mitä arakorn teki siin yhes kohdas?

Mikko Hirvinen

kun se arakorn oli siellä ihmeen mehtäs hakkamaassa niitä ihmen olentoja jotka huutaa ja karjuu jotain otoa, niin se arakorni hyppi jotain ja karjui. En ymmärrä kohtaa ollenkaan. Se oli siine ekasa taru sorusten herrasta kasetissa ja mlekein alussa. Sitten se taas huusi jotain ja tuli semmonen enkku kirjoitus siihe alhaalle ruutuuun.

Voisisiko joku valaista sitä kohtaa pikkuisen vähän koska se se oli ärsyttämään mua kun en tajunnu.

11

2583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      oletko kehitysvammainen? tai muuten vajavainen? Kun en ymmärtänyt yhtään mitä koitit tossa selittää..

      • Hanna

        Sen sijaan sinä ilmaisit itsesi oikein hienosti. Ole toki ylpeä itsestäsi.


    • heheeh

      ihana viesti, nauroin oikein kunnolla =) (outo huumorintaju?!)

      • Mikko Hirvonen

        ettekö vois kertoa vasrausta kysymykseeni??? mitä te oikei nauratte?????


    • Arkkumaissi

      Ootko pimee? siis MITÄ sä oikein sähellät siinä koneella?! eksä osaa kirjottaa kunnolla tai osaa kieliä ku vaikutat sen verran pöljältä/kehittymättömältä

    • äöl

      No jos on englanninkielinen tekstitys ollut, niin ainakin se on puhunut sitten varmaan haltiakieltä. Kai.

      • Atha

        En ole pitkään aikaan katsonut leffaa, mutta huutelisiko se jotain vaikka "Elendil!" ?


    • Arakornelius

      Heppu oli ns kyykkykakilla elikkäs sissip*skalla metsässä, mutta toimitus ei onnistunut kun olennot väijyivät. Lopulta paine käy niin kovaksi, että hätä on jo housuissa. Englanninkielinen teksti on haltiakieltä, ja tarkoitttaa että 'housuni pesuun menevät'.

      Tuo kohtaus on vain filmintekijän rankkaa huumoria, ja tuo ei ole juonen kannalta oleellinen. Tolkien halusi vain tehdä hahmoista inhimillisempiä, ja kirjaversiosta löytyy useampiakin samanlaisia kohtia.

    • LegolasNazgul

      Tarkoitat ehkä kohtausta Viimapäällä. Siinä Aragorn on kyllä metsässä ja hyökkää Nazgulien kimppuun niiden hyökätessä. Tuo viimeinen vastaus oli kyllä kaiken huippu! Surkeaa! Mikko kysyi kysymyksen ja miksei kukaan vastaa siihen? Hän puhui haltiakieltä, jos kuvaan kerta tuli englannin kielinen tekstitys kuvan alalaitaan.
      Toivottavasti joku tietää vastauksen. En muista itse ainakaan kunnolla tuota kohtausta.

    • yoku

      se on aragorn eikä arakorn! =)

    • TROLL-GIRL

      Aragorn puhui luultavimmin haltiakieltä, jos kerran englantitekstiä tuli alas. Hmm...ensimmäinen leffa ja melko alussa... Hetkinen... Ei se ihan alussa varmaan ole ollut, koska ehkäpä tarkoitat Nazgûl-kohtausta, Viimapäällä? Harmi, kun en muista :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe