Missä tuo biisi on ilmestynyt? Jos joku tietää ton tai jotai muuta kyseisestä biisistä, niin vastatkaa ja kertokaa!
Since you've been gone?
9
1568
Vastaukset
- tietoa...
Since you been gone
on Rainbow nimisen bändin
biisi vuodelta 1979 ja hyvä
biisi onkin ;)
Kai - juups
...mut se on ehkä jollain sinkulla...
- ramonaa
Kyseinen biisi löytyy ainakin Rainbow:in The Best Of (1981) kokoelmalta.
Varmasti auttoi paljonkin, mutta kunhan sössötän.
- oksajo-m
Kyseinen biisi ei ole Rainbow oma. Biisin on tehnyt Russ Ballard ja löytyy hän levyltä Winning vuodelta 1976. Kuten myös Ballard on tehnyt kappaleen I Surrender vuonna 1981.
- Ice705
Tässä taisi kuitenkin olla kyse The Rasmuksen tekemästä since you've been gone biisistä.
- liquid<3
Ice705 kirjoitti:
Tässä taisi kuitenkin olla kyse The Rasmuksen tekemästä since you've been gone biisistä.
Niin olikin, mutta olihan nuokin ihan hauska tietää.. Eli onko niin, että kyseessä ei ole Rasmuksen oma biisi? Kun olen yrittänyt katsoa julkaisuista, niin se biisi ei löydy yhdeltäkään levyltä tai sinkulta. Mutta esimerkiksi Lets Sing It:issä kyseinen kappale mainitaan Rasmuksen biisiksi.. Ja muistaakseni siitä on käyty täällä keskustelua aiemminkin..
No, jos joku keksii jotain Rasmuksen tai sen jonkun muun Since You´ve Been Gone-biisistä, niin kertokaapa vaan. :) - Ice705
liquid<3 kirjoitti:
Niin olikin, mutta olihan nuokin ihan hauska tietää.. Eli onko niin, että kyseessä ei ole Rasmuksen oma biisi? Kun olen yrittänyt katsoa julkaisuista, niin se biisi ei löydy yhdeltäkään levyltä tai sinkulta. Mutta esimerkiksi Lets Sing It:issä kyseinen kappale mainitaan Rasmuksen biisiksi.. Ja muistaakseni siitä on käyty täällä keskustelua aiemminkin..
No, jos joku keksii jotain Rasmuksen tai sen jonkun muun Since You´ve Been Gone-biisistä, niin kertokaapa vaan. :)Rasmuksen Since you've been gone biisi on julkaistu parilla ulkomaalaisella sinkulla.Biisi ei ole coveri vaan bändin itse tekemä.
- minä
liquid<3 kirjoitti:
No, jos joku keksii jotain Rasmuksen tai sen jonkun muun Since You´ve Been Gone-biisistä, niin kertokaapa vaan. :)Kelly clarkson...kauhea biisi ja oikeinkirjoituksesta en tiedä....Eikä muuten kiinosta
- liquid<3
Ice705 kirjoitti:
Rasmuksen Since you've been gone biisi on julkaistu parilla ulkomaalaisella sinkulla.Biisi ei ole coveri vaan bändin itse tekemä.
Vihdoin sain jotain tietoa siitä oikeasta biisistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802065
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641816Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461756- 1231503
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1591282Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia561244Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen591032- 70959
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27942- 15919