Mitä vois viedä, jos siis ei ole kummina??
Ristiäislahja pojalle!!!!
7
3355
Vastaukset
- mimmi
...haluaisivat jo rahaa vallan mieluusti :)
Ja eihän summan tarvitse mikään erikoisiso olla.- mimmi
...luin siis että kyse oli RIPPIlahjasta :)
Ok, ei ne vaavit vielä lompakkoakaan omista, joten jotain muuta sitten:
Itse olen antanut ristiäislahjaksi (jos en ole itse kummi) mm. minipienen marimekon pitkähihaisen mustavalkoisen raitapaidan.
On tosi söötti ja hyvässä lykyssä säilyy ensipaidaksi pojan tuleville omillekin lapsille :)
- Aino
Ostin mahonkisen soittorasian. Kun lasisen kannen avaa alkaa soitto kuulumaan ja pieni juna alkaa kulkemaan sisällä. n.30x30cm tyylikäs soittorasia sai iloisen vastaanoton ristiäisissä, säilyy varmasti isoksi saakka koristeena. Rasian sai myös oikeasti lukkoon avaimella. Ostin sen Tampereelta Koskikeskusta vastapäätä olevasta ihanasta lasten liikkeestä, jossa paljon "vanhanajan", perinteisiä leluja. :)
- mutta
enpä löytänyt mistään. pitää vissiin muuttaa tampereelle.
- Rouva Dostojevski
Soittorasia on hyvä lahja vaikka kummilahjaksikin. Kunnollisia ei vaan tahdo löytää mistään. Hyvä tietää että Tampereelta löytyy!
Ei-kummi voi viedä lahjaksi vaikka jonkun vaatteen tai satukirjan. - Rouva Dostojevski
Vielä tuli mieleen lasten astiat, esimerkiksi muumilautanen ja muki.
- minä
Tämä on hyvä idea jos olet kummi ja miksei muutenkin.
Katso www.guldbooks.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422116Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701878- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 93904
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691