Liikunta paikkoja muslimeille

Liikkuva muslimi nainen

Koska meitä islamiin uskovia naisia on jo tuhansia pitäisi ainakin pääkaupunkiseudulle saada vain muslimi naisille tarkoitettu uimahalli hyvien liikenne yhteyksien varelle. Tai varata vaikkapa yksi päivä mäkäelän kadun uimahallista vain muslimien käyttöön. Tarvittaisiin myös liikunta halleja muslimi naisille. Ainakin helsingin kaupungin tulisi osoittaa paikka missä nuslimi naiset voisivat harrastaa liikuntaa yhdessä!!

42

2571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaina

      Sitä on naisten punttisalia tai aerobikkiä. Ei kenellekään muullekaan ihmisryhmälle ole rakennettu omia uimahalleja vain uskonnollisen oikun vuoksi: ylekin on ihan valtion yritys, vaikka laestadiolaiset kieltävät keskuudessaan tv:n katselun, eivätkä laestadiolaislapset ole saaneet vapautusta koulu-tv-tunneilta.

      Aina voi mennä lenkille ja hiihtäminen toppapukuaikaan ei todellakaan ainakaan paljasta miehisiä haluja kiihottavia muotoja.

      • HALUJA KIIHOTTAVIA

        MUOTOJA???!! Kun järjestäen katsoo näitä musliminaisia, niin heidän olisi parasta laittaa ne kaavut nurkkaan ja lähteä lenkille! Sen verran ovat persaukset ovat tädeillä levinneet.... Ja sitten nämä suomalaiset "muslimi" naiset, siis apua minkä näköisiä kuvatuksia! Sen näköisä tanttoja ettei ole ihmekkään ettei niitä ole kelpuuttanut muut kuin muslimimiehet.


      • -- - -- -

        Eikö me "kristityt" tai ainakin kristityissä maissa asuvat voitaisi olla esimerkkinä, ja olla suvaitsevia. Joskus pitäisi niellä ylpeys ja ajatella muiden parasta. Onko se keltään pois jos täällä olisi jos esim jokin uimavuoro vain muslimeille. Me vaan vänkäämme aina "periaatten" vuoksi, vaikkei se meidän elämää yhtään oikeasti haittaisi. Mukaanhan voisi päästä muutkin jotka mieluiten uivat esim T-paita housut päällä. Tiedän muutaman pahasti allergisen henkilön jotka eivät viitsi käydä tavallisilla uimavuoroilla pahan ihottuman takia, siis kun iho on niin pahan näköinen. Kunnioituksesta paikallisia kohtaan itse uin aina yleisillä rannoilla ns. "islamilainen uimapuku" päällä lomaillessani islammilaisessa maassa. Olen kristitty.


      • ei ole totta :( :(
        -- - -- - kirjoitti:

        Eikö me "kristityt" tai ainakin kristityissä maissa asuvat voitaisi olla esimerkkinä, ja olla suvaitsevia. Joskus pitäisi niellä ylpeys ja ajatella muiden parasta. Onko se keltään pois jos täällä olisi jos esim jokin uimavuoro vain muslimeille. Me vaan vänkäämme aina "periaatten" vuoksi, vaikkei se meidän elämää yhtään oikeasti haittaisi. Mukaanhan voisi päästä muutkin jotka mieluiten uivat esim T-paita housut päällä. Tiedän muutaman pahasti allergisen henkilön jotka eivät viitsi käydä tavallisilla uimavuoroilla pahan ihottuman takia, siis kun iho on niin pahan näköinen. Kunnioituksesta paikallisia kohtaan itse uin aina yleisillä rannoilla ns. "islamilainen uimapuku" päällä lomaillessani islammilaisessa maassa. Olen kristitty.

        "Kunnioituksesta paikallisia kohtaan itse uin aina yleisillä rannoilla ns. "islamilainen uimapuku" päällä lomaillessani islammilaisessa maassa. Olen kristitty." NO NIIN, SIIS SINÄ POKKUROIT MUSLIMEJA HEIDÄN OMASSA MAASSAAN, JA HALUAT POKKUROIDA HEITÄ MYÖS SINUN OMASSA MAASSAASSI!!!

        HEI haloo!!! Miki muslimit eivät SINUN tavoin kunnioita MEIDÄN tapoja täällää olleessan samalla tavalla kuin sinä kunnioita heidän tapojaan heidän omassa maasssa??

        MIKSI SUOMESSA ON KÄYTÄNTÖ MAASSA MUSLIMIN TAVALLA, MUTTA KUN SUOMALAINEN MENEE MUSLIMIMAAHAN JOUTUU SUOMALAINEN OLEMAAN MAASSA MAAN TAVALLA?! MIKSI??!!!


      • qanja
        -- - -- - kirjoitti:

        Eikö me "kristityt" tai ainakin kristityissä maissa asuvat voitaisi olla esimerkkinä, ja olla suvaitsevia. Joskus pitäisi niellä ylpeys ja ajatella muiden parasta. Onko se keltään pois jos täällä olisi jos esim jokin uimavuoro vain muslimeille. Me vaan vänkäämme aina "periaatten" vuoksi, vaikkei se meidän elämää yhtään oikeasti haittaisi. Mukaanhan voisi päästä muutkin jotka mieluiten uivat esim T-paita housut päällä. Tiedän muutaman pahasti allergisen henkilön jotka eivät viitsi käydä tavallisilla uimavuoroilla pahan ihottuman takia, siis kun iho on niin pahan näköinen. Kunnioituksesta paikallisia kohtaan itse uin aina yleisillä rannoilla ns. "islamilainen uimapuku" päällä lomaillessani islammilaisessa maassa. Olen kristitty.

        "Kunnioituksesta paikallisia kohtaan itse uin aina yleisillä rannoilla ns. "islamilainen uimapuku" päällä lomaillessani islammilaisessa maassa. Olen kristitty."

        Vähän hassua että he eivät sitten osaa kunnioittaa meitä...? EIkö sinusta ole?

        Miksi meidän täytyy olla niitä hyysääjiä ja myötäilijöitä?

        Mä en ainakaan anna yhdellekkään muslimille mitään erikoisoikeuksia täällä, koska mekään ei niitä niiden maissa saada.


      • -- - --
        ei ole totta :( :( kirjoitti:

        "Kunnioituksesta paikallisia kohtaan itse uin aina yleisillä rannoilla ns. "islamilainen uimapuku" päällä lomaillessani islammilaisessa maassa. Olen kristitty." NO NIIN, SIIS SINÄ POKKUROIT MUSLIMEJA HEIDÄN OMASSA MAASSAAN, JA HALUAT POKKUROIDA HEITÄ MYÖS SINUN OMASSA MAASSAASSI!!!

        HEI haloo!!! Miki muslimit eivät SINUN tavoin kunnioita MEIDÄN tapoja täällää olleessan samalla tavalla kuin sinä kunnioita heidän tapojaan heidän omassa maasssa??

        MIKSI SUOMESSA ON KÄYTÄNTÖ MAASSA MUSLIMIN TAVALLA, MUTTA KUN SUOMALAINEN MENEE MUSLIMIMAAHAN JOUTUU SUOMALAINEN OLEMAAN MAASSA MAAN TAVALLA?! MIKSI??!!!

        KOSKA ME OSATAAN KÄYTTÄYTYÄ JA KUNNIOITTAA MUITA.
        Ette valitettavasti ymmärrä että joskus on nöyrryttävä ja oltava esimerkkinä, vaikkakin se on joskus tuntuu että ei siitä ole mitään hyötyä, oma käytös ja tavat on kuin pisara meressä. Tää juttu on vähän kuin kierrätys, jos tajuutte mitä tarkotan. En osaa enkä jaksa selittää.


      • qanja
        -- - -- kirjoitti:

        KOSKA ME OSATAAN KÄYTTÄYTYÄ JA KUNNIOITTAA MUITA.
        Ette valitettavasti ymmärrä että joskus on nöyrryttävä ja oltava esimerkkinä, vaikkakin se on joskus tuntuu että ei siitä ole mitään hyötyä, oma käytös ja tavat on kuin pisara meressä. Tää juttu on vähän kuin kierrätys, jos tajuutte mitä tarkotan. En osaa enkä jaksa selittää.

        "Ette valitettavasti ymmärrä että joskus on nöyrryttävä ja oltava esimerkkinä, vaikkakin se on joskus tuntuu että ei siitä ole mitään hyötyä, oma käytös ja tavat on kuin pisara meressä."

        Siitä ei ole mitään hyötyä, varsinkaan kun kysessä on islaminusko. Siellä kirjasessa lukee jotain vääräuskoisista...

        Ja toisekseen, annat pirulle pikkusormen niin se perkele vie koko käden.


      • välttämättä haluat
        -- - -- kirjoitti:

        KOSKA ME OSATAAN KÄYTTÄYTYÄ JA KUNNIOITTAA MUITA.
        Ette valitettavasti ymmärrä että joskus on nöyrryttävä ja oltava esimerkkinä, vaikkakin se on joskus tuntuu että ei siitä ole mitään hyötyä, oma käytös ja tavat on kuin pisara meressä. Tää juttu on vähän kuin kierrätys, jos tajuutte mitä tarkotan. En osaa enkä jaksa selittää.

        Heittää HELMIÄ SIJOILLE, niin siitä vaan! Luuletko, että saat kirkkaan kruunun taivaassa siitä, että olet pukenut t-paidan ja housut uidessasi muslimimaassa ja näin hyväksynyt KRISTITTYNÄ pakanallisen kultin?!


      • -- -- --
        välttämättä haluat kirjoitti:

        Heittää HELMIÄ SIJOILLE, niin siitä vaan! Luuletko, että saat kirkkaan kruunun taivaassa siitä, että olet pukenut t-paidan ja housut uidessasi muslimimaassa ja näin hyväksynyt KRISTITTYNÄ pakanallisen kultin?!

        "Hyväksyt pakanallisen kultin".... Hmmm...
        Voisitko hieman tarkentaa mitä tarkoitat?
        Mitä pakanallista on Islamissa, ja eikö se ole uskonto eikä kultti ?


      • Sinun Herrasi"
        -- -- -- kirjoitti:

        "Hyväksyt pakanallisen kultin".... Hmmm...
        Voisitko hieman tarkentaa mitä tarkoitat?
        Mitä pakanallista on Islamissa, ja eikö se ole uskonto eikä kultti ?

        "Älä pidä muita jumalia" Muhamed ei syntynyt Pyhästä Hengestä, muhamed ei ole Pyhä Kolminaisuus; Isä, Poika, Pyhä Henki.

        Muhamed oli tavallinen mattimeikeläinen, joka julistautui jumalaksi. JEESUS ON HERRA, JUMALAN POIKA, PYHÄ HENKI. Kaikki muu on pakanallista kulttia, oli sitten muhamed, budha, saatanpalvoja, samaani....lista on loputon!


      • qanja
        Sinun Herrasi" kirjoitti:

        "Älä pidä muita jumalia" Muhamed ei syntynyt Pyhästä Hengestä, muhamed ei ole Pyhä Kolminaisuus; Isä, Poika, Pyhä Henki.

        Muhamed oli tavallinen mattimeikeläinen, joka julistautui jumalaksi. JEESUS ON HERRA, JUMALAN POIKA, PYHÄ HENKI. Kaikki muu on pakanallista kulttia, oli sitten muhamed, budha, saatanpalvoja, samaani....lista on loputon!

        noinkaan yksioikoista ole.

        Yhtälailla kulttia se sinunkin jeesustelus on!

        eipä taas muuta


      • -- -- --
        Sinun Herrasi" kirjoitti:

        "Älä pidä muita jumalia" Muhamed ei syntynyt Pyhästä Hengestä, muhamed ei ole Pyhä Kolminaisuus; Isä, Poika, Pyhä Henki.

        Muhamed oli tavallinen mattimeikeläinen, joka julistautui jumalaksi. JEESUS ON HERRA, JUMALAN POIKA, PYHÄ HENKI. Kaikki muu on pakanallista kulttia, oli sitten muhamed, budha, saatanpalvoja, samaani....lista on loputon!

        En tiedä paljoakaan kristinuskosta vaikka toistaiseksi uskossa olenkin, Islamista en tiedä paljoakaan enmpää. Kerro minulle missä kohtaa Koraania on kohta jossa Muhammed julistautui Jumalaksi ?
        Osaisitko rautalangasta vääntäen selittää tämän kristinuskon kolminaisuusopin, joka ei ole koskaan mennyt minun kaaliin "Isä, Poika ja Puhä Henki" Eikö ole paljon yksinkertaisempaa kun ylistää ja palvoo vain yhtä Jumalaa.
        Minua häiritsee rukoillessani kun ei aina tiedä jutteleeko Jumalalle vai Jeesukselle... ja vielä se Pyhä Henkikin. Luulen että tämä kolminaisuus on yksi pointti miksi moni Jumalaa etsivä kiinnostuu Islamista. Esimerkiksi minä.


      • Samat lait kaikille
        -- - -- - kirjoitti:

        Eikö me "kristityt" tai ainakin kristityissä maissa asuvat voitaisi olla esimerkkinä, ja olla suvaitsevia. Joskus pitäisi niellä ylpeys ja ajatella muiden parasta. Onko se keltään pois jos täällä olisi jos esim jokin uimavuoro vain muslimeille. Me vaan vänkäämme aina "periaatten" vuoksi, vaikkei se meidän elämää yhtään oikeasti haittaisi. Mukaanhan voisi päästä muutkin jotka mieluiten uivat esim T-paita housut päällä. Tiedän muutaman pahasti allergisen henkilön jotka eivät viitsi käydä tavallisilla uimavuoroilla pahan ihottuman takia, siis kun iho on niin pahan näköinen. Kunnioituksesta paikallisia kohtaan itse uin aina yleisillä rannoilla ns. "islamilainen uimapuku" päällä lomaillessani islammilaisessa maassa. Olen kristitty.

        On se "keltään pois", jos suomalaisessa yhteiskunnassa ruvettaisiin nöyristelemään jotakin erityisryhmää vieraan kulttuurin uskonnollisten tunteiden takia. Erittäin suuresti olisi!! Se ei ole mitään vänkäämistä. Mitä tulee erilaisiin sortsi ja t-paita virityksiin uimahallissa, niin hygieniasyistä siellä on ollut sortseissa uiminen kielletty. Voit tietysti tarkistaa liikuntavirastosta perustelut.
        Eri uima-ajoista normaali-ikäisille ja terveille naisryhmille olisi hyvin lyhyt askel muuhunkin eriarvoiseen kohteluun. Vanha hyvä sanontatapa kieltää antamasta pirulle pikkusormea, sillä se vie pian koko käden.
        Näin tapahtuisi hyvin äkkiä. Pian eivät jonkun ryhmän naiset (tai miehet) voisi istua samoissa kulkuneuvoissa toisuskoisten kanssa, koulut pitäisi eriyttää, terveydenhoidossa vain määrätyn mielipidesuunnan edustajat voisivat hoitaa erityisryhmiä jne. Eriarvoinen kohtelu aiheuttaa aina närää. Epäoikeudenmukaisuutta ei voisi välttää.
        Suomessa on samat lait kaikille.
        Tänä päivänä erityisryhmät esim. uimahalleissa ovat invaliideja, eläkeläisiä tai lapsia sukupuoleen ja uskontoon katsomatta. Terveet, työikäiset ihmiset saavat kuitenkin käyttää uimahalleja eniten. Käyttäkööt siis.

        Mainitsit, että muualla maailmassa kävit uimassa sikäläisessä uimapuvussa. Miksi se erikseen piti mainita? Maassa maan tavalla. Suomessa uidaan täkäläisissä uimapuvuissa.
        Niin se vain on.


      • jaina
        -- -- -- kirjoitti:

        "Hyväksyt pakanallisen kultin".... Hmmm...
        Voisitko hieman tarkentaa mitä tarkoitat?
        Mitä pakanallista on Islamissa, ja eikö se ole uskonto eikä kultti ?

        "Mitä pakanallista on Islamissa, ja eikö se ole uskonto eikä kultti ?"

        Oikeastaan islam on nimenomaan väkivaltakultti.


    • siis ei oo totta

      MINÄ KRISTITTYNÄ TUSKIN SAAN TURKISTA, AFGANISTANISTA, IRAKISTA, yms. muslimimaista omaa kristillistä uimahallia, koulua, kirkkoa. Joten et sinäkään tarvitse suomessa muuta kuin työpaikan, pankkkilainalla rahoitetun omistusasunnon, ja tavallisen uimalipun tavalliseen uimahalliin, vaikka Yrjönkadulle.

      Hei hyvää päivää, aina kaikkea vaatimassa, mitään ette tee yhteiskunnan ja maailman rauhan hyväksi!!

    • islamtyttö

      Kristittyjen pitaa näytää suvaitsevaisuus josta paljon puhuvat ja antaa mahhollisuus käydä urheilemassa islamin saantöjen mukana. Se on kaikien perusoikeus.

      • qanja

        JOnka jälkeen tehdään islamilainen vallankumous...!

        Kertoisitko islamintyttö minulle valkonaamalle, että missä päin maailmaa sijaitsee sellainen islamilainen valtio, jossa minä voisin mennä vaatimaan agnostikon perusoikeuksia?

        Että silleen.


      • islamtyttö
        qanja kirjoitti:

        JOnka jälkeen tehdään islamilainen vallankumous...!

        Kertoisitko islamintyttö minulle valkonaamalle, että missä päin maailmaa sijaitsee sellainen islamilainen valtio, jossa minä voisin mennä vaatimaan agnostikon perusoikeuksia?

        Että silleen.

        En ole islamvaltion kannalla. Suomessa on parempi elämä kuin islamvaltiossa mutta kunniotettaan toistemme uskontoja. en tee vallannkumosta terrori ei kuulu islamiin.


      • hillutte maailamalla,
        islamtyttö kirjoitti:

        En ole islamvaltion kannalla. Suomessa on parempi elämä kuin islamvaltiossa mutta kunniotettaan toistemme uskontoja. en tee vallannkumosta terrori ei kuulu islamiin.

        niin tuskimpa suomikaan tulee olemaan kiva maa muslimeille.


      • qanja
        islamtyttö kirjoitti:

        En ole islamvaltion kannalla. Suomessa on parempi elämä kuin islamvaltiossa mutta kunniotettaan toistemme uskontoja. en tee vallannkumosta terrori ei kuulu islamiin.

        Uskontoverisi sen tekisivät. Peset kätesi, niin kuin terrorismista, etkä ole ainoa!

        Näkihän sen Afganistanissakin. Se valtio oli sivistysvaltio 1960-luvulla, ja kas kummaa islamilainen vallankumous vei maan n. 1400 vuotta taaksepäin. Jossain täytyy olla vähän vikaa?

        Niin ja miksi kukaan muslimi ei tee niille terroristelle yhtään mitään? myöntyvät vain hiljaisuudessaan.

        Ja kysymykseeni vastausta odotellessa... Missä sellainen islamilainen valtio sijaitsee jossa minä saan vaatia perusoikeuksia itselleni, tai ihmisille jotka ajattelvat samalla tavalla kuin minä?

        Ja sinulla on oikeus sitten esittää vaateita täällä...! Jossain mättää taas!!!

        eipä taas muuta


      • Jopas on säännöt.

        Suomessa urheilukentät on rahoitettu kristittyjen suomalaisten verovaroin. Siellä urheillaan niillä säännöillä, joita on kussakin urheilulajissa olemassa.
        Harjoittelun ja kuntoilun jokainen voi suorittaa millä säännöillä haluaa.
        Islamilaisista säännöistä en ole tähän mennessä kuullut.
        Alkaa tuntua suorastaan epätoivoiselta pysyä suomalaisena Suomessa.
        Me tyhmät kun luulimme, että ulkomailta Suomeen muuttavat ihmiset haluavat asettua Suomeen ja osallistua suomalaisen yhteiskunnan kehittämiseen ja moniarvoistamiseen. Nyt voimme huomata, että pieni käenpoikanen onkin tullut lintukotoomme ja vaatii islamilaisen perinteen mukaisuutta lähes joka asiaan suvaitsevaisuuden nimissä.
        Koska he alkavat suvaita tätä maata, joka on tarjonnut heille elinehdot suuriakaan vastapalveluksia pyytämättä?


      • muslimmaassa asuva

        Ala viitsi vinoilla,uimahallit ovat uimista varten jossa uidaan maan tavalla.
        Muslimimaissa kristityilla ei ole mitaan erikois oikeuksia,tuskin mitaan oikeuksia,heita sorretaan,kaikki likaiset hommat kuten katujen siivoukset ym,hoitaa kristityt,tyopaikoilla uralla voi nousta vain maarattyyn asemaan asti,hyva on jos parlamentissa on annettu yks erikois paikka.Koulussa on pakko opiskella islamia.Jumalanpalvelusten ajoista kirkoissa ei saa ilmottaa lehdissa.
        Monet kieltaytyvat syomasta tai juomasta astiasta jota kristitty on kayttanyt.


      • siis tä??

        jaa eikö islam anna uida naisten muiden uskontoihin kuuluvien naisten kanssa???ottakaahan järki jo käteen noiden koraanin tekstien kanssa.minkä ihmeen takia te kumarratte jumalaa joka ei tiedä mitä on suvaitsevaisuus.koraani sanoo helvetin monessa kohdassa että kaikki vääräuskoiset pitää tappaa missä vaan niitä näkyy.ja kieltääkö se todellakin vielä uimisen eri etnisten ryhmien kanssa


      • kerrotko minulle
        muslimmaassa asuva kirjoitti:

        Ala viitsi vinoilla,uimahallit ovat uimista varten jossa uidaan maan tavalla.
        Muslimimaissa kristityilla ei ole mitaan erikois oikeuksia,tuskin mitaan oikeuksia,heita sorretaan,kaikki likaiset hommat kuten katujen siivoukset ym,hoitaa kristityt,tyopaikoilla uralla voi nousta vain maarattyyn asemaan asti,hyva on jos parlamentissa on annettu yks erikois paikka.Koulussa on pakko opiskella islamia.Jumalanpalvelusten ajoista kirkoissa ei saa ilmottaa lehdissa.
        Monet kieltaytyvat syomasta tai juomasta astiasta jota kristitty on kayttanyt.

        kun kerran uidaan maassa maan tavalla, niin mikä se maan tapa sitten on?
        Muslimi haluaa uida vähän peittävämmissä vaatteissa, mutta Suomalainen ei sitä sulata. Silti monessa uimahallissa tiettyä merkkiä käyttämällä saa esim saunoa uimapuku päällä.
        Onko se nyt niin vaarallista, jos ei halua uida lähes alasti.
        Ja jos maan tapaan mennään, niin mikä se Suomalainen tapa uida on? Huivi päässä et ilmeisesti menisi uimaan, mutta uimalakki kävisi.
        Ja entäpäs se suuri suomalainen rantasaunakansa, joka haluaa uida alasti? Riisummeko siis kaikki vaatteet pikkuhiljaa siellä uimahallissakin, koska hehän ovat sitä aitoa suomalaisuutta edustamassa.


      • Outsider
        kerrotko minulle kirjoitti:

        kun kerran uidaan maassa maan tavalla, niin mikä se maan tapa sitten on?
        Muslimi haluaa uida vähän peittävämmissä vaatteissa, mutta Suomalainen ei sitä sulata. Silti monessa uimahallissa tiettyä merkkiä käyttämällä saa esim saunoa uimapuku päällä.
        Onko se nyt niin vaarallista, jos ei halua uida lähes alasti.
        Ja jos maan tapaan mennään, niin mikä se Suomalainen tapa uida on? Huivi päässä et ilmeisesti menisi uimaan, mutta uimalakki kävisi.
        Ja entäpäs se suuri suomalainen rantasaunakansa, joka haluaa uida alasti? Riisummeko siis kaikki vaatteet pikkuhiljaa siellä uimahallissakin, koska hehän ovat sitä aitoa suomalaisuutta edustamassa.

        Niin, tässä maassa on tietyt tavat.

        Jos et sitä muslimina hyväksy, palaa sinne kamelikauteen, mitä siinä oikein uikutat


      • kerrotko minulle
        Outsider kirjoitti:

        Niin, tässä maassa on tietyt tavat.

        Jos et sitä muslimina hyväksy, palaa sinne kamelikauteen, mitä siinä oikein uikutat

        ja toivoisin asiallista vastausta. Mikä se on se Suomalainen tapa uida?
        Minä kyllä voin uida alastikin, mutta voitko itse? Sitähän se suomalaisuus on, häpeilemätöntä alastomuutta tyyliin "jos et ole ennen ihmistä nähnyt, niin nyt näet"
        Joten palaa vaan itse sinne kamelikaudellesi!

        Että sulatetaan sitten se suomalainen uimatapa ensin, jos ei kerran voida sietää sitä että joku haluaa uida vaatteet päällä.


    • Hertha

      Niinhän ajattelit? Vastaajien veri jo mukavasti kiertääkin, nähdäkseni.

    • salme

      Vai, että oikein oma paikka.. voi s.....a
      Jos teidän on liikuttava niin liikkukaa. Johan täällä yx musliminainen kertoi juoksevansa kaapu päällä, että siitä vaan.
      Jos haluaa uida on teidänkin opittava käyttämään uimapukuja. Ja miksi ette voi uida naisten vuorolla?
      Pelkäättekö te ,että naiset hyökkäävät teidän kimppuun hurmioissaan? Mikä luojan antamassa vartalossa on niin hävettävää?
      Ja vielä pitäisi olla hyvät liikenneyhteydet.. jo on röyhkeys huipussaan.
      Ehkä kannattaisi jättää liikuntaharrastukset väliin ja olkaa niin kuin muutkin alistetut muslimit ja hoitakaa niitä pentujanne ja olkaa miestenne orjia, sitähän te haluatte.. vai kuinka?
      Miksi kääntyä sellaiseen uskontoon Suomessa jos se on niin vaikeaa luopua siitä mikä on meille suomalaisille yhtä luonnollista kuin hengittäminen.

      • Hertha

        Kuten varmasti huomasit, keskustelunaloitus oli provo.

        Eikö viimeistään tuo Mäkelänkadun mainitseminen "naksauttanut"?


      • salme
        Hertha kirjoitti:

        Kuten varmasti huomasit, keskustelunaloitus oli provo.

        Eikö viimeistään tuo Mäkelänkadun mainitseminen "naksauttanut"?

        Hyvä kun kerroit, asun itse keskisuomessa. Mutta ei se ole mahdotonta, että he sellaista vaatisivatkin.


      • halli

      • Hertha
        halli kirjoitti:

        >> Eikö viimeistään tuo Mäkelänkadun mainitseminen "naksauttanut"?

        Siinä on tarkoitettu Mäkelänrinteen uimahallia, joka on uusin ja komein.

        http://www.vitrea.fi/pr_makelanrinne.html

        http://www.hel2.fi/liv/lajit/uhallit.html

        Toki tiedän Mäkelänkadun. Siksi sen mainitseminen tekstissä oli yliammuttua ja provokatorista. Minkä hyvänsä Itä-Helsingin uimahallin mainitsemisella olisi voinut välttää epäilykset. Kuten olen sanonut, kyseessä ei suinkaan ollut palstan ensimmäinen provo. Eikä viimeinen.

        Tämänkin palstan kirjoituksista vain muutama prosentti pitäytyy asiallisuudessa ja totuudessa; palstan huumorista niinikään vain muutama prosentti on huumorina jonkintasoista, mauttomuuden välttävää.


    • Juliaana

      Hyvä liikeidea. Kuka tahansa saa tässä maassa perustaa liikuntayrityksen. Jos muslimeja on asiakkaana tarpeeksi, niin homma varmaan pyörii mukavasti. Henkilökuntaa vain pitää olla kaksinverroin, eli miehiä miehille ja naisia naisille.

    • Jakomäki

      Mikä juttu tää nyt on? Onhan Jakomäen uimahallisa ollut jo vuosia musliminaisten uintivuorot ja viimeksi on kai vaadittu muslimiuimaopettajia. Vuosaaressakin oli ainakin jotakin uimakouluja muslimeille, joten ei enää mitään tarvitse vaatia. Taidat olla joku provoilija etkä ainakaan muslimi itse.

      • Vaihdetaanko vesikin?

        Siinä vedessähän käy kristityt miehetkin uimassa, muista inhotuksista puhumattakaan.
        Kai altaista vaihdetaan vesi ennen muslimivuoroa? Ties mitä siitä vedestä tarttuu.


    • jake_waits

      Tämä on kaiketi muslimina esiintyvän ei-muslimin kirjoittama, mutta asiasisältöhän on täysin todellinen. Tällaisia vaatimuksia on muslimien taholta esitetty sekä ne ovat myös menneet läpi: yksinomaan musliminaisille tarkoittuja uintivuoroja.

      Eräs musliminainen paheksui kun joutuu istumaan saastaisten suomalaiskafiirien kanssa samassa bussissa - halusi ilmeisesti musliminaisille omia bussivuoroja...

      Useimmat muslimit, joita olen täällä tavannut, ovat rasisteja.

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000001217514#22000000001217514

      • noita vuoroja

        jos jonkinlaisille ryhmille. on senioria ja vauva uintia. eiköhän sieltä yks tunti muslimeillekkin liikene. jos itse haluaa just sillä sekunnilla sinne halliin niin eiköhän noita uimahalleja suomen maassa ole että jokaiselle jostain paikka löytyy.
        ja mitä tohon linkkiin tulee. en ole muslimi mutta noinhan ne asiat on.
        ja jos sinä saisit sen nesteen päästäsi pois niin huomaisit että ei tämä meidän kulttuuri niin ylivertaisen uskomatonta ole...


      • jake_waits
        noita vuoroja kirjoitti:

        jos jonkinlaisille ryhmille. on senioria ja vauva uintia. eiköhän sieltä yks tunti muslimeillekkin liikene. jos itse haluaa just sillä sekunnilla sinne halliin niin eiköhän noita uimahalleja suomen maassa ole että jokaiselle jostain paikka löytyy.
        ja mitä tohon linkkiin tulee. en ole muslimi mutta noinhan ne asiat on.
        ja jos sinä saisit sen nesteen päästäsi pois niin huomaisit että ei tämä meidän kulttuuri niin ylivertaisen uskomatonta ole...

        - vauvauintia on vauvauintiin tarkoitetussa altaissa

        - senioreille on omia vuoroja, koska he uivat hitaammin kuin nuoret

        Mutta mikä olikaan syy, ettei musliminainen voi uida muiden kanssa?

        "ja mitä tohon linkkiin tulee. en ole muslimi mutta noinhan ne asiat on"

        Olet siis sitä mieltä, että

        1. "suositeltavaa on hankkia poikaystävä mahdollisimman nuorena, aloittaa sukupuolisuhde painostuksesta ja kärsiä sen seurauksista tavalla tai toisella."

        Missä voin lukea tämän suosituksen?


        2. "elätte ikuisesti olematta vastuussa mistään ja kenestäkään."

        Eikö suomalaisilla ole mitään vastuuta?

        3. "lain mukaan riittää kun päällä uloslähtiessä on alusvaatteet."

        Lainkohta?

        4. "ne 9 kymmenestä suomalaislapsesta ja -nuoresta jotka kärsivät mielenterveysongelmista, ovat muiden lapsia"

        Viite tutkimukseen?

        5. "ihmisen ei tarvitse ajatella"

        Oletko siis sitä mieltä, että länsimaisen ihmisen ei tarvitse ajatella? ja muslimin täytyy?


      • Juliaana

        Tämä on tyyppiesimerkki kirjoituksesta, jossa ilmenee suunnaton viha ja raivo länsimaalaisia kohtaan. Tämä on tyypillinen esimerkki siitä, miten länsimaalaisista puhutaan näissä islamikeskuksissa. Sitten vielä ihmetellään, että kuka näitä pommi-ihmisiä kasvattaa.


    • muslimin vaimo

      Olen asunut yli 30 vuotta muslimi maassa.Naiset uskontoon katsomatta uivat tavallisissa uimpuvuissa naisten ajalla uimahallissa.Jos teita on jo tuhansia Suomessa voitte itse rahoittaa itsellenne uimahallin,ette todellakaan voi vaatia Suomen valtiota sita tekemaan.
      Tiedat itsekin etta voit uida naisten ajalla,jos ette voi urheilla ei muslemien kanssa niin muuttakaa vaikkapa Saudi Arabia.

    • Liikkumaan

      Miten ois Lontoon metroverkko ? Siellä juosten vaan aina asemalle ja kohti metroa vaikkapa teidän lahjareput selässä ?

    • sitä saa kuulla!

      kaikennäköstä paskaa sitä kuuleekin!!!ei sitä suomessa saa kristitytkään mitään omia liikuntatiloja vaikka muka valtaväestöä ollaan.jos ei rouville sovi kylpeä muiden mukana niin pitää tyytyä kotona ammeeseen.minkä takia sitä ei voi olla samassa altaassa suomalaisen kanssa?jos meikäläiset muuttas teidän kotimaahan ja menis vaatimaan uimahalleja ja urheilukenttiä niin vois tulla lähtö maasta.teilläpäin ku ei hyväksytä mitään muuta kuin allahi!!!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe