Paniiki & pahoinvointi

tiiä sit?

Onko kellään paniikki kohtauksiin liittynyt pahoinvointi? Itse olen huomannut että tulee okse olo ...oletteko löytänyt apua siihen mistä??

Itse myös sitten aina mietin, onko paniikki kohtaus vai iskeekö mahis....

8

7226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

minulla ainakin kuuluu,tuo etova olo.En osaa sanoa muuta neuvoa,et yritä syödä jotain suolaista,ja kun kohtaus on ohi niin helpottaa se olokin.

• yöt sux

on etova olo, oikeestaan se tulee ihan ekana sit alkaa vasta kaikki muu oireilu. Saattaa loppua noin puolen tunnin päästä tai sit voi jatkua vaikka kaks päivää..
        Onko kellään semmosta että illalla kun menee nukkumaan ja just kun nukahtaa niin yhtäkkiä tuntuukin että sydän ei lyö ja tavallaan ihan äkkiä pomppaa ylös? Ei varmaan oo semmosta muilla, en ainakaan oo lukenu mistään.. joskushan jokainen yhtäkkiä säpsähtää ylös mutta minulla tämä nimenomaan liittyy paniikkiin, yleensä se tapahtuu silloin kun illan on jo panikoinut. Ja sitten se ei jää siihen yhteen säpsähdykseen vaan niitä tulee useita/kymmeniä kunnes otan lääkkeen.

• samantha_84

säpsähtelen yöllä.. Sydän ei ihan oikeasti lyö:(

• yöt sux

voiko siihen kuolla? Eikö sydän oikeasti lyö silloin? Tähän asti olen aina herännyt lyöntien loppumiseen mutta entä jos en joku kerta herääkään, nukun vaan pois..?! Voi luoja, en pysty enää menemään nukkumaan! Toisaalta jos kuolen niin sitten kuolen, eipähän tarvitse enää tästä kärsiä. Ihmiset ei tajua että paniikkihäiriö on ihan yhtä kauhee kun joku muukin sairaus, sen kanssa joutuu koko ajan elämään ja taistelemaan. Toisaalta kärsin mieluummin tästä kuin syövästä, koska tähän kuoleminen ei (kai) ole niin todennäköistä, vaikka joskus siltä tuntuukin. Mutta vituttaa silti, elämä on aika pilalla.

• ankka

mulla paniikkihäiriö alko just sillai, että aina tuli paha olla ja pelkäsin, että nyt se mahatauti tulee. eikä koskaan tullut. kyllä sen sitten huomaa, kun on mahatauti, mutta silti aina siinä keljussa olossa oon ihan varma, että nyt tään on sitä :) mulla olikin vuosia laukussa aina ykäpussi mukana. en sitä ikinä oikeesti tarvinnu, mutta kun tiesin, että se on siellä, olin ikäänkun hyväksyny, että se tulee, mikä on tullakseen ja oon varautunu.

• Paniikkihäirä

Kyllä..Sillä tää alkokin koko homma ja edelleen saatan oksentaa jopa 7 kertaa yössä/päivässä, kun paniikkikohtauksia tulee =/ ikinä ei ole ollut mahatautia, että sitä tämä ei ole..

• paniikkinainen

kyllä, etova olo, pahoinvointi, vatsaoireet ,
        liittyvät paniikkihäiriöön. Kaikilla näitä ei ole eikä tule, mutta verrattain yleisiä. :(
        Lääkärini kertoi, että myös vatsaportin löystymä,vatsahapon nousu ruokatorveen aiheuttaa samankaltaista pahoinvointia myös. Jos tätä esiintyy paniikkisella, voi lisätä paniikin oireita, sillä on muutenkin pelko fyysisiä oireita kohtaan, yleensä suuri pelko pahoinvointia kohtaan.
        On olemassa pahoinvointi lääkitystä, mutta ei pahemmin auta paniikkikohtaukseen. sillä kohtaushan tulee varoittamatta...Lääkitys pahoinvointiin on hyvä syöpäpotilailla,vanhuksilla, nestehukasta kärsivillä, että ruoka ja neste pysyisivät sisällä.
        Itse kärsin erittäin voimakkaasta pahoinvoinnista ennen paniikkikohtausta, sen aikana sekä jälkeen. Oksentaminen on kamalaa
        pelkään sitä. Usein kohtaus alkaa siitä, että voin hieman pahoin. :/

• Anonyymi

Lol meikällä näitä samoja ollut nyt tää koko vuosi. Jos joku tietää mikä auttaa, saa sanoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe