Vili-Vieteri eli Vili

Hevoshullu

Tietääkö kukaan missä asuu rautias sh-ruuna Vili-Vieteri? Se myytiin Sammalisen tilalta pari vuotta siten jollekin vammaisratsastus tallille tai vastaavaan. Vili oli todella kiltti ja tykkäsi ihmisistä. Ravatessa sen takajalat meni aluksi hassusti suorina. Jos tiedät Vilistä, niin voitko alkaa mailailemaan.

12

1325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinuuulliiinnuuu

      sori nyt vaa... mut satun käymää täl kyseisel "vammaisratsastus tallil..." joka se ei todellakaan ole.... ihan normaali talli... mutta pidetään siellä terapiatunteja... mut ei suinkaa kaikki oo ees vammasia vaan sellasia joita kuntoutetaan... Vili ei ole terapia käytössä sen vuoksi että luonne ei sovi siihen hommaan...

      Luonteeltaan.. se on ihan mukava hoitaessa mutta vähän vaikea ratsastaessa.. mm.. pukittelee ja heittää selästä ja kieltää usein esteillä... nyt ymmärrät varmaan miksi ei terapiassa...

      ja se miks se nostelee jalkoja ni on se että se on peitsari....

      vili on myytävänä...

      jos haluut tietää jotaa lisää niiii mailaaaaaaaa.... en varmaa enää käy tääl topiikis ... mut sähkärist saat mut kiinni...


      kiva jos olin avuksi....

      • Hevoshullu

      • niinuuliinnuuuuuu

      • Anteeks mitä? vili on tosi kiltti ja se ei kiellä melkein koskaan esteillä se rippuu ihan ratsastjan tasosta että kuinka hyvä on hyppäämään olen ollut monta kertaa hs-tallilla leirillä ja vili on ollut mulla joka kerta hoito hevosena ja se on pukittanut mulle vain kerran ja kieltänyt 2 kertaa kun en ollut valmiina hyppäämään ja se ei ole vaikea ratsastaessa se on vähän laiska mutta osaa olla reipaskin!ja nää teijän jutut on nauretavia kun kirjotatte tollasta saibaa tänne se on ihana ja hellyyttävä hevonen ja se myydään sen takia kun se tempuilee talvisin kun se säikkyy talvisin niin paljon ja kun se on aika vanha. mutta kaikilla on omat mieli piteet. tää on mun mieli pide ja mun mielestäsitä ei sais myydä!


    • lol 8

      onko se oikeesti myytävänä

    • jessihellbe

      Se oli HS-tallilla mutta nyt se on myyty pari kuukautta sitten joneen! Ja en tidä miksi!

      • emmafemma

        mä haluisin tietää minne vili meni. ja miks se myytii. vili oli paras


    • Jenta poni

      Vili myytiin sen takia kun se oli talvella niin temppuileva ja villi ja syynä oli varmasti myös rahahuolet... Vili pääsi hyvään kotiin! :) JA VILI EI TOSIAANKAAN OLLUT MIKÄÄN VAIKEA RATSASTETTAVA! Olihan se terapiassakin aina välillä. Oikein kiltti heppa oli!

    • Jenta poni

      Vili myytiin yksityis tallille Miehikkälään :)

      • emmafemma

        asuuko edelleen siellä


    • Emmafemma

      Asuusk Vili edellee miehikkiäläs vai onko muuttanu jonnekkin

    • Anonyymi

      En tiedä, lukeeko tätä enää kukaan mutta valitettavasti Vili on lopetettu nyt :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1130
    Aihe