Siis ihan tarkistan, eikös BJ:llä ole hotelli? Kun en nyt ole ihan varma... Onko Mikellä ja Trélläkin hotellit? Sen ainakin sitten tiedän että Mikellä on se ravintolansa :)
Joku sanoo varmaan tähän "googleta" mutta nyt en oikein ehdi kaikkea googlettamaan... :)
Eikös BJ:llä ole hotelli?
5
530
Vastaukset
- gd05
O_______O Mie en oo kuullu yhtään mitään hotelleista ja ravintoloista. Mut voi olla etten oo lukenu tarpeeks.
- Punk-Rock
itse asiassa en tiiä...
en oo tiennykkään tollasesta... :D
paitsi siitä Miken ravintolasta.. :D- gdfan
en mäkään :)
En mä siitä hotellista oo varma mut jossai niiden haastattelus luki jotai jostai hotellista... :) - whatsername...
gdfan kirjoitti:
en mäkään :)
En mä siitä hotellista oo varma mut jossai niiden haastattelus luki jotai jostai hotellista... :)hmm...tää on kiinnostava keskustelu...! En mäkään tollasesta oo tienny.
- In_da_coffeemaker
Soundi-lehdessä 4/05 luki: "...nyt tiedän voivani heittää hallinnan nurkkaan joko hyvällä tavalla ja soittaa fonia nakuna HOTELLINI katolla tai...." (Billie siis sano noin)
Ton tekstin mukaan vaikuttas että BJ:llä on hotelli.
Ite en asiasta enempää tiedä...:>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1064713- 282435
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102382- 2002199
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4252030- 1761567
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1021291Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.331107Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72986Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?80879