Thaiboxing Hämeenlinnaan

Koska?

Thaiboxing vei mukanaan Lahdessa, nyt tuli maisemanvaihdos Hlinnaan. Eikö täältä tosiaan löydy lajin seuraa? Kickboxing ei käsittääkseni ole aivan sama asia. Löytyykö täältä ihmisiä jotka olisivat vaihtaneet muay thain potkunyrkkeilyyn?

6

2522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jogurtti

Molempia olen harrastellut ja ovat kyllä eri lajeja tekniikat ja kaikki muukin poikkeaa aika paljon toisistaan.

• Hiipivä tiikeri, piilotettu...

Vaidoin toisinpäin, potkunyrkkeilystä thainyrkkeilyyn ja ainoa asia mikä harmittaa on se, etten vaihtanut jo aikaisemmin. Potkunyrkkeily on täynnä sekavia sääntöjä, ristiriitaisuuksia, potkut tuntuu olevan lajissa sivuseikkana ja vyöarvot ovat hassuja. Thainyrkkeily on kamppailulajia hienoimmillaan. Siinä ei otteluita voita lyönneillä (ellei tietty tyrmää), vaan vaaditaan pelisilmää, potkujen hallintaa, lähiottelutaitoja ja matsitkin ovat kokeneimmilla aina 5-eräisiä.
      Minun mielestäni treenaamisen ilo täytyy olla se tärkein juttu, oli laji mikä hyvänsä. Thainyrkkeily kiehtoo minua juuri sen haastavuuden, monipuolisuuden ja potkutekniikoiden vuoksi. Potkunyrkkeily muistuttaa liikaa tavallista nyrkkeilyä ollakseen potkulaji.

• jogurtti

Olen vaihtanut potkunyrkkeilyn thainyrkkeilyyn ja vaikealta tuntuisi vaihtaa takaisin.Sen verran hassua touhua toi potkunyrkkeily kaikkine sääntö sekoiluineen,vöineen ja muine ihmeellisyyksineen.Thainyrkkeily suoraviivasempaa ja selkeempää touhua.

• Koska?

Kiitos vastauksista! Tuota hieman pelkäsinkin. Thainyrkkeily on laji josta "kaikki turha" on karsittu pois ja se siinä osaltaan kai viehättääkin. Monia erilaisia lajeja olen kokeillut, mutta tässä lajissa on se jokin. Hyviä treenejä kaikille! ;)

• Avataampas keskustelua uudelleen. Seuraa Hämeenlinnasta ei löydy edelleenkään. Kiinnostuneita harrastajia varmasti löytyisi. Toimintaa voisi mielestäni käynnistää aluksi pienimuotoisesti lajia jo harrastaneiden kesken ja katsoa sitten eteenpäin. Harrastuspaikka tietysti pitäisi löytyä ihan ensimmäiseksi. Eli miten on, löytyykö innostuneita?

• NKU

Kysy kushinkanista josko saisi luolalle treeniaikoja tai kaupungin liikuntatoimesta. Tilat ovat Hämeenlinnassa kortilla ja vuokraus maksaa paljon.

Hyvinkäällä on lähin (RNC) n.40min Hämeenlinnasta jossa thainyrkkeilyä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1249
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1047
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      990
    4. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      933
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      919
    6. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      139
      890
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      836
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      751
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      685
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      684
    Aihe