Synttärit edessä ja mitä ostaa lahjaksi.Mikä on siis in-juttu?
Lahjaksi 6-vuotiaalle tytölle?
5
7662
Vastaukset
- -kihara-
itse ostin kummitytölleni, joka kylläkin täytti jo 9 vuotta tuossa keväällä, niin kaulakorun. Sellaisen pienen enkelin, jossa oli violetti kivi...saa erivärisinäkin. Oli kovasti pidetty 'suojelusenkeli'...minusta ihan kiva ajatus kummivanhemmalta kummitytölle antaa hieman 'uskonnollinen' lahja, vaikka ateisti olenkin...mutta monet ystäväni ja tuttavano ovat sen jälkeenostaneet kummilapsilleen (eri ikäisille) kaulakoruja, myös muunlaisia, ja pidetty on paljon.
- idea
Jos et tunne lapsen omia kiinnostuksen kohteita, korut on kyllä ehdottoman hyvä lahjaidea tuon ikäiselle tytölle.
Jos tiedät sen verran, että kyseessä on esim. tyttömäinen tyttö, osta pieni kosmetiikkalaukku, väritöntä tai ihan haalean väristä huulikiiltoa, hiusponnareita ja pinnejä, värikkäitä (edullisia) muovikoruja eli rannekoruja ja kaulakoruja). Täytä kosmetiikkapussi kaikella jännällä pienellä... Lapset tykkää tutkia ja penkoa ja hihkua innosta ja jännityksestä :)
Tuo enkelikoru kuulosti tosi ihanalta. Nykyään jo tuossa iässä ollaan hitusen tyttöjen muodissa mukana ja saatettaisiin toivoa niitä rihkamakoruja jostain H&M:ltä, muovisia värikkäitä helmiä tai vaaleanpunaisia hörsyläponnareita...
Toinen juttu olisi erilaiset pelit, niissä on aina ikäsuositus, joka kannattaa katsoa tarkkaan, ettei vie liian vaikeaa peliä lahjaksi. Lautapelit ehkä eniten tuon ikäiselle, korttipeleistä muistipeli, mutta sekin voi olla jo vähän 'pienemmille'. Kaikki tuntemani alle kouluikäiset lapset rakastaa pelata pelejä.- äskeiseen
Tosiaan, jos haluaa löytää in-juttuja niin kannattaa mennä johonkin 'muotiliikkeeseen' eli vaikka H&M:lle, Kapphalliin, Lindexille - etsiä lastenpuoli ja siellä on jos minkälaista korua ja lompakkoa ja hiuspantaa... Tulee varmasti senhetkisen muodin mukainen, melkein voisin väittää että täysosuma helpolla.
- tässäpä
esimerkkejä:w.i.t..c.h. tatuointeja ja muuta siihen liittyvää(in).Tarrakirja ja tarroja.Myös korut ja pikku tilpehööri kiinnostaa.(Tiimarista)anna vaikka sinne lahjakortti tai menette yhdessä.
Pehmolelut,minibratz,bratzit(saa ihan kohtuu hintaisinakin),pehmopenaalit,heppasälää,jos hepat kiinnostaa. - -------
Braz..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285