Marco

Casagrande

Tuo Mostarin tien liftarinakin tunnettu herkkäsieluinen taiteilija antoi joskus taannoisessa TV- haastattelussa varsin vähätteleviä kommentteja kavereista, "jotka kapakassa kehuskelevat olleensa kovassakin paikassa, kun ovat olleet faitterina jossain Libanonissa"

Mitäpä tähän kommentoitte?

8

3015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex Yk-Faitteri

      No ne ovat hänen kommentteja. Luin hänen kirjan ja siitä tuli mielikuva että millaisessa fantasiamaailmassa kaveri elää. Todellisuus oli kaukana. Tietääkseni tämä herra ei ole ollut Libanonissa Yk-joukoissa niin tuskimpa se tietotaso on kovinkaan korkea. Eipä tosin Libanonissa kovin ihmeitä tapahtunut. Mutta jos vauhtia ja vaarallisia tilanteita haluaa niin värväytyy Hizbollahiin tai Israelin armeijaan IDF.

      • Mocomakin

        on tainnut maistaa Mostarin tien varresta yrttejä sen verran että nuppi himmeni. Kaveri ampuu umpimähkää metsään ja olettaa osuneensa johonkin kun äänet hiljeni, voi jättää jutut iltasaduiksi.

        YK:n mollauksesta päätellen kaverin pääsy oli tyssännyt hakuvaiheessa.

        Kroatialainen tyttöystävä taisi syöttää myös aamupuuron joukossa heiniä suurelle sotapäällikölle.

        t. Bosnian sodan veteraani


      • en ole
        Mocomakin kirjoitti:

        on tainnut maistaa Mostarin tien varresta yrttejä sen verran että nuppi himmeni. Kaveri ampuu umpimähkää metsään ja olettaa osuneensa johonkin kun äänet hiljeni, voi jättää jutut iltasaduiksi.

        YK:n mollauksesta päätellen kaverin pääsy oli tyssännyt hakuvaiheessa.

        Kroatialainen tyttöystävä taisi syöttää myös aamupuuron joukossa heiniä suurelle sotapäällikölle.

        t. Bosnian sodan veteraani

        Vaikka Bosniassa olinki, niin en mä itteäni ikinä mikskään sotaveteraaniksi tituleeraa. Pyöränhaku reissulla siellä olin, enkä minkään muun takia.


      • tuota
        en ole kirjoitti:

        Vaikka Bosniassa olinki, niin en mä itteäni ikinä mikskään sotaveteraaniksi tituleeraa. Pyöränhaku reissulla siellä olin, enkä minkään muun takia.

        Marco C. varmaan tarkoittikin. Eli sinua edeltävän kaverin juttuja ja asennetta (ellei hän sitten todella ollut Bosnian sodassa, Casagrande ei toki ollut ainoa suomalainen siellä, vaikkakin kovaäänisin reissuistaan).

        Monet kaverini, jotka ovat olleet Balkanilla RT- hommissa naureskelevat näille "veteraaneille", jotka talvellakin ovat baarissa esittelemässä palaa KFor t-paita päällä.


    • mies...

      Kyllähän se totta on että YK on maailman munattomin organisaatio (kädet taskussahan se Bosniankin sotaa seuras).
      Mutta kyllä on ihan pelle mies tämä Casagrandekin. Mies on julkisuudessakin muutaman kerrran takkiaan kääntänyt. Kyllä on kova jätkä kun ampuu lähes aseettomia muslimeja.

      • mikä pelle

        mutta enimmäkseen häpeäksi vain itselleen;)

        Kova jätkä ja tappaja uskaltaisi seisoa sanojensa takana mutta mitä muuta voisi odottaa hintelältä hyypiöltä jonka nimi on Marco?


    • ZOMBI

      Joskus kontrolli pettää, mopo karkaa käsistä. Silloin naisia raiskataan ja sotavankeja teloitetaan. … En halua puolustella sotarikoksia, totean vain että joskus tilanne riistäytyy käsistä. Sota on sotaa.”

    • 2 keikkaa tehty..

      Niin, oli siis käynyt -92 syksyllä suomalaisten messissä Zagrebin esikunnassa. Oli ollut ihan surkeena, ei tiennyt mihin mennä eikä yhtään rahaa. Ilmeisesti tämän jälkeen hän palasi Suomeen, kai liftaamalla. Kukaan meikäläisistä ei sitä siellä auttanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe