Mitä vois viedä, jos siis ei ole kummina??
Ristiäislahja pojalle!!!!
7
3271
Vastaukset
- mimmi
...haluaisivat jo rahaa vallan mieluusti :)
Ja eihän summan tarvitse mikään erikoisiso olla.- mimmi
...luin siis että kyse oli RIPPIlahjasta :)
Ok, ei ne vaavit vielä lompakkoakaan omista, joten jotain muuta sitten:
Itse olen antanut ristiäislahjaksi (jos en ole itse kummi) mm. minipienen marimekon pitkähihaisen mustavalkoisen raitapaidan.
On tosi söötti ja hyvässä lykyssä säilyy ensipaidaksi pojan tuleville omillekin lapsille :)
- Aino
Ostin mahonkisen soittorasian. Kun lasisen kannen avaa alkaa soitto kuulumaan ja pieni juna alkaa kulkemaan sisällä. n.30x30cm tyylikäs soittorasia sai iloisen vastaanoton ristiäisissä, säilyy varmasti isoksi saakka koristeena. Rasian sai myös oikeasti lukkoon avaimella. Ostin sen Tampereelta Koskikeskusta vastapäätä olevasta ihanasta lasten liikkeestä, jossa paljon "vanhanajan", perinteisiä leluja. :)
- mutta
enpä löytänyt mistään. pitää vissiin muuttaa tampereelle.
- Rouva Dostojevski
Soittorasia on hyvä lahja vaikka kummilahjaksikin. Kunnollisia ei vaan tahdo löytää mistään. Hyvä tietää että Tampereelta löytyy!
Ei-kummi voi viedä lahjaksi vaikka jonkun vaatteen tai satukirjan. - Rouva Dostojevski
Vielä tuli mieleen lasten astiat, esimerkiksi muumilautanen ja muki.
- minä
Tämä on hyvä idea jos olet kummi ja miksei muutenkin.
Katso www.guldbooks.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339