yhdyntä sattuu mahaan,miks

sattuu

Mistä ihmeestä voi johtua sellainen et yhdyntä sattuu,eli ei pysty nauttimaan kunnolla,kun tuntee kivun mahassa...oon käyny lääkärissäkin sen takia mut mitään vikaa ne ei löytäny...asiallisia vastauksia kiitos

23

22611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monestakin

esim. jos miehellä on liian iso penis? tai oletko itse minkä kokoinen? sattuuko ihan normaalissakin seksissä (ei anaali)?

• monestakin

esim. jos miehellä on liian iso penis? tai oletko itse minkä kokoinen? sattuuko ihan normaalissakin seksissä (ei anaali)?

• pete

en laita sähköpostiosoitettani ku oon kait viä häveliäs yli 40 vee. ite vasta opiskelen tätä keksintöä. jos menee oikein ni älä ole huolissasi sexi hommista. kaikki aikanaan. tai laitan mun osoitteeni tonne. olen muuten mies. ite olin melkein 20 kybää ku eka kerran. sen jälkeen vientiä o ollukkin. ikävä kyllä en ole vaimoa saanut. paitsi kerran. ole sitten reilu etkä anna osoitettani mihinkään.

• sama

No en oo kylläkään mikään yli 40 vaan alle 30,mistäs sä niin päättelit...ja en tietenkään voi antaa osoitettas mihinkään...et sä lukenu ohjeita...jos laitat siihen sähköpostiosoittees,niin ei se tääl näy!

• Porin-Poke
        sama kirjoitti:

No en oo kylläkään mikään yli 40 vaan alle 30,mistäs sä niin päättelit...ja en tietenkään voi antaa osoitettas mihinkään...et sä lukenu ohjeita...jos laitat siihen sähköpostiosoittees,niin ei se tääl näy!

Valli taas vauhdissa... Alat jo olla käsite täälläpäin epätoivoisen vonkauksen mestarina.

• ollut

eli koskee..erityisesti ala vatsaan... mulla on tiettynä aikana kk:dessa sellanen hetki kun olen todella 'herkkänä' sillon muakin sattuu..
      silloin auttaa parin pv:n panttaus, eli älä nai.
      muuta keksintöä en tuolle asialle ole löytänyt..munkin kullalla on aikasta iso, et se voi vaikuttaa, sillä aiemmin ei moisia ongelmia ole ollut.

• nyt sentään

ne vatsakivut miehen peniksen koosta riipu. Kyllä niihin on yleensä muu syy, mutta se vain alkaa silloin tuntumaan, kun vakaa tilanne muuttuu. Jos on liian iso niin se tuntuu pimpissä joskus kipeältä, varsinkin jos ei ole riittävän kostea.

• sama
        nyt sentään kirjoitti:

ne vatsakivut miehen peniksen koosta riipu. Kyllä niihin on yleensä muu syy, mutta se vain alkaa silloin tuntumaan, kun vakaa tilanne muuttuu. Jos on liian iso niin se tuntuu pimpissä joskus kipeältä, varsinkin jos ei ole riittävän kostea.

....Ja se ei tunnu alapäässä vaan alavatsassa.Ei kyllä silloin kauheesti yhdyntä kiinnosta,menee halut kun sattuu..

• Martta

heti alussa kipu tuntuu vai vasta hetken päästä?

• sattuu

Hetken päästä vasta...

• samanlaista kokenut

Joskus minullakin on ollut samanlaisia kipuja alavatsassa yhdynnän aikana ja jälkeen. Minulla ne ovat tulleet aina takaapäin-asennossa. Olen päätellyt, että penis menee takaapäin niin syvälle, että se ärsyttää kohdunkaulaa, tai jotakin sinne päin... Oletko huomannut, että asennolla olisi vaikutusta?

• sama

mutta kun ne ei oo tullu takaa-päin asennossa,kun en ees voi rakastella siten...ei tunnu hyvältä...ihan normaalissa asennossa eli mies päällä ja nainen alla, se sattuu..ja oon yrittäny vaihtaakin asentoo,mut ei se auta...ja kyl mun suoli ihan normaalisti toimii...

• itsellä

takaa päin tuntuu joskus itseasiassa aika useinkin että joku työtelisi puukkoja mahaan eli vihloo ja inhottava kipu mutta muut asennot ei satu ollenkaan, takaa päin tietty rajottaa aika paljon mut pitää käyttää mielikuvitusta=)

ja sitten.. joskus menkkojen jälkeen varmaan limakalvot ohuemmat tai jotaa ku tuntuu et hiekkapaperil hankais eikä liukasteet auta tai sit voi johtua pillereistä. kokemuksia tai ehdotuksia mikä vois helpottaa paitsi panttailu..

• jutska

on se et toimiiks sun suoles säännöllisesti? mikäli et käy päivittäin kakalla, niin se voi olla ikävä kokemus ...siis se yhdyntä ( ihan normaali yhdyntä siis). Minulla ainakin.

• Laetitia*

Endometrioosi voi olla syynä mutta silloin on myös muita oireita ko. sairaudesta eli esim. kivuliaat menkat.

Koskeeko seksi kaikissa asennoissa?

• sattuu

...mulla on kyllä aikaas kivuliaat menkat ja se kipu kestää monta päivää...voiskohan se sit johtua niistä?

• sattuu...

..kun ollaan lähetyssaarnaajassa, eli nainen alla, mies päällä. Syytä tähän en tiedä, sillä hassua kyllä, takaapäin ei satu ollenkaan, vaikka silloin penis menee paljon syvemmälle.
      Tämän vuoksi rakastelemmekin yleensä takaa, kontillaan tai seisaaltaan, tai lusikkana.

Tuo jo mainittu endometrioosi saattaa tosiaan olla kipuihisi syyllinen, gynekologi osaisi kertoa tarkemmin onko sinulla sellaista. Minulla ei ole, eli minun sattumiseeni se ei ole syypää..., mutta olen asian kanssa tosiaan pärjännyt koska puolisonikin tykkää näistä mainitsemistani minulle sopivista asennoista.

Kannattaa kokeilla erilaisia asentoja, voi olla, että kuitenkin löytyy joku sellainen joka sopii tai on ainakin vähemmän kivulias.

• sattuu

..niin mulle ei se takaa päin asento sovi(oon kokeillut)kun mies laittaa siittimen sisään niin kuulostais siltä että pieraisisi,vaikka todellisuudessa en tee niin! sinne pääsee ilmaa väliin ja se tekee sen ns.pieru äänen...ja senkään takia en halua takaa päin,kun mulle on tärkeetä et on kasvotusten ja näkee toisensa ja voi suudella samalla...takaa päin se ei onnistu..

• kaikilla
        sattuu kirjoitti:

..niin mulle ei se takaa päin asento sovi(oon kokeillut)kun mies laittaa siittimen sisään niin kuulostais siltä että pieraisisi,vaikka todellisuudessa en tee niin! sinne pääsee ilmaa väliin ja se tekee sen ns.pieru äänen...ja senkään takia en halua takaa päin,kun mulle on tärkeetä et on kasvotusten ja näkee toisensa ja voi suudella samalla...takaa päin se ei onnistu..

meillä naisilla välillä mene ilmaa emättimeen kun rakastellaan. Ja mitä väliä jos niitä ns."pieruääniä" tulee välillä. niitä ei tarvi ruveta häpeämään. jos oot sinut itsesi ja miehesi kanssa niin eipä miehesi niistä varmaankaan välitä. ei ainakaan meillä.Ja kyllä sitä takaapäinkin mies pystyy suuteloimaan kun nainen vain kääntää päätään.

• naidessa
        kaikilla kirjoitti:

meillä naisilla välillä mene ilmaa emättimeen kun rakastellaan. Ja mitä väliä jos niitä ns."pieruääniä" tulee välillä. niitä ei tarvi ruveta häpeämään. jos oot sinut itsesi ja miehesi kanssa niin eipä miehesi niistä varmaankaan välitä. ei ainakaan meillä.Ja kyllä sitä takaapäinkin mies pystyy suuteloimaan kun nainen vain kääntää päätään.

kuulu pillupieruja jos mies ei vedä välillä kaluaan pois. Silloin ei ilmaa pääse menemään.

• marie
        naidessa kirjoitti:

kuulu pillupieruja jos mies ei vedä välillä kaluaan pois. Silloin ei ilmaa pääse menemään.

minullakin sattuu yhdyntä alavatsaan mutta vain silloin kun ollaan lähetys saarnaaja asennossa niin että jalkani ovat miehen olkapäillä.. tässä asennossa en voi kauaa olla kun tuntuu että paine on liian iso..

• Murmeli
        marie kirjoitti:

minullakin sattuu yhdyntä alavatsaan mutta vain silloin kun ollaan lähetys saarnaaja asennossa niin että jalkani ovat miehen olkapäillä.. tässä asennossa en voi kauaa olla kun tuntuu että paine on liian iso..

Itse olen kyllä huomannut, että kaikissa asennoissa joissa mies pääsee työntymään syvälle, sattuu alavatsaan. Joskus enemmän ja joskus ei oikeastaan ollenkaan. Penis ärsyttää kohdunkaulaa...

• lilli

Mulla on sama homma ja oon yhdistänyt sen siihen kun ei oo käyny kakalla vähään aikaan ja on suoli niin sanotusti täynnä. Silloin seksin aikana/jälkeen alavatsaan alkaa käydä tosi kipeää, ihan tuskallista. jotenkin kai penis aiheuttaa painetta ja joskus tuntee kuinka pitäis mennä kakalle kun alavatsassa on nniin täyttä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1548
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      24
      1060
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1036
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      965
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      779
    Aihe