Mä taidan olla sen verran uus fani et en oo tienny et BJ ois naimisissa...onk se vai??
ooks mä ihan tyhmä?
8
850
Vastaukset
- SunCare
BJ on ollu 11 vuotta naimisissa Adriennen kans. Niillä on kaks poikaa; Joseph ja toisen nimeä en muista...
- risupää
on toisen lapsen nimi....
- ....
risupää kirjoitti:
on toisen lapsen nimi....
Joseph on Joey.. se toinen on Jakob.
- StJimmy
Esim http://www.greendayauthority.com
tuolta löytää kaikkien tiedot!!
ja olet mielettömän tyhmä.- Pulle Korvanen
Mun mielst o ihan tyhmää sanoo toista tyhmäx. Mahdat olla aika tyhmä ku tollasta sanot. Jokaisel on oiekus kysmykseen ja vastasukseen. Ketään ei saa mollata, se lukee suomen lais. Kanzii kattoo ite peiliin, jossei oo pullat uunis. Se on kato ite se joka on, jos on. Ei pidä mennä muita valmentaa, jos itsellä on lapsi ojas!!!
- risupää
Pulle Korvanen kirjoitti:
Mun mielst o ihan tyhmää sanoo toista tyhmäx. Mahdat olla aika tyhmä ku tollasta sanot. Jokaisel on oiekus kysmykseen ja vastasukseen. Ketään ei saa mollata, se lukee suomen lais. Kanzii kattoo ite peiliin, jossei oo pullat uunis. Se on kato ite se joka on, jos on. Ei pidä mennä muita valmentaa, jos itsellä on lapsi ojas!!!
xDDDDDDDDDDDDDD
- TEINIxIT on perseestä!!!!!!!!!
Pulle Korvanen kirjoitti:
oot kyllä ite ihan TEINIx! hyi!
(tää nyt ei kyllä liity tähän palstaaan mitenkään, mut samapa tuo)
(poista tämä sitte valvoja jos tahot :D)
sä joka kirjotit ton: "ei kannata haukkuu muita" oot... hmmm.. miten sen nyt sanot kohteliaasti...
no ensinnäki; et osaa kirjottaa, kuten huomaat jos luet ton sun "tekstin" minkä kirjotit,
ja taijat olla se joka kirjotti ton kysymyksen..
JA luulen että et oo aito fani... koska et ees vaivautunu ottaan selvää tollasta asiaa!
sie oot sellanen billie IHQ:uttaja.. .eli et oikea fani... et varmaan tiiä montako CD:tä Green Dayllä on? (ja nyt sä vastaat jotai et: haista paska ym ym... taikka otat selvää että montako CD:tä niillä on ja sitte haistatat edelleen paskaa :P :D ) ihan sama mulle... kirjotampa vaan mielipiteeni.. SUSTA
PS. et voi väittää että et ois TEINIx koska käytät X:sää (:P) - BassGirl91
TEINIxIT on perseestä!!!!!!!!! kirjoitti:
oot kyllä ite ihan TEINIx! hyi!
(tää nyt ei kyllä liity tähän palstaaan mitenkään, mut samapa tuo)
(poista tämä sitte valvoja jos tahot :D)
sä joka kirjotit ton: "ei kannata haukkuu muita" oot... hmmm.. miten sen nyt sanot kohteliaasti...
no ensinnäki; et osaa kirjottaa, kuten huomaat jos luet ton sun "tekstin" minkä kirjotit,
ja taijat olla se joka kirjotti ton kysymyksen..
JA luulen että et oo aito fani... koska et ees vaivautunu ottaan selvää tollasta asiaa!
sie oot sellanen billie IHQ:uttaja.. .eli et oikea fani... et varmaan tiiä montako CD:tä Green Dayllä on? (ja nyt sä vastaat jotai et: haista paska ym ym... taikka otat selvää että montako CD:tä niillä on ja sitte haistatat edelleen paskaa :P :D ) ihan sama mulle... kirjotampa vaan mielipiteeni.. SUSTA
PS. et voi väittää että et ois TEINIx koska käytät X:sää (:P)kannatetaan tätä hihhulia...
olet teiniX :P
en valitan kohtaloasi...
olen vain niin saatanan teiniX...
(nyt tietty alat paskaa haistattelee mut omapa on onkelmas ku oot teiniX :P )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137