Mustikkaan Tampereen seudulla!

Liisi

Antaisiko joku vähän vinkkiä, että mistä päin kannattaisi lähteä mustikoita etsimään! Autolla ajellen marjapaikkojen etsiminen ei tunnu onnistuvan, koska ilmeisesti täällä päin metsät ovat enimmäkseen lehtomaisia ja hyvät mustikkakankaat harvassa. Kauppia/Niihamaa ei kannata enää tarjota. Nähty on, saaliina surkea litra mustikoita eli eipä niitä siellä juuri ollut. Jään innolla odottelemaan parempia vinkkejä!

4

7407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mus

Nää hämäläiset on niin katellisia ettei ne mitää paikkoja kerro. Täälä Lahessa jos kysyy niin kaikki tietää vaan jossakin yli 50 kilsan päässä hyviä paikkoja.
      Mitä sitä tietoa pihtaamaan mettään niitä mätänee miljoonia kiloja joka vuosi.

• Liisi

Minulle kyllä kelpaisivat ne 50 kilsan päässä olevat paikatkin...Jos joku nyt vain kertoisi :-/

• Poimuri
        Liisi kirjoitti:

Minulle kyllä kelpaisivat ne 50 kilsan päässä olevat paikatkin...Jos joku nyt vain kertoisi :-/

Kyselit mustikkapaikkoja heti kuun alussa, silloin oli kuivan jakson jälkeen viewlä vähän aikaista. Nyt on mustikkaa metsät väärällään. Ellei 50-70 km matka Tampereelta pelota, ajele vaikka Kuruun. Hakeudu metsäautoteille, ne on merkitty parempiin tiekarttoihin, ja katsele sopiva, mustikkatyyppinen maasto. Ihmettelen syvästi ellet tänä kesänä löydä hyvää mustikkapaikkaa, niitä on nyt niin ettei huonoon edes kannata jäädä!

• Matti

Mene Oriveden suuntaan, noin 10 km Ruutanan ja Havisevan seutuville. Kokeile jotakin vasempaan kääntyvää metsätietä. Aina paree mitä kauemmaksi menet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      55
      3654
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe