Millaisia kokemuksia teillä on Ducateista yleensä ja Duca 749:stä??
Onko ollut ongelmia, jos niin millaisia? Tai kuullut kavereilla olleen...Tyyppivikoja? Jne...
Kokemuksia Ducateista?
6
3184
Vastaukset
- ss900
4 vuoden kokemus ss 900 hf 01- mallista. Takuuseen meni tankin korkin tiiviste, ei muita vikoja tai harmeja. Kilometrejä tuli noin 26 000.
- 749
Mulla on 749, ei se niin toimintavarmalta tunnu kuin edellinen 2-venttiiliducati mutta hieno laite ja yllättävän mukava.
Kevyt akku ja kovat puristukset ovat joskus kylminä aamuina tehneet tepposet. Stoppaa joskus itsekseen tyhjäkäynniltä, lienee ns. ominaisuus. Huoltoväli pitkähkö 10tkm, mutta huolto on kallis, käsittääkseni jopa 700 . Osatkin varmaan tyyriitä, mutta lyhyt toimitusaika.- hehhee
Ei minkään pyörän vakio huolto voi maksaa 700 eukkua...jos on noin..on törkeää kusetusta,..10- tuntia töitä,jo on vaikea laite?
- samassa veneessä
hehhee kirjoitti:
Ei minkään pyörän vakio huolto voi maksaa 700 eukkua...jos on noin..on törkeää kusetusta,..10- tuntia töitä,jo on vaikea laite?
No niitä on onneks vaan kymppitonnin välein, niitä kusetuksia. Toivotaan että olet oikeeassa. Joo ja tämä koskee niitä superbikesarjan pyöriä.
- huollattanut
hehhee kirjoitti:
Kahdenkymmenen tuhannen huolto kustansi edellämainitun rahasumman. Kymppitonnin huolto maksoi vähän vähemmän, ei edes 800 €. Mutta hyvin on pelaillut, ei harmita yhtään, vaikka en ole edes milionääri. Mistäköhän sitten johtuu, että ei harmita. Ehkä tiesin jo kun laitteen ostin, että huollot maksaa sen verran. Itsekkin voisi tulevaisuudessa näitä huoltoja tehdä, mutta vierestä kun olen seurannut venttiliensäätöoperatsioonia, niin ehkäpä jätän kuitenkin homman ammattilaiselle ja teen itse niitä hommia missä itse olen ammattilainen. Kahdenkumpin huollossa meni viimeksi 14:sta tuntia ammattilaisella ja tiedän, että kaveri ei välillä liian pitkiä taukoja pidellyt. Kai se työ on Suomessa kallista, jos ei olisi varaa maksaa.
- kippari
toimiva pyörä ei mitään vikoja oikein ollut.Eihän nää mitään kauheita tykkejä ole,mutta muuten eri planeetalta kuin moni muu merkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876