1. ***** Muhammad antoi salamurhauskäskyjä *****
"Kuka hoitaa minun puolestani Ibn al-Ashrafin? "Muhammad ibn Maslama vastasi: "Minä teen sen, Jumalan lähettiläs, minä tapan hänet." "Tee niin, jos vain pystyt", sanoi Jumalan lähettiläs.
"Sanokaa mitä tahdotte", vastasi Jumalan lähettiläs, "te saatte siihen luvan!"
"Tappakaa Jumalan vihollinen!" Toiset löivät Ka'bia, mutta heidän miekkansa eivät läpäisseet hänen panssariaan.
Kun näin, etteivät miekkamme läpäisseet hänen panssariaan, muistin ohuen pistomiekan miekkani kahvassa. Minä tartuin siihen. Tuo Jumalan vihollinen oli jo huutanut kaikki talot hereille: jokaisesta ikkunasta näkyi valoa.
"Minä painoin pistomiekan hänen alavatsaansa kiinni ja survaisin sen voimalla alaspäin ja Jumalan vihollinen kaatui. Al-Harith ibn Aus oli saanut osuman omista miekoistamme, joko päähän tai jalkaan."
"Jumalan lähettiläs oli rukoilemassa, kun me saavuimme. Me tervehdimme häntä, ja hän tuli ulos luoksemme. Kerroimme, että olimme surmanneet Jumalan vihollisen, ja hän sylki al-Harithin haavaan parantaakseen sen. Sitten menimme kukin kotiimme."
"Aamulla juutalaiset olivat peloissaan, koska olimme saaneet Jumalan vihollisen: jokainen juutalainen kaupungissa pelkäsi henkensä edestä."
[Ibn Hisham: Profeetta Muhammadin elämäkerta (suom. Jaakko Hämeen-Anttila) s. 249-253]
KOMMENTIT:
Muhammad surmautti juutalaisen miehen, Ka'b:in, joka suri ystäviään ja läheisiään, jotka Muhammad oli tapattanut. Tästä vihaisena Ka'b kirjoitti polemiikkia Muhammadia vastaan (Koraani on pullollaan polemiikkia juutalaisia vastaan). Muhammadin ratkaisu oli siis tappaa verbaaliset arvostelijansa, eikä Ka'b suinkaan jäänyt ainoaksi.
Huomaa myös, miten muslimi-salamurhaajilla oli lupa puhua, mitä tahansa siis valehdella, kunhan vain saavat Ka'bilta hengen pois. He mm. puhuivat Ka'bille, kuinka Muhammadista oli koitunut heille suurta harmia voittaakseen Ka'b:in luottamuksen.
Nyt se, mitä tästä kertomuksesta paljastuu, on kaksi seikkaa: ensimmäinen on se, että Muhammad oli varustettu alhaisella moraalilla ja itsetunnolla (Duncan Black McDonaldin sanoin: "Muhammad oli patologinen tapaus."). Hänen kanssaan ei voinut keskustella kriittisesti, sillä kun hän oli päässyt valtaan, seurauksena saattoi olla päänmenetys. Muhammadilla ei myöskään ollut laillista valtaa juutalaiseen Ka'b:iin, sillä Ka'b:lla oli oma juutalainen lakinsa ja Muhammadin laki ei koskenut häntä.
Toiseksi Muhammad antoi tässä käskyn, joka oli vastoin hänen omia käskyjään: Muhammad on sanonut hädithissä [Dawud Book 14, Number 2763]: "Usko esti salamurhan. _Uskovan_ ei pidä salamurhata.". Kuitenkin hän salamurhautti Ka'b:in.
Muhammad antoi muslimeille luvan sanoa, mitä tahansa siis valehdella, minkä muslimit tekivätkin. Muhammad on sanonut lukuisissa häditheissä, kuinka valehteleminen on saastaisin synti, minkä muslimi voi toiselle muslimille tehdä - synti, josta tuomitaan helvettiin. Kuitenkin Muhammad antoi luvan valehdella Ka'b:lle.
Valehtelu ei-muslimille ei olekaan kiellettyä, vaan joskus jopa ainoa keino levittää islamia.
Miksi minä inhoan Muhammadia
7
541
Vastaukset
- jake_waits
2. Juutalaistuhonta ***** Banu Quraiza-heimon kohtalo *****
"Jumalan lähettiläs" Muhammad bin Abdallah murhasi kokonaisen juutalaisheimon. Muhammad tappoi miehet, myi lesket ja orvot orjiksi (myös seksiorjiksi) ja ryösti heimon omaisuuden. Muhammad piiritti heimoa 25 päivää, kunnes se antautui Muhammadin armoille ehdoitta. Juutalainen Quraiza-heimo oli liittoutunut al-Ausin kanssa, mutta se ei estänyt Al-Ausia hyökkäämässä Muhammadin mukana Quraizan kimppuun. Aseellista kamppailua ei käyty. Miten Muhammadin olisi pitänyt menetellä Quraizan kanssa? Miten hän oli menetellyt kahden aikaisemman juutalaisheimon kanssa? Hänellä oli koko ajan ollut tarkoituksena tappaa juutalaiset, mutta liittosopimukset estivät häntä toteuttamasta haavettaan (Juutalaiset maksoivat beduiiniheimoille suojelusrahaa pysyäkseen turvassa toisilta beduiiniheimoilta, jotka tekivät ahkerasti ryöstöretkiä, eräänlainen mafia siis.). Näistä kirjoitan myöhemmin tarkemmin.
Quraizan kohdalla oli jälleen sama tapahtua: al-Aus pyysi Muhammadia säästämään ystävänsä ja liittolaisensa, mutta tällä kertaa Muhammad oli valmistautunut. Al-Aus-heimoon kuului nimittäin mies nimeltä Sa`d. Muhammad tunsi tämän miehen erittäin hyvin, ja tiesi, että tämä vihasi juutalaisia yli kaiken. Sa'd:in viimeinen toive oli saada teurastaa kaikki Arabian niemimaan juutalaiset.
Kun al-Aus sitten vetosi Muhammadiin Quraizan säästämiseksi, Muhammad kysyi: "Suostutteko, jos yksi teistä antaa tuomion?". Al-Aus meni lankaan, ja esiin marssitettiin Sa'd, joka antoi kuolemantuomion. Seuraus: puolustuskyvyttömiltä vangeilta (600…900) hakattiin yhden illan aikana päät poikki. Heidät haudattiin kylän laidalle kaivettuihin joukkohautoihin.
Ote ibn Hishamista:
"Kun Jumalan lähettiläs käski lyödä vangeilta kaulan poikki, khazrajilaiset ryhtyivät toimeen ilomielin. Jumalan lähettiläs näki heidän tekevän työtä hymyillen, mutta ausilaisten pysyvän syrjässä. hän arveli tämän johtuvan Ausin ja Quraizan välillä olleesta liitosta. Kun quraizalaisia oli jäljellä enää kaksitoista miestä, Jumalan lähettiläs työnsi nämä ausilaisille, yhden quraizalaisen aina kahdelle ausilaiselle.
Sitten hän käski: "Toinen lyököön ja toinen viimeistelköön työn!" Hän työnsi mahtavan quraizalaisen Ka'b ibn Yahudhan Muhayyisalle ja Abu Burda ibn Niyarille ja sanoi: "Muhayyisa lyököön ja Abu Burda viimeistelköön työn!"
Muhayyisa löi muttei saanut päätä irrotetuksi, ja Abu Burda viimeisteli työn. Huwayyisa, joka ei vielä uskonut (Islaamiin), sanoi veljelleen: "Tapatko sinä Ka'b ibn Yahudhan?" "Kyllä", vastasi Muhayyisa, ja Huwayyisa huudahti: "Mutta, kautta Jumalan, osa sinun vatsasi rasvasta on peräisin hänen omaisuudestaan! Sinä olet kurja, Muhayysia!"
Muhayyisa vastasi: "Jumalan lähettiläs käski minun surmata hänet ja vaikka hän käskisi minun surmata sinut, minä tottelisin häntä!" Huwayyisa hämmästyi hänen sanojaan ja lähti ällistyneenä pois. Sanotaan, että hän heräili keskellä yötä ajattelemaan veljensä sanoja. Kun oli aamu, hän sanoi: "Kautta Jumalan, tämäpä vasta uskonto!"
Sitten hän meni Jumalan lähettilään luo ja kääntyi islamiin."
[Ibn Hisham: Profeetta Muhammadin elämäkerta (suom. Jaakko Hämeen-Anttila) s. 254]
KOMMENTIT:
Tämä on yksinkertaisesti niin kauheaa ja makaaberia, että vertauskohtaa ei löydy.
Joka tämän hyväksyy, ja hyväksyy islamin, Muhammadin Jumalan lähettilääksi ja Quraizan kohtalon enkeli Gabrielin käskyksi,….en tiedä, mitä sellaiselle ihmiselle (jos ihminen ollenkaan) voi enää sanoa.
Vähän kevennystä:
"Muhammad lupasi meille Persian ja Bysantin keisarien aarteet, mutta eihän tässä uskalla enää paskallakaan käydä!" (Ibn Hisham: Profeetta Muhammadin elämäkerta, suom. Jaakko Hämeen-Anttila, s.305)- jake_waits
Jumalan lähettilään luo tuotiin myös Kinana ibn ar-Rabi', jonka hallussa Nadir-heimon aarteet olivat. Jumalan lähettiläs kysyi häneltä aarteista, mutta hän kielsi tietävänsä, missä ne olivat.
Eräs toinen juutalainen saapui Jumalan lähettilään luo ja sanoi: "Minä näin Kinanan kiertelevän tämän raunion ympärillä joka aamu. "Jumalan lähettiläs kysyi Kinanalta: "Mitä arvelet? Jos löydämme aarteen sinulta, surmaanko minä sinut?" "Kyllä", vastasi Kinana.
Jumalan lähettiläs käski kaivaa raunioita, ja osa aarteesta löytyikin sieltä. Hän kysyi Kinanalta, missä loput olivat, mutta Kinana kieltäytyi näyttämästä niiden paikkaa hänelle. Jumalan lähettiläs käski az-Zubair ibn al-Awwamia: "Rankaise häntä, kunnes saat hänestä kaiken irti!"
Az-Zubair iski hänen rinnastaan tulta tulikivillä, kunnes hän oli kuolla. Lopulta Jumalan lähettiläs antoi Kinanan Muhammad ibn Maslamalle, joka surmasi hänet kostoksi veljestään Mahmudista.
(Ibn Hisham s.362) - Aurelianus
jake_waits kirjoitti:
Jumalan lähettilään luo tuotiin myös Kinana ibn ar-Rabi', jonka hallussa Nadir-heimon aarteet olivat. Jumalan lähettiläs kysyi häneltä aarteista, mutta hän kielsi tietävänsä, missä ne olivat.
Eräs toinen juutalainen saapui Jumalan lähettilään luo ja sanoi: "Minä näin Kinanan kiertelevän tämän raunion ympärillä joka aamu. "Jumalan lähettiläs kysyi Kinanalta: "Mitä arvelet? Jos löydämme aarteen sinulta, surmaanko minä sinut?" "Kyllä", vastasi Kinana.
Jumalan lähettiläs käski kaivaa raunioita, ja osa aarteesta löytyikin sieltä. Hän kysyi Kinanalta, missä loput olivat, mutta Kinana kieltäytyi näyttämästä niiden paikkaa hänelle. Jumalan lähettiläs käski az-Zubair ibn al-Awwamia: "Rankaise häntä, kunnes saat hänestä kaiken irti!"
Az-Zubair iski hänen rinnastaan tulta tulikivillä, kunnes hän oli kuolla. Lopulta Jumalan lähettiläs antoi Kinanan Muhammad ibn Maslamalle, joka surmasi hänet kostoksi veljestään Mahmudista.
(Ibn Hisham s.362)Kirjoittamasi kuvaa ko. seudun jäsentenvälisiä, joita oli ennen tuota aikaa ja on niin kauan kuin ihminen kävelee tällä maaperällä.
Itse en vastusta Islamia moraalisilla syillä, sillä todellisuudessa voiman oikeus on ainoa moraalinen pohja, joka pitää. Vastustan Islamia, koska se on tuhoamassa sivilisaatiotamme ja niin ollen mikään keino ko. uskonnon eteenemisen pysäyttämiseksi ei ole väärä. Tämä taas johtaa siihen, että arvokeskustelun sijaan asiaan on ryhdyttävä käyttämällä muslimien omia aseita heitä itseään vastaan, mutta toimimalla näitä kestävämmin ja säälimättömämmin!
Moraalisilla pohdinnoilla voi heittää vesilintua! Aurelianus kirjoitti:
Kirjoittamasi kuvaa ko. seudun jäsentenvälisiä, joita oli ennen tuota aikaa ja on niin kauan kuin ihminen kävelee tällä maaperällä.
Itse en vastusta Islamia moraalisilla syillä, sillä todellisuudessa voiman oikeus on ainoa moraalinen pohja, joka pitää. Vastustan Islamia, koska se on tuhoamassa sivilisaatiotamme ja niin ollen mikään keino ko. uskonnon eteenemisen pysäyttämiseksi ei ole väärä. Tämä taas johtaa siihen, että arvokeskustelun sijaan asiaan on ryhdyttävä käyttämällä muslimien omia aseita heitä itseään vastaan, mutta toimimalla näitä kestävämmin ja säälimättömämmin!
Moraalisilla pohdinnoilla voi heittää vesilintua!se teidän salaseurakin ole tuhoamassa meidän sivilisaatiotamme?
- Aurelianus
karvapää kirjoitti:
se teidän salaseurakin ole tuhoamassa meidän sivilisaatiotamme?
... en tiennytkään kuuluvani johonkin salaiseen seuraan. Siksi en kai tiedäkään, mistä on kysymys. Jos tietäisin, niin kyseessä ei olisi salaisesta seurasta.
- Aurelianus
karvapää kirjoitti:
Kovin on salainen tuo seura, kun en käsitä, mistä puhut.
- ..--..
karvapää kirjoitti:
Jaa-a. Mitähän salaseuraa se rölli tarkoittaa? Vapaamuurarit? Vai kenties FBI?
Vai onko tämä nyt se kuuluisa juutalainen maailmanlaajuinen salaseura?
Mutta islamilaisen "siviilisaation" tuhoaminen on kyllä teille saakelin pikkutyttöjen silpojille ja kivittäjille ihan oikein. Minä ihmettelen suuresti, että miksi USA ei ole jo käyttänyt vetypommia kulttuurinne lopettamiseen. Minä nimittäin olisin pommittanut lähi-idän jo yhdeksi tuhkamontuksi jos olisin USA:n presidentti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864