Kuukkari asuinalueena?

asunnon etsijä

Olen huomannut, että Kuukkarissa on halpoja vuokra-asuntoja. Johtuuko tämä siitä, että Kuukkari on samallainen kuin Sampola ja Impola? Kertokaahan kannattaako sinne muuttaa ja millaista paikkaa se yleisesti ottaen on.

14

5450

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suna45

sama asunnon etsijä kun nyt olet kysellyt kaikki lähiöt, niin tee sillä lailla että muutat johonkin ,ja katot minkäläistä on asua , jos et pidä niin muuta pois,mutta jos ostamasa olet niin sitten harkitse asiaa ,ehdotan harmaalinnaa omistusasunnoksi

• verrattavissa

sampolaan tai impolaan,se on ihan hyvä paikka ja lyhyt matka esim.keskustaan.eikä siellä ole edes kerrostaloja montaakaan.

• Kuukkarissa

olevia puutaloja,selittyy halpa vuokra sillä,ettei siihen sisälly lämmitys,vaan joudut maksamaan sen vielä vuokran päälle(sähkölämmitys).

• se mollaaminen

Kylläpä nyt on Impola (ja sampola) ollut tapetilla! Miksiköhän????

• Anni88
        se mollaaminen kirjoitti:

Hyvähän se on että tietoa jaetaan! Mieti itse jos esim. opiskelijana olisit muuttamassa täysin tuntemattomaan kaupunkiin.

• pelkkää slummia?
        Anni88 kirjoitti:

Hyvähän se on että tietoa jaetaan! Mieti itse jos esim. opiskelijana olisit muuttamassa täysin tuntemattomaan kaupunkiin.

Toi on fiilis ku lukee näit palstoja. Helvetin iso osa porilaisista asuu slummeissa. Otan osaa ;o)

• jepjep
        se mollaaminen kirjoitti:

Lopettakaa jo koko kaupunginosa keskustelu!!!!! Mielipiteitä on just niin monta ku poris asukkaita...

• Viihtyvä

Kuukkari on idyllinen puutalokaupunosa, samankaltainen kuin Viikkari. Asukkaita on monentyyppisiä ja kaikennikäisiä. Pääosin rauhallista ja mukavaa porukkaa. Alueelta on kävelymatka keskustaan ja palveluihin. Mielestäni Porin parhaita alueita.

• ent. asukas

Yhdyn edelliseen viestin täysin!! Asuin ennen kuukkarissa vuoden ja tykkäsin kovasti paikasta! Rauhallinen seutu, ei mikään betonihelvetti vaan täynnä ihania puutaloja sekä lyhyet matkat kaikkii palveluihin.. Kaupunkiin pyörällä n. 5-10 minuutin matka!! Olin todella tyytyväinen kuukkarissa asumiseen.. Suosittelen asuinpaikasi!

• Käpylän asukki

Kuukkarista löytyy venäläisiä, mustalaisia, juoppoja, ex-linnakundeja, narkkareita... Kaikkea kansan syviä rivejä. Todella rauhaton paikka asua. Sanoisimpa sitä pahemmaksi kuin Sampola tai Impola.

• himvalo

Käpylän asukki, jos näin nyppii ja paloihan asumuksesikin! Enpä ole juuri venäläisiä tai mustalaisia nähnyt, muita mainitsemiasi kylläkin mutta niiden kanssa tulee toimeen kun ne jo tuntee ennestään ja eivätpä nuo ketään häiritse kun antaa olla omassa rauhassaan!

• himvalo

parhain, koska olen täällä asunut aina. Idyllinen puutaloalue. Valtionsillalta kun laskee Meri-Poriin päin on vasemmalla puolella oleva asuinalue. Täällä on paljon vanhoja kunnostettuja omakoti- ja paritaloja, joissa suuressa osassa asukkaat ovat jo vanhempaa ikäluokkaa, tosin lapsiperheitäkin on paljon. Ja missä kaupunginosassa ei asuisi niitä vähäosaisia ja syrjäytyneitä (yksi niistä on varmaan mollaaja "Käpylän asukki"). Palvelut on lähellä mm. terveyskeskus, apteekki, kaupat, pari kuppilaa, kampaamoja, huoltoasema, lyhyt matka kaupunkiin ja eri oppilaitoksiin ym. Toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi kuukkariin!

• Pri 202

Pori on rauhoittunut melko suuresti jo rikollisuudesta. Siis verraten siihen mitä se on ollut. Sampola ja Impola, sekä Väinölä ja tietty Porkka on putsattu konnista ja ne jäljelle jääneet konnat on laitettu samaan kerrostaloon terrorisoimaan toisiansa.

80-luvun lopussa ja 90-luvun alussa sorkkarauta tunnettiin "kuukkarin yleisaivaimena", tosta tuokin rauhottunut. Mikäli etsit halpaa vuokra-asuntoa (halpahkoa) suosittelen Länsi-Poria, täällä on mun mielestä kohtuu edukkaita asuntoja ja saa asustaa rauhassa.

• LOllllero

Sampola/Impola/Väinölä on suht rauhallisia paikkoja, ei täällä mitään rikollisuutta tapahdu o_O Keskustassa enemmänkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      205
      3833
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      62
      2426
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2296
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2213
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1247
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      70
      1157
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1126
    Aihe