Vili-Vieteri eli Vili

Hevoshullu

Tietääkö kukaan missä asuu rautias sh-ruuna Vili-Vieteri? Se myytiin Sammalisen tilalta pari vuotta siten jollekin vammaisratsastus tallille tai vastaavaan. Vili oli todella kiltti ja tykkäsi ihmisistä. Ravatessa sen takajalat meni aluksi hassusti suorina. Jos tiedät Vilistä, niin voitko alkaa mailailemaan.

12

1677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinuuulliiinnuuu

      sori nyt vaa... mut satun käymää täl kyseisel "vammaisratsastus tallil..." joka se ei todellakaan ole.... ihan normaali talli... mutta pidetään siellä terapiatunteja... mut ei suinkaa kaikki oo ees vammasia vaan sellasia joita kuntoutetaan... Vili ei ole terapia käytössä sen vuoksi että luonne ei sovi siihen hommaan...

      Luonteeltaan.. se on ihan mukava hoitaessa mutta vähän vaikea ratsastaessa.. mm.. pukittelee ja heittää selästä ja kieltää usein esteillä... nyt ymmärrät varmaan miksi ei terapiassa...

      ja se miks se nostelee jalkoja ni on se että se on peitsari....

      vili on myytävänä...

      jos haluut tietää jotaa lisää niiii mailaaaaaaaa.... en varmaa enää käy tääl topiikis ... mut sähkärist saat mut kiinni...


      kiva jos olin avuksi....

      • Hevoshullu

      • niinuuliinnuuuuuu

      • Anteeks mitä? vili on tosi kiltti ja se ei kiellä melkein koskaan esteillä se rippuu ihan ratsastjan tasosta että kuinka hyvä on hyppäämään olen ollut monta kertaa hs-tallilla leirillä ja vili on ollut mulla joka kerta hoito hevosena ja se on pukittanut mulle vain kerran ja kieltänyt 2 kertaa kun en ollut valmiina hyppäämään ja se ei ole vaikea ratsastaessa se on vähän laiska mutta osaa olla reipaskin!ja nää teijän jutut on nauretavia kun kirjotatte tollasta saibaa tänne se on ihana ja hellyyttävä hevonen ja se myydään sen takia kun se tempuilee talvisin kun se säikkyy talvisin niin paljon ja kun se on aika vanha. mutta kaikilla on omat mieli piteet. tää on mun mieli pide ja mun mielestäsitä ei sais myydä!


    • lol 8

      onko se oikeesti myytävänä

    • jessihellbe

      Se oli HS-tallilla mutta nyt se on myyty pari kuukautta sitten joneen! Ja en tidä miksi!

      • emmafemma

        mä haluisin tietää minne vili meni. ja miks se myytii. vili oli paras


    • Jenta poni

      Vili myytiin sen takia kun se oli talvella niin temppuileva ja villi ja syynä oli varmasti myös rahahuolet... Vili pääsi hyvään kotiin! :) JA VILI EI TOSIAANKAAN OLLUT MIKÄÄN VAIKEA RATSASTETTAVA! Olihan se terapiassakin aina välillä. Oikein kiltti heppa oli!

    • Jenta poni

      Vili myytiin yksityis tallille Miehikkälään :)

      • emmafemma

        asuuko edelleen siellä


    • Emmafemma

      Asuusk Vili edellee miehikkiäläs vai onko muuttanu jonnekkin

    • Anonyymi

      En tiedä, lukeeko tätä enää kukaan mutta valitettavasti Vili on lopetettu nyt :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe