Onkos tullu harrastettua tai oletko nähnyt jonkun harrastavan?
Julkisella paikalla?
15
8282
Vastaukset
- Aikuinen mies
nähnyt monesti, kun sitä tehdään autossa!?
Mutta ei se ole niin kiihottavaa, kun näkisi vaikka puistossa tai rannalla taivaan alla?!
T: Aikuinen mies - 4kymppinen
On ja olen. Jännitys lisää kiihkoa, mutta olen miettinyt, että onko jännitys monta kertaa liioiteltua. Meinaan, mitä sitten jos joku oikeasti tajuaa, että mitä siinä oikein touhutaan. Minä itse en ainakaan lähde uteliaisuuttani kurkkimaan lähempää saatikka että lähtisin kenenkään lemmenaktia häiritsemään.
Kysyisin kaikilta, jotka tämän lukevat, että kuinka suhtautuisitte, jos sattumalta törmäisitte rakastelevaan pariskuntaan vaikkapa metsässä, niityllä, parkkipaikalla, puistossa tms paikassa. Onko suhtautumisessanne eroa sillä oliko touhu:
1. Tarkoitettu salassa tehtäväksi (vedetään äkkiä takkia eteen).
2. Tarkoitettukin, että heidät huomataan jollakin tavoin (exhibitionistisesti).- uroskauris
Olen vuosien varrella törmännyt sattumalta,lähinnä lomareissulla ulkosalla paneskelevaan pariin,tapauksia 5-6,joista noin puolet suhtautuu aivan luontevasti,siis eivät säikähdä paikalle osunutta,samoin eräällä parkkipaikalla talvella n,20vuotias pari esitteli varsin auliisti eri asentoja.Niin kyllä useat haluaa että heidät huomataan.
- kotirouva vm66
Muutaman kerran harrastanut seksiä autossa levähdysalueella....
- harrastanut
jä nähnyt harrastettavan.
- onkos
onkos muissa kaupungeissa vastaavaa? :)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000000227&posting=22000000009711286 - Näin sen
Ei se julkinen paikka ollut, mutta näin juuri 10 min. sitten toimistohuoneeni ikkunasta, kun vastapäisessä asuintalossa, pari kerrosta alempana olevan makuuhuoneen ikkunanan edessä olevalla sängyllä, naitiin oikein kunnolla, eikä ollut ensimmäinen kerta!!!
Ikkunoissa ei ole verhoja, valkoiset lakanat ja valoisa huone ei jättänyt mitään arvailujen varaan!?
Täytyy miehenä myöntää, että ihan piristävä näkymä työpäivään! - katarzyna
Jep,
mm. yhden julkisen tilan vessassa. Voi kun oltais vielä tajuttu laittaa vessan ovi lukkoon.. xD- Näin sen
tuliko Teille yleisöä?
- katarzyna
Näin sen kirjoitti:
tuliko Teille yleisöä?
Unohdettiin laittaa vessan ovi lukkoon. Tietty joku tuli toilettiin ja avasi just sen meidän vessan oven.. Oli aika absurdi tilanne, kyllä nolotti! Mut jälkeenpäin oon nauranut kippurassa tolle jutulle. Mitäköhän se tyyppi ajatteli??! Ihan kohteliasti se pyysi anteeksi ja laittoi oven kiinni. Mitäköhän itse tekisin jos yllättäisin jokun pariskunnan noin? Varmaan hämmentyisin ja juoksisin äkkiä pois paikalta,heh..
- Näin sen
katarzyna kirjoitti:
Unohdettiin laittaa vessan ovi lukkoon. Tietty joku tuli toilettiin ja avasi just sen meidän vessan oven.. Oli aika absurdi tilanne, kyllä nolotti! Mut jälkeenpäin oon nauranut kippurassa tolle jutulle. Mitäköhän se tyyppi ajatteli??! Ihan kohteliasti se pyysi anteeksi ja laittoi oven kiinni. Mitäköhän itse tekisin jos yllättäisin jokun pariskunnan noin? Varmaan hämmentyisin ja juoksisin äkkiä pois paikalta,heh..
Suurinosa varmasti teksi juuri näin, jos yllättäisi jonkun pariskunnan seksihommista, ovi kiinni ja karkuun?!
Ehkä hetkeä myöhemmin voisi tulla toisiin ajatuksiin, mutta silloin se voi olla jo myöhäistä?
Luulen, että kyseinen henkilö on myös nauranut mielessään makoiset naurut asian johdosta?
Mitä jos se ei oliskaan lähtenyt pois, vaan olisi jäänyt katselemaan touhujanne, olisiko akti loppunut siihen vai jatkunut edelleen? - katarzyna
Näin sen kirjoitti:
Suurinosa varmasti teksi juuri näin, jos yllättäisi jonkun pariskunnan seksihommista, ovi kiinni ja karkuun?!
Ehkä hetkeä myöhemmin voisi tulla toisiin ajatuksiin, mutta silloin se voi olla jo myöhäistä?
Luulen, että kyseinen henkilö on myös nauranut mielessään makoiset naurut asian johdosta?
Mitä jos se ei oliskaan lähtenyt pois, vaan olisi jäänyt katselemaan touhujanne, olisiko akti loppunut siihen vai jatkunut edelleen?Henkilö, joka meidät yllätti, oli puolituttu tyyppi, käsittääkseni aika avoimesti seksuaalisuuteen suhtautuva joten en ihmettele että niin luontevasti asian handlasi. Itse olin sellaisessa asennossa, että hän ei voinut tunnistaa minua, onneksi.
Paha sanoa mitä olisi tapahtunut, todennäköisesti akti olisi loppunut jos tyyppi olisi jäänyt paikalle. Meille ei tosiaan tullut mieleenkään että oikeasti voitaisiin jäädä kiinni, ajankohta oli sellainen.
Sinänsä seksin harrastaminen niin, että joku näkee, ei ole mikään kynnyskysymys. Kiinnijäämisen riskihän on just se, miksi seksiä julkisilla paikoilla harrastetaan. - Näin sen
katarzyna kirjoitti:
Henkilö, joka meidät yllätti, oli puolituttu tyyppi, käsittääkseni aika avoimesti seksuaalisuuteen suhtautuva joten en ihmettele että niin luontevasti asian handlasi. Itse olin sellaisessa asennossa, että hän ei voinut tunnistaa minua, onneksi.
Paha sanoa mitä olisi tapahtunut, todennäköisesti akti olisi loppunut jos tyyppi olisi jäänyt paikalle. Meille ei tosiaan tullut mieleenkään että oikeasti voitaisiin jäädä kiinni, ajankohta oli sellainen.
Sinänsä seksin harrastaminen niin, että joku näkee, ei ole mikään kynnyskysymys. Kiinnijäämisen riskihän on just se, miksi seksiä julkisilla paikoilla harrastetaan.Joo, aika paljonhan seksiä julkisesti harrastetaan ja monet saanevat siitä fiiliksiä juuri kiinni jäämisen pelossa, on ilmeisesti tuplakiihoke?
Mitä arvelet, että tuo pariskunta, jonka näin aamupäivällä naimassa makuuhuoneessa, oikein haluaa? Eikö ne tiedä, että kyseisen naisen asuintalon vastapäätä työskentelee n. 200 ihmistä, joista useilla kymmenillä on suora näköyhteys makuuhuoneen sänkyyn? Eivätkö he välitä vai haluavatko he todella näyttää sitä kaikille meille?!
Toki omassa kodissa saa tehdä mitä vain, mutta voi meitä parkoja, jotka työssä olemme ja "salaa" katselemme heidän touhujaan? Kyllä toimiston tyttöjä kovasti kiinnostaa (iältään 30-60 v) mitä siellä tapahtuu, samoin myös minua? - Katarzyna
Näin sen kirjoitti:
Joo, aika paljonhan seksiä julkisesti harrastetaan ja monet saanevat siitä fiiliksiä juuri kiinni jäämisen pelossa, on ilmeisesti tuplakiihoke?
Mitä arvelet, että tuo pariskunta, jonka näin aamupäivällä naimassa makuuhuoneessa, oikein haluaa? Eikö ne tiedä, että kyseisen naisen asuintalon vastapäätä työskentelee n. 200 ihmistä, joista useilla kymmenillä on suora näköyhteys makuuhuoneen sänkyyn? Eivätkö he välitä vai haluavatko he todella näyttää sitä kaikille meille?!
Toki omassa kodissa saa tehdä mitä vain, mutta voi meitä parkoja, jotka työssä olemme ja "salaa" katselemme heidän touhujaan? Kyllä toimiston tyttöjä kovasti kiinnostaa (iältään 30-60 v) mitä siellä tapahtuu, samoin myös minua?Voi olla, että pariskunta ei yksinkertaisesti välitä siitä että heidät nähdään. Kun itse joitakin vuosia sitten muutin uuteen asuntoon, harrastin seksiä vaikkei kämpän kaikissa huoneissa vielä verhoja ollutkaan. Melko pian vuokraisäntä tuli tarjoamaan sälekaihtimia.. Ilmeisesti joku oli valittanut riettaasta menosta.
Mutta hei, eihän teidän mikään pakko ole sitä vastapäistä pariskuntaa tiirailla! Keskittykää töihinne, tirkistelijät! ;D Ja voittehan aina ottaa yhteyttä k.o kämpän haltijaan ja pyytää että tämä jatkossa vetäisi verhot eteen kun huoneessa on intiimiä kanssakäymistä, eikös vain? Luistaisi vastapäisen toimiston porukoilta työt paremmin, kun ajatukset pysyisivät työasioissa.. ! - Näin sen
Katarzyna kirjoitti:
Voi olla, että pariskunta ei yksinkertaisesti välitä siitä että heidät nähdään. Kun itse joitakin vuosia sitten muutin uuteen asuntoon, harrastin seksiä vaikkei kämpän kaikissa huoneissa vielä verhoja ollutkaan. Melko pian vuokraisäntä tuli tarjoamaan sälekaihtimia.. Ilmeisesti joku oli valittanut riettaasta menosta.
Mutta hei, eihän teidän mikään pakko ole sitä vastapäistä pariskuntaa tiirailla! Keskittykää töihinne, tirkistelijät! ;D Ja voittehan aina ottaa yhteyttä k.o kämpän haltijaan ja pyytää että tämä jatkossa vetäisi verhot eteen kun huoneessa on intiimiä kanssakäymistä, eikös vain? Luistaisi vastapäisen toimiston porukoilta työt paremmin, kun ajatukset pysyisivät työasioissa.. !Juu, puhut pelkää asiaa, verhot eteen ja töitä tekemään ;-)
Meissä kaikissa näyttää olevan pieni tirkistellijä!
Kiitos vaan kommenteista ja antoiosia hetkiä seksin parissa jatkossakin, vaikka taivasalla, ehkä minäkin pääsen vielä julkisesti tekemään joskus sitä..!? :)...
Ps. Täytyy laittaa joku toimiston nainen soittelemaan ovikelloa, olisihan se aika noloa, jos minä joutuisin sen toisen miehen tilalle hoitelemaan yksinäisen naisen tarpeita, julkisesti, siis työkavereiden nähden?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632790Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232142- 691705
- 1431503
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1851442Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211