Hurriganes 1988

memorie!!

5

3765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • late565

      harmi vaan et toi kokoonpano ei palaa enään koskaan!

      • ....

        Harmi tosiaan. Ei tämä nykyinen Hurriganes ole mielestäni aito Hurriganes.


      • Big Dick
        .... kirjoitti:

        Harmi tosiaan. Ei tämä nykyinen Hurriganes ole mielestäni aito Hurriganes.

        Muistan kolme asiaa livenä aidosta Hurriganes'ista:

        * Mustikkamaan juhannus, joskus 70-luvulla. En tainnut edes jaksaa portista sisään.
        * Dipolin kuppila, 80-luvun alkua: Cisse Häkkinen ottaa päiväkaljaa, ja lepuuttaa olemustaan Otaniemen hoitokunnan lakaisukoneenkuljettajana. Rankan aamurupeaman jälkeen. Optimistinen tunnelma (vaan kelläpä ei olisi sen toisen aamupäivästoben jälkeen).
        * Vanhan Kuppila, lopun aika on lähellä, Albert: "Vittu mä oon niin saatanan kova kitaristi. Vittu mä oon Suomen kovin kitaristi, saatana." (Siis kuppilan puolella tämäkin, ei lavalla.)

        Helvetin kova bändi, syntyi niin pieneen maahan. Roadrunner on maailmanluokan kamaa, muualla jätkät ois edes saaneet juoda maksansa hajalle miljonääreinä.


      • JÄRJETTÖMÄN HYVÄ
        .... kirjoitti:

        Harmi tosiaan. Ei tämä nykyinen Hurriganes ole mielestäni aito Hurriganes.

        harmi et cisse ja albert on kuollu. muuten varmaan vieläkii olis suomen kovin bändi!! ei toi tän hetkinen hurriganes oo mitää se on ihan paska paitsi REMU!!
        ALBERT JÄRVINEN ON JUMALA


    • Roadrunner

      Hurriganes ei enää palaa, sillä Cisse ja Albert ovat jo siirtyneet "taivaallisiin soittokuntiin". Onhan Remu edelleen hyvä, mutta tiedän keikan nähneenä ja Cissen suurena fanina ettei mikään voi enää korvata Cisseä ja Albertia. Oli se sen verran sanoinkuvaamattoman AITOA ja vaan sellasta.. Jota ei voi kuvata. Näin se oli. Suomi on liian pieni maa. Remu, Cisse ja Albert liian suuria persoonia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe