Niin. Olen paljon kuullut puhuttavan tästä paikasta, mutta ei tietoakaan missä se sijaitsee. Onko se paikka myös niitä slummeja kuin nämä edellä mainitut paikat?
Missä sijaitsee Porin 10.osa?
5
2584
Vastaukset
- kake, porkka
vältä siellä liikkumista
- Käpylän asukki
Kymppäri eli 10.osa muistuttaa aikalailla musaa.
- ........
kymppäri on tos kuukkarin vieressä ja on hieno ja rauhallinen asuinalue. olen itse asunut koko ikäni kuukkarissa ja ihmettelen näitä kommentteja kuukkarista.
- voi kieltää
etteikö kuukkari olisi rauhaton paikka.
- himvalo
10. osan ja 6. osan. Molemmat alueet ovat puutaloaluetta. 10. osa on mielestäni rauhallinen asuinalue. 6. osassa olen asunut koko ikäni enkä ikinä sanoisi, että tämä alue on ns. pultsareitten slummi. Toki täällä on Käpylän talot (toinen tosin paloi tuossa taannoin ja sitä remontoidaan), joissa on asunut vähän sivuraiteilla olevia sitten on ns. Ukkola, mutta sielläkin on tällä hetkellä melko vähän asukkeja, vanhat ovat kuolleet ja sitäkin remontoidaan. Suosittelen ehdottomasti 10. osaan muuttamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403077- 812904
- 1902479
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 201493
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411406Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251