Kuinka Kauris -mies hurmataan?

N.Kaksonen

Niin miten se tehdään ja onko kaksosen ja kauriin kumppanuudelle mitään edellytyksiä? Kiinnostaa eräs kauris =)

25

6612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cerenn

      Minä en tarvinnut mitään suurempia keinoja oman kaurismieheni hurmaamiseen. Olemalla oma itsesi ja osoittamalla periaatteita ja moraalia pääset varmasti pitkälle. Kauriithan ovat tunnetusti suhteellisen vanhoillisia.

      • Minkä lasket vanhoillisuudeksi?

        Nekö, "että ei ole kiinnostunut uusista asioista", vai mahdollisesti, "että on paikalleen jämähtänyt".

        Vaiko että arvostaa toisten kunnioitusta ja hyvin kohtelua, ja mahdollisesti sitä, että vanha konsti on monesti parempi kuin pussillinen uusia, ihan siitä yksinkertaisesta syystä että se vain toimii paremmin ?

        Kun käytetään sanaa "vanhoillinen" tulee monelle mieleen sana "tylsä". Ja sitä taasen en tunnusta, olenhan tilannekomiikan mestari ;)


      • N.Kaksonen
        P_Perusjätkäkö kirjoitti:

        Minkä lasket vanhoillisuudeksi?

        Nekö, "että ei ole kiinnostunut uusista asioista", vai mahdollisesti, "että on paikalleen jämähtänyt".

        Vaiko että arvostaa toisten kunnioitusta ja hyvin kohtelua, ja mahdollisesti sitä, että vanha konsti on monesti parempi kuin pussillinen uusia, ihan siitä yksinkertaisesta syystä että se vain toimii paremmin ?

        Kun käytetään sanaa "vanhoillinen" tulee monelle mieleen sana "tylsä". Ja sitä taasen en tunnusta, olenhan tilannekomiikan mestari ;)

        Itse käsitän, että vanhoillisuus on hyvien tapojen noudattamista ja toisen huomioon ottamista. En yhdistä sitä itse tylsyyteen, sillä itse pidän tietyissä asioissa tutusta ja turvallisesta.


      • Cerenn
        P_Perusjätkäkö kirjoitti:

        Minkä lasket vanhoillisuudeksi?

        Nekö, "että ei ole kiinnostunut uusista asioista", vai mahdollisesti, "että on paikalleen jämähtänyt".

        Vaiko että arvostaa toisten kunnioitusta ja hyvin kohtelua, ja mahdollisesti sitä, että vanha konsti on monesti parempi kuin pussillinen uusia, ihan siitä yksinkertaisesta syystä että se vain toimii paremmin ?

        Kun käytetään sanaa "vanhoillinen" tulee monelle mieleen sana "tylsä". Ja sitä taasen en tunnusta, olenhan tilannekomiikan mestari ;)

        En todellakaan yhdistä sanaa "vanhoillinen" tylsyyteen.. Minulle se tarkoittaa juuri tuota hyvien tapojen noudattamista, toisten kunnioittamista ja korkeaa moraalia sekä periaatteita. Juuri niitä asioita kunnioitan ja arvostan miehessäni ja yritän noudattaa niitä itsekin. Nykyään nuo arvot ovat joutuneet hukkaan, joten kai niitä noudattavia ihmisiä voi kutsua "vanhoilliseksi".

        Myönnän, että joidenkin mielestä tuo sana on negatiivisen sävyinen, mutta itse en ajattele niin. Pyydän anteeksi, jos loukkasin sinua käyttämällä kyseistä ilmaisua.


      • häviää.
        Cerenn kirjoitti:

        En todellakaan yhdistä sanaa "vanhoillinen" tylsyyteen.. Minulle se tarkoittaa juuri tuota hyvien tapojen noudattamista, toisten kunnioittamista ja korkeaa moraalia sekä periaatteita. Juuri niitä asioita kunnioitan ja arvostan miehessäni ja yritän noudattaa niitä itsekin. Nykyään nuo arvot ovat joutuneet hukkaan, joten kai niitä noudattavia ihmisiä voi kutsua "vanhoilliseksi".

        Myönnän, että joidenkin mielestä tuo sana on negatiivisen sävyinen, mutta itse en ajattele niin. Pyydän anteeksi, jos loukkasin sinua käyttämällä kyseistä ilmaisua.

        "klassikot ja kalssillisuus" pitävät pintansa silloinkin kun kaikki muu murenee, unohtuu ja


    • Femme81

      Itse hurmasin tekemättä mitään. Hän ei vain voinut vastustaa minua ja kauneuttani, kuulema.

    • nauris

      Ole hauska ja iloinen. osoita kunniottavasi hänen mielipiteitä ja kehu häntä komeaksi! Ole tarkka raha-asiossa ja näytä se kauriillesi, osta mieluummin alennusmyynnistä kuin kallista. Ole siisti ja tuoksu hyvälle. Älä ahdistele liikaa, esim .tekstiviesteillä, äläkä koskaan epäile kaurista valehtelijaksi. Ole uskollinen, niin saat pitää kauriisi ainiaan, eikä olisi pahitteeksi jos sinulla olisi rahaa ja olet kaunis.

      • kkkkauris78

        Sillä onko fyrkkaa vai ei, ei ole mitään väliä. Kauris ei ole niin materian perään kuin väitetään.

        Nimim. en omista autoa enkä välttämätä aio edes hankkia.


      • minä
        kkkkauris78 kirjoitti:

        Sillä onko fyrkkaa vai ei, ei ole mitään väliä. Kauris ei ole niin materian perään kuin väitetään.

        Nimim. en omista autoa enkä välttämätä aio edes hankkia.

        olen kauris ja tykkään rahasta! minusta on ihanaa yllättää kultani jollain ihanalla lahjalla aina silloin tällöin ja viedä matkoille ym. haluan pukeutua ja syödä hyvin ja tarjota myös muille elämyksiä, haluan auttaa vähäosaisia ja lahjoitankin aina rahaa apua tarvitsiville. Haluan tienata PALJON rahaa ja tuottaa toisille iloa. Saan itselleni siitä hyvän olon. Olenko materialisti jos haluan tulla toimeen omillani ja auttaa myös muita? ja siihen tarvitaan RAHAA...


    • heippawaa

      Valitettavasti kauriin ja kaksosten suhde ei ole mitä lupaavin, koska persoonat ja elämäntyyli on yleensä aika erilaisia :( Kauris ihastuu kyllä helposti ja heittäytyy suhteeseen, mutta rakastuminen ja rakastaminen onkin sitten ihan eri juttu. Kaurismies arvostaa rehellisyyttä, ahkeruutta ja taloudellista vakautta :) ja kaksosen elämäntyyli saattaa olla hieman erilainen. Oma kaurismieheni ihastui minuun nopeasti oman persoonani vuoksi eli ei siis kannata esittää mitään, koska kaurismies äkkää sen kyllä. Tsemppiä!

    • kao

      ainakin tosiaan aito, kauriit huomaavat teeskentelyn ja vilpillisyyden aika nopeasti. kohtele kaurista, niin kuin hän olisi jotain erikoista, olematta kuitenkaan liian lipevä. myös fiksut keskustelut, lämmin sydän ja herkkyys vetoavat kauriiseen :)

    • N.Kaksonen

      Kiitos kommenteista! Toki lisävinkit ei ole ikinä pahitteeksi. "Projekti" etenee tällä hetkellä hyvin =).

      • ...jos mahdollista

        Teidän asennoitumiset on sitten eri planeetalta. Kaurismies on herkkä ja loukkaantuu helposti, ja myös syvästi. Itse kun taas olet sitä sorttia että jos loukkaat jotakuta, et kadu sitä ollenkaan, pikemminkin päinvastoin, olet ivallinen koko asian suhteen ja saatat "kääntää puukkoa haavassa"

        nimim. "kokemusta on"


      • N.Kaksonen
        ...jos mahdollista kirjoitti:

        Teidän asennoitumiset on sitten eri planeetalta. Kaurismies on herkkä ja loukkaantuu helposti, ja myös syvästi. Itse kun taas olet sitä sorttia että jos loukkaat jotakuta, et kadu sitä ollenkaan, pikemminkin päinvastoin, olet ivallinen koko asian suhteen ja saatat "kääntää puukkoa haavassa"

        nimim. "kokemusta on"

        "Itse kun taas olet sitä sorttia että jos loukkaat jotakuta, et kadu sitä ollenkaan"

        Tällaista kommenttia on aivan turha sanoa tuntematta itse henkilöä, eli minua. Nyt minä loukkaanuin sinulle. Happy now? Ivallisuus ei kuulu repertuaariini. Sana projekti oli siksi lainausmerkeissä, koska en keksinyt muuta sanaa siinä kiireessä...


      • ...tuppaa päättymään

        Aika ihmeellinen vertaus puhua ihmissuhteesta projektina. Ehkä ajattelet ihmisistä, että heitä voi käyttää omaan tarkoitukseen tietyn aikaa ja sitten etsiä uusia projekteja. Projektit kun päättyvät yhtä varmasti kuin alkavatkin.


      • sekopää
        N.Kaksonen kirjoitti:

        "Itse kun taas olet sitä sorttia että jos loukkaat jotakuta, et kadu sitä ollenkaan"

        Tällaista kommenttia on aivan turha sanoa tuntematta itse henkilöä, eli minua. Nyt minä loukkaanuin sinulle. Happy now? Ivallisuus ei kuulu repertuaariini. Sana projekti oli siksi lainausmerkeissä, koska en keksinyt muuta sanaa siinä kiireessä...

        tekstiä..kuulostaa kyllä kaksoselta


      • Kaurisnainen
        ...tuppaa päättymään kirjoitti:

        Aika ihmeellinen vertaus puhua ihmissuhteesta projektina. Ehkä ajattelet ihmisistä, että heitä voi käyttää omaan tarkoitukseen tietyn aikaa ja sitten etsiä uusia projekteja. Projektit kun päättyvät yhtä varmasti kuin alkavatkin.

        Jopas on tosikkomaista ja tiukkapipoista.

        Jos sattuisin kiinnostumaan jostain miehestä siinä määrin, että haluan tehdä vaikutuksen ja valloituksen, minullakin olisi totisesti ”projekti” meneillään ja hoidettavana.

        Satsaisin siihen varmasti niin paljon, että joskus siirtyisimme yhdessä ”projektin” vaiheeseen 2.

        Ja toivon mukaan ”projekti” etenisi ja kestäisi hyvin hoidettuna vaihe vaiheelta ikuisesti, jottei tarvitsisi uutta aloittaa.

        Onnistumisen todennäköisyydestä on olemassa tilastotietoa, joten ennuste ei olisi erityisen huono.


      • bambi
        Kaurisnainen kirjoitti:

        Jopas on tosikkomaista ja tiukkapipoista.

        Jos sattuisin kiinnostumaan jostain miehestä siinä määrin, että haluan tehdä vaikutuksen ja valloituksen, minullakin olisi totisesti ”projekti” meneillään ja hoidettavana.

        Satsaisin siihen varmasti niin paljon, että joskus siirtyisimme yhdessä ”projektin” vaiheeseen 2.

        Ja toivon mukaan ”projekti” etenisi ja kestäisi hyvin hoidettuna vaihe vaiheelta ikuisesti, jottei tarvitsisi uutta aloittaa.

        Onnistumisen todennäköisyydestä on olemassa tilastotietoa, joten ennuste ei olisi erityisen huono.

        mieltä. Kestävät parisuhteet eivät perustu pelkkään henkilökemiaan. Lisäksi tarvitaan paljon tahtoa ja työtä, joten ”projektimalli” varmasti lisää onnistumisen mahdollisuutta.


      • päättyi

        Tais projekti hiipua, vai leikkiähän se taiskin olla?


      • N.Kaksonen
        päättyi kirjoitti:

        Tais projekti hiipua, vai leikkiähän se taiskin olla?

        Hommat etenee hyvin! (Ei ole mahd käyttää tietokonetta yhtä useasti kuin kesän aikana)


      • onp
        N.Kaksonen kirjoitti:

        Hommat etenee hyvin! (Ei ole mahd käyttää tietokonetta yhtä useasti kuin kesän aikana)

        mikä etenee hyvin..olen seurannyt kakosnaisen juttujasi ja ilkkujasi muille täällä sivuilla niin en voi käsittää mikäpä siinä sua kiihottaa ..
        oletko kenties pirulle sukua


      • ...

        mikä vitun projekti sulle on ihminen..katsoppa kuule peiliin ja mieti vähän ottaisiko sinut joku omakseen projetiksi.


    • niinkös

      kauris mies ja kaksonen hohhoijjaaaaa..enpä sanoisi että mikään täydellinen pari on kaksonen on niin vaativa ja helevetin huomionkipeä ja mustasukkainen luonne niin se ei taida kaurismiehen ikuista vapauden halukkuutta kiinnostaa.

      • joo mä

        kyllä se todellakin voi toimia. mä uskon ainakin ja oon ite kaksonen, tunnen kans yhen kaurisjätkän...


    • Anonyymi

      oo hiljaa kiitos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe