Mielestäni hanna pakarinen on epäaito teeskentevä "artisti".Millään muulla tavalla hän ei olisi päässyt levyttämään kuin idollis kautta . Suomessa pääsee nykyjään kaiken näköinen sonta läpi . Ei voi kuin ihmetellä !!
Hanna sukkaa
PIENTÄ TASOA SUOMEEN
3
562
Vastaukset
- Hanna-fani
Moi. Hanna on Just Paras laulaja..Hanna osaa laulaa todella hienosti.Olise ihan hyvin Hanna voinnut saada levy sopimuksen,vaikka ei oli mennyt idolsiin.Pitääkö aina vertailla idols kisoihin? *vihainen*
- ___
Valitettavasti pakko myöntää, että Hanna on levyttänyt jo ennen Idolsia. Idolsin kautta hän vain tuli tutuksi ja näin ollen myy kultaa.
- qäö
Minä ainakin olen sama mielttä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 95958
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849