mastercard

keitsu

Jess, takana kuusi kuukautta munkkielämää ja 3000 euron mastercard-piikki maksettu. Tuli vähän reissattua, mutta nyt se riippakivi on poissa. Kyllä helpotti!

7

1236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeremias

      Olet tehnyt kyllä viisaasti ja ihan miehen työn. Lämpimät onnitteluni siitä.

    • köykänen

      Onníttelut. Itsellä on juuri edessä tosiasioiden tunnustus eli saman verran höylätty luottokortilla ja tarvitsee soittaa ko. firmaan ja anoa maksuaikaa. Reilusti...

      Tuliko itsellesi muita seuraamuksia kun että korttia ei saanut käyttää velanlyhennysaikana?

      • keitsu

        Ei mulle mitään sanktioita tullut, kun päätin ihan itse hankkiutua luottokortista eroon. Katkaisin kortin ja maksoin laskut kiltisti.

        Harmittaa kun tuli alunperin edes koko kortti otettua. Rahalaitokset vaan kauppaa niitä nykyisin aika aktiivisesti.

        Ota vain reilusti yhteyttä luottoyhtiöön ja selitä tilanne.

        Lykkyä sinulle!


      • Mika
        keitsu kirjoitti:

        Ei mulle mitään sanktioita tullut, kun päätin ihan itse hankkiutua luottokortista eroon. Katkaisin kortin ja maksoin laskut kiltisti.

        Harmittaa kun tuli alunperin edes koko kortti otettua. Rahalaitokset vaan kauppaa niitä nykyisin aika aktiivisesti.

        Ota vain reilusti yhteyttä luottoyhtiöön ja selitä tilanne.

        Lykkyä sinulle!

        Tuossa taas esimerkki ihmisestä, joka ei hallitse omaa elämäänsä. Korttia pitäisi sinun hallita, ei kortin sinua. Ei dorkille pitäisi olla jokaisessa luottokortin hakuprosessissa...


      • keitsu
        Mika kirjoitti:

        Tuossa taas esimerkki ihmisestä, joka ei hallitse omaa elämäänsä. Korttia pitäisi sinun hallita, ei kortin sinua. Ei dorkille pitäisi olla jokaisessa luottokortin hakuprosessissa...

        Jos pystyy laskut maksamaan, niin sehän tarkoittaa, että raha-asiat on hallinnassa. Joten Mika tumputa vaan käteen. Tuskin sulla on edes visa electronia. Kasva homo!!


      • korttilot
        keitsu kirjoitti:

        Jos pystyy laskut maksamaan, niin sehän tarkoittaa, että raha-asiat on hallinnassa. Joten Mika tumputa vaan käteen. Tuskin sulla on edes visa electronia. Kasva homo!!

        Jos kerran pystyy maksamaan laskut niin mitä helkuttia koko kortilla tekee?

        Maksat turhia kk-maksuja..

        Sen ymmärtää että ulkomailla käyttää sitä hotelleissa sun muissa mutta muuten järjetöntä.


      • tylyttäjä
        korttilot kirjoitti:

        Jos kerran pystyy maksamaan laskut niin mitä helkuttia koko kortilla tekee?

        Maksat turhia kk-maksuja..

        Sen ymmärtää että ulkomailla käyttää sitä hotelleissa sun muissa mutta muuten järjetöntä.

        Käteinen on käyhille jotka ei saa luottoa. Luotolla voi toteuttaa käytännössä paljon asioita joita ei muuten pysty. Menonsiirrossa verraton. Mene muualle vinkumaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe