Kuka on paras...?

americanidiot

Ketä on teiän mielestä niis kolmest paras tai hyvimmän näkönen? mun mielestä on BILLIE JOE AMSTRONG !!!

21

1100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laydee-J

      Kuka ääliö ihan totta jaksaa??? Olisit edes kysyny mikä biisi on paras mut ei, kuka on parhaimman näkönen?? GET A LIFE !!! Sä tietty rupesit tykkäämään bändistä boulevardin jälkeen ja ihan vaan siks koska BJ on niin ihQ? ARGH.

      • IhQuu

        Aivan täydellinen vastaus tohon kysymykseen!!! Pelastit päiväni!


      • Whatsername...
        IhQuu kirjoitti:

        Aivan täydellinen vastaus tohon kysymykseen!!! Pelastit päiväni!

        aika turha keskustelun aihe...Olkaa hei ihan totta rehellisiä itsellenne ja miettikää, et tykkäättekö te Green Daystä vaan siks et siin on hyvän näkönen Billie Joe!!?


      • gdfan
        Whatsername... kirjoitti:

        aika turha keskustelun aihe...Olkaa hei ihan totta rehellisiä itsellenne ja miettikää, et tykkäättekö te Green Daystä vaan siks et siin on hyvän näkönen Billie Joe!!?

        Siis eihän nyt Green Dayta faniteta niiden ulkonäön vuoks, vaan MUSIIKIN! Tai ainakin must pitäis musiikin takii... "kuka on paras?" Voi jeesus...


      • americanidiot

        Mistäs tiesit...? =)=)=)=)=)=)=) xD xD


      • Punk-Rock

        samaa mieltä...


    • Jepari

      Ilmaisen tän saman asian vielä vähän sovittelevammin ja kenties vähemmän loukkaavasti (ei millään pahalla, shefu..) Mutta siis niin. Ei musiikkia kuunnella niitten tyyppien ulkonäön takia. Mun sisko piikittelee mua, koska kuuntelen jotain Offspringiä, jonka tyypit on lähemmäs nelikymppisia OMG LOL WTF jne jne jne. Joo.. Mut siis oikeesti. Turha kysymys. Kittaan kahvia ja voivottelen maailman menoa. Miten onkaan pinnallinen maailma... (Jotain väliä, minkä näkösiä ne on?) Kysele vaan, mutta varaudu tällasiin vastauksiin.

    • American idiot

      Mikä vittu toi americanidiot on?????
      Kuinka se uskaltaakin käyttää samaa nimimerkkiä kuin mä!!!
      Vittu hankkikoot elämän ja nimimerkin!
      Miten jaksaakin, kukaan ei ole parhaimman näköinen, vaan kaikki Green DAyssä on aivan helvetin rumia, ok?????

      • risupää

        jossä välttämättä haluat ettei kukaan "vie sun nimimerkkii" ni rekisteröidy......vittu....tartte alakaa.


      • Sally.

        Se voi olla vaikka uus käyttäjä, never know. Sen takia se saattaa käyttää samaa nimimerkkii ku sä(jossa ei muuten oo paljo kehumista). Ja ei oo ok, kukaan Green Dayssä ei oo aivan helvetin, eikä taivaankaan ruma.


      • gd05
        Sally. kirjoitti:

        Se voi olla vaikka uus käyttäjä, never know. Sen takia se saattaa käyttää samaa nimimerkkii ku sä(jossa ei muuten oo paljo kehumista). Ja ei oo ok, kukaan Green Dayssä ei oo aivan helvetin, eikä taivaankaan ruma.

        Mutta en tarkottanu ulkonäköä. Arvostan vaan sitä että se tekee suurimman osan niiden biiseistä. Mutta myös Mike ja Tré ovat tietysti hyvin tärkeitä bändin kokoonpanossa omalta osaltaan. Tämä on minun mielipiteeni.


      • American idiot

        Joo, en mä nyt yhdestä nimimerkistä suutu, tai välitä, se oli lähinnä vaan katsastus, mitä ihmiset tollaisesta sanoo..............


    • gd05

      Billie Joe. ;)

      • gd05

        Mutta en tarkottanu ulkonäköä. Arvostan vaan sitä että se tekee suurimman osan niiden biiseistä. Mutta myös Mike ja Tré ovat tietysti hyvin tärkeitä bändin kokoonpanossa omalta osaltaan. Tämä on minun mielipiteeni.


      • risupää
        gd05 kirjoitti:

        Mutta en tarkottanu ulkonäköä. Arvostan vaan sitä että se tekee suurimman osan niiden biiseistä. Mutta myös Mike ja Tré ovat tietysti hyvin tärkeitä bändin kokoonpanossa omalta osaltaan. Tämä on minun mielipiteeni.

        katson bändin AINA kokonaisuutena. Tietenki keulahahmo on yleensä siinä enemmän huomion kohteena. Mutta eihän bändi ois mitään ilman rumpalia ja bassoa ym.muita instrumentteja.


      • gd05
        risupää kirjoitti:

        katson bändin AINA kokonaisuutena. Tietenki keulahahmo on yleensä siinä enemmän huomion kohteena. Mutta eihän bändi ois mitään ilman rumpalia ja bassoa ym.muita instrumentteja.

        Eipä olisikaan. Sanoisinkin, etten yleensä tee eroja. Mutta jos pakko olisi valita niin sanoisin kai noin, koska suurimman osan biiseistä on tehnyt laulamisen lisäksi. Ja BJ ja Mike olivat aivan alunperinkin mukana ennen Trétä -mitenkään Trétä vähättelemättä, hän on hyvä rumpali ja on vaikuttanut GD:hen, ovat itsekin sanoneet etteivät ehkä olisi sitä mitä nykyään ovat ilman Trétä. :)


      • Punk-Rock
        gd05 kirjoitti:

        Eipä olisikaan. Sanoisinkin, etten yleensä tee eroja. Mutta jos pakko olisi valita niin sanoisin kai noin, koska suurimman osan biiseistä on tehnyt laulamisen lisäksi. Ja BJ ja Mike olivat aivan alunperinkin mukana ennen Trétä -mitenkään Trétä vähättelemättä, hän on hyvä rumpali ja on vaikuttanut GD:hen, ovat itsekin sanoneet etteivät ehkä olisi sitä mitä nykyään ovat ilman Trétä. :)

        ..onhan se tré hauska heppu :)


    • Punk-Rock

      justiinsa juu....
      mutta mä annan sun kysymykseen vastauksen:

      Kaikki;

      Billie : koska se tekee ne laulut (esim. sanotukset) ( jotka on perkeleen hyviä)
      Mike : kyllä ne tarttee basistin! (jooka on tosi hyvä bassos :) )
      Tré : Ne tarvii rumpalin! (ja mun mielestä paras rumpali :| haluisin itseasiassa nähä paremman rumpalin (jos sellanen on olemas :D )

      ja nyt... kuunnelkaa Green Daytä MUSAN takia!!

      ja.. nyt sulle kysymys (siis sulle joka tän palstan alotti) omistatko Green Dayn vanhempaa musaa? esim. CD:tä? tai kuuntelekko muuten punkkia,rockia,punk-rockia ym ym (ja nyt ei ruveta riiteleen siitä mihin genreen Green Day kuuluu!)

      • BassGirl91

        kannatetaan Punk-Rockkii :)
        mutta jos on PAKKO vastata...
        niin.. :D
        lukekaa tämä Punk-Rockin :)
        HAaa.. :D


    • Billie Joe

      opettelisit kirjottaa ees nimen oikein!! xD

      • suomenkielessä

        ole sanaa "hyvimmän" :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe