Mulla on volvo 460 -93 ja vilkut ei toimi ollenkaan eikä se ärsyttävä turvavyön häläri eikä hätävilkut.
Vaikuttaa siltä että rele on mennyt rikki mutta missä se rele on? En ole löytäny sitä vaikka kuinka olen etsinyt??
Ja sit ois toinen ongelma.. Moottori ei pysy tyhjäkäynnillä kun se on lämmin???
460 vilkkuongelma
3
701
Vastaukset
- Eikka
Itse vaihdoin keväällä siihen hätävilkun kytkimeen palaneen tilalle 1.2w lasikantasenlampun ja kun en tiennyt miten se vaihdetaan niin otin koko systeemin pois. Silloin huomasin itsekkin että vilkku, hätävilkku (no yllättäen) ja turvavyönhermonaksutin ei toimineet ilman sitä hätävilkkunappia. Ne on jotenkin yhteydessä toisiinsa.
Sulakkeet olet jo varmaan katsonu, onkohan normaalia että sulakkeet ovat pykälän tai kaksi eri paikassa kuin se kaavio siinä luukussa osoittaa? Tuon releen paikkaa en tiedä, itse ei ole tarvinnu sinne osastolle mennä, vielä.- Eikka
Eri korimalli ja vm. kuin sinulla mutta eikös niissä ole vielä samanlaiset sisuskalut?
- 460SE
vilkun rele joka ohjaa myös turvavyönaksutinta sijaitsee ainakin omassa 1992-mallissa kojelaudan alla eli kiskaise se polkimien yläpuolella oleva kolmella pyöreällä muovitulpalla paikoillaan pysyvä paneeli helkkariin ja releen pitäisi tipahtaa johtonipun päässä esiin (ellei joku ole vetänyt sitä nippusiteillä kiinni johonkin)
Rele maksoi motonetissä muistaakseni muutaman euron ja taas naksuttaa.
Tyhjäkäyntiä ohjaa ainakin monipisteruiskuissa sellainen pyöreä 10cm pitkä purnukka joka on suorastaan tyrkyllä imusarjan kyljessä koneen etupuolla heti kun pellin avaa. Sisällä on jonkinlainen sähköisesti ohjattu luisti ja hintaa motonetissa muutama kymppi, löytyy suoraan varastosta.
Ns. "sinisellä tiskillä" maksaa todennäköisesti pari sataa, toimitusaikaa viikkoja ja sittenkin tilaavat väärän osan :(((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851