Maija on hyvä

aikuinen fani

Se mikä minuun puree Maija Vilkkumaassa, on hänen persoonallisuutensa ja sävellys- ja sanoitustaitonsa. Ihailen hänen monilahjakkuuttaan, koska hänen levyillään on sekä hänen itsensä säveltämiään että sanoittamiaan biisejä. Mielestäni hänen äänensä ei ole mikään erityinen, mutta biiseissä on syvyyttä. Toivottavasti tulisi taas pian uusi levy.

10

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonttu

Maijan sävellykset ovat ihan onnettomia, lisäksi se ei osaa laulaa pätkääkään.

• glitter

Jonttu-hyvä, perustele kantasi, niin ymmärtäisin sen heti paremmin.

• NoiSanatjaEnergia

Monella keikalla olen käynyt, mutta Maija vetää aina pisteet kotiin. Hän tosiaan osaa laulaa. *Mulla on koti siellä, mistä näkyy Tallinnaan, olen elänyt niin kauan, että voin tehdä mitäVAAN!".

• m27

Jotkut sävellykset ja sanoitukset ovat varsin hyviä. Pidän myös Maijan äänestä.

Olen ladannut melkein kaikki Maijan teokset internetistä. Olisin ostanut levyjä, mutta TV-esiintymisessä huomasin Maijan pitävän keskustapuoluetta jotenkin huonona syytä ilmoittamatta. Pahoitin mieleni tästä ja olen toistaiseksi jättänyt levyt ostamatta.

Äänestän itse aina keskustapuoluetta.

• kammottavaa

kuultavaa...aivan karmeaa.

• --------->

..........

• neito___

Maija tekee kaikki biisinsä ja sanoitukset itse. SIIS EI VAA OSAA. Ja kyllä,Maija uppoaa minuunkin!!

• annie

Maija on suomen paras naisartisti!! Tykkään minäkin ;)

• minardiman

Teille ei ole suotu ymmärrystä musiikin suhteen joten kommenttinne herättävät lähinnä sääliä.

• reswe porfa
        minardiman kirjoitti:

Teille ei ole suotu ymmärrystä musiikin suhteen joten kommenttinne herättävät lähinnä sääliä.

...sinuna en kirjoittelisi kommentteja, jos ei ole mitään sanottavaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe