Kumisaappaat koko, malli ja väri

Itse Kontio

Nyt kaikki mukaan. Kertokaa millaiset kumisaappaat omistatte, väri, koko ja malli. Itsellä mustat Kontiot kokoa 42. Muitakin löytyy......Tehdään uusi ennätys vastauksiin täällä!!!

120

18235

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen kontio

      ..itse mustat ja limet kontiot, kokoa 41, yhdet mustat turvakumpparit, 41, yhdet vihreät lämpökumpparit 47, yhdet siniset lämpökumparit 43, yhdet siniset halpishait 41 ja vaimolla on punaiset, oranssit ja mustat kontiot kokoa 39 sekä keltaiset halpikset ja siniset vanhemmat nokialaiset.

      • lomittaja

        itsellä nokian mustat turvasaappaat land ja landlight kokoa 42


      • uusimmat hankinnat purofort turvasaappaat siniset HydroGrip turvasaappaat kokoa 43


    • kumiset

      Itsellä on nelikakkoset mustat Kontiot ja kirpputoreilta ostamia naisten mustia Kontioita ainakin kahdeksat. Mistäkö tiedän, että ne ovat naisten kumppareita? Jos varren suussa lukee Krista tai Anne, niin luulen niitä naisten kumppareiksi.

    • juntti

      Tyttöystävällä 38 punaiset kontiot ja minulla 43 mustat kontiot.

    • kontiotyttö

      Kolmeseiskat ja mustat ja niillä kumppareilla porskuttelen vaikka missä.

      • hupakko

        42 mustat kontsut ja avokkaalla 38 mustat kontsukumpparit.


    • Korri42

      Vaimolla on parit punaiset ja yhdet mustat kumpparit. Mustat on kontiot mutta ne punaiset on jotain tuntematonta mallia (En ole tarkistanut edes löytyykö valmistajaa)

      Mulla siniset nokialaiset ja mustat kontiot

    • tepsukka

      Kolmekasit mustat kumppari kontiot on ja vanhempien mökillä kai samankokoiset mustat kontsut.

    • gummisaapas

      Kuluneehkot mustat kontiot kokoa 43 ovat päivittäisessä ahkerassa käytössä.

    • asics32

      Multa löytyy Nokian oranssi-siniset turvasaappaat (43), Nokian vihreät terrat (43), joita myös vaimo aika-ajoin käyttää, mustat kontiot (43), halpis kumpparit (44) ja vaimolla mustat nokialaiset (40).

    • piia

      Kolmekutoset mustat kumpparit ja kontiot.

    • inkku

      Kolmekasit punaiset Kontiot on mun kumpparit.

    • Kääntis

      Mulla on käytössä varmaankin 80-luvun alkupuolelta ( nilkan kohdalla lisäkumikerros ) peräisin olevat mustat hienosti kuluneet 41-kokoiset kääntövarsikontiot sekä myös toiset, kokoa 40 olevat mustat kääntikset. Muuten mulla on 41:t mustat uudehkot kiiltävät kontiot, ihka uudet oranssit ( aika makeet...) sekä melkein 10 vuotta vanhat kirkkaankeltaiset kontiot.
      Kääntikset on jos ei nyt joka päivä käytössä niin ainaski melkein joka toinen päivä jalassa

    • eve

      Kumpparit ovat mustat Kontiot kooltaan kolmeysit. Koiran kanssa lenkillä eilenkin kumpparit olivat jalassa.

    • Roope

      Omassa käytössä mustat, valkoiset ja siniset Kontiot kokoa 40. Vaimolla kokopunaiset 38-Kontiot.

    • maisku

      Vanhat mustat kontiot ja kokoa löytyy 37. Niillä kumppareilla olen pärjännyt jo yli kymmenen vuotta.

    • whitebear

      No meillä niin, ettei mulla oo kontioita lainkaan, vaimolla sitäkin enemmän ja yleensä sänkypuuhissa "kuluvat" ;-D
      kahdet valkoset 38 ja 39 (mun lempparit), melko vanhat mutta OK kunto
      kolmet punaiset 38 ja 41 vanhaa mallia, ja uudet 40 (musta pohja)
      kahdet siniset 36 ja 39
      lytvartiset "vahanmalliset" keltaiset 37

      Ja näistä ihan uusista väreistä:
      oranssit 38
      lime 37 (minusta keltainen)
      fuksi 37 (minusta pinkki)

      MUUTEN, jos jollain on myydä/vaihtaa valkoiset (tai valko/siniset) Jollet, niin olisin hyvin kiinnostunut. Jollei kaikille heti tuu mileen millaset ne Jollet oli, niin ne kovinkin yleiset 70/80-luvun vaihteessa, usein ruskeat tai vihreät (jälleen, valkoinen oli harvinaisempi). Haussa nyt siis joko koko valkoiset tai sellaiset jotka muuten valkoiset mutta pohjan ja itse saappaan reunus sininen, samoin varren suun nauha. Reunusta ja varren suuta kiersi leveä "vohvelikuvioinen" nauha. Joko tuli mieleen? Jos on tietoo, viestii tänne tai mulle [email protected].

      Ja loppuun hieman viihdykettä ;-))

      Kerran saunassa sain kokea mieluisan yllätyksen … Rouva oli päättänyt ottaa jalkakylvyn kontioidensa kanssa. Siinä se istu lauteilla ja loiskuttelu jalkojaan valkosissa kontioissaan. Mullahan pamahti viisari heti ”tappiin”, ja jäin tietysti alalauteille, jossa saatoin hieroa kontioiden varsia ja hiukan muutakin. Sari laitto jalkansa yhteen, ja anto ”luvan” että saan lykkyä tuohenväristen kontioiden varsien väliin.

      Mua ei tarvinnu pahemmin houkutella, ja nousin seisomaan ja potkasin alimman jakkaran lauteiden alle. Sari oli just sopivalla korkeudella kontioineen, kun se istu ylimmällä lauteella. Oli taivaallinen tunne, kun sain työntää kyrpää liukkaiden varsien väliin, kontoiden ”olemus” muuttuu, kun niissä vettä … varret on tosi pehmeen tuntuset, ja joustavat hyvin muna liukuu niiden välissä. Loiske oli mahtava, kun siinä nautin tuohenvärisistä ”vesi-kontoista” – kyllä siinä jalat sai varsinaisen hoidon (myös). Samalla tietty hieroin Sari rintoja, ja välillä tussua. Mä sanoin, että jos ei kohta lopeteta, niin multa tulee. Sari sano, että anna tulla vaan, mutta samalla annat kyllä hänellekin. Hiukan siis hidastin tahtia, ja otin muovisen selkäharja pesuhuoneen puolelta … sen verran Sari sai reisiään vattua, että yletyin tarjoamaan harjanvartta emännän pimpsaan. Ohuthan se oli, mutta ilmeisesti varren nystyrät ja urat saivat toivotun vaikutuksen aikaan, ja Sari oli äkkiä orkun partaalla. Mulle sopi, että saan laskea loppuun asti niiden valkoisten kontioiden väliin, ja kyyti parani kun rouvan jalat alkoivat myös ”nykiä”.

      Aattelin, että kumpa olis vielä punaset kontiot käden ulottuvilla, joilla vois hieroa omaa naamaa tai Sarin rintoja … sitä ajatellessa lasti lähti, eikä kauaa mennyt partnerinkaan tyydytykseen … kyllä sen jälkeen kalja maistui. Joo, ja jalkakylpy oli myös onnistunut … saappaat tosin kuivumassa muutaman päivän vielä

      • yks vaan

        Meillä vissiin taitaa landella olla kyseiset lantsarit valkoset kummatkin kooltaan ehkä 37-38 ? kokovalkoset jollet ? oli vielä ennen lomii ku kaupan hyllyltä eli käytetty kaupungissa ? ehkä muutamii kertoja kunnosta päätellen ! Mutta nyt lomilla eukko niitä piteli kun sateli ja käytön jälkii näkyykin jo mutta "mun mielestä" saappaissa saa näkyykin , käytettäväksi tehty !


      • yks vaan kirjoitti:

        Meillä vissiin taitaa landella olla kyseiset lantsarit valkoset kummatkin kooltaan ehkä 37-38 ? kokovalkoset jollet ? oli vielä ennen lomii ku kaupan hyllyltä eli käytetty kaupungissa ? ehkä muutamii kertoja kunnosta päätellen ! Mutta nyt lomilla eukko niitä piteli kun sateli ja käytön jälkii näkyykin jo mutta "mun mielestä" saappaissa saa näkyykin , käytettäväksi tehty !

        Hieman epäselväksi jäi, josko olisivat ostettavissa?

        Vaikka toi mun [email protected] siivottava roskapostista kolmen päivän välein (oma vikani, kun "jakelen" osoitetta täälläkin) ... niin silti pistä viestiä sinne jos jotain järjestyisi.


    • Minna

      On 39-numeroiset mustat Kontiot.Vähän kuluneet kumpparit, mutta pärjään niillä vielä.

    • wetboots

      Meillä on vaimon punaiset kontiot -39, valkoiset kontiot -38, mustat Lena -korkosaappaat -38, ruskeat Liza -korkosaappaat -40, mustat Stylo -ratsastusaappaat -39, kahdet Hööks- ratsastussaappaat -40 (muovia), mustat tshekkiläiset ratsastussaappaat -40 ja minulla kahdet mustat Kontiot -43, Le chameau- vihreät -43, mustat Aigle -ratsastussaappaat -44, mustat Stylo- ratsastussaappaat -44 ja näillä saappaailla ei ole ratsastettu ainakaan hevosella kertaakaan mutta järvessä ja puroissa on kahlattu ja mulkattu ja uitu satoja kertoja ja sen jälkeen nussittu niinmaar perkuleesti! Tykkäämme vesileikeistä molemmat ja ne antavat kyllä vauhtia muuten arkiseen elämään!
      Tietääkö joku mistä saisi pitkävartisia naisten kumisaappaita joissa olisi myös leveä varsi myös 45v naisen jalkaan?
      Saisiko kontioita mistään pitempi (n10cm pitempi) vartisina?, olisi huomattavasti paremman näköinen naisen jalassa.

      • sade jannu

        Vaimosi 38 valkoiset kontiot olis ilo nähdä ne ! onkos ne kuinka kuluneet valkoiset enää :-) ?


    • keräilijä

      Keräilen tyttöjen ja naisten kumppareita. Tällä hetkellä minulla on mustia Kontioita seuraavanlaisesti: yhdet 33, yhdet 35, kolmet 36 ja kahdet 38 kokoa. Itsellä on 42 mustat Kontiot.

    • Rade

      Työpaikaltani sain saappaat, väriltään vihreät, sellaisenaan hyvät mutta ne eivät ole oikeaa kumia. Ne eivät näytä hyviltä farkkujen tai nahkahousujen kanssa, joten hankin itselleni oikeat mustat Kontiot, kokoa 44 (muistaakseni). Nyt kelpaa saapastella, lämmin pohjallinen ja villasukka tietysti käytössä, aivan kuin joskus lapsena!

      • Kontiosaapastelija

        Itselläni 43 ja juuri hankitut 44 Kontiot ja vaimollakin mustat 38 kokoiset. Tulee tosiaan lapsuus mieleen kun laittaa kunnon pohjalliset ja paksut villasukat uusiin kumisaappaisiin.


    • aikku

      Mustat 36 Kontiot löytyy kaapista. Pidän kumppareita sateella kävellessä ja äidin kanssa marjametsässä.

    • Kirsi

      Mustat isot Kontiot. Koko on 39 ja villasukkien kanssa hyvät kumpparit loskakeleillä.

    • Itse Kontio

      Löytyyhän niitä kumisaappaita. Mukava kiinnittää huomiota että, myös vaimojen ja tyttöystävien saappaat on tulleet mainituksi. Hyvä!!! Näin oletinkin että Kontio on se malli joita löytyy tähän foorumiin. Ja paras malli onkin!! Varsinkin naisen jalassa! Itsellä on vielä omien 42 koon, joita on kolme paria mustia, 37 ja 39 punaiset uudet, 38 oranssit uudet ja 39 mustat pari kertaa jalassa olleet. Oranssia ei hirveästi ole näkynyt naisilla. Yksi teistä kertoi vaimonsa omistaneen sellaiset, hyvä maku hänellä! Onko ollut aviomiehen ansiota että sellaiset on hankittu :) Omat punaiset ja oranssit ovat vailla sovittajaa....

      • Toinen Kontio

        Ovat todella juu meikeläisen suostuttelemat/ostamat :-)


    • Pekka

      Minulla on kahdet kontiot, punaiset 41 mustalla pohjalla ja oranssit 41 mustalla pohjalla. Molemmat ovat olleet ahkerassa piha ja metsäkäytössä.

    • Kumppari

      Itselläni on kokoa 40 olevat jo eläkkeelle päässeet mustat Kontiot. Ikää vanhuksilla on jo lähes 20 vuotta, mutta ovat vielä vedenpitävät.
      Arkikäytössä ulkona on kokoa 42 olevat mustat Kontiot. Voisi sanoa, että ovat rähjäisemmässä kunnossa, kuin yli kymmenen vuotta vanhemmat virkaveljensä, mutta ovat olleet monessa mukana ja todella kovassa käytössä.

    • poika

      Tytsykkäkaverilla on 38 numeron mustat kontiot ja mulla 43 mustat kontiot. Kumppareilla leikitään paljon.

    • Pikkukontio

      Kaikkea sitä keksitään kysyäkkin
      Mitä vitun väliä sillä on sulle
      on millaisia saappaita ihmisillä on
      Ja viellä ennätyksiä vastauksissa.

      • fetissi

        Ne eivät ole mitkä tahansa saappaat, vaan nimenomaan kumisaappaat eli kumpparit. Naisten jaloissa on mahtava näky nähdä Kontion kumpparit väristä välittämättä. Itsellä on 42 mustat Kontiot.


      • kumpparit

        Naisten kumpparit niin vaan kiihottaa, että näitä viestejä on luettava.


    • Minsku

      Punaiset Kontion kumpparit on kooltaan 38.

    • Elämän suolaa

      Moikka.
      Mielenkiintoinen gallup tämä.
      Omistan noin 17 paria saappaita. Ideana minulla on se, että ne kaikki sopivat minulle (siksi aina kokoa 44 tai 45)ja että käytän niitä myös todellisuudessa. Ne eivät ole vain kaapissa seisovia keräilykappaleita. Omistan myös ulkomaisia laatusaappaita (ei mitään pvc:tä!!)jotka ovat sikäläisiä "kontioita", esim. Hunter (UK), LaCrosse (USA) ja Skellerup (Uusi Seelanti), Aigle (FR)... Joukkoon mahtuu turvasaappaita ja miesten kumibootseja/nilkkureita (Tretorn Victor) Väriskaala on musta,vihreä, sininen. oranssi, keltainen. Kontioita on yhdet parit mustat 44, (sitä parin vudoen rakaista "metallivahvikemallia" jossa on ommeltu sininen lappu soljen kriristysremmiin). Vaimolla on mustat kontiot kokoa 39 sek joitakin muun merkkisiä.
      Kirjoitelkaa mielellään minulle saapasmietteistänne. Se on ns. pintaa paljon syvempi maailma johon liittyy paljon tunteita ilmeisesti lapsuudesta asti. Vastaan varmasti. On aina hauskaa ja avartavaa kuulla muiden ajatuskia saappaiden tiimoilta. Myös "ei vihkiytyneet" voivat vapaasti kirjoitella ja kysyä.

    • näitä

      kontiot = pnasia kahdet ja mustia yhdet, kahdet partiot, dianat,kahdet susannat,kahdet ullat, ratsut, eevat,jollet, hait,kyllä näillä pärjään, mut mun vaimolla ei oo saappaita, ei muka tartte?

    • emppu

      Kumpparit on 38 ja mustat kontiot.

    • Jape

      Itsellä 43 mustat ,tyttöystävällä 40 kontiot.Jos joltakulta löytyy ylimääräiset valkoiset kontiot 39-41 niin kiinnostaa.

      • Kontiot löytyy

      • Katsoja
        Kontiot löytyy kirjoitti:

        Laitas mailia osoitteeseen [email protected].

        Jeps meiltä löytynee mulla mustat 40 ja 41 muijakaverilla mustat ja valkoset kääntikset 37 ja 36 sekä punaiset 36 punasilla pohjilla sekä yleisessä käytössä mökillä esim vieraille valkoset 37 jollet ,valkosetkontiot kokoo 36 ja 40 jotka paljolla käytöllä aina !


      • Sadekallio
        Katsoja kirjoitti:

        Jeps meiltä löytynee mulla mustat 40 ja 41 muijakaverilla mustat ja valkoset kääntikset 37 ja 36 sekä punaiset 36 punasilla pohjilla sekä yleisessä käytössä mökillä esim vieraille valkoset 37 jollet ,valkosetkontiot kokoo 36 ja 40 jotka paljolla käytöllä aina !

        Moi

        Vieläkö nuo 37:t valkoiset Jollet on teillä. Jos on, millä hintaa ne möisit mulle?


    • kumistaja

      Meiltä löytyy kahdet punaiset kontiot kokoa 40 ja 42, fuxiat k.41 ja valkoiset k.40. Susannaa löytyy mustat ja siniset kokoa 42 ja harmaat k.41. Viininpunaiset ratsut koko 42 ja punaiset Sonjat k.40. Sokerina pohjalla punaiset Evitat kokoa 41.

      • kontio

        meiltä löytyy neljät mustat kontiot; koot 35, 37, 39 ja 41


    • kumis

      Perheessä on mustat 43 Kontiot, 38 mustat Kontiot, 36 punaiset Kontiot ja 34 mustat Kontiot.

    • L*atex

      Löytyy kumpparit mutta vaimolle löytyy myös kumiset sukat jotka on olleet käytössä myös ulkona sateella.

      • ooppi

        löytyypi uudet mustapohjaset "tsekki"kontiot no 37 ja kokopunaset nokian logolla myös 37 sekä 38 ja 43 mustat kontiot


      • ooppi

        punaset "tsekki" kontiot no 37 ja nokian logololla kokopunaset 37 kontiot ja mustat 38 ja 43 kontiot


    • saappahia

      kontiot mustat 42, punaiset 41,valkoiset 40, harmaat susannat 39, sagat mustat,siniset ja valkoiset 39, punaiset 42, dianat valkoiset 40, ratsut punaiset 40, ym. n 20 paria...

    • Faari

      Evita koot 38-40 värit musta, valkoinen, sininen, ruskea.
      Lena koot 38-41 viininpunainen, musta, beige
      Lady-Evita koko 39 musta ja punainen
      Cityjä useampaa kokoa ja väria samoin Ladyt.

      • Kumisaapas4

        Hyvä valikoima näkyy olevan - täällä samoin


    • tällälailla

      Yhdet 42 mustat Kontiot, yhdet mustat 39 Kontiot, yhdet 37 punaiset Kontiot ja yhdet 34 mustat Kontiot.

    • Pekka

      Yks kenkäkauppias emäntä myi ihan väkisin mulle nuo fuksian eli aniliinpunaiset kontiot 41. Eli ne siirtyivät nyt ykkössaappaiksi. Ne on tosi makeenväriset saappaat.

    • Tallone

      Vaimolla kokoa 40 mustat Kontiot. Tehdään niillä kaikkea mukavaa. Vaimo rääkkää mun kullia noilla ja litistelee nännejä kantapäällä, kunhan sopivasti ehdottelen. Olen yrittänyt löytää punaisia vanhaa mallia (pohjat punaiset) mutta ei ole löytynyt. Itsellä mustat koko 46 Kontiot kaksin kappalein.

      • ___

        Olis ylimääräiset punapohjaiset 39:t Taitaa olla vielä laatikossakin. Likkakaveri sai epähuomiossa kahdet. Nää on siis aivan käyttämättömät. Ehkä joku on kaupassa sovittanu, mutta ei muuta. Maksoi 44,90 €.


    • Kumittaja

      Yli 20 paria kontioista evitoihin. Olen siitä onnellisessa asemassa että vaimo käyttää kumisaappaita sänkyhommissa mielellään, vaikkei itse niistä mitään fiboja saakkaan. Myös kumiasut kuuluvat asiaan.

    • Zannah

      Mulla on myös käännettyvartiset mustat kontiot kokoa 39 - aattelin että olisinko ainoa, mutta näyttää täällä olevan ainakin yksi, jolla on myös samanlaiset.
      Lisäksi mulla on toiset mustat sekä punaiset 40:t

    • Marjo

      on 39 kokoa olevat mustat ns. turvasaappaat, joissa on teräskärki ja pohja.

    • eekoo

      Löytyy mustat turvasaappaat ja sitten vihreät ja mustat kontiot. Seuraavaksi ostan pu-saappaat, kontioihin en enää rahojani tuhlaa.

    • Marjo

      Mulla on koon 39 punaiset Kontiot, sellaset kokopunaiset joilla sopivan tilaisuuden tullen kruntsailen ja litsauttelen vihanneksia ja karkkeja marketeissa! hihii...

    • Saara

      on punaiset 39:t kontiot.

      • Pekka

        Ihanaa kun naiset vastaavat tällä palstalla saappittensa väriin ja kokoon. Lisää vastauksia pliis.


    • alan mies

      Mustia Kontioita löytyy: yhdet kolmekolmoset, neljät kolmekuutoset, kahdet kolmekasit ja yhdet neljäkakkoset.

    • pete

      itelläni on käytössä viidet nokialaiset: mustia kontioita kokoa 41, 42, 43 ja 44, nokian rockit kokoa 41 ja nokian kairat irtohuovilla kokoa 43. jälkimmäiset on kaikista miehekkäimmät saappaat joita oon käyttänyt.

      oisko miehilllä myydä työkäytössä rähjääntyneitä mustia kontioita kokoa 42? saappaissa ei saa olla sisällä mitään muuta kuin perinteistä sukkamehua. ;-)

    • peeman

      No ei ole mulla saappaita mutta sen halusin kertoa että olisi tullut ny viel yks vastaus lisää.

      • Neuvoja

        Jos ei ole Kontioita, niin osta!
        Siinä ei raha mene hukkaan, kun Kontioihin sijoittaa.


    • Kontiofani

      Itselläni on kahdet mustat Kontiot. Vanhemmat ovat jo eläkkeellä arkipäivän käytöstä, mutta uudemmat ovat melko ahkerassa käytössä ulkona pihatöissä, marja- ja kalareissuilla, sadesään jalkineina jne.. Vanhemmat ovat kokoa 40 ja uudemmat kokoa 41.
      Vaimolla on kokoa 37 olevat mustat Kontiot, mutta hän käyttää niitä valitettavan harvoin.

    • pete

      aivan loistavaa, että vastauksia kertyy näin paljon. suomihan on pullollaan saapasfettareita, vaikka luulin pienenä poikana, että oon ainoa mies, joka tykkää kontioista. ehkä muutkin ovat ajatelleet näin lapsena.

      harmi vaan, että kaupungissa ei näy juurikaan saappaita, mutta oon ite yrittänyt muuttaa kulttuuria käyttämällä kumppareita ja kelkkahaalaria talvisin. pitää vaan uskaltaa saapastella kaupungissakin ja käydä asioilla kontiot jalassa kun keli sitä vaatii.

      toistan kyselyni elikkä oisko miehillä myytävänä työkäytössä kuluneita kontioita kokoa 42. mailaa osoitteeseen [email protected] jos saappaita heruisi.

      • Göyde

        Vai niin


    • rallimies

      Mustat kontiot kokoa 41. Olivat tarpeen viime sunnuntaina jyväskylän rallin reitin varrella.

    • pikkukontio

      Mustat Kontiot kooltaan 36 on minun kumpparit.

      • valkeet kontiot

        koko 39


      • asfdfdsa
        valkeet kontiot kirjoitti:

        koko 39

        Missä kunnossa?


      • sade jannu
        valkeet kontiot kirjoitti:

        koko 39

        Joo kyllähän kiinnostais kunnolla ei niin väliäkään huonompikuntoisetkin käy mainiosti,mihinkähän hintaan ?


      • myyjä
        asfdfdsa kirjoitti:

        Missä kunnossa?

        Kumpparit on ehjät, mutta käytössä tietenkin jonkinverran harmaantuneet. tarjotkaapa jotain, myyn eniten tarjoavalle pikaisesti!


      • ostaja
        valkeet kontiot kirjoitti:

        koko 39

        Onko vielä myynnissä? Saatko kuvaa niistä?


      • myyty!
        valkeet kontiot kirjoitti:

        koko 39

        kiitokset kaikille kiinnostuneille, kumpparit ovat matkalla uudelle omistajalle.


      • sähköpostisi...

        moi hetajo!

        laitoin sulle kuvan sähköpostiisi :-)


      • törkeä.kunnianloukkaus

        Kutsuni - kahelin listalla on useamman tunnistettavissa olevaa naisen nimeä, jotka on palstalle lähetetty kiusantekomielessä. Nämä naiset eivät itse ole omaa nimeään mainostaneet vaan joku muu on heidän nimissään viestit kirjoitellut. Kutsuni - kaheli pitää huolen siitä että kiusanteko jatkuu vaikka alkuperäiset viestit on jo saatu pois palstalta.

        Poliisilla olisi töitä kun rikosnimikkeenä on törkeä kunnianloukkaus.


    • Aina Kontioissa

      Itsellä on uudemmat mustat 43 kokoiset ja ja samanlaiset vihreät. Sitten on tosi vanhat Tukki-saappaat, joita oli ennen Kontioita. Partiot on mökillä kokoa 44 ja vaimolla on punaiset ja mustat Kontiot kokoa 42. Pidetään aika paljon pihatöissä ja metsässä.

    • Tupuna

      On kahdet kumpparit. Kolmeseiskat punaiset Hait ja samankokoiset valkoiset Kontiot. Hait pesin illalla ja ovat kuivumassa kun olin metsässä ja tuli leikittyä mutaisessa purossa. Meni tietty vettä sisään mutta kun meni liejuakin, "vahingossa". Hölskis ja turskis!

      • katsoja

        Noi sun valkoset kontiot on just maailman parhaat saappaat ! Onkos ne kuinka kuraset ja kuluneet ootko niilläkin tallonut mutaisissa kivoissa paikoissa :D ?


    • vfsmf

      Kontioita: 38 kokopunaiset, 39 kahdet keltaiset, 41 punaiset, 39 valkoiset hait ja 39 keltaiset lyhytvartiset sinisellä ylä- ja alareunan raidalla. Suurinosa uudenveroisia. Jotenkin ostan usein hieman väärää kokoa, 40 ehkä nyt oikea koko..

    • Itsellä on punaiset jollet.ihonväriset hait.punaiset.keltuaiset.vaalean punaiset hait kokoa 39.
      Vaimolla on punaiset.keltuaiset ja vaalean punaiset hait kokoa 38.
      Käytän myön niitä.
      Mustat kontit kokoa 38 ja 39

    • maalaismiessaappaissa

      Neljäkakkoset punaiset kontiot mustilla pohjilla ja punaiset Hait neljäkakkosena.

    • Elinavaan

      Mulla on puutarhahommissa vanhat kumiteräsaappaat kokoa 39, mahtuu villasukat hyvin. Saappaat on ihanasti kuluneet nahkavarsista :)

    • Saapastelijapari

      Itsellä harmaat Jussi-Kontiot koko 48 ja mustat Kontiot koko 49. Vaimolla punaiset Kontiot koko 42.

    • Kontiosaapastelija

      Itselläni on 43 numeron mustat Kontiot ja vaimolla mustat 38. Kävin juuri äsken kotipuolessa Pohjanmaalla ja kävin paikallisessa isossa kenkäkaupassa. Tarvitsin kengät ja ajattelin samalla vähän hypistellä Kontioita . Myyjän opastuksella kengät löytyivätkin ja kassan takana oli seinällä iso kumisaapasvalikoima jota menin tutkimaan kun myyjä laittoi kenkiä pussiin. Myyjä huomasi ja kysyikin heti että tarvitsisinko myös kumisaappaita. Vastasin että vanhat alkavat olla jo aika kuluneet ja voisi olla aika uusille kumisaappaille. En muka muistanut Kontioitteni kokoa joten myyjä otti hyllystä 43 numeroiset ja sanoi että koitapa noita ja antoi vielä villasukat. Totesin että ovat aika jämptit joten myyjä sanoi että sitten kokeillaan 44 numeroisia. Hän antoi minulle uuden parin ja sanoi että laitapa nuo jalkaasi ja kävele edestakaisin. Tein työtä kaskettyä ja saapastelin liikkeen lattialla myyjän seuratessa, myös pari nuorempaa noin kaksikymppistä myyjätärtä seurasi saapasteluani. Olin aivan ekstaasissa kun naiset seurasivat minua kun saapastelin isoissa Kontioissani! Sanoin että nämä ovat hyvät ja niin myös Kontiot lähtivät mukaani!

    • Huomioitua

      Eipä ole ollut paljoa valinnan varaa tuolloin reilu vuosikymmen takaisin.
      eipä yllätä tämä erään ryhmän nostama nostalgia aloitus esille
      nythän heidän fanittamansa malli on lähinnä kadonnut "maan alle", kun on taas valinnan varaa mistä valita, ei ole aina vain sitä synkkää mustaa.

      muistelot ovat väliin hupaisia, mutta eivät tuo mennyttä takaisin

    • k.ääntäjä

      Mustat kontiot kokoa 41. Vielä ihan kotimaista tuotantoa vaalealla sisäkankaalla.

    • villasukkaa

      Nokian Tuura-huopakumisaappaat 40 ja 42, Nokian Eurologger turvasaappaat 40 ja 41, musta kontiot 41 ja 42, kumiteräsaappaat 41. Vaimolla mustat kontiot 39 ja 40.
      Myös minun saappaani ovat hyvin kuluneita ja pidän niistä sellaisenaan, uuden kiillosta en välitä lainkaan.
      Suosikkisaappaani ovat vanhat kumiteräsaappaat joissa nimimerkki Elinavaan tapaan nahkavarret ovat kuluneet hyvinkin paljon, ovat hyvä näky vaimon jalassa ;)

    • HaiFani

      Omistan noin kymmenet koon 42 Hai-saappaat, noin viidet koon 44 hait, yhdet Hai-frostit, yhdet nyörikumpparit ja kahdet mustat kontiot. Hait on kaikki erivärisiä, paitsi vaaleanpunaisia on kahdet. Valkoiset Hait kun vielä jostain saisi kokoelmaan niin kyllä kelpaisi. Tosin on nämä kesän 2017 vanilja-kirsikatkin oikein kivat!

    • olen aito kumpparifettari siinä mielessä, että rakastan vain naisellisia kumisaappaita. Jota Kontiot eivät ole. Korkeakorkoiset mieluiten uudet ovat luonnollisesti parhaat mutta kaikki muut, myös Hait oikean naisen jaloissa. Se on siinä

      • Kumisaapas4711

        täällä ois tarjolla Louis Vuitton korkokumisaappat korkoa 10 cm väri musta - Uudet
        tehtaan laatikossa. Koko 40


    • Korjaus äskeiseen kommenttiini. Aidon kumpparifettarin sijasta pitää ilmaista, että olen sikäli harvinainen kumpparifettari, että rakastan vain naisellisia kumisaappaita.

      • Näin_on_tosi

        Naisten kumisaappaat ovat eri asia kuin yleiskumisaappaat,
        mm. kontiot, hait ym. jotka eivät siis ole naisten malleja
        Naisten kumisaapas kun on suunnteltu vartavasten naisen jalan mukaan

        "naisellinen" on siis yhtä kuin naisten kumisaapas, jos nainen käyttää esim. kontioita kumppareinaan, ei se tee kontioista naisten kumisaapasta, ainoastaan naisen käytössä olevat kumisaappaat jotka ovat mallilltaan yleiskumisaappaat, sama malli kaikille käyttäjille


      • No joo. Olen siis naisten kumisaapasfettari sillä lisäyksellä, että rakastan Hai-kumppareihin sonnustautuneita naisia, kunhan kokonaisuus on hyvännäköinen.


    • villasukkaa

      Mutta miksi tehdä niin jyrkkää rajausta eri mallien kesken? Kumisaapas on kumisaapas, on se sitten naisellinen, yleissaapas tai mikä tahansa. Kumisaapasfettari on joka tapauksessa jos kumppareista pitää, mallista riippumatta. Eihän meidän kumppareista pitävien tarvitse vääntää keskenään, tuulimyllyjä on vastassa muualla ihan tarpeeksi ;)

    • Kontiot

      Itselläni Mustat Kontiot kokoina 41 ja 42.
      41 hieman liian nafti. Villasukan kanssa käytän kokoa 42.

    • Hai-saappaita keltaiset ja tummansiniset 41, punaiset ja siniset 42. Tretornin mustat saappaat 42, Tretornin huopavuoriset vihreät 42, sini-punaiset turvasaappaat Sulman 43, Dunlop Purofort-turvasaappaat 41 ja 42, Nokian eurologger 43. Sini-keltaiset painepesuturvasaappaat 41, joista voisin maltillista korvausta vastaan luopua, todella metkat saappaat, jalkaterän päältä hyvinkin pari-kolme senttiä paksut.

    • Kumpparit20

      Täällä 20v nuori mies ja kaupunkikäytöstä löytyy pitkät mustat hunterit ja mökiltä punaiset kontiot. Kummatkin kokoa 41

    • från_Sverige

      Ihonmyötäiset Tretornit. Koko 43.

    • Kumisaappaattottakai

      Kolmet korkeakorkoiset Nokian mustat Lenat (ihailkaa youtubessa haulla Nokian Lena), Nokian ratsut, kiilakorkoiset Ratia-saappaat, useammat Aigle -ratsastussaappaat, (tutustukaa google-haulla bdc69-sivuihin ja ottakaa opiksi millaisten saappaiden on oltava), lyhytvartiset Bike-kumisaappaat kiiltävine solkineen ja kahdet Nokian Kontiot (ilman sisustan tekstejä), joista toiset varret käännettyinä. Nytkin liikkeellä 80-luvun mustissa hiihtareissa ja Nokian Lenoissa. Aika hyvin miehen kokoelmaksi.

    • Nkumpparit

      Täällä n22 jolta löytyy pitkät hunterit kaupunkikäytöstä ja punaiset kontiot mökiltä. Jotkut kivat hait olisi tarkoitus vielä kaveriksi ostaa

      • Gummimies

        Minkä väriset hait haluaisit?


      • Hunterström

        Kummat ovat pidemmät, tarkat pituudet kiitos.


      • Nkumpparit
        Gummimies kirjoitti:

        Minkä väriset hait haluaisit?

        Punaisia ja pinkkejä olen katsellut. Olisi kiva olla jotkut värikkäät rukan sadeasun kaveriksi


      • Gummimies

        Voisin sulle punaiset järjestää ja sulle toimittaakin. Olis kiva sovittaa yhdessä. Miten saan yhteyden?


      • Gummimies

        Mullakin Hunterit ja haisaappaita!


      • Nkumpparit
        Gummimies kirjoitti:

        Voisin sulle punaiset järjestää ja sulle toimittaakin. Olis kiva sovittaa yhdessä. Miten saan yhteyden?

        Voisihan sitä jonkun kertakäyttö s-postin kehitellä. Kieltämättä kiva ajatus tavata muita joilla samat mieltymykset :)


      • Gummimies

        Lataa kik, etsi sieltä käyttäjä runk54 ja lähetä viesti. Otan hunterit ja haisaappaita mukaan tapaamiseen.


      • Gummimies

        Mihin hävisit? Haluatko ne Hait?


    • kenelläpäei

      Vaimollani niitä riittää.
      2 paria Nokian Lena, ruskeat ja mustat koko 38 ja 39.
      4 paria Nokian City, punaiset, mustat, beiget ja tuohenväriset kokoa 38 kaikki.
      1 pari Nokian Evita koko 39.
      1 pari Nokian Anette valkoinen koko 38.
      1 pari Nokian Anita viininpunainen koko 38.
      3 paria Nokian Lady, kahdet harmaat kokoa 38 ja 39 mustat kokoa 39.
      1 pari Nokian Susanna mustat koko 39 ja 1 pari Nokian Ratsu mustat koko 39. (Metsä/marjastusreissuille).

      Itselleni riittää yhdet 43 kokoiset Kontiot kesällä ja toiset huopavuoriset talvella.
      Näillä mennään...

    • BBiiGG

      Olenx mä jotankin poikkeava? Kamalan pieniä saappaita mihehillä. Mulla on numero 46.

    • Spermatut

      koko 42,5 aitoa nahkaa puolireiteen, 12 cm korolla, ohuella. Viininpunaiset Italialaiset, ostettu suoraan huoralta Milanossa ! vaimolle jota opetin huorahtavaksi suvakiksi, hyvin oppi !

    • Zennah

      Valkoiset Hunterit 42 ja fuksiat Kontiot 41, tosin jo rähjäiset paljon käytetyt.

      • Pituuskunniaan

        Kuinka pitkät varret noissa kummassakin on, ihan sentilleen?


    • Voi-ku-kiva

      Voi-ku-kiva

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe