Mulla on volvo 460 -93 ja vilkut ei toimi ollenkaan eikä se ärsyttävä turvavyön häläri eikä hätävilkut.
Vaikuttaa siltä että rele on mennyt rikki mutta missä se rele on? En ole löytäny sitä vaikka kuinka olen etsinyt??
Ja sit ois toinen ongelma.. Moottori ei pysy tyhjäkäynnillä kun se on lämmin???
460 vilkkuongelma
3
699
Vastaukset
- Eikka
Itse vaihdoin keväällä siihen hätävilkun kytkimeen palaneen tilalle 1.2w lasikantasenlampun ja kun en tiennyt miten se vaihdetaan niin otin koko systeemin pois. Silloin huomasin itsekkin että vilkku, hätävilkku (no yllättäen) ja turvavyönhermonaksutin ei toimineet ilman sitä hätävilkkunappia. Ne on jotenkin yhteydessä toisiinsa.
Sulakkeet olet jo varmaan katsonu, onkohan normaalia että sulakkeet ovat pykälän tai kaksi eri paikassa kuin se kaavio siinä luukussa osoittaa? Tuon releen paikkaa en tiedä, itse ei ole tarvinnu sinne osastolle mennä, vielä.- Eikka
Eri korimalli ja vm. kuin sinulla mutta eikös niissä ole vielä samanlaiset sisuskalut?
- 460SE
vilkun rele joka ohjaa myös turvavyönaksutinta sijaitsee ainakin omassa 1992-mallissa kojelaudan alla eli kiskaise se polkimien yläpuolella oleva kolmella pyöreällä muovitulpalla paikoillaan pysyvä paneeli helkkariin ja releen pitäisi tipahtaa johtonipun päässä esiin (ellei joku ole vetänyt sitä nippusiteillä kiinni johonkin)
Rele maksoi motonetissä muistaakseni muutaman euron ja taas naksuttaa.
Tyhjäkäyntiä ohjaa ainakin monipisteruiskuissa sellainen pyöreä 10cm pitkä purnukka joka on suorastaan tyrkyllä imusarjan kyljessä koneen etupuolla heti kun pellin avaa. Sisällä on jonkinlainen sähköisesti ohjattu luisti ja hintaa motonetissa muutama kymppi, löytyy suoraan varastosta.
Ns. "sinisellä tiskillä" maksaa todennäköisesti pari sataa, toimitusaikaa viikkoja ja sittenkin tilaavat väärän osan :(((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409