukka
        emw34 kirjoitti:

uskoa,että näin hieno ketju on nähnyt päivän- ja useammankin valon.

Kyllä varmaan niitä ongelmia minulla on useitakin,en vaan "onnellisena"niitä itse useinkaan huomaa.
        Kysäisempä vaimolta,mikä minussa eniten mättää ja palaan vastaanotolle.

jk.Tuli kieltämättä mieleeni toisena vaihtoehtona kysäistä seksoloki Pimpukalta,josko tuntemukset olivatkin matkakumppanin aikaansaannoksia.
        Ollaan oltu tuon vaimon kanssa koko kesä 'sidottuna'arkeen ja lapsiimme,että pieni visiitti merenrannalla kadhestaan ja yö siellä laittoi pään(ylä)sekaisin.

Erikoisallani ovat juuri aviomiehet ja heidän ongelmansa, mutta ymmärräthän, että voidakseni paneuta asiaan, joka mieltäsi askarruttaa, minun täytyisi saada sinut avautumaan ilman minkäänlaista tunteittesi kieltämistä ja panttaamista, eli olemaan täysin rehellinen.
        Näin lyhyen analyysin tehtyäni olen jo melkein vakuuttunut, että hyväntuulisuutesi ja melkein nirvanan kaltainen olotilasi on aiheutunut tuosta useimmille aviomiehille tyypillisestä vieraissa käynnistä.
        Eli lähtekäämmekin nyt liikkeelle siitä, että sinä olit reissussa aivan jonkun muun kuin vaimosi kanssa ja klinikallemme sinut toi syyllisyys euforian kaltaisesta olostasi, jonka
        koet olevan väärin.
        Minä voin ammattiauttajan ominaisuudessa vapauttaa sinut syylisyydestäsi ja kehoittaa salaamaan huor...salarakkaissa käyntisi.
        Jatka samaan malliin ja tulet huomaamaan, että elämäsi muuttuu laadukkaammaksi, sillä pyhimyksen sädekehä ei ole tarkoitettu noin seksuaalista miestä, kuin sinua varten.

• Maksijalka

Minulla on suuret lättäjalat. Pysyn hyvin pystyssä, mutta minua pilkataan jatkuvasti. Mitä vastaan kiusaajilleni? Kiitos vastauksesta etukäteen. Terveisin nimimerkki ”Matka joutuu”

• sykoloki

onpa sinulla tosiaankin suuret jalat...
        Tuossahan kerroit jo kaksi hyvää pointtia, pysyt pystyssä hyvin ja pääset nopeasti eteenpäin. Niistä voit mainita mennen tullen ja palatessa.

Tässä nyt on ongelma, jonka kanssa pitää oppia elämään, jalkaterän lyhennysleikkauksia en ole kuullut tehtävän. Käsitän näin, ettet kuitenkaan halua niitä pahemmin näytellä, eli en ehdota sirkuspelleksi siirtymistä...

Yksi keino on vaieta vastaamasta kiusaajilla kokonaan. Heittäydyt kuuroksi, olet kuin ei sinulla jalkoja olisikaan. Jos tämä heittäytyminen jostain syystä kuitenkin epäonnistuu, niin kaiva ihmeessä tuo jumalattoman suuri mono jalastasi ja vedä kiusaajia päin näköä. Eiköhän nuo siitä rauhoitu.

• Maksijalka
        sykoloki kirjoitti:

onpa sinulla tosiaankin suuret jalat...
        Tuossahan kerroit jo kaksi hyvää pointtia, pysyt pystyssä hyvin ja pääset nopeasti eteenpäin. Niistä voit mainita mennen tullen ja palatessa.

Tässä nyt on ongelma, jonka kanssa pitää oppia elämään, jalkaterän lyhennysleikkauksia en ole kuullut tehtävän. Käsitän näin, ettet kuitenkaan halua niitä pahemmin näytellä, eli en ehdota sirkuspelleksi siirtymistä...

Yksi keino on vaieta vastaamasta kiusaajilla kokonaan. Heittäydyt kuuroksi, olet kuin ei sinulla jalkoja olisikaan. Jos tämä heittäytyminen jostain syystä kuitenkin epäonnistuu, niin kaiva ihmeessä tuo jumalattoman suuri mono jalastasi ja vedä kiusaajia päin näköä. Eiköhän nuo siitä rauhoitu.

Sitäpä juuri olen itsekkin harkinnut, että vetäisen monolla päähän. Saapiko siitä syytteen, näillä kulmilla menee itsepuolustuksen piikkiin? Ei tarvihe vastata, hujautan kumminkin. Kiitos.

• sykoloki
        Maksijalka kirjoitti:

Sitäpä juuri olen itsekkin harkinnut, että vetäisen monolla päähän. Saapiko siitä syytteen, näillä kulmilla menee itsepuolustuksen piikkiin? Ei tarvihe vastata, hujautan kumminkin. Kiitos.

ettei sitä ilkkumista kovin kauan jaksa kuunnella. Kyllä tuollainen itsepuolustuksen piikkiin menee, tai hätävarjelun liioittelun.
        Et pyyytänyt enää vastausta, tämä ei nyt makasnut mitään vaan tuli kannustuksena. Tsemppiä sinulle ja jaloillesi.

• Maksijalka
        sykoloki kirjoitti:

ettei sitä ilkkumista kovin kauan jaksa kuunnella. Kyllä tuollainen itsepuolustuksen piikkiin menee, tai hätävarjelun liioittelun.
        Et pyyytänyt enää vastausta, tämä ei nyt makasnut mitään vaan tuli kannustuksena. Tsemppiä sinulle ja jaloillesi.

Tamppasin justiinsa yhtä noukkaan, ja hyvältä tuntui. Enää en ole yleinen pilkkakirves, nyt muuttui tyyli. Hyvin osaatte asianne sykolooki, suosittelen muillekkin.

• Einazi
        Maksijalka kirjoitti:

Tamppasin justiinsa yhtä noukkaan, ja hyvältä tuntui. Enää en ole yleinen pilkkakirves, nyt muuttui tyyli. Hyvin osaatte asianne sykolooki, suosittelen muillekkin.

Ei muuta kun meidän lättäjalkojen pitää aloittaa vain armoton taistelu, jossa nuo pienijalkaiset ja korkeaholviset nuputtajat määritellään poikkeaviksi ja me lättäjalat sitten normaaleiksi. Sisimmiltään ne kuitenkin kahditii miestä, joka jämäkästi ja ilman mitään kaarihienosteluja tätä palloa tallaa.

Eli siis maksetaan takaisin, kaikki huomauttelut. Tyylillä vain, "Kuinka sulla on noin pienet jalat?", "Miten ihmeessä ja löydät kenkiä kun sulla on tollainen kolo tossa jalssa?", "Onko naiset koskaan huomautellut, että sun jalat on vähän kumman näköset?"

Joo, että näin suu tukkoon vain niiltä, jotka elvistää, että on hoikat ja holvikkaat jalat.

• minnuu

Sormeni ovat juuttuneet hiireen kiinni ja ainoastaan etusormi toimii. Mitä teen, koska se aiheuttaa minulle riippuvuutta?

• sääli

Minunniin tuli sinua sääli, jos se hiiri siinä vielä pyristelee! Ei ole koulutusta, mutta hätä ei lue lakia.

Peruuta ensin pari metriä ja sitten huuda sille koneelle, että RAKAS! Sen jälkee syöksyt mukamas sitä kohti ja pysähdytkin sitten puoleen väliin. Sitten vaan sanot, että PÄÄTÄ SÄREE. Eiköhän se siitä tokene.

• sykoloki

kas kas, täällähän on oikein pikku jono asiakkaita, onneksi olette huomanneet mennä nukkumaan noille terapiasohville. Täälläpä on tuoretta kahvia ja juustovoileivät, tarjoan nämä nyt kun olette niin pitkään joutuneet odottamaan.

Vai on hiiri kiinni sormissa, sehän on kinkkinen juttu. Olet yrittänyt ravistella eikä lähde? äkkiä tulee mieleen että joku on tehnyt sinulle jäynää nyt, onko taloudessasi muita, esim mustasukkainen puoliso tai koneelle haluavaa nuorisoa? Jos he ovat pättänet antaa "pikku opetuksen" Kehottaisin kääntymään terveyskeskuksen puoleen liuotushoitoa saadaksesi,irrota kuitenkin hiiren häntä keskusyksiköstä ennen lähtöäsi, ettei romahda kone tuhannen päreiksi lattialle.

Jos taas tuo hiireen juuttuminen on kuvitteellinen harha, niin kirjoitan lähetteen psykiatriselle osastolle, me sykolokit emme sentään ole psykiatreja jotka hoitavat vakavampia tapauksia.

• sykoloki
        sääli kirjoitti:

Minunniin tuli sinua sääli, jos se hiiri siinä vielä pyristelee! Ei ole koulutusta, mutta hätä ei lue lakia.

Peruuta ensin pari metriä ja sitten huuda sille koneelle, että RAKAS! Sen jälkee syöksyt mukamas sitä kohti ja pysähdytkin sitten puoleen väliin. Sitten vaan sanot, että PÄÄTÄ SÄREE. Eiköhän se siitä tokene.

iltapäivystyksen hoidossa, hienoa että apua on tarjolla hätää kärsiville. jo pelkkä läsnäolo on suuri helpotus akuutissa tuskatilassa. Hyviä neuvoja olet antanut, lienet myöskin jo jonkinasteinen kyökkisykoloki.

Juo siitä aamukahveet sinäkin :J

• sääli
        sykoloki kirjoitti:

iltapäivystyksen hoidossa, hienoa että apua on tarjolla hätää kärsiville. jo pelkkä läsnäolo on suuri helpotus akuutissa tuskatilassa. Hyviä neuvoja olet antanut, lienet myöskin jo jonkinasteinen kyökkisykoloki.

Juo siitä aamukahveet sinäkin :J

oli hyvät. Kiitosta.
        Ihan mukavahan tässä sohvalla oli maata, mutta...
        Yksi pieni vaiva iski tuossa eilen. Näin sellaisen aika kivan tytön ja nyt on sitten hieman hengitysvaikeuksia. Menee tavallaan sillälailla pintakaasulla vaan ja aika tiheään tahtiin.

Olen yrittänyt pussiinkin puhaltaa ja se kyllä hieman auttaa, vaan tuo on töissä aika hankala käyttää.

Verenkierrossakin on jotain ongelmaa.

• sykoloki
        sääli kirjoitti:

oli hyvät. Kiitosta.
        Ihan mukavahan tässä sohvalla oli maata, mutta...
        Yksi pieni vaiva iski tuossa eilen. Näin sellaisen aika kivan tytön ja nyt on sitten hieman hengitysvaikeuksia. Menee tavallaan sillälailla pintakaasulla vaan ja aika tiheään tahtiin.

Olen yrittänyt pussiinkin puhaltaa ja se kyllä hieman auttaa, vaan tuo on töissä aika hankala käyttää.

Verenkierrossakin on jotain ongelmaa.

hieman tarkemmin missä tilanteessa tämän tytön näit niin asian käsitteleminen ja hengityksesi tasaantumisen aikaansaaminen olisi helpompaa.

Näitkö tuon tytön livenä vai kuvana, pukeissa vai pukeitta? Tällaiset seikat vaikuttavat yllättävän paljon miehen (oletan että olet mies?) verenkierron toimintaan.

Jään odottelemaan lisävalaistusta ongelmasi taustoista, pohtikaamme tilannettasi lisäselvityksen jälkeen lisää.

Ensiapuna jatkat pussiin puhaltelemista ja yritä keskittyä työhösi :)) Voit myös kokeilla pistää muutaman jääpalan hattuun, mikäli työpaikallasi sallitaan hatun käyttö....

• sääli
        sykoloki kirjoitti:

hieman tarkemmin missä tilanteessa tämän tytön näit niin asian käsitteleminen ja hengityksesi tasaantumisen aikaansaaminen olisi helpompaa.

Näitkö tuon tytön livenä vai kuvana, pukeissa vai pukeitta? Tällaiset seikat vaikuttavat yllättävän paljon miehen (oletan että olet mies?) verenkierron toimintaan.

Jään odottelemaan lisävalaistusta ongelmasi taustoista, pohtikaamme tilannettasi lisäselvityksen jälkeen lisää.

Ensiapuna jatkat pussiin puhaltelemista ja yritä keskittyä työhösi :)) Voit myös kokeilla pistää muutaman jääpalan hattuun, mikäli työpaikallasi sallitaan hatun käyttö....

juuri se, ettei ollut livenä, vaan kuvana.
        Ja ihan pukeissa...hetkinen...piti vaihtaa pussin tilalle Valintatalon kassi, kun alkoi päässä raksuttamaan.

Nyt en kehtaa lähteä tämän kassin kanssa syömään :(

Löysin yhden lippiksen ja laitoin siihen jäitä. Laitanko tämän päähän?

• sykoloki
        sääli kirjoitti:

Ja ihan pukeissa...hetkinen...piti vaihtaa pussin tilalle Valintatalon kassi, kun alkoi päässä raksuttamaan.

sinne se lippis ja joutuin ennenkuin ne jäät sulavat. Valintatalon kassissa sen muoninen koostumus aiheuttaa tietyn ongelman..aikansa sitä kautta hengitettyäsi happi loppuu kokonaan,eikä toivottua tulosta saavuteta, saatetaan saavuttaa sensujaan lopullinen nirvana. sitähän sinä et kuitenkaan hae, näin olen ymmärtänyt, vaan helpotusta sydänvaivoihisi.

Ehdottaisinkin ,että yrittäisit jotenkin ottaa yhteyttä tuohon kuvassa näkemääsi tyttöön :)

• sykoloki
        sääli kirjoitti:

kuten huomaat, sykolokikin alkaa olla niin uupunut että kirjoitusvirheitä tulee vaikka kuinka, pyydän anteeksi. Muoninen on muovinen ja sensujaan on sensijaan.

Asiakkaiden paljous ja heidän moninaiset ongelmansa ovat yllättäneet sykolokin, mutta tehneet tiettäväksi että tarve keventää sydäntään on suuri palstalaisten keskuudessa.

• Ujo häppeemään
        sykoloki kirjoitti:

kuten huomaat, sykolokikin alkaa olla niin uupunut että kirjoitusvirheitä tulee vaikka kuinka, pyydän anteeksi. Muoninen on muovinen ja sensujaan on sensijaan.

Asiakkaiden paljous ja heidän moninaiset ongelmansa ovat yllättäneet sykolokin, mutta tehneet tiettäväksi että tarve keventää sydäntään on suuri palstalaisten keskuudessa.

sykolookille, sekä seksolookillekin!
        Huomaan teidän tehneen yhteistyötä ja tiiminä löytäneen avun moninaisiin ongelmiini.
        Yksi asia kuitenkin vielä pikkuisen hiertää:
        Miksi minä en ole päässyt naimisiin vaikka olen kosinut kaikkia miehiä, joiden kanssa olen seurustellut viikon päivät, tai kauenminkin joskus?
        Kiitos jo edeltäkäsin vastauksestasi!

• sääli
        sykoloki kirjoitti:

sinne se lippis ja joutuin ennenkuin ne jäät sulavat. Valintatalon kassissa sen muoninen koostumus aiheuttaa tietyn ongelman..aikansa sitä kautta hengitettyäsi happi loppuu kokonaan,eikä toivottua tulosta saavuteta, saatetaan saavuttaa sensujaan lopullinen nirvana. sitähän sinä et kuitenkaan hae, näin olen ymmärtänyt, vaan helpotusta sydänvaivoihisi.

Ehdottaisinkin ,että yrittäisit jotenkin ottaa yhteyttä tuohon kuvassa näkemääsi tyttöön :)

Jäät on jo sulaneet ja paita on märkä.
        Tein, ninkuin sykoloki neuvoi.
        Vähän kädet tärisee ja jalat ei oo kovin tukevasti lattialla, mut muuten aika mukavasti menee.
        Kiitos vaan neuvosta! Laskulla jos voisi maksaa.

Tuo kassikin on vielä ihan käyttökelpoinen. Silmänreiät ei paljon haittaa.

• sykoloki
        Ujo häppeemään kirjoitti:

sykolookille, sekä seksolookillekin!
        Huomaan teidän tehneen yhteistyötä ja tiiminä löytäneen avun moninaisiin ongelmiini.
        Yksi asia kuitenkin vielä pikkuisen hiertää:
        Miksi minä en ole päässyt naimisiin vaikka olen kosinut kaikkia miehiä, joiden kanssa olen seurustellut viikon päivät, tai kauenminkin joskus?
        Kiitos jo edeltäkäsin vastauksestasi!

pelottaa miehen kuin miehen karkuun ja lujaa. Toinen seikka, missä olet tainnut nyt tyriä on tuo oma kosiskelusi. Mies pelkää joutuvansa satimeen kun heti olet naimakauppaa ehdottelemassa. Yritä nyt hyvä ihminen hillitä tuota vauhtiasi.

Seurustepa ensin vaikka kaksi vuotta ja odottele jos se miehenpuoli sattuis kosaseen. Jos ei ala kosintaa kuulumaan niin alat hienovaraisesti vihjailemaan naimisiinmenon ihanuudesta.....

• minnuu
        sykoloki kirjoitti:

kas kas, täällähän on oikein pikku jono asiakkaita, onneksi olette huomanneet mennä nukkumaan noille terapiasohville. Täälläpä on tuoretta kahvia ja juustovoileivät, tarjoan nämä nyt kun olette niin pitkään joutuneet odottamaan.

Vai on hiiri kiinni sormissa, sehän on kinkkinen juttu. Olet yrittänyt ravistella eikä lähde? äkkiä tulee mieleen että joku on tehnyt sinulle jäynää nyt, onko taloudessasi muita, esim mustasukkainen puoliso tai koneelle haluavaa nuorisoa? Jos he ovat pättänet antaa "pikku opetuksen" Kehottaisin kääntymään terveyskeskuksen puoleen liuotushoitoa saadaksesi,irrota kuitenkin hiiren häntä keskusyksiköstä ennen lähtöäsi, ettei romahda kone tuhannen päreiksi lattialle.

Jos taas tuo hiireen juuttuminen on kuvitteellinen harha, niin kirjoitan lähetteen psykiatriselle osastolle, me sykolokit emme sentään ole psykiatreja jotka hoitavat vakavampia tapauksia.

Ei lähde vaikka ravistelen. Tämä vaikeuttaa kovasti elämääni koska vessahädän tullessa ehdin hädintuskin vessaan ensin irrottaessani johtoa koneesta. Sattuu jo kovasti ranteeseen.

Toisen käden etusormi on hellänä kirjoittamisesta. Onko vika päässäni vai missä? Auta minua sykoloki.

• Kakku

Tulin juuri sairaalasta, jossa ukkokultani voi jo paremmin. Niinpä ajattelin keventää mieltäni paneutumalla omaan onkelmaani, joka on kalvanut mieleni pohjalla pitkään.

Olen nimittäin menettämässä "kasvoni".

Minähän olen aina komeillut pierutilastojen kärjessä. Nyt on niin, että kaasunmuodostus suolistossani on huolestuttavassa määrin vähentynyt viime aikoina.

Vanhaan hyvään aikaan sain kaksi kolmasosaa porilaisten marssia soitetuksi aamuisin. Nyt on hyvä jos saan siitä intron tikistettyä ilmoille.

Syksy lähestyy ja ilmat viilenevät. Eipä enää lämmitä pieru peiton alla, ei. :0((( Ei myöskään voi lyödä enää vetoa siitä, kuinka korkealle peitto nousee. Parhaimmillaan sain sen kattoon kiinni, mutta nyt ei tahdo kymmentä senttiä nousta. Oli myös hauska pelästytellä vieraita käymällä pieraisemassa yläkerran vessanpyttyyn. Poissa on sekin hupi. Niin ja ne monet pierukilpailut miniäni kanssa (hän kuuluu myöskin kaasunmuodostajien kärkikaartiin).....oi niitä aikoja. Kaiken huipuksi olen joutunut laittamaan kuumailmapalloni seisontavakuutukseen polttoaineen puutteen vuoksi.

Olen syönyt sipulia, kaalia, lanttua....turhaan. Kuuluu vain vieno "fiuuuuuu"......eikä muuta. :0(((

Parahin sykolooki, mikä neuvoksi? Olen epätoivon partaalla.

Nimim. Haisee, vaan ei kuulu

• sääli

Parahin Kakku.

Tässä sykoloogin odotushuoneessa istuskelen. On tainnut mennä jo nukkumaan.

Hienoa, että ukkosi voi paremmin! Se on hyvä juttu se.

Ethän sinä mitään kasvojasi ole menettänyt! Peppu kuitenkin on aika tuttu :o)

Jos se suolistotoiminta tuntuu hiipuvan, niin pistäpä uusi kuuri vaan päälle. Kyllä se siitä lähtee.

Introkin on tosi hyvä ihan globaalistikin ajatellen.

Anteeksi nyt, kun tähän sekaannuin, mutta satuin olemaan vaan paikalla, kun noita jonotusnumeroita tässä järjestelen apulaisena huomista varten.

• sykoloki

Vai sellainen vaiva, tai vaivan puutehan se tapauksessasi tietysti on jos pieruista on ääni kadonnut. Aika aikaa kutakin sano pässi jne..

Tapauksessasi suosittelisin jonkin muun korvaavan toiminnan kehittämistä menetetyn ilottelun tilalle. Olihan se piereskelminen jo vähän raskastakin, jos tarkemmin muistelet?
        Kun tuo haju on kuitenkin jäänyt jäljelle,niin siitähän voisit kehittää oikein taidetta, käyt levittämässä tuoksua ympäriinsä, eikä kukaan osaa sinua epäillä kun täysin äänettömästi toimit.Tarkkailet sitten toisten nenien toimintaa taustalla....

Vakavasti puhuen, toivottavasti miehesi toipuu siellä sairaalassa pian, jaksamista sinulle ja miehellesi. Luin aiemmin tuosta poikasi tilanteesta joka käsittääkseni on nyt luitenkin hyvin.

• Kakku
        sykoloki kirjoitti:

Vai sellainen vaiva, tai vaivan puutehan se tapauksessasi tietysti on jos pieruista on ääni kadonnut. Aika aikaa kutakin sano pässi jne..

Tapauksessasi suosittelisin jonkin muun korvaavan toiminnan kehittämistä menetetyn ilottelun tilalle. Olihan se piereskelminen jo vähän raskastakin, jos tarkemmin muistelet?
        Kun tuo haju on kuitenkin jäänyt jäljelle,niin siitähän voisit kehittää oikein taidetta, käyt levittämässä tuoksua ympäriinsä, eikä kukaan osaa sinua epäillä kun täysin äänettömästi toimit.Tarkkailet sitten toisten nenien toimintaa taustalla....

Vakavasti puhuen, toivottavasti miehesi toipuu siellä sairaalassa pian, jaksamista sinulle ja miehellesi. Luin aiemmin tuosta poikasi tilanteesta joka käsittääkseni on nyt luitenkin hyvin.

hyvää vauhtia, mutta, mutta...... Tämä oli jo toinen lievä aivoinfarkti tämän vuoden puolella. Nyt jo pelkään että koska tulee kolmas....ja jos ei olekaan enää lievä.
        Poika selvisi syövästään hyvin. Hoidot on ohi ja nyt seurataan sitten kymmenen vuotta. Siinäkin kun sitten taas on se hienoinen pelko, että uusiiko. Ei auta muu kuin elää päivä kerrallaan

• vastaa minulle

Loma loppuu kohta ja työhön on ängettävä takasin.Eihän siinäkään mittään mutta kun en haluais mennä.Mullon niin v...umainen työpaikka et minä en jaksa kertakaikkiaan.
      Ihan oikeesti on. Henkilöstö suhteet hiertää niin pahasti että sinne kuoloo kohta jos ei muutosta ala kuulua.
      Hyvin ikävä on siellä yksin turjottaa eristettynä kaikesta.Suupielet roikkuu polovissa het uamusta jokkaisella ja päivän mittaan ne vennyy vieläkin alemmaks.Ee ne ees puhu minulle mittää ku mulukoilee ilikiästi.Puistattaa jo etukätteen.Olisin kiitollinen keettiö sykolookille vastaaksesta.
      Nyt on mentävä koisimaan.

• sääli

Olet kuitenkin aika kärjessä, kun näitä ongelmia aletaan huomenna ratkomaan. Ei kyllä psykolokia oikeestaan käy kateeksi, vaikka ihan hyväpalkkainen muuten varmaan...

Sehän just se, että työpaikka voi olla, vaikka yhtä h.....ttiä, mut ei siitä pääse eroon, kun ei oo uutta tarjolla.

Asiaan pitäisi otta ehkä sellainen täsmälääke. Elikkäs oo, niinkuin sitä paikkaa ei enää olisikaan ja ajattele, että mitäs sitten. Lähdet voittajana. Jos oot positiivinen sen jälkeen, niin pyri pitämään sitten se. Mitään en voi luvata, mutta tässä ootellessa vaan aspiriinia tarjoilen.

• sykoloki

henkilösuhteet ovat yksi suuri ongelma nykypäivänä. Oikeasti. Se on äärettömän valitettavaa, ja työpaikoilla kyllä pitäisi olla joku taho joka puuttuu noihin mahdollisiin kiusaamistilanteisiin ja syrjintään.

Oletko yrittänyt puhua tästä jollekin siellä, esim esimiehellesi tai työpaikkaterveydenhoitajalle. Tällaisen keittiösykolokin mahdollisuudet vaikuttaa tämänlaatuisiin tilanteisiin ovat aika pienet.

Nyt puhuin ihmisenä ihmiselle, vakavasti.Tuosta aiheesta voisit tehdä oman avauksenkin, jos täällä olisi toisia ihmisiäkin joilla on samankaltaisia kokemuksia ja ehkä keinoja niistä selviytymiseen.

• vastauksesta
        sykoloki kirjoitti:

henkilösuhteet ovat yksi suuri ongelma nykypäivänä. Oikeasti. Se on äärettömän valitettavaa, ja työpaikoilla kyllä pitäisi olla joku taho joka puuttuu noihin mahdollisiin kiusaamistilanteisiin ja syrjintään.

Oletko yrittänyt puhua tästä jollekin siellä, esim esimiehellesi tai työpaikkaterveydenhoitajalle. Tällaisen keittiösykolokin mahdollisuudet vaikuttaa tämänlaatuisiin tilanteisiin ovat aika pienet.

Nyt puhuin ihmisenä ihmiselle, vakavasti.Tuosta aiheesta voisit tehdä oman avauksenkin, jos täällä olisi toisia ihmisiäkin joilla on samankaltaisia kokemuksia ja ehkä keinoja niistä selviytymiseen.

Kaikkia näitä keenoja on kokkeiltu mitä mainitsit mutta kun ee tule mittää.
        Lähtisin hippulat vinkuin jos työpaikkoja olis tarjolla.
        Pidän työstäni kyllä mutta kun pitäis tehhä yhteistyötä kuitennii lajisa nii siitä ee tuu mittää.
        Solomussa on nyt asiat.Kiitos kuitennii.

• lannenhunttari

kun tullee kysymys taalta atlannin takkaa ni kai sita piasee jonossa etummaiseks?kysyn kaverin pualesta ku se on niin ujo..ku silla on semmonen vaikeus ku taa takalainen tvh.eli highwayn rakentajat on tehny tian liian lahelle sen pehvaa..
      [joku ilikeamialinen sano sen jalakojen olevan liian
      lyhyet] mutta eihan se niin ole.ja sitte ku kynnyksissa silla tuppaa ahteriin jaamaan tikkuja.
      eiko siinna olis suuvauksen paikka,seka tvh.n miahia,ja viala niita kynnysrakentajia vastaan?
      on siinna kyla vastatuulta yhelle miahellen kerrakseen.. sano ny sinaki mialipittees
      voitais vaikka rosenteista jutella,jos asia kiantyy suatuisasti...l-h..

• sykoloki

nämä yöpyneet asiakkaat juovat aamukahvejaan, voinkin vastata sinne rapakon taa. Sattuipa somasti kun ehdin parahiksi paikalle niin jää tuo odotusaika minimiin teillä.

Vai näin on päässyt käymään toverille.Nythän on tietysti niin että turha taistella tuulimyllyjä vastaan toverinne, en jaksa uskoa että alkavat laksemaan kynnyksiä ja teitä yhden "persjalkaisen" vuoksi, valitettavsti suuremman sana on usein painavampi.

Ehdottaisinkin että toverisi laittaisi kymmenen sentin piilokorot kenkiinsä tai opettelisi liikkumaan puujaloilla. Niillä saisi kummasti peffansa hilatuksi kynnyksen yli ilman ainaista tikkuuntumisvaaraa.

Ystävällisesti sykoloki.

• Liian komea mies

sellaisessa asiassa kun olen ulkonäköni puolesta huomiotaherättävän komea ja se aiheuttaa minulle jatkuvasti ongelmia mennessäni mihin tahansa julkiselle paikalle.
      Ravintoloissa käynnit olen joutunut lopettamaan
      kokonaan ja jopa välttämättömien asioitteni toimittaminen kotini ulkopuolella tuottaa vaikeuksia.Työpaikalleni vien omat evääni, enkä postu huoneestani koko työpäivän aikana.
      Mikä neuvoksi?
      Olisiko epäohtelias käytös minkäänlainen ratkaisu?
      Terveisin epätoivoinen Adonis

• sykoloki

paneutuu juuri tämäntapaisiin ongelmiin varsin mielellään, sinulle olenkin varannut kymmenen käyntiä tähän heti tälle viikolle.
        näillä käynneillämme yritämme muokata tuota jumalaisen komeaa, AAAAH, ulkomuotoa hiukan säällisempään kuntoon. Eihän siitä mitään tule jos normaalielämä estyy häikäisevän komeutesi tähden. Aavistan tunteen, et voi luottaa enää ihmisen aitouteen, kukaan ei halua nähdä sisintäsi.
        Naiset haluavat sinut kuoresi vuoksi. Kapakoissa juopuneet ämmät kuolaavat vaatteesi ja äijät mulkoilevat pahasti, saattaapa joku tintatakin mustasukkaisuuksissaan, ja kaikki tämä vain näkösi vuoksi vaikket olisi mitään tehnyt.
        Helposti siinä tulee mieleen tuo ajatuksesi tylystä käyttäytymisestä.

Mutta...hätä ai ole tämännäköinen, alamme muotoilemaan sinua uudelleen. Ensinnäkin, hankit mahdollisimman rumat ja epämuodikkaat pullonpohjalinssilasit, toiseksi älä laita noihin hiuksiisi tuota upeaa kiiltgeeliä, vaan pidä ne leikkaamattomana ja laittamattomina.Kolmanneksi, kasvata epäsiisti parta ja ala syömään lemkkimakkaraa ja juomaan keskaria. Kyllä se olomuoto siitä tasottuu normaaliksi vähin erin.

• Emäntä

Hyvä sykoloki.
      Kysyisin inttiimin kysymyksen.
      Miksi ei rakastellessa joka kerran halua pitkää kaavaa, vaan välillä on kiva tehdä ns. pikapano. Orkasmi ei ole aina välttämättömyys, tuntuuhan se hyvälle muutenkin.

• sykoloki

aihepiiriin kuuluvalta kyssäriltä, hän kun on perehtynyt käytännönkin tasolla tähän ammattinsa hoitamiseen, on ne jotkut innostuneita amttinsa hoitamisesta, täytyy oikein kehaista häntä. Vaikka täällä nuo kehumiset nähdäänkin pahana, niin oikeasti meillä kaikilla pitäisi olla sääntö "kehu kaveri päivässä". Näin kun jokainen tekisi niin hyvä mieli leviäisi ympäri telluksemme, ihmisten itsetunto kasvaisi ja sitä mukaa luottamus elämään ja itseensä. Kun itsellä on hyvä olo niin sitä on helppo jakaa toisillekin. Sodat ja terrori vähenisivät, yksilöt uskaltaisivat olla omia persooniaan eikä tasapäistämistä vaatisi kukaan.
        Mutta, asiaan.
        Minäpä pyydänkin jos kolleegani Seksoloki Pimpukka voisi vastata tuohon kysymykseesi.

• sykoloki

kun kiireiltäsi ehdit, niin ottaisitko tämän asiakkaan hoidettavaksesi, parahin kolleka.

• Seksoloki Pimpukka

yhdessä pohtimaan intiimiä kysymystäsi ja luullakseni löydämme siihen vastauksenkin, sillä asiahan on yleisempi kuin monet luulevatkaan.
        Orgasmipainotteinen yhdyntä on monien hellyyttä ja läheisyyttä kaipaavien naisten ongelma, eli et missään tapauksessa ole harvinaisuus.
        Nythän on siis niin, että tämä pätee vain naispuoliseen seksipartneriin nähden.
        Miehelle yhdynnän tavoite ja tarkoitus on viedä asia "onnelliseen" päätökseen asti.
        Tiedämmehän kaikki, että niin ihania kuin nuo meidän lutuiset ukkomme ovatkin, niin he muistuttavat aika paljon eläintä sukupuolisen käyttäytymisensä puolesta.
        Suosittelisin kyllä sinulle aviollisn onnenne tähden, että antaisit ukon panna, niin kauan kuin hän sää sen hänelle välttämättömän orkun.
        Taidat kuitenkin olla nainen, jonka monikin mies tahtoisi rakastelukumppanikseen, sillä näinä aikoina monet ukkoparat pystyvät suorittamaan vain sen mainitsemasi "pikapanon."
        Jos taas onkin kysymys siitä, että ukkosi laukeaa liian nopeasti, eikä usko että pidit siitä, niin tiedäthän....se pieni teeskentely kannattaa joskus, mutta parempi ja lämpimämpi vaihtoehto olisi hellyyys, hellyys ja vielä kerran rakastavin sanoin ja hyväilyin osoitettu hellyys. Tiedäthän eläimetkin tykkäävät paijaamisesta.

• sirkku:)

Arvoisa kyökkisykoloki. Vaikka itsekin joskus vt. pyssylookina olen toiminut, on minulla nyt sisäinen pakko kääntyä arvoisan kyökkisykolokin puoleen. Edes hyvän itsetuntemukseni avulla en tällä kertaa onkelmaani osaa isse isseksein ratkaista.

Marion.T kertoi kuulopuheitten perusteella (juoruthan leviävät nopeasti...) pahasta nettiriippuvuudestaan. Minun onkelmani taitaa olla vieläkin pahempi, arvoisa sykoloki. Minä kun olen ruvennut tuntemaan nettiriippumattomuutta.

Jo kevättalvesta lähtien olen roikuskellut täällä aina vain harvemmin ja harvemmin, ja mitä harvemmin täällä riipuskelin, sitä harvemmin mieleni edes teki riipuskella. Se jo tuntui välillä onkelmalta. Nyt yritin tuossa viettää reilun viikon jonkinlaista lomaa töistäni, kuten arvoisa sykoloki ehkä tietääkin. Lomalla ollessani tein kyllä hiukan töitäkin, mutta välillä vietin jopa kokonaisen päivän kaukana töistäni. Pahin tilanne edessäni oli kuitenkin, kun loman päätteeksi olin viettänyt pari päivää risteilyllä hakien täydennystä baarikaappiini. Muistin kylläkin vasta kotona, etteihän minulla edes ole baarikaappia, mutta sehän on taas jo aivan toinen onkelma.

Syy siihen, että koin tilanteeni pahaksi, oli se, ettei minua pariin päivään kotiin päästyäni kiinnostanut edes katsella mitä tänne kuuluu. Sitten, kun yritin katsella, huomasin, ettei minua kiinnostanut aidosti edes lukea juttuja täältä. Arvoisa sykoloki olikin siis avannut raktiikkansa juuri minulle sopivaan aikaan. Onkelmani on siis todella äärettömän outo. Mainittakoon, että kaikki tuliaiset ovat edelleen koskemattomina.

Mitä arvoisa sykoloki kehottaisi minua nyt tekemään? Rupeanko sinnikkäästi taas lueskelemaan juttuja, joita tänne on näpytelty, ja samalla tutustumaan mahdollisiin uusiin kirjoittajiin? Rupeanko sinnikkäästi heittelemään omiakin kommenttejani sinne tänne? Pistänkö peräti jonkun uuden leikkimielisen avauksen kehiin? Vai kehottaisiko arvoisa sykoloki minua siirtymään vallan toisille palstoille - tai mahdollisesti kokonaan pysyttelemään pois palstoilta sillä perusteella, että olen näin kauan jo nytkin pois pysytellyt?

Kertoisiko arvoisa sykoloki myös, saisinko - rahojeni huvettua risteilyyni - jokaisesta käyttämästäni arvoisa-sanasta vaikkapa euron alennusta käynnistäni täällä...? Edes 50 senttiä?

• sykoloki

näytti lukemaa 8, niin monta arvoisaa tuosta kirjoituksestasi löytyi. Kymmenen senttiä per arvoisa voin antaa alennusta, ei sen enenpä...täytyyhän tässä sentään jotain netotakin.

Ongelmasi on paha, mutta ei toivoton. tiedän kokemuksesta että muutamien päivien palstapaasto saa aikaan tiettyä vieraantumisen tunnetta, sitä kokee itsensä ulkopuoliseksi asioihin, ja jos aikapulaa on eikä ehdi kaikkea soopaa käydä lävitse niin hetken sitä onkin täysin riippumaton. Suosittelisinkin sinulle,kun nyt kuitenkin tähän kirjoitit ja siten tuon riippumattomuutesi katkasisit...niin suosittelisin, että jätät nämä lukematta jääneet ketjut vain pois mielestäsi ja lähdet seuraamaan uusia sitä mukaa kun niitä tulee. Näin voit varmistaa itsellesi uuden riippuvuuden. Riippuvuuttasi voit vielä tehostaa kirjoittelemalla kommentteja ja jopa esittämällä kysymyksiä. Kuin huomaamatta pääset taas tunnelmaan ja kohta jo käyt kurkkimassa tuon tuostakin palstalle, onko kysymyksiisi vastattu.

Yksi todella tehokas keino on myös leikkimielisen ketjun avaaminen, niissähän sinulla onkin tiettyä ammattitaitoa jo kertynyt. Kyllä sykolokit kolleekansa tunnistavat :)) Jos ei muusta niin samoista mieltymyksistä....

• sykoloki

nyt, yritin vastata sinulle jo mutta ei tullut perille, katsotaan auttaako pukkaaminen..

• sykolokille
        sykoloki kirjoitti:

nyt, yritin vastata sinulle jo mutta ei tullut perille, katsotaan auttaako pukkaaminen..

Minulla ei ole vielä vt. psykologin vaivaa nettiriippumattomuudesta. Mistähän tuollaisen vaivan voisi hankkia?

Netti takkuilee vähän väliä Soneraplazan Elleissä. Siellä oli mukava tarina Parisuhdepalstalla pettäjistä. Alustuksena olevaa mielikuvitustarinaa voi jatkaa kuka haluaa. Lähetin vastauksen ja Ellit meni jumiin.

Mukavaa, että sykoloki avasi praktiikan tälle palstalle. Terapiassa käynti on melko kallista lystiä. Säästyy nekin rahat johonkin muuhun tarkoitukseen.

Adoniksen komea ulkonäkö on vakava vaiva. Minäkin olen jo kauan piileksinyt miehiä karussa. Ulkonäköni olen päästänyt sykolokin oppien mukaan menemään tärviölle. Kyllä siitä on ollutkin apua.

Luulisin, että vaihdevuodet ovat alkaneet. Välistä on kuuma kuin saunassa. Ehkä joku palstalla viihtyvä guru voisi antaa ohjeita miten lipua vaihdevuosista läpi ilman hormoneja. Nehän ovat viimeisimmän tutkimuksen mukaan syöpäpillereitä. Nyt on taas ihan viileä olo. Tämä sykolokilla käynti selvästi tasaa hormooneja. Kiitos vielä kerran avusta.

Jos itse apua kaipaat, niin pistäydypä Ellien Kristallipallopalstalla. Sieltä minäkin käyn viisautta ammentamassa.

• sykoloki
        sykolokille kirjoitti:

Minulla ei ole vielä vt. psykologin vaivaa nettiriippumattomuudesta. Mistähän tuollaisen vaivan voisi hankkia?

Netti takkuilee vähän väliä Soneraplazan Elleissä. Siellä oli mukava tarina Parisuhdepalstalla pettäjistä. Alustuksena olevaa mielikuvitustarinaa voi jatkaa kuka haluaa. Lähetin vastauksen ja Ellit meni jumiin.

Mukavaa, että sykoloki avasi praktiikan tälle palstalle. Terapiassa käynti on melko kallista lystiä. Säästyy nekin rahat johonkin muuhun tarkoitukseen.

Adoniksen komea ulkonäkö on vakava vaiva. Minäkin olen jo kauan piileksinyt miehiä karussa. Ulkonäköni olen päästänyt sykolokin oppien mukaan menemään tärviölle. Kyllä siitä on ollutkin apua.

Luulisin, että vaihdevuodet ovat alkaneet. Välistä on kuuma kuin saunassa. Ehkä joku palstalla viihtyvä guru voisi antaa ohjeita miten lipua vaihdevuosista läpi ilman hormoneja. Nehän ovat viimeisimmän tutkimuksen mukaan syöpäpillereitä. Nyt on taas ihan viileä olo. Tämä sykolokilla käynti selvästi tasaa hormooneja. Kiitos vielä kerran avusta.

Jos itse apua kaipaat, niin pistäydypä Ellien Kristallipallopalstalla. Sieltä minäkin käyn viisautta ammentamassa.

Mikäli sellaista havittelet, niin ympäristön muutos on aika hyvä lääke, edellyttäen ettei pakkaa läppäriä mukaansa eikä hakeudu nettikirjastojen läheisyyyteen. Hyvä seura jossain erämaassa vähintään viikon ajan poissa koneen läheisyydestä, näillä riippumattomuus lähtee alkuun. Toisaalta jos et halua saada sitä riippumattoden vaivaa, niin mitäpä sitä suotta sääskien syötäväksi lähtee siitä lämpimältä tuolilta :)

Oliko vastauksesi todellakin niin suuri että koko Ellit paukahti jumiin sen vuoksi..heh.
        Soneraplazan keskustelupalstat ovat tälle sykolokille toistaiseksi tuntemattomia, mutta Kristallipallopalsta näin ammattimielessä voisi olla mielenkintoista luettavaa, taidan käydä tutustumassa kunhan praktiikkani vähän hiljenee akuuteista tapauksista, kiitos vinkistäsi. Apu ei ole haitaksi sykolokillekaan, näyttää nämä vaivat olevan niin moninaiset että ammattitaitonikin on jo koetuksella.

Tuo vaihdevuosista selviytymistaistelu olisi myös kokonaisen uuden aloituksen arvoinen aihe, maalaisjärkisiä selviytymiskeinoja lienee monellakin takataskussaan, onhan palsta nimenomaan meopaussi-ikäisten ihmisten palsta. Itse odottelen pienoisella pelolla milloin alkaa ensioireita ilmaantumaan.

sykoloki kirjoitti:

näytti lukemaa 8, niin monta arvoisaa tuosta kirjoituksestasi löytyi. Kymmenen senttiä per arvoisa voin antaa alennusta, ei sen enenpä...täytyyhän tässä sentään jotain netotakin.

Ongelmasi on paha, mutta ei toivoton. tiedän kokemuksesta että muutamien päivien palstapaasto saa aikaan tiettyä vieraantumisen tunnetta, sitä kokee itsensä ulkopuoliseksi asioihin, ja jos aikapulaa on eikä ehdi kaikkea soopaa käydä lävitse niin hetken sitä onkin täysin riippumaton. Suosittelisinkin sinulle,kun nyt kuitenkin tähän kirjoitit ja siten tuon riippumattomuutesi katkasisit...niin suosittelisin, että jätät nämä lukematta jääneet ketjut vain pois mielestäsi ja lähdet seuraamaan uusia sitä mukaa kun niitä tulee. Näin voit varmistaa itsellesi uuden riippuvuuden. Riippuvuuttasi voit vielä tehostaa kirjoittelemalla kommentteja ja jopa esittämällä kysymyksiä. Kuin huomaamatta pääset taas tunnelmaan ja kohta jo käyt kurkkimassa tuon tuostakin palstalle, onko kysymyksiisi vastattu.

Yksi todella tehokas keino on myös leikkimielisen ketjun avaaminen, niissähän sinulla onkin tiettyä ammattitaitoa jo kertynyt. Kyllä sykolokit kolleekansa tunnistavat :)) Jos ei muusta niin samoista mieltymyksistä....

en valitettavasti vielä ainakaan ole pystynyt poistamaan. Tällä kertaa ainakin yhtenä syynä siihen on jälleen kerran se minulle tyypillinen aikapula. Aikapulahan saa minulla usein aikaan juuri senkin tosiasian, etten useimmiten pystykään kuin korkeintaan pariin ketjuun kerrallaan osallistumaan...

Aikapulan takia jouduin lähtemään siis vastaanotoltakin ikään kuin liian aikaisin; jäivät monet kiitokseni arvoisalle sykolokille lausumatta - kuten laskunikin maksamatta. Onneksi arvoisa sykoloki oli jättänyt lähtiessään vastaanottonsa ovet auki, joten pääsin vaivattomasti sisälle näihin komeisiin vastaanottotiloihin.

Viisailta vaikuttavia vinkkejä arvoisa sykoloki antoikin. Vaistosin heti, että sanat tulivat arvoisan sykolokin suusta kuin kokemuksen syvällä rintaäänellä. Siis... kokemusten syvillä rintojen äänillä. Huomasin oitis, että arvoisalla sykolokilla on itselläänkin joskus ollut hiukan vastaavanlaisia tilanteita, joiden kanssa minä nyt painiskelen.

Leikkimielisten ketjujen avaamisista ei minulle kylläkään ammattitaitoa ole kehittynyt, joskin niitä joskus availlut olen. Ovathan muuten monet avauksista usein vieläpä sellaisia, että niissä on kohteliasta avaajankin olla edes jollain tavalla mukana, kuten arvoisa sykoloki itsekin tietää. Jos taas avaa vaikkapa jonkun tavutusketjun, siinä ei avaajan ole pakko olla mukana, mutta sellaisen ketjun avattuaan tulee avaajallekin usein se sisäinen pakko päästä mukaan leikkimään... Toisaalla huutaa taas se toisenlainen pakko - tekemään töitä. Jotta vaikeaa joskus on.

Joka tapauksessa oli minulle helpotus, ettei arvoisa sykoloki käskenyt minun sentään painua palstoilta kokonaaan jonnekin Hornan tuuttiin, sillä en olisi tiennyt missä kyseinen paikka sijaitsee... Pelkäsin myös, että arvoisa sykoloki kehottaisi minua avaamaan noita tuliaistölk... pull... pussejani saadakseni kielenkantani laulelemaan oikein todella, sillä mieleni ei todellakaan nyt niitä availla olisi tehnyt.

Vaan jospas arvoisa sykoloki tulisikin vastavuoroisesti käymään täällä Lounais-Suomessa. Täällä lounaassa voisin tarjota vaikkapa lounaan arvoisalle sykolokille - unohtamatta noita monia kymmeniä litroja ruokajuomia. Luulenpa, että juteltavaa meillä riittäisi paljon muutakin kuin nämä ammatilliset asiat... Vai lähtisimmekö yhdessä vaikkapa... hmmm... risteilylle...? Ainahan tuollaiselle risteilylle joku verovähennyskelpoinen nimi löytyy...

Jätän nyt kuitenkin tämän viestini tähän arvoisan sykolokin pöydälle, jotta arvoisa sykoloki tämän aamulla löytää. Pst. Setelinipun teippasin pöydän alapintaan kiinni... Kiitän vielä kerran vinkeistä, ja lähdenkin nyt heti katselemaan, osaisinko kouluttaa itseni uudelleen nettiriippuvaiseksi...

• Edustaja Ketku
        sykoloki kirjoitti:

Mikäli sellaista havittelet, niin ympäristön muutos on aika hyvä lääke, edellyttäen ettei pakkaa läppäriä mukaansa eikä hakeudu nettikirjastojen läheisyyyteen. Hyvä seura jossain erämaassa vähintään viikon ajan poissa koneen läheisyydestä, näillä riippumattomuus lähtee alkuun. Toisaalta jos et halua saada sitä riippumattoden vaivaa, niin mitäpä sitä suotta sääskien syötäväksi lähtee siitä lämpimältä tuolilta :)

Oliko vastauksesi todellakin niin suuri että koko Ellit paukahti jumiin sen vuoksi..heh.
        Soneraplazan keskustelupalstat ovat tälle sykolokille toistaiseksi tuntemattomia, mutta Kristallipallopalsta näin ammattimielessä voisi olla mielenkintoista luettavaa, taidan käydä tutustumassa kunhan praktiikkani vähän hiljenee akuuteista tapauksista, kiitos vinkistäsi. Apu ei ole haitaksi sykolokillekaan, näyttää nämä vaivat olevan niin moninaiset että ammattitaitonikin on jo koetuksella.

Tuo vaihdevuosista selviytymistaistelu olisi myös kokonaisen uuden aloituksen arvoinen aihe, maalaisjärkisiä selviytymiskeinoja lienee monellakin takataskussaan, onhan palsta nimenomaan meopaussi-ikäisten ihmisten palsta. Itse odottelen pienoisella pelolla milloin alkaa ensioireita ilmaantumaan.

Teillä näkyy olevan kukoistava praktiikka *arvioi salaa*. Olen kuullut että asiakkaina on paljon riippuvikaisia, ja juuri siksi olen nyt täällä. Edustan virmaa nimeltä Riipu & Roiku Ay, avoin yhtiö.

Yhtiömme on suunnitellut riippuvikaisille aivan uuden nerokkaan tuotteen. Kysymyksessä on tietysti riippumatto, saatavissa näin aluksi nettikuosilla. Mattoa voi käyttää sekä riippuvainen että riippumaton, se ei millään lailla riippu henkilön ongelmakentästä. Keksintö on yksinkertainen mutta nerokas. Laitetaanko aluksi sellainen 100 kpl:en erä, hinta on siev.. vaivaiset 100 euroa /matto, netto netto ynnä alvi, verolle minä en voi mitään. Viikon takuu ja palautusoikeus tulevat kaupanpäällisinä.

• sykoloki
        sirkku:) kirjoitti:

en valitettavasti vielä ainakaan ole pystynyt poistamaan. Tällä kertaa ainakin yhtenä syynä siihen on jälleen kerran se minulle tyypillinen aikapula. Aikapulahan saa minulla usein aikaan juuri senkin tosiasian, etten useimmiten pystykään kuin korkeintaan pariin ketjuun kerrallaan osallistumaan...

Aikapulan takia jouduin lähtemään siis vastaanotoltakin ikään kuin liian aikaisin; jäivät monet kiitokseni arvoisalle sykolokille lausumatta - kuten laskunikin maksamatta. Onneksi arvoisa sykoloki oli jättänyt lähtiessään vastaanottonsa ovet auki, joten pääsin vaivattomasti sisälle näihin komeisiin vastaanottotiloihin.

Viisailta vaikuttavia vinkkejä arvoisa sykoloki antoikin. Vaistosin heti, että sanat tulivat arvoisan sykolokin suusta kuin kokemuksen syvällä rintaäänellä. Siis... kokemusten syvillä rintojen äänillä. Huomasin oitis, että arvoisalla sykolokilla on itselläänkin joskus ollut hiukan vastaavanlaisia tilanteita, joiden kanssa minä nyt painiskelen.

Leikkimielisten ketjujen avaamisista ei minulle kylläkään ammattitaitoa ole kehittynyt, joskin niitä joskus availlut olen. Ovathan muuten monet avauksista usein vieläpä sellaisia, että niissä on kohteliasta avaajankin olla edes jollain tavalla mukana, kuten arvoisa sykoloki itsekin tietää. Jos taas avaa vaikkapa jonkun tavutusketjun, siinä ei avaajan ole pakko olla mukana, mutta sellaisen ketjun avattuaan tulee avaajallekin usein se sisäinen pakko päästä mukaan leikkimään... Toisaalla huutaa taas se toisenlainen pakko - tekemään töitä. Jotta vaikeaa joskus on.

Joka tapauksessa oli minulle helpotus, ettei arvoisa sykoloki käskenyt minun sentään painua palstoilta kokonaaan jonnekin Hornan tuuttiin, sillä en olisi tiennyt missä kyseinen paikka sijaitsee... Pelkäsin myös, että arvoisa sykoloki kehottaisi minua avaamaan noita tuliaistölk... pull... pussejani saadakseni kielenkantani laulelemaan oikein todella, sillä mieleni ei todellakaan nyt niitä availla olisi tehnyt.

Vaan jospas arvoisa sykoloki tulisikin vastavuoroisesti käymään täällä Lounais-Suomessa. Täällä lounaassa voisin tarjota vaikkapa lounaan arvoisalle sykolokille - unohtamatta noita monia kymmeniä litroja ruokajuomia. Luulenpa, että juteltavaa meillä riittäisi paljon muutakin kuin nämä ammatilliset asiat... Vai lähtisimmekö yhdessä vaikkapa... hmmm... risteilylle...? Ainahan tuollaiselle risteilylle joku verovähennyskelpoinen nimi löytyy...

Jätän nyt kuitenkin tämän viestini tähän arvoisan sykolokin pöydälle, jotta arvoisa sykoloki tämän aamulla löytää. Pst. Setelinipun teippasin pöydän alapintaan kiinni... Kiitän vielä kerran vinkeistä, ja lähdenkin nyt heti katselemaan, osaisinko kouluttaa itseni uudelleen nettiriippuvaiseksi...

setelinipusta, totean myös että eihän nyt sykoloki ketään ole pois häätämässä saatika hornantuuttiin. Sykoloki on rauhaa ja ihmisiä rakastava luonne, joka toivoisi että palstalaiset pystyisivät kommunikoimaan sulassa sovussa,vaihtamaan erilaisiakin mielipiteitä rohkeasti, olemaan suuttumatta jos kaveri on toista mieltä asiasta, näkökantojahan on niin paljon. Kokemuksemme ja elämätilanteemme muokkaavat meitä näkemään ja ajattelemaan asioita siten kuin ajattelemme.

Kaltaisesi iloiset sirkuttelijat lennelkööt ilomielin palstabittitaivaalla :)

Työniloa kolleegalle vaan sinne jonnekin, tiedätkö muuten mikä vuosi on kiinalaisessa horoskoopissa menossa?

• sykoloki
        Edustaja Ketku kirjoitti:

Teillä näkyy olevan kukoistava praktiikka *arvioi salaa*. Olen kuullut että asiakkaina on paljon riippuvikaisia, ja juuri siksi olen nyt täällä. Edustan virmaa nimeltä Riipu & Roiku Ay, avoin yhtiö.

Yhtiömme on suunnitellut riippuvikaisille aivan uuden nerokkaan tuotteen. Kysymyksessä on tietysti riippumatto, saatavissa näin aluksi nettikuosilla. Mattoa voi käyttää sekä riippuvainen että riippumaton, se ei millään lailla riippu henkilön ongelmakentästä. Keksintö on yksinkertainen mutta nerokas. Laitetaanko aluksi sellainen 100 kpl:en erä, hinta on siev.. vaivaiset 100 euroa /matto, netto netto ynnä alvi, verolle minä en voi mitään. Viikon takuu ja palautusoikeus tulevat kaupanpäällisinä.

Että sitten ensimmäinen kaupparatsukin on tiensä löytänyt praktiikalleni, tervetuloa vain tutustumaan tiloihin.

Äkkiä ajatellen riippumattoterapia voisi olla ihan mielenkiintoista. Koemielessä voisin nyt ottaa yhden maton, ja senhän tietysti annatte mainoslahjana, voin sitten kirjoittaa matostanne kirjallisen suosituksen, kun olemme asiakkaittan kanssa testanneet sitä. Siin kikäli metto hyväksi havaitaan.

Fiktiivinen kuva nousee mieleeni jossa asiakkaani makoilee riipumatossa ja kertoilee ongelmistaan. Istun tuolilla vieressä ja annan vauhtia hissukseen. Näin asiakkaalle simuloidaan levollinen merellinen keinunta joka saattaa auttaa sisäisten patoutumien avautumista. Tosin väsyneimmät voivat nukahtaakin. Se taas on hyvä, koska monet heistä ovat joutunet valvomaan unettomina ongelmiensa kanssa.

Tuo sadan kappaleen tarjouksenne on hiukan yliampuva näin alkuun, eikä näillä edullisilla hinnoillani tuollaisiin euromääriin päästä aikoihin.:)

sykoloki kirjoitti:

Että sitten ensimmäinen kaupparatsukin on tiensä löytänyt praktiikalleni, tervetuloa vain tutustumaan tiloihin.

Äkkiä ajatellen riippumattoterapia voisi olla ihan mielenkiintoista. Koemielessä voisin nyt ottaa yhden maton, ja senhän tietysti annatte mainoslahjana, voin sitten kirjoittaa matostanne kirjallisen suosituksen, kun olemme asiakkaittan kanssa testanneet sitä. Siin kikäli metto hyväksi havaitaan.

Fiktiivinen kuva nousee mieleeni jossa asiakkaani makoilee riipumatossa ja kertoilee ongelmistaan. Istun tuolilla vieressä ja annan vauhtia hissukseen. Näin asiakkaalle simuloidaan levollinen merellinen keinunta joka saattaa auttaa sisäisten patoutumien avautumista. Tosin väsyneimmät voivat nukahtaakin. Se taas on hyvä, koska monet heistä ovat joutunet valvomaan unettomina ongelmiensa kanssa.

Tuo sadan kappaleen tarjouksenne on hiukan yliampuva näin alkuun, eikä näillä edullisilla hinnoillani tuollaisiin euromääriin päästä aikoihin.:)

vielä käväisemään arvoisan sykolokin vastaanotolla. Näin nimittäin Edustaja Ketkun tulevan paikalle, ja intuitioni sanoi minulle, että tunnen tämän edustajan - kuten intuitioni sanoi minulle arvoisan sykolokinkin tuntemisesta jo ennen kuin edes vastaanotolle ennätin.

Koska Edustaja Ketku vielä täällä silmäilee arvioivasti ympärilleen, ajattelin tehdä teille molemmille ehdotuksen. Jos Edustaja Ketku antaisi sen yhden riippumaton kokeilutarkoituksessa arvoisan sykolokimme käyttöön, olisin enemmän kuin halukas riippumaton ensitestaaja. Olisin erittäin kiinnostunut havainnoimaan, miten kyseinen riippumatto vaikuttaa tällaiseen riippumattomuusongelmaan, joka itseäni on jo pidemmän aikaa vaivannut.

Lisäehdotuksena saanen esittää pyyntöni teille molemmille tulla tänne lounaaseen lounaalle kanssani. Riippumattotestattavaksi olisin heti lounaan jälkeen erittäin halukas. Jos Edustaja Ketku pitelisi riippumattoa kiinni toisesta päästä, niin toisen pään riippumatosta voisimme sitoa vaikkapa ovenkahvaan. Esimerkiksi makuuhuoneen oven... *hipaisee edustajaa vaivihkaa...*

Tuo merellinen keinunta alkoi myös kiehtoa mieltäni. Jos arvoisa sykoloki ei testaillessaan antaisi liian kovia vauhteja, ettei keinunta voimistu niin kovin, että asiakkaan sisältä tulee patoutumien lisäksi ulos paljon muutakin roinaa...?

Kun nyt siis kärsin jonkin sortin riippumattomuudesta, kuten myös riippumatottomuudesta, olisinko maatessani riipumatossa riippuvainen, riippumattoinen, riippumattoinen riippuvainen, riippumaton riippuvainen, riippumaton riippuvainen riippuvainen, vai olisinko vielä testauksenkin jälkeen kuitenkin edelleen riippumaton riippuvainen riippumaton...?

• Edustaja Ketku
        sykoloki kirjoitti:

Koekäyttöön voinen suostua, kun tuo potilaasi niin kauniisti sirkutti. Riippumatosta on vain ja yksinomaan hyviä kokemuksia muiden koehenkilöiden keskuudessa. Ken tahtoo pysyä riippumattomana, voi avata riippumaton ja pötkötellä siinä päivät pitkät. Mikäli taasen haluaa riippuvaiseksi, maton voi kääräistä rullalle, vai oliko se nyt toisinpäin en muista, mutta tämä on kuitenkin kääntömatto. Ei mistään käännetty, ei ei, älkää nyt sykolooki tuollaista epäilkö!!

Ettäkö 100 kpl on liian paljon, no menköön yksi sitten ihan vaan mainoslahjana, teitä kun on kaksi kauniimman sukupuolen edustajaa siinä odottelemassa. Tehkää hyvin, uusinta nettikuosia tämä, alvin joudutte kyllä maksamaan, sehän kuuluu loppukäyttäjän velvoitteisiin. Toivotan teille mukavia riippumisia, keinumisia ja riippumattomuuksia.

Edustaja Ketku kirjoitti:

Koekäyttöön voinen suostua, kun tuo potilaasi niin kauniisti sirkutti. Riippumatosta on vain ja yksinomaan hyviä kokemuksia muiden koehenkilöiden keskuudessa. Ken tahtoo pysyä riippumattomana, voi avata riippumaton ja pötkötellä siinä päivät pitkät. Mikäli taasen haluaa riippuvaiseksi, maton voi kääräistä rullalle, vai oliko se nyt toisinpäin en muista, mutta tämä on kuitenkin kääntömatto. Ei mistään käännetty, ei ei, älkää nyt sykolooki tuollaista epäilkö!!

Ettäkö 100 kpl on liian paljon, no menköön yksi sitten ihan vaan mainoslahjana, teitä kun on kaksi kauniimman sukupuolen edustajaa siinä odottelemassa. Tehkää hyvin, uusinta nettikuosia tämä, alvin joudutte kyllä maksamaan, sehän kuuluu loppukäyttäjän velvoitteisiin. Toivotan teille mukavia riippumisia, keinumisia ja riippumattomuuksia.

Anteeksi nyt, kun minä ikään kuin sivullisena pyrähdin tähän näin innokkaasti kiittelemään, mutta olin juuri muutenkin vielä tänne matkalla... No, olenhan minäkin joskus jonkinlaisena vt. pyssylookina toiminut, joten hyötyähän riippumaton koekäytöstä monessakin mielessä minullekin vastaisuuden varalle varmasti on. Etenkin itseni kannalta... mutta muutamia testaushalukkuussyitänihän tuli jo äsken lueteltuakin.

Ei Edustaja Ketku nyt kylläkään - vielä ainakaan - maininnut siitä ensitestauksessamme mukanaolostaan mitään... Kas, tässäpä tavallaan olikin syy siihen, että tänne uudestaan pyrähdin. Jäi nimittäin niin paljon mieltäni vaivaamaan tuo intuitiopuoleni... Voisiko Edustaja Ketku ystävällisesti mitenkään edes vihjaista, oliko intuitioni jälleen kerran oikeassa... vai pettikö se minut poikkeuksellisesti tällä kertaa...? Ajattelin nimittäin, että jos intuitioni tällä kertaa pettikin minut, on oloni kyllä nolo... No, joudunko kulkemaan nolona nyt...?

Tässä samalla lennollani vastaan arvoisalle sykolokille, että uskoisinpa nyt kysymyksessä olevan vuoden olevan Kukon vuosi. "Jy"... vanha kiinalainen, pulloa kuvaava merkki tästä vuodesta... Vuosi siis suosii kaikkia mahdollisia juomink... juomia.;)

• Edustaja Ketku
        sirkku:) kirjoitti:

Anteeksi nyt, kun minä ikään kuin sivullisena pyrähdin tähän näin innokkaasti kiittelemään, mutta olin juuri muutenkin vielä tänne matkalla... No, olenhan minäkin joskus jonkinlaisena vt. pyssylookina toiminut, joten hyötyähän riippumaton koekäytöstä monessakin mielessä minullekin vastaisuuden varalle varmasti on. Etenkin itseni kannalta... mutta muutamia testaushalukkuussyitänihän tuli jo äsken lueteltuakin.

Ei Edustaja Ketku nyt kylläkään - vielä ainakaan - maininnut siitä ensitestauksessamme mukanaolostaan mitään... Kas, tässäpä tavallaan olikin syy siihen, että tänne uudestaan pyrähdin. Jäi nimittäin niin paljon mieltäni vaivaamaan tuo intuitiopuoleni... Voisiko Edustaja Ketku ystävällisesti mitenkään edes vihjaista, oliko intuitioni jälleen kerran oikeassa... vai pettikö se minut poikkeuksellisesti tällä kertaa...? Ajattelin nimittäin, että jos intuitioni tällä kertaa pettikin minut, on oloni kyllä nolo... No, joudunko kulkemaan nolona nyt...?

Tässä samalla lennollani vastaan arvoisalle sykolokille, että uskoisinpa nyt kysymyksessä olevan vuoden olevan Kukon vuosi. "Jy"... vanha kiinalainen, pulloa kuvaava merkki tästä vuodesta... Vuosi siis suosii kaikkia mahdollisia juomink... juomia.;)

Vakaumus lisättynä korkealla ammattietiikalla, ei salli minun osallistua minkäänmoisiin sessioihin, vaikka se olisi hyödyllistä tutkimustulosten kannalta. Olen, kuitenkin, kantanut jo korteni kekoon esitestauksissa, ja voin osallistua jatkossa ainoastaan viattomana sivustakatsojana, ja ehkäpä myös kuvaajana, jos löydätte sopivan vastakappaleen koekäyttöä varten. Huomaan jo nyt, että riippumattomuutenne on karisemaan päin. Vilpill.. vilpittömästi teidän, edustaja Ketku.

• sykoloki

taas aamupäivästä, nyt praktiikka sulkeutuu tältä päivältä, sykoloki on lopen uupunut :)

Mikäli hätä ja huoli ahdistaa, niin voitte kertoa vaivoistanne tähän ilmoitustaululle ja ottaa jonotusnumeronne. Väsyneille odottelijoille jotka haluavat yöpyä vastaanoton tiloissa on terapiasohvat käytettävissä,eikä sitten melskata eikä sodita täällä silläaikaa kun sykoloki on poissa vastaanotolta.

Kaikille asiakkaillemme levollista mieltä toivottaen sykoloki.

• minnuu

Sormeni jäi koukkuun rullatessani tänne asti varausnumeroa. Mikä avuksi?

• sykoloki
        minnuu kirjoitti:

Sormeni jäi koukkuun rullatessani tänne asti varausnumeroa. Mikä avuksi?

kiropraktikon vastaanotolle, hän niksauttaa sormesi taas pystyyn ja suoraksi.

• minnuu
        sykoloki kirjoitti:

kiropraktikon vastaanotolle, hän niksauttaa sormesi taas pystyyn ja suoraksi.

Mitä tekisin tälle pelolle? Pelkään kiropraktikon niksauttavan sormeni liian suoraksi koska hiiren rullan veivaaminen täppäsormella on vaikeaa.

Onko minulla ongelma vai teenkö tästä itselleni ongelman?

• sykoloki
        minnuu kirjoitti:

Mitä tekisin tälle pelolle? Pelkään kiropraktikon niksauttavan sormeni liian suoraksi koska hiiren rullan veivaaminen täppäsormella on vaikeaa.

Onko minulla ongelma vai teenkö tästä itselleni ongelman?

reippaasti vaan kiropraktikolle, hän voi tempaista sen hiirenkin pois siitä kädestä samalla :))Lähtiessäsi voit ottaa asperiinin jos pelkäät kipua. Hetkellisesti sormi tietysti saattaa turvota täppämuotoon, mutta siitä se laskeutuu huomiseen mennessä...

• Salanimi

Jottei kenenkää maine menis nii sillä sanon
      Tää juttu ei koske mitenkää tään palstan tapahtumii ,tää on ihan keksitty ,kiitollisena
      erään tutun auttamisesta tällä palstalla .
      Kaikki on keksittyy;)))

Hoitur kuhtu hoittoon iki ommaan
      avas oven hymyssä suin , sissään pyysi.
      Vaattees heitä,mikäs vaiva miestä rommaa?
      No selässä kyssä,akka kehno terveyven nyysi.
      Tutki selän käsin hellin , minäpoika
      nakuna hoitopöyvällä kellin.Mulla tuli jo
      huoli,hoitur sano, käännyppäs toisinpäin,
      tutkitaan tarkasti tuo maitipuoli.Oho sano,
      tästä alko hoito tarkka, ei paina tässä enää
      markka, hyvää hyvyyttäin sinusta terveen
      miehen teen. Hoitur vuatteesa heitti, sano
      hiki tulee,tää hoito on niin rankka. Mutta
      terveeks tuut jos paikkas kestää ja usko
      on sulla vankka. Valamis sanoin mie.

Tul hoitur hiero miun rintoo käsin hellin
      hiero omiasakkii, kiilu sillä silimätkii,sano
      mitataas kuume, miun mittarilla se alako
      sitä mittoomaan, hellästi liuvutti mittarii,
      ehti oikkeeta mittauskorkeutta,mie sitä
      hoiturii siinä kahtelinnii, ol sillä vartalon
      muovot nii kohillaan,ja kaikkee ol sopivasti.
      Sattupa hyvä sairraus miulle, aattelin
      Kuumeen mittaiskorkeus hoiturilla mäni
      hakuseen,tai mittar ol sitte pahasti, se alako
      tosissaan ehtimmään, pyöri siinä pylly
      ehti ehti haki haki viänti viänti jauho mylly
      vauhti kiihty tako tako riuhto riuhto nyt nyt
      jottain löyty JEEEE EE EEeeee sss.
      Miekii mänin jotenki tyhjäks siinä sitte.
      Hoitur lysähti kaikkesa antaneena miun päällein,suukonkii muiskas, henkikii siinä hiljalleen pallaili.Rankka ol hoiturin homma,
      mie siltä kysyin, millo seuraava hoitoaika,
      hää kuiskas ,millo vaan. Miusta tuntuu jotta
      tää miun kyssä vaatii pitempiaikasen hoijon.
      Pittää ihmisen terveyvestään huolehtii:)))

• pepperoinen

Olisko nyt sykolooki löytänyt uuden perintäkanavan, jos niitä laskuun potevia olis jo yli tarpeen....?
        Voi voi.....

• sykoloki
        pepperoinen kirjoitti:

Olisko nyt sykolooki löytänyt uuden perintäkanavan, jos niitä laskuun potevia olis jo yli tarpeen....?
        Voi voi.....

on aika vallaton tyttö, epäilisin että nuo hoitomenetelmät ovat enemmän hänen alaansa.
        Itse pitäydyn vain näihin yläpään vaivoihin.

• pepperoinen
        sykoloki kirjoitti:

on aika vallaton tyttö, epäilisin että nuo hoitomenetelmät ovat enemmän hänen alaansa.
        Itse pitäydyn vain näihin yläpään vaivoihin.

Jostakin syystä tuon huolestumiseni jälkeen (sehän tosin osoittautui aiheettomaksi) olen tuntenut olevani ,(entisestään) erittäin outo. Omituinen, sanoisi minun kollegani seismologi.
        Hänkin on sentään nähnyt monenlaista vaihtelua. Olisiko vielä jotain tehtävissä, vaikka työaikanne näyttääkin kohta päättyvän?

• sykoloki
        pepperoinen kirjoitti:

Jostakin syystä tuon huolestumiseni jälkeen (sehän tosin osoittautui aiheettomaksi) olen tuntenut olevani ,(entisestään) erittäin outo. Omituinen, sanoisi minun kollegani seismologi.
        Hänkin on sentään nähnyt monenlaista vaihtelua. Olisiko vielä jotain tehtävissä, vaikka työaikanne näyttääkin kohta päättyvän?

ettette muistelisi tuota huolestumistanne mitenkään vakavana asiana, kaikenlaisia ajatuksiahan sitä meillä päähän juolahtaa :)

• pepperoinen
        pepperoinen kirjoitti:

Puntari on siinä asennossa, että.....

Missähän täällä ensiapua, edes JOTAIN!!!!!!

Vastaanotto ei VOI sulkeutua tämän näköisenä, enkä itsekään enempää avautua?????????????

• sykoloki
        pepperoinen kirjoitti:

Puntari on siinä asennossa, että.....

Missähän täällä ensiapua, edes JOTAIN!!!!!!

Vastaanotto ei VOI sulkeutua tämän näköisenä, enkä itsekään enempää avautua?????????????

on kyllä synti jättää asiakas tuohon tilaan.....
        mutta putiikki lopettaa nyt just :)) Ottakaa kylmä suihku niin puntarinne laskeutuu ennalleen...

• Marion.T

täysin sekaisin vai onko ketjusta poistunut jotakin kirjoituksia???????????

Piti vastaamani kakulle, mutta hänen onkelmansa oli kadonnut APUVA ONKO MINULLA LUULOTAUTI??????

• Marion.T

• Marion.T
        Marion.T kirjoitti:

minun koneellani sitä ei ainakaan näy enää !!!

Maailma on ihmeitä täynnä tai koneeeni on seonnut lopullisesti !!!!!!

Suuret kiitokset Taatto :))

nyt se kirjoitus on takaisin koneellani...

Jostakin syystä en näe koneeltani edes omia kirjoituksiani, kellosta näen että viesti olisi lähtenyt, mutta koneelle se ei ilmesty... Kone näyttää myös, että se ei anna minun lähettää viestiä, se vain raksuttelee kaikessa rauhassa. Sitten jossakin vaiheessa viesti onkin perillä.

Oli puhetta noista oudoista ilmiöistä ja ihmeparantumisista, olisikohan tämä nyt sellainen outo ilmiö???

Jään odottamaan koneeni ihmeparantumista :))

• tarvitsevan
        Marion.T kirjoitti:

Jostakin syystä en näe koneeltani edes omia kirjoituksiani, kellosta näen että viesti olisi lähtenyt, mutta koneelle se ei ilmesty... Kone näyttää myös, että se ei anna minun lähettää viestiä, se vain raksuttelee kaikessa rauhassa. Sitten jossakin vaiheessa viesti onkin perillä.

Oli puhetta noista oudoista ilmiöistä ja ihmeparantumisista, olisikohan tämä nyt sellainen outo ilmiö???

nyt sykolookia.:DD

• Taatto
        Marion.T kirjoitti:

minun koneellani sitä ei ainakaan näy enää !!!

Maailma on ihmeitä täynnä tai koneeeni on seonnut lopullisesti !!!!!!

Suuret kiitokset Taatto :))

Kyllä se siellä luuraa, liekö Sinulla lievää rivisokeutta.

• Taatto
        Marion.T kirjoitti:

Tekniikka käyttäytyy välillä kuin nainen, älä välitä. Tässä tapauksessa uskon todella- vain ja ainoastaan- koneesi seonneen.

• sykoloki

törmään tämänmoiseen ongelmaan. Nyt on kyseessä vakava valikoivan näyttämisen syndrooma. Ja tämä syndrooma onkin koneellasi, itse olet luullakseni muuten kunnossa, mitä nyt tuo yllä käsittelemämme riiputus vaivaa.

En niin tarkkaan ole perehtynyt koneiden kallonkutistukseen, mutta koemielessä voisin yrittää. Joten varaammeko ajan koneellenne tänne? Tosin se saattaa kestää, tulisitko toimeen koneetta vaikka...kaksi viikkoa??

• Pirre*

ahisttaa, kun miulla alako kesäloma ja miun kun pitäs löyttee se Lappalaisen kyörä ensviikolla ja se hyväkäs kun ei ou sitä osotettaan mulle laittana, jotta misttee mie sen yhyttäsin tähän hättään... tiijjätkö sie vai pitäskö miun nuilta puskaitentiteetin ommoovilta kyssyy, vai.....
      ..ei mulla muuta...

• Angiina

... Pirre, pikkuinen. Mistäs me nyt se sinun joikhaava lappalaisesi löydettäisiin. Ennen laitettiin radioon kuulutus sellaisille, jotka piti pyydystää, mutta olivat hyväkkäät matkalla jossain Suomessa. Sellainen sointuva miehen ääni luki kuulutuksen ihanasti, että ihmeenä pitäisin, jos eivät tehonneet. Olisikohan semmoista konstia vielä olemassa? Ehkä se tuo sykoloki näppäränä tyttönä kumminkin jotain keksii.

Mukava, kun sinulla alkaa loma.

• e. eräs

Hyvvee lommoo Pirre kulta
        suukon matkkaan laitan multa
        kerree marjat kerree sienet
        mehtäimmeinen kuitennii lienet
        lattoilehha akkuloitas,syksy tulloo
        suahaan naattii, myökii palstalaiset
        sitä siun pirtteetä elämän illoo
        mitä vuan voip aijosti antoo
        Suomalaiset, rehit, kaunniit naiset

• sykoloki

lappalainen saattaa asustaa vaika minkä kurun mutkassa,aika vaikeata on summassa löytää. En suosittele ainakaan etsintäreissulle lähtemistä.

Auttaisikohan jos kyhäisit tuonne avauksen otsikolla :Missie Luurraat Miun Oma Mussukkain.
        On se niin utelias veikko,että takuulla kurkistaa kelle huutelet.

Aurinkoista ja rentouttavaa lomaa sinulle,unohda työasiat tykkänään ja nauti elämästä. Meitä oalstatovereita tietystikin voisit muistaa lämpimin aatoksin :)

Vielä oli vastaanotolla tilaa, joten lentelin ihan erikseen vielä sinulle hyvää lomaa toivottamaan! Ovatkos työsi lomasi ajan muualla?

Samaa mieltä olen minäkin tuosta aloituksen laittamisesta... Otsikoksi revit vain rohkeasti "Lappalainen, misäs sie luuraat?". Lupaamme, ettemme seuraa, kuinka moni lappalaisista ilmoittautuu treffeille halukkaaksi...;) Tai... jos seuraamme, voimmehan me niistä lopuista valita omat lappalaisemme...;) Alkoi vain minuakin ahdistaa tuo sinun ahdistuneisuutesi. Jotta jos ei Lappalaista kohta rupea kuulumaan, niin laitamme kohta koko palstan voimin etsintäkuulutuksen etusivulle...!;))

Joka tapauksessa oikein hyvää, antoisaa, rentouttavaa lomaa sinulle! Ja P.S. Varaudu siihen, että kärsit kohta samanlaisesta nettiriippumattomuudesta kuin minäkin... Vai oletko jo ottanut selville läppärien myyntipisteet Lapin selkosilla...?;)

• Angiina

Jeps. Kirjoitan tämän viestin ilmaistakseni pahaa mieltäni, ilman kevennyksiä. En siis ole ihan oikeassa paikassa, mutten parempaakaan keksinyt. Joten sykolokin ei tarvitse tähän vastata. Yleensä tunnelukkoja lähdetään purkamaan silloin, kun halutaan selvittää asioita. Siitäkään ei oikeastaan ole kyse, sillä tiedän, ettei täällä mikään voi varsinaisesti selvitä tai alkaa tai päättyä. Minulla ei ole elämästä yleensäkään erityisiä illuusioita, ei siis tästä palstaelämästäkään. Olen yrittänyt hyväksyä sen sellaisena kuin se on, kadottamatta kuitenkaan itseäni.

Mutta siitä en pidä, että täällä ei päde edes sellainen perussääntö, jossa metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Se on jotenkin kohtuutonta.

• Taatto

Voi pelata itsensä pois odottamatta pillin vihellystä. Toki on hyvä välillä peli puhaltaa poikki ja varsinkin silloin, kun se ei tunnu reilulta ja oikeudenmukaiselta. Mutta, peli on peliä, eikä ole elämää suurempi asia. Täällä harvoin vierailleena on ollut virkistävää lukea tekstejäsi. Joten kaikki pelaajat kentälle, vastustajaa ei saa päästää karkuun

• sykoloki

et pyytänyt vastaustani, mutta viestistäsi henkii aito paha mieli, joka on ihan ymmärrettävää viime päivien palstatapahtumien vuoksi. Surullista nähdä että pikkusieluja joukossamme majailee kuitenkin, vaika suurin osa täällä kirjoittaviasta näyttäisi reilulta väeltä.

Seurasin tuota sinuun kohdistunutta epäreilua suoranaista haukkumista erään taholta, ja itselleni tilanne näkyi sellaisena että se toinen osapuoli ei ollut henkisesti tasapainossa.
        Sellaisiakin sekaan mahtuu ja he saavat ikävää tuhoa aikaan.
        Sinulle rohkaisuksi, yritä päästä tuon asian yläpuolelle, kirjoituksesi ovat teräviä ja omaperäisiä olematta ilkeitä, jatka vain persoonalliseen tyyliisi. Tsemppiä.

• Angiina
        sykoloki kirjoitti:

et pyytänyt vastaustani, mutta viestistäsi henkii aito paha mieli, joka on ihan ymmärrettävää viime päivien palstatapahtumien vuoksi. Surullista nähdä että pikkusieluja joukossamme majailee kuitenkin, vaika suurin osa täällä kirjoittaviasta näyttäisi reilulta väeltä.

Seurasin tuota sinuun kohdistunutta epäreilua suoranaista haukkumista erään taholta, ja itselleni tilanne näkyi sellaisena että se toinen osapuoli ei ollut henkisesti tasapainossa.
        Sellaisiakin sekaan mahtuu ja he saavat ikävää tuhoa aikaan.
        Sinulle rohkaisuksi, yritä päästä tuon asian yläpuolelle, kirjoituksesi ovat teräviä ja omaperäisiä olematta ilkeitä, jatka vain persoonalliseen tyyliisi. Tsemppiä.

Kiitos rohkaisusta ja ennen kaikkea myötätunnostasi. Arvostan näkemyksiäsi, sillä tiedän, ettet ole palstalla (palstoilla) aivan eilisen teeren sykolokeja. Persoonallinen tyyli on kaksiteräinen miekka. Kun erottuu selvästi, alkaa helposti joidenkin mielissä muistuttaa lihaksi tullutta sylkykuppia. Vaikka totuus on, että en minä ole mitään tyyliä valinnut. Olen syntynyt tälläiseksi.

Ja varsinainen sääli on se, jos maalari ei enää tee avauksiaan. Jäädään koko jengi paljosta vaille.

• Angiina
        Taatto kirjoitti:

Voi pelata itsensä pois odottamatta pillin vihellystä. Toki on hyvä välillä peli puhaltaa poikki ja varsinkin silloin, kun se ei tunnu reilulta ja oikeudenmukaiselta. Mutta, peli on peliä, eikä ole elämää suurempi asia. Täällä harvoin vierailleena on ollut virkistävää lukea tekstejäsi. Joten kaikki pelaajat kentälle, vastustajaa ei saa päästää karkuun

Onneksi nämä palstamurheet ovat kuitenkin minun elämäni pienimpiä murheita. Tai, miten sen nyt ottaa... oikeastaanhan se olisi mukava, jos tämän suurempia ei olisikaan. Kiitos kuitenkin sinulle ohikulkija, Taatto, solidaarisuudestasi.

• no problem

on sellainen ongelma, ettei ole ongelmaa ollenkaan, ei minkäänlaista. Käsityskykyni mukaisesti jokaisella pitää olla joku ongelma, ei sen kovin iso tarvitse olla, mutta joku kummiskin. Olen yrittänyt lehdistä etsiä erilaisia, siellähän niitä on, mutta ei tunnu löytyvän soveliasta. Käykö ongelmattomuus ongelmasta, mitä tästä ajattelee sykolooki?

• sykoloki

hyvä asiakas. Ongelmanne on juuri ongelmattomuuden tunteenne. Syvällä sisimmässänne te kiellätte omat ongelmanne, ja alitajunnan suojellessa herkkää mieltänne koette, ettei ongelmia ole.
        Kyllä niitä siellä on, varhaislapsuudesta löytyy jotain, suhteestanne vanhempiin murrosiässä...siitäkin voisi jonkun pikkuongelman helposti esille repäistä. Entäs sitten se eka pusu...nyt huomaan jo miten ongelmat yrittävät nykiä suupieliänne päästäkseen ilmoille.

Voitte olla ihan huoletta, ette ole mitenkään poikkeustapaus ja siten hyljeksittävä, vaan ihan normaali telluksen tallaaja ongelminenne.

Tervetuloa toistekin niitten piilotettujen ongelmienne kanssa.

• jonottaja

Asiakkaat täällä on ootelleet aamuyöstä saakka, terapiasohvat on kovassa käytössä. Ettei nyt olisi sykolooki lähtenyt käpälämäkeen rahoineen päivineen. Suurin osa istunnoista on tainnut mennä laskulle tai ilmaiseksi, tuskin tuo paljoa ehti rikastumaan. ;)))

• sääli

olis työuupumus iskenyt. Ihan tässä alkaa huolestuttaa tuo sykolokin oma terveys.
        Jos on alkanut vaikka liikaa näitä meiän ongelmia pohtimaan :(

On jotkut olleet niin pahoja. Niinkuin esimerkiksi lättäjalat ja tuo, kun ei ole mitään ongelmia. Ja agressiivinen hiiri...

• sykoloki

Ei tällä näyttänyt rikastuvan,tuli tehtyä pikku arviointivirhe hinnoittelussa. Ne on aloittavan yrittäjän karikoita, mutta kantapään kautta tässä etiäpäin kompuroidaan.:)

• terve mieli terveessä ruumi...

mitä tehdä kun koko ajan tuntuu että minua tuijotetaan, välillä tietokoneen näytön takaa ja välillä teevee ruudusta, joskus jopa keittiön stereoista ja seinilläkin on korvat...ihan oikeesti on on, ihan höröllään mutta ilman kultaisia korvarenkaita tosin joka on sääli, ne sopis hyvin.

mitä teen, alanko kulkea nakuna kaiket päivät ja keikistelemään kameroiden edessä ja puhumaan *levottomia* vai muutanko makuupussiin, se verhoaa hyvin ja saa hupunkin päähän mutta kuitenkin sallii muutaman askeleenkin ottaa ??

ihan normaalilta olotila muuten tuntuu joten eeeei kait tää kovin vakavaa ole...eihän...eihän...ihan turhaan sua taisin vaivata joten anteeksi jo etukäteen....

terv. kyllä tämä tästä...

• sykoloki

täällähän on taas tupa täynnä, hetkinen vaan, aloitan vastaanoton kun saan takin päältäni. Istukaa kaikessa rauhassa. Venyi vähän tulo kun oli niin ruuhkaa liikenteessä :)

• sykoloki

ole tuollainen olotila, huh huh sentään. (huomaatko muuten miten tuo yksi sinua tuijottaa tuolta katonrajastakin, ja toinen kurkkii sängyn alta....)

Mikäli kurkkijat näyttävät ystävällisiltä, niille voisit tarjota vaikka luonaan. Jos kurkkijat näyttävät vihamielisiltä ja jos niillä on karvaiset kädet....niin älä ainakaan nakuna ala kuleksimaan.

Lohtuna, näkeehän se Simokin Irmelinsä mistä sattuu, ei tämä vaiva niin tavaton ole.
        Ensiapuna suosittelisin ravihevosillakin käytettäviä näönohjauslappuja, jotka estävät sivuille näkemisen. Näin voisit vähentää tuijottajien määrää ja voisit myös kohdata heidät silmästä silmään. Vaaleanpunaiset silmälasit pehmentäisivät myös näkymää.

• sykoloki

tilojen käytyä liian ahtaaksi :))

Loppuun vielä kiitos kaikille ketjuun osallistuneille,osaammehan me kirjoitella riitelemättäkin ja hauskasti jos haluamme. Itselläni oli rattoisaa ongelmien ratkomisessa, vaikkakin sieltä tuli niin kimurantteja juttuja että vatsalihastreenejä naurun muodossa on saanut tehdä pari päivää. Toivotan kaikille lukijoille ja kirjoittajille iloista viikonloppua :) toivottavasti ongelmanne ratkesivat tai ainakin muuttuivat hiukan siedettävämmäksi.....

Ystävällisesti sykoloki alias taikanainen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      493
      1869
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      380
      1576
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1368
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1357
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      113
      962
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      929
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      916
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      771
    9. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      763
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      10
      751
    Aihe